19032024

Back Eşti aici:Home Articole Responsabilitate sociala corporatista

„Lumea prin Culoare și Sunet”: 250.000 euro pentru integrarea persoanelor cu deficiențe vedere/auz

Vizual Lumea prin Culoare si Sunet Fundatia Orange

Fundația Orange a desemnat câștigătorii ediției 2020 a concursului „Lumea prin Culoare și Sunet”, cel mai mare fond de finanțare dedicat persoanelor cu deficiențe de vedere/auz din România.

Citeste mai mult...

Lidl susține Ambasada Sustenabilității în România și lansează împreună proiectul „100 de Români”

1-om-ar-pleca-definitiv-din-tara 100-de-romani

În prag de Centenar, construcția unui viitor sustenabil este măsurată de Lidl și de Ambasada Sustenabilității în România prin „100 de Români”, un proiect-radiografie a societății românești. „100 de Români” este un audit statistic care răspunde la întrebarea “Dacă România ar fi o comunitate formată din 100 de oameni, cum ar fi ei?”. Cât de educați sau cât de săraci? Cum ar arăta viața lor? Ce este bine și ce este rău în România la 100 de ani?

Citeste mai mult...

Raiffeisen Bank a publicat Raportul de CSR pe anul 2015

Raiffeisen Bank a publicat astazi Raportul Anual de Responsabilitate Corporativa 2015. Cu titlul ,,Impreuna pentru un viitor sustenabil!”, raportul prezinta impactul investitiilor comunitare ale bancii, dar si resposnabilitatea fata de mediu, fata de produsele si serviciile oferite si managementul responsabil al economiilor clientilor bancii.

Citeste mai mult...

KFC România continuă parteneriatul cu Asociaţia The Social Incubator, pentru dezvoltarea și integrarea socio-profesională a persoanelor din medii defavorizate

KFC The-Social-IncubatorKFC România susține inițiative și proiecte de educație continuând parteneriatul cu Asociaţia The Social Incubator demarat în 2017. Pe parcursul anului trecut, prin proiectul „Împreună pentru succesul tinerilor instituţionalizaţi", 25 de tineri au beneficiat de stagiile de pregătire oferite în cadrul programului, fiind integrați în diferite proiecte de formare profesională şi personală, și au participat la vizite exploratorii în locaţii precum Federaţia Română de Rugby, Casa Experimentelor sau magazinul de instrumente muzicale – Senia Music. Astfel, tinerii au avut ocazia să intre în contact cu diverse domenii, să interacționeze cu personal specializat și să observe activitățile desfășurate de aceștia în cadrul instituțiilor vizitate.

Citeste mai mult...

Un nou proiect După Noi: Coca-Cola HBC România anunţă începutul lucrărilor de amenajare eco-turistică în zona Cascadei Bigăr

Coca-Cola HBC România, cea mai mare companie din industria băuturilor de pe piaţa locală, iniţiază - cu sprijinul Asociaţiei ViitorPlus şi al Administraţiei Parcului Naţional Cheile Nerei-Beuşnița - un proiect important, care are ca obiective principale valorificarea potenţialului turistic şi protejarea cadrului natural din zona Cascadei Bigăr. Proiectul a apărut la iniţiativa unei echipe de angajaţi Coca-Cola HBC România din Timişoara care au propus companiei această idee spre finanţare.

Citeste mai mult...

Educație financiară, în școală, prin programul Junior Achievement România, susținut de Raiffeisen Bank

infografic-RZB-2-1 1200x628

Raiffeisen Bank și JA România continuă programul de educație financiară în școli, oferindu-le elevilor o experiență completă de învățare prin: kit-uri educaționale gratuite și conținut de tipul learning by doing, pentru elevii din clasele 0-IV, și metode blended learning, care susțin învățarea în ritm propriu, prin instrumente clasice și resurse digitale, pentru elevii de liceu.

Citeste mai mult...

