10122018

PR News

Dezbateri

Articole

Interviuri

Chestionar PRoust: Corina Ozon

Chestionar PRoust: Corina Ozon

Corina Ozon este timișoreancă, în prezent locuiește în București. Lucrează ca Șe...

Cumpărătorii preferă promoţiile prin e-mail în detrimentul reţelelor sociale

email_social mediaCrossView, un furnizor de top de soluţii comerciale, a publicat rezultatele unui studiu menit să determine preferinţele cumpărătorilor cu privire la promoţiilor derulate în domeniul comerţului cu amănuntul. CrossView a intervievat 160 de cumpărători din patru state – Carolina de Nord, Ohio, Illinois şi Kansas – în perioada 23-27 aprilie 2010.

La momentul studiului, 35% dintre ei făcuseră cumpărături datorită unei promoţii primite de curând de la un retailer. Dintre cei care nu au primit informaţii despre vreo promoţie, 68% au declarat că ar fi fost şanse mai mari să viziteze un magazin dacă ar fi fost informaţi de vreo promoţie.

“Constatările studiului consolidează importanţa promoţiilor în influenţarea deciziilor de achiziţie ale cumpărătorilor”, a declarat Mark Fodor, Preşedinte şi Director General al CrossView. “Studiul ne mai arată şi că metodele de livrare şi preferinţele cumpărătorilor sunt generalizate, ceea ce înseamnă că lanţurile de magazine trebuie să fie capabile să comunice mesaje omogene cu privire la brand, produs şi promoţii pe toate canalele”.

Printre respondenţii care au făcut cumpărături datorită unei promoţii, metodele de livrare au inclus:
•    32% prin poştă
•    29% în magazin
•    27% prin email
•    9% altele (TV, afişaj strada, pagina web, ziar, etc.)
•    4% SMS


Studiul a arătat o preferinţă ridicată a cumpărătorilor pentru a primi promoţiile prin email (37%), contrar altor metode de comunicare a acestor informaţii. Reţelele sociale, considerate de majoritatea lanţurilor de magazine ca fiind următorul val al comunicării către cumpărători, s-au clasat aproape ultimele, cu 9%.

Fodor adaugă: “Cumpărătorii au idei foarte diferite despre cum vor să primească materiale promoţionale. Indiferent de tehnologiile „la modă”, cumpărătorii se aşteaptă să navigheze între canale, în funcţie de apropiere şi de preferinţele personale”.

Rezultatele finale ne-au arătat că metodele preferate de primire a promoţiilor s-au clasificat după cum urmează:
•    37% prin email
•    23% prin poştă
•    18% SMS
•    11% în magazin
•    9% reţelele sociale
•    3% altele (afişaj strada, pagina web, ziar, etc.)

Cumpărătorii şi-au precizat şi disponibilitatea de a primi alte tipuri de corespondenţă de la lanţurile de magazine. 39% dintre respondenţi au declarat că le-ar placea să primească informaţii despre noi produse, 16% au solicitat anunţuri cu privire la deschiderea/închiderea unui magazin, iar 12% au declarat că ar prefera să primească reduceri/cupoane.
Respondenţii au fost 64% femei şi 36% bărbaţi. Pentru a accesa alte studii şi rapoarte cu privire la desfacerea cu amănuntul a produselor, vizitaţi www.crossview.com.


Sursa:
http://www.financialpost.com/markets/news/Shoppers+Prefer+Email+Promotions+Over+Social+Media+Survey+Shows/3276114/story.html#ixzz0tkaEo1Iv

Parteneri

 RZB nou    Lidl-Logo 4C   Logo-McCannPR PNG    rd logo home        Graffiti PR logo-1             

GMP logo 2         logo oxygen site        dccom LOGO nou site          Samsung logo black          banca transilvania logo 2