25062017

Back Eşti aici:Home Articole Responsabilitate sociala corporatista

Samsung lansează concursul eProfesor prin care caută profesorii digitali ai anului

Sabina Stirb Samsung 2Samsung Electronics România a lansat programul educațional pilot „eProfesor”, prin care încurajează integrarea conținutului digital în modul de predare al profesorilor, pentru ca elevii să beneficieze de ore cât mai interactive și atractive.

Citeste mai mult...

Lidl România investește pentru un viitor mai bun 770.000 euro în proiecte de educație și mediu

Vizual Lidl

Din 2011, de la intrarea pe piața locală, Lidl și-a asumat misiunea de a activa responsabil în comunitățile în care compania este prezentă. Pentru a continua să producă efecte pozitive pe termen lung în societate, în 2017, Lidl susține dezvoltarea a 17 proiecte de responsabilitate socială, printr-o investiție de 770.000 euro. Acestea vor fi implementate împreună cu organizații non guvernamentale cu experiență în domenii precum educație și mediu.

Citeste mai mult...

Raiffeisen Bank a publicat Raportul de Responsabilitate Corporativa

Raiffeisen Bank a publicat Raportul de Responsabilitate Corporativa 2014 si l-a lansat in cadrul conferintei “Un impuls European pentru un mediu de afaceri curat: transpunerea Directivei privind raportarea non-financiara”. Raiffeisen Bank si Centrul Roman de Politici Europene(CRPE ) sustin impreuna transpunerea cat mai rapida a Directivei privind raportarea non-financiara (2014/95/UE), militand pentru transparenta si integritate in mediul de afaceri romanesc.

Citeste mai mult...

Telekom Romania lansează ediţia 2016 a proiectului Teimplici.ro, cu fonduri totale de până la 70.000 euro

Teimplici.ro

Telekom Romania anunţă o nouă ediţie a proiectului Teimplici.ro, care se va concentra pe identificarea proiectelor implementate în comunităţi cu ajutorul noilor tehnologii informatice în domeniile educaţie, sănătate, mediu, inovaţie, dezvoltare şi protecţie socială.

Citeste mai mult...

OMV Petrom oferă finanțări de peste 350.000 euro și consultanță pentru crearea de afaceri sociale

Mona Nicolici 3 dintre castigatorii editiei

OMV Petrom lansează cea de-a doua ediție Fabricat în Tara lui Andrei- competiția de afaceri sociale în care românii, cu sau fără experiență de business, își pot transforma în realitate ideile sau planurile de afaceri ce răspund unei probleme sociale dintr-o comunitate. Antreprenorii, ONG-urile, PFA-urile, SRL-urile sau întreprinderile individuale interesate se pot înscrie în perioada 27 mai – 2 iulie pe site-ul www.taraluiandrei.ro.

Citeste mai mult...

Olympus susține echipa paralimpică a României la Rio

Olympus, unul dintre cei mai mari producători de pe piața locală de lactate, susține pentru a doua oară consecutiv echipa paralimpică română la Jocurile Paralimpice de la Rio de Janeiro, care au loc în perioada 7 – 18 septembrie 2016. Ca partener al Comitetului Național Paralimpic (CNP), Olympus continuă campania „Susținem Adevărații Învingători”, lansată în anul 2013.

Citeste mai mult...

Când femeile de afaceri se unesc, lucruri frumoase se împlinesc

mihaela_rus74 de femei din mediul clujean de business fac parte din Asociaţia Femeilor de Afaceri din Cluj. Surprinzător, organizaţia are deja o vechime de peste 6 ani, timp în care acestea au ales să se implice în tăcere în multe cauze sau acţiuni de caritate. Ce a declanşat ieşirea la suprafaţă? Mihaela Rus, preşedinta AFA Cluj şi managing partner al agenţiei de publicitate Vitrina, spune că a fost nevoie să facă un apel la solidaritatea publicului clujean.

Citeste mai mult...

Raiffeisen Bank a publicat Raportul de CSR pe anul 2015

Raiffeisen Bank a publicat astazi Raportul Anual de Responsabilitate Corporativa 2015. Cu titlul ,,Impreuna pentru un viitor sustenabil!”, raportul prezinta impactul investitiilor comunitare ale bancii, dar si resposnabilitatea fata de mediu, fata de produsele si serviciile oferite si managementul responsabil al economiilor clientilor bancii.