Au inceput inscrierile in Programul de Granturi Raiffeisen Comunitati 2016

banner RaiffeisenRaiffeisen Bank lanseaza a sasea editie a Programului de Granturi “Raiffeisen Comunitati”, un program de finantare a proiectelor locale de dimensiuni mici si medii in comunitatile in care banca isi desfasoara activitatea, cu un buget total de 100.000 euro. Este un concurs online de proiecte de responsabilitate sociala, primul de acest gen derulat de o banca din Romania. Cele mai apreciate si sustinute 10 proiecte inscrise in program vor primi o finantare de 10.000 euro fiecare.

Citeste mai mult...

Garanti Bank finanțează cu 11 milioane de lei HEKA Hospital din Constanța

Bilge-DemirerGaranti Bank, una dintre cele mai dinamice bănci de pe piața locală, a acordat o finanțare de 11 milioane de lei unității medicale HEKA Hospital din Constanța. Finanțarea a fost acordată pe o perioadă de 10 ani, cu scopul transformării unei foste clădiri de birouri din centrul Constanței în primul spital privat din zona Dobrogei. Acesta deține un compartiment de primiri urgențe și își propune să atingă excelența în servicii extinse de chirurgie, si anume: chirugie generală, toracică, de ortopedie-traumatologie și laparoscopică.

Citeste mai mult...

Coca-Cola HBC România lansează „După Noi”, platforma care va integra inițiativele de sustenabilitate

Lansare Dupa Noi

Coca-Cola HBC România, cea mai mare companie din industria băuturilor de pe piața locală, lansează platforma “După Noi”, care va îngloba atât inițiativele companiei, cât și programe ale comunităților. “După Noi” reflectă filosofia companiei, aceea de a face tot ce este posibil pentru a lăsa în urmă o lume mai bună, prin protejarea mediului și a resurselor, prin promovarea valorilor, a tradițiilor, a poveștilor și a locurilor din România. Platforma își propune să inspire cât mai mulți oameni să conștientizeze cât de important este ce lasă în urma lor și să adopte un stil de viaţă cât mai responsabil, pe care să-l transmită şi generaţiilor viitoare.

Citeste mai mult...

Orange lansează platforma de responsabilitate socială "Pentru Mâine"

Pentru-Maine

Orange România lansează platforma de responsabilitate socială „Pentru Mâine”, şi reuneşte astfel toate proiectele de CSR sub o misiune comună, unitară, aceea de a inspira oamenii să facă, cu ajutorul tehnologiei, încă un pas spre transformările care îi așteaptă în viitor.

Citeste mai mult...

Programul Bursele McDonald’s a ajuns la a X-a ediție și premiază 36 de angajați studenți

Bursele McDonalds 2Aflat deja la a X-a ediție, programul Bursele McDonald’s sprijină tinerii aflați la început de carieră cu rezultate deosebite atât la învățătură, cât și la locul de muncă. În demersul său constant de susținerea a educației, compania a premiat 36 de angajați cu burse în valoare de 72.000 de lei și a ajuns în cei 10 ani de program la un total de 269 de burse de merit oferite, însumând 538.000 lei.

Citeste mai mult...

Programul de granturi Raiffeisen Comunitati 2017 la start

Raiffeisen dreapta CSRA inceput a saptea editie a Programului de granturi „Raiffeisen Comunitati”, un program de finantare a proiectelor de dimensiuni mici si medii in comunitatile in care banca isi desfasoara activitatea. Educatia non-formala este vedeta acestei editii a programului, care se va incheia pe 15 septembrie cu 10 castigatori a cate 45.000 lei fiecare (10.000 euro, echivalent).

Citeste mai mult...

Zece proiecte comunitare au câștigat câte un grant de 10.000 de euro în Programul de Granturi Raiffeisen Comunități 2015

Timisoara proiect castigator

Caştigătorii Programului de Granturi Raiffeisen Comunităţi 2015 sunt un spital, o instituţie de învăţătmânt si opt ONG-uri situate in Timișoara, Sibiu, Onești, Galați și București. Proiectele vizează domeniile: servicii sociale şi de sănătate (7) şi  ecologie urbane (3).

Citeste mai mult...

Samsung lansează concursul eProfesor prin care caută profesorii digitali ai anului

Sabina Stirb Samsung 2Samsung Electronics România a lansat programul educațional pilot „eProfesor”, prin care încurajează integrarea conținutului digital în modul de predare al profesorilor, pentru ca elevii să beneficieze de ore cât mai interactive și atractive.

