26032019

Back Eşti aici:Home Dezbateri Dezbateri actuale Tandemul agentie-client

Despre relația client-agenție mică, fără perdea

Mihaela Tudor

Relația agenție - client este întotdeauna dificilă pentru că este vorba despre oameni și despre un lucru esențial și personal – imaginea. Mai ales în cazul unei agenții boutique de PR, care lucrează predominant cu antreprenori. Dar, fără provocări nu ies lucruri extraordinare. Iar acestea sunt benzina evoluției oricărei companii.

Dacă ar fi să aleg cel mai important lucru din această ecuație, acela ar fi matchmaking-ul dintre Account și Client. Contează enorm rezonanța dintre aceștia, precum și potrivirea de caracter, valori și skill-uri. La temelia colaborării se adaugă regulile de bază și un angajament ferm, reînnoit constant, că vor fi respectate. Iar de la distanță, un rol definitoriu îl are feedback-ul: în loc să ne temem de el, ar trebui să îl cerem constant. Pare simplu, nu? Lucrurile se pot complica, însă, din varii motive.

Citeste mai mult...

Liberi împreună - idealul de performanță agenție-client

Silvia Parpala web

Relația client-agenție, ca mai toate relațiile stabilite între oameni, își înnoiește procesele de funcționare odată cu vremurile. Astăzi, modul în care utilizăm o informație optimizează atât de mult schimbul dintre cei doi actori, încât conversația inițiată rămâne permanent deschisă. Însă această evoluție - fie ea teribil de revigorantă și de ofertantă - nu implică întotdeauna performanța înaltă ori fericirea cuplului. Cum le obținem pe amândouă? “Liberi împreună” este o propunere (…ușor de transformat în #hashtag!) de a răspunde la întrebare.

Citeste mai mult...

Commonsensification

rares_petrisorClienţii. O, da, clienţii ar putea scrie zeci de plângeri despre cât de imperfecţi suntem. Şi suntem, ăsta-i adevărul.

 

Citeste mai mult...

Relaţia client-agenţie, o relaţie personală?

diana_kluschPână la urmă ce face diferenţa între o relaţie “ok” între client şi agenţie şi o relaţie care chiar merge acea “extra mile”, pe care orice profesionist în comunicare şi-o doreşte? Nu, nu cred că este acea tentă “personală”, că suntem prieteni şi atunci facem business împreună; dimpotrivă cred că asta este reţeta clasică de dezastru, mai devreme sau mai târziu. Cred că este tenta personală care vine din amprenta oamenilor care lucrează fie la agenţie, fie la client.

Citeste mai mult...

Dana Dobrescu, Unilever: Agenţia şi clientul - adevărul este întotdeauna la mijloc

dana_dobrescuÎntâmplarea face să scriu aceste rânduri în aceeaşi zi în care am avut o întâlnire foarte caldă cu agenţia noastră, la un an de când suntem împreună. Un debrief despre ce a mers şi ce am putea îmbunătăţi şi cum să facem să fie mai bine pentru ambele parţi în perioada care vine.

Citeste mai mult...

Despre volatilitatea relaţiei agenţie-client

andreea_leonte_2În 1984, parteneriatul pe fee lunar dintre agenţie şi client avea o speranţă de viaţă medie de 7,2 ani. Azi, În 2013, relaţia se rupe după nici 3 ani, potrivit IPA.

Citeste mai mult...

Dezbatere PR România: Tandemul agenţie-client. Tablou cu multe faţete.

relatie_agentie_clientÎnţeleg agenţiile aşteptările şi nevoile clienţilor? Dacă considerăm rezultatele barometrului de cercetare EUPRERA derulat anual am putea răspunde prin da şi nu. 83% dintre consultanţii europeni intervievaţi consideră că motivaţia principală pentru care clienţii apelează la serviciile lor este insight-ul strategic şi/ sau de marketing pe care îl oferă. Această percepţie este confirmată doar de 42% dintre clienţii care au participat la studiul european.

Citeste mai mult...

Parteneri

 RZB nou    Lidl-Logo 4C   Logo-McCannPR PNG    rd logo home        Graffiti PR logo-1             

GMP logo 2         logo oxygen site        dccom LOGO nou site          Samsung logo black          banca transilvania logo 2