Citeste mai mult...

CSR - la răscruce de drumuri

csr_crossroadCe înseamnă criza economică actuală pentru angajamentul social al companiilor? În funcţie de ce repere trebuie să fie orientat CSR-ul pentru a fi perceput ca relevant? Ce e de făcut pentru a recâştiga încrederea pierdută a stakeholder-ilor? Am discutat cu reprezentanţi ai mediului autohton de afaceri pentru a afla care au fost efectele crizei asupra activităţilor de CSR în anul 2010 şi care sunt provocările speciale pentru un management sustenabil şi pentru angajamentul faţă de societate şi mediu în anul 2011.

Citeste mai mult...

Un nou proiect După Noi: Coca-Cola HBC România anunţă începutul lucrărilor de amenajare eco-turistică în zona Cascadei Bigăr

Coca-Cola HBC România, cea mai mare companie din industria băuturilor de pe piaţa locală, iniţiază - cu sprijinul Asociaţiei ViitorPlus şi al Administraţiei Parcului Naţional Cheile Nerei-Beuşnița - un proiect important, care are ca obiective principale valorificarea potenţialului turistic şi protejarea cadrului natural din zona Cascadei Bigăr. Proiectul a apărut la iniţiativa unei echipe de angajaţi Coca-Cola HBC România din Timişoara care au propus companiei această idee spre finanţare.

Citeste mai mult...

Coincidenţele reprezintă modul în care Dumnezeu doreşte să rămână anonim

dan_santimbreanuDespre rolul comunicatorului în susţinerea unor cauze umanitare

Când "hazardul" îţi scoate în cale un om care este încapabil să se exprime şi să coordoneze o campanie umanitară, ai datoria morală să nu ignori acest lucru. Eu am încetat demult să mai cred în "hazard".

Citeste mai mult...

Au inceput inscrierile in Programul de Granturi Raiffeisen Comunitati 2016

banner RaiffeisenRaiffeisen Bank lanseaza a sasea editie a Programului de Granturi “Raiffeisen Comunitati”, un program de finantare a proiectelor locale de dimensiuni mici si medii in comunitatile in care banca isi desfasoara activitatea, cu un buget total de 100.000 euro. Este un concurs online de proiecte de responsabilitate sociala, primul de acest gen derulat de o banca din Romania. Cele mai apreciate si sustinute 10 proiecte inscrise in program vor primi o finantare de 10.000 euro fiecare.

Citeste mai mult...

Voga ecologiei şi practicile de "greenwashing" transformate într-o atitudine mai sinceră, etică şi lipsită de lăcomie

pierluigi_oratiPoate că nu toată lumea este conştientă de faptul că în ultima vreme în Nigeria apa potabilă şi peştele comestibil sunt din ce în ce mai greu de găsit  din cauza faptului că în această ţară s-au produs deversări de petrol atât în zona de coastă, cât şi la sol, similare celor comise recent de BP în Golful Mexic. De data aceasta însă, responsabilă pentru acest „dezastru silenţios” este o altă companie multinaţională, şi anume Exxon Mobil, ce are de altfel aceeaşi proveninenţă, americană, la fel ca preşedintele care încearcă să lupte împotriva „tsunami-ului petrolier” ce afectează coastele statelor Florida şi Louisiana.

Citeste mai mult...

Coca-Cola HBC România lansează „După Noi”, platforma care va integra inițiativele de sustenabilitate

Lansare Dupa Noi

Coca-Cola HBC România, cea mai mare companie din industria băuturilor de pe piața locală, lansează platforma “După Noi”, care va îngloba atât inițiativele companiei, cât și programe ale comunităților. “După Noi” reflectă filosofia companiei, aceea de a face tot ce este posibil pentru a lăsa în urmă o lume mai bună, prin protejarea mediului și a resurselor, prin promovarea valorilor, a tradițiilor, a poveștilor și a locurilor din România. Platforma își propune să inspire cât mai mulți oameni să conștientizeze cât de important este ce lasă în urma lor și să adopte un stil de viaţă cât mai responsabil, pe care să-l transmită şi generaţiilor viitoare.

Citeste mai mult...

Responsabilitatea socială corporatistă - angajament sau sugrumare?

sandra_macleodNenumărate cercetări efectuate în ultimul deceniu subliniază importanţa comportamentului corporatist responsabil şi durabil. Sandra Macleod pune constatările în context şi cântăreşte însemnătatea acestora pentru viitorul apropiat. Conferinţa anuală a Şcolii de Economie din Helsinki a ales un moment optim pentru a ridica câteva întrebări cu privire la seriozitatea cu care organizaţiile sunt dedicate celor două mantre ale managementului modern: responsabilitatea socială corporatistă şi dezvoltarea durabilă.

Citeste mai mult...

Programul Bursele McDonald’s a ajuns la a X-a ediție și premiază 36 de angajați studenți

Bursele McDonalds 2Aflat deja la a X-a ediție, programul Bursele McDonald’s sprijină tinerii aflați la început de carieră cu rezultate deosebite atât la învățătură, cât și la locul de muncă. În demersul său constant de susținerea a educației, compania a premiat 36 de angajați cu burse în valoare de 72.000 de lei și a ajuns în cei 10 ani de program la un total de 269 de burse de merit oferite, însumând 538.000 lei.

Citeste mai mult...

Aspectele ecologice trebuie incluse holistic in actiunile de zi cu zi ale companiei. Un dialog cu dr. Rainer Wend, Executive Vice-President al departamentului de CSR la Deutsche Post

rainer_wendSchimbarea globală a climei acutizează din ce in ce mai mult conştiinţa ecologică a cetăţenilor şi politicienilor. Branşa transportului şi a logisticii este solicitată în mod deosebit. Deutsche Post, prin programul “GoGreen”, este unul din pionierii în domeniu.

Citeste mai mult...

Zece proiecte comunitare au câștigat câte un grant de 10.000 de euro în Programul de Granturi Raiffeisen Comunități 2015

Timisoara proiect castigator

Caştigătorii Programului de Granturi Raiffeisen Comunităţi 2015 sunt un spital, o instituţie de învăţătmânt si opt ONG-uri situate in Timișoara, Sibiu, Onești, Galați și București. Proiectele vizează domeniile: servicii sociale şi de sănătate (7) şi  ecologie urbane (3).

Citeste mai mult...

Cum comunică BMW programele de responsabilitate socială

maximilian_schoeberlJocurile Olimpice din vara lui 1972: Două automobile electrice marca BMW însoţesc participanţii la maraton şi la marş. Rezonanţă din partea publicului nu a existat. Scenariu asemănător la Târgul Internaţional de Automobile 1991: BMW îşi prezintă automobilul electric E1. De data aceasta specialiştii sunt încântaţi. Publicul ia notă de acest autovehicul inovator, numai în trecere. Din ce cauză suntem remarcaţi doar în aşa mică măsură? Nu am comunicat cum se cuvine? Sau nu este încă timpul autovehiculelor electrice?

Citeste mai mult...

Raiffeisen Bank - editia a cincea a Programului de Granturi Raiffeisen Comunitati

Raiffeisen Bank lanseaza a cincea editie a Programului de Granturi Raiffeisen Comunitati, un program de finantare a proiectelor locale de dimensiuni mici si medii in comunitatile in care banca isi desfasoara activitatea, cu un buget total de 100.000 euro. Concursul online de proiecte de responsabilitate sociala este primul de acest gen sustinut de o banca din Romania. In decizia de finantare, voturile publicului vor conta in proportie de 50%.

Citeste mai mult...

86% dintre angajaţi neacoperiţi de programele de sustenabilitate ale companiilor

angajatiCompaniile par să se limiteze doar la vorbe în ceea ce priveşte implicarea propriilor angajaţi în iniţiativele de sustenabilitate. Circa 86% dintre respondenţii unui recent studiu realizat de Brighter Planet au declarat că nu au fost implicaţi de către angajatori în problematica sustenabilităţii, chiar dacă acelaşi procent de 86% a declarat că în companiile pentru care lucrează se promovează într-o oarecare măsură concepte de implicare a angajaţilor în programe de sustenabilitate.

Citeste mai mult...

Parteneri

 logo_raiffeisen  Logo-McCannPR PNG  Practice MSL logo 2  Graffiti PR logo-1   EY Logo RGB                    

siglaBT noua      dccom LOGO nou site