Citeste mai mult...

Raiffeisen Bank - editia a cincea a Programului de Granturi Raiffeisen Comunitati

Raiffeisen Bank lanseaza a cincea editie a Programului de Granturi Raiffeisen Comunitati, un program de finantare a proiectelor locale de dimensiuni mici si medii in comunitatile in care banca isi desfasoara activitatea, cu un buget total de 100.000 euro. Concursul online de proiecte de responsabilitate sociala este primul de acest gen sustinut de o banca din Romania. In decizia de finantare, voturile publicului vor conta in proportie de 50%.

Citeste mai mult...

Lidl România investește pentru un viitor mai bun 770.000 euro în proiecte de educație și mediu

Vizual Lidl

Din 2011, de la intrarea pe piața locală, Lidl și-a asumat misiunea de a activa responsabil în comunitățile în care compania este prezentă. Pentru a continua să producă efecte pozitive pe termen lung în societate, în 2017, Lidl susține dezvoltarea a 17 proiecte de responsabilitate socială, printr-o investiție de 770.000 euro. Acestea vor fi implementate împreună cu organizații non guvernamentale cu experiență în domenii precum educație și mediu.

Citeste mai mult...

Raiffeisen Bank a publicat Raportul de Responsabilitate Corporativa

Raiffeisen Bank a publicat Raportul de Responsabilitate Corporativa 2014 si l-a lansat in cadrul conferintei “Un impuls European pentru un mediu de afaceri curat: transpunerea Directivei privind raportarea non-financiara”. Raiffeisen Bank si Centrul Roman de Politici Europene(CRPE ) sustin impreuna transpunerea cat mai rapida a Directivei privind raportarea non-financiara (2014/95/UE), militand pentru transparenta si integritate in mediul de afaceri romanesc.

Citeste mai mult...

Telekom Romania lansează ediţia 2016 a proiectului Teimplici.ro, cu fonduri totale de până la 70.000 euro

Teimplici.ro

Telekom Romania anunţă o nouă ediţie a proiectului Teimplici.ro, care se va concentra pe identificarea proiectelor implementate în comunităţi cu ajutorul noilor tehnologii informatice în domeniile educaţie, sănătate, mediu, inovaţie, dezvoltare şi protecţie socială.

Citeste mai mult...

OMV Petrom oferă finanțări de peste 350.000 euro și consultanță pentru crearea de afaceri sociale

Mona Nicolici 3 dintre castigatorii editiei

OMV Petrom lansează cea de-a doua ediție Fabricat în Tara lui Andrei- competiția de afaceri sociale în care românii, cu sau fără experiență de business, își pot transforma în realitate ideile sau planurile de afaceri ce răspund unei probleme sociale dintr-o comunitate. Antreprenorii, ONG-urile, PFA-urile, SRL-urile sau întreprinderile individuale interesate se pot înscrie în perioada 27 mai – 2 iulie pe site-ul www.taraluiandrei.ro.

Citeste mai mult...

Olympus susține echipa paralimpică a României la Rio

Olympus, unul dintre cei mai mari producători de pe piața locală de lactate, susține pentru a doua oară consecutiv echipa paralimpică română la Jocurile Paralimpice de la Rio de Janeiro, care au loc în perioada 7 – 18 septembrie 2016. Ca partener al Comitetului Național Paralimpic (CNP), Olympus continuă campania „Susținem Adevărații Învingători”, lansată în anul 2013.

Citeste mai mult...

Când femeile de afaceri se unesc, lucruri frumoase se împlinesc

mihaela_rus74 de femei din mediul clujean de business fac parte din Asociaţia Femeilor de Afaceri din Cluj. Surprinzător, organizaţia are deja o vechime de peste 6 ani, timp în care acestea au ales să se implice în tăcere în multe cauze sau acţiuni de caritate. Ce a declanşat ieşirea la suprafaţă? Mihaela Rus, preşedinta AFA Cluj şi managing partner al agenţiei de publicitate Vitrina, spune că a fost nevoie să facă un apel la solidaritatea publicului clujean.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP