25062017

Back Eşti aici:Home Articole ong-PR

ONG-urile cresc prin oameni. La fel și fondurile lor. O lecție de fundraising cu Cristiana Ionescu

Cristiana Ionescu 2De la vis la plan de acțiune drumul ONG-iștilor este plin de capcane. Lipsa de experiență, un număr mic de voluntari sau dificultatea  de a accesa fonduri sunt doar câteva dintre problemele curente pe care ei le întâmpină. Cristiana Ionescu, fundriser cu o experiență de peste 15 ani în mediul non-guvernamental, vorbește pentru PR Romania despre PR-istul nevoit să devină și friendriser și despre ce atuuri poate scoate acesta din mânecă.

Citeste mai mult...

'Lucrurile bune nu se întâmplă peste noapte'- un mit spulberat!

Madalina Turza

Voluntariat pentru voluntariat este rețeta de succes a evenimentului Colab24, care a avut loc în acest weekend. Copywriteri, specialiști social media, PR-iști, designeri, developers și specialiști foto-video, cu toții au lucrat timp de 24 de ore, pro bono, la construirea unei noi imagini a Centrului European pentru Drepturile Copiilor cu Dizabilități. Ideea acestui maraton de PR și comunicare a venit, după cum povestește chiar fondatorul ONG-ului eLiberare Design, Ryan Crozier, din piedicile pe care oamenii și le pun singuri, crezând că lucrurile bune nu se pot face de la o zi la alta.

Citeste mai mult...

2% pentru Asociaţia Transplantaţilor din România

sigla_atrUna dintre organizaţiile pe care le-am descoperit anul acesta este Asociaţia Transplantatilor din România, în cadrul Târgului ONG-urilor, la Petrom City (22 martie). M-au impresionat prin optimismul afişat când erau întrebaţi despre proiectele lor. Doamna Amali Teodorescu, membru în Consiliul Director, îmi povestea atunci că din campaniile trecute nu au reuşit să trangă o sumă semnificativă, însă important e că putem vorbi cu oamenii şi le putem povesti despre noi. Astăzi, o să dau şi eu povestea mai departe.

Citeste mai mult...

Film, comunicare şi voluntariat. În dialog cu Alexandra Burdulea, PR Manager Volunteers Fest

alexandra_burduleaCa om de comunicare în plină dezvoltare, consider că investiția în educație și dezvoltarea profesională este cel mai valoros cadou pe care îl putem oferi pentru construirea unei cariere de succes în această industrie – Alexandra Burdulea, Volunteers Fest.

Citeste mai mult...

2% pentru Fundaţia Acorns

acorns_logoCampania 2% pentru cauza ta se apropie de final, dar asta nu înseamnă că nu mai avem parte de suprize frumoasa. Una dintre ele este Fundaţia Acorns, cu nişte proiecte absolut minunate!

Citeste mai mult...

Persistă încă imaginea ONG-ului cerșetor. De vorbă cu Anca Năstase, Federația VOLUM

anca_nastaseAnca Năstase, director executiv al Federației VOLUM, este unul dintre acei profesioniști datorită cărora mediul ONG din România se distanțează de percepțiile create în societatea românească. Cu zâmbetul pe buze și plină de entuziasm, Anca mi-a vorbit despre importanța unei structuri organizaționale stabile, despre rolul oamenilor în pozițiile cheie dintr-un ONG și despre legea voluntariatului, un document esențial pentru mediul non-guvernamental din România.

Citeste mai mult...

2% pentru AIESEC Bucureşti

aiesec_logoMi-ar fi plăcut să se fi înscris mai multe organizaţii studenţeşti în campania PR România, de promovarea a redirecţionării a 2% din impozitul pe venit. După AIESEC Braşov, vă recomandăm o filiala din Bucureşti a acestei organizaţii.

Citeste mai mult...

7 sfaturi pentru promovarea ONG-urilor online

andrei_aronetMediul online e locul în care ONG-urile îşi pot găsi foarte uşor susţinători, dar nu e întotdeauna evident cum putem face pentru a trece de „implicare în promovarea cauzei X” şi a ajunge cu adevărat la „implicare în cauza X”. În ultimii ani, am încercat să înţeleg ce funcţionează şi ce nu, dincolo de lucrurile de bază legate de a fi prezent în online şi a comunica prin social media.

Citeste mai mult...

2% pentru Fundaţia PACT

logo_pactAm descoperit cu surprindere programele Fundaţiei PACT. Recunosc doar auzisem de fundaţie, fără să ştiu prea multe despre proiectele lor înainte să-mi scrie Ioana Traistă, Manager Comunicare & PR al fundaţiei. Odată cu PACT, campania PR România 2% pentru cauza ta atinge un nou domeniu -  dezvoltarea sustenabilă a comunităţilor.

Citeste mai mult...

Florentina Loloiu: După zece ani, Gala Societăţii Civile a reuşit să creeze o identitate comună a sectorului ONG

Deşi, am trecut prin şapte ediţii ale Galei, task-uri de genul actualizarea bazei de date, consultanţă pe perioada înscrierilor, înscrierile propriu-zise etc., dar mai ales prin intermediul site-ului galasocietatiicivile.ro – portal de ştiri al sectorului - mă ajută să menţin contactul permanent cu activitatea sectorului şi, implicit, cu reuşitele şi problematicile lui.

Citeste mai mult...

2% pentru World Vision România

worldvision_logoÎn cadrul campaniei 2% pentru cauza ta, initiată de PR România, vă recomandăm astăzi o altă organizaţie de tradiţie în mediul non-guvernamental, cu proiecte demne de admirat şi mai ales de susţinut! World Vision România este o organizaţie creştină, care desfăşoară programe de intervenţie umanitară de urgenţă, dezvoltare şi advocacy.

Citeste mai mult...

Evenimentele de fundraising aduc organizaţia în lumina reflectoarelor

raluca_dinu_2Dacă ar trebui să aleg între diversele activităţi şi specialităţi din PR (cercetare, planificare, comunicare în situaţii de criză, media relations etc.), cred că pe ultimul loc aş pune organizarea de evenimente. Deşi multă lume asociază PR-ul cu evenimentele, mărturisesc că prefer să particip la cele organizate de colegii mei de breaslă, decât să le organizez. Cu toate acestea, de când am început să lucrez pentru ONG-uri şi organizaţii interguvernamentale, am dezvoltat o relaţie specială cu evenimentele de strângere de fonduri.

Citeste mai mult...

2% pentru HHC România

hhc_logoAm o slăbiciune deosebită pentru Fundaţia Hope and Homes for Children România. Poate pentru că programele lor vizează un subiect sensibil ca cel al copiilor instituţionalizaţi. Poate pentru că de la interviul pentru PR România îmi este tare dragă atât fundaţia, cât şi Ioana Hodoiu, poate pentru că dincolo de programe admirabile, ei au un plan adevărat, care schimbă societatea românească într-un mod remarcabil… Cert este că, dacă mă întrebaţi pe mine, vi-i recomand din suflet nu numai pentru redirecţionarea celor 2% din impozitul pe venit, dar pentru toate proiectele.

Citeste mai mult...

Gânduri la final de campanie - 2% pentru cauza ta

2lasutaCând am gândit campania 2% pentru cauza ta am avut în minte multe proiecte frumoase despre care foarte puţini ştiu. Desigur, încă suferim în ceea ce priveşte informarea procesului de redirecţionare a celor două procente din impozitul pe venit. Îmi doream mult un mini-proiect editorial pentru mediul ONG, dar sincer nu m-am aşteptat să fie atât de multe organizaţii interesate de campania noastră... 31 de organizaţii din domenii ca sănătate, educaţie, mediu, cultură, drepturile omului şi tineret s-au înscris în campanie, în ultimele două săptămâni ajugând să publicăm chiar şi patru articole pe săptămână în cadrul campaniei.

Citeste mai mult...

2% pentru ursul brun!

logo_wwfSunt evenimente sau proiecte pe care le ştim, indiferent dacă suntem sau nu interesaţi de domeniul respectiv. Sunt imagini pe care le asociem unei cauze, chiar dacă nu susţinem neapărat organizaţia respectivă. Din această categorie face parte parte, cu siguranţă, imaginea ursuleţului panda şi Ora Pământului (Earth Hour). Numitorul comun este organizaţia World Wide Fund, una dintre cele mai mari şi eficiente organizaţii internaţionale independente care derulează proiecte pentru conservarea naturii.

Citeste mai mult...

2% pentru Asociaţia ART Fusion

sigla_art_fusionSunt tare bucuroasă să închei campania cu o asociaţie culturală cu  proiecte frumoase şi oameni entuziasmaţi. Asociaţia A.R.T. Fusion a luat naştere la iniţiativa a 7 tineri din Bucureşti în primăvara anului 2005. Atitudine (A), Realitate (R), Tineri (T) sunt coordonatele după care A.R.T. Fusion se ghidează în activitatea ei.

Citeste mai mult...

2% pentru Asociaţia Sfântul Stelian

sigla_sfsDespre Asociaţia Sf.Stelian ne-a scris Andreea Georgescu, fost voluntar al asociaţiei. 'Am făcut PR pentru ei timp de 6 luni, între 15 septembrie 2011 şi 15 martie 2012, în cadrul programului Voluntar de Profesie al Fundaţiei Vodafone. După încheierea programului, le-am rămas alături ca voluntar şi chiar aş vrea ca încercarea lor de a atrage fonduri din cei 2% pe care îi poate redirecţiona oricine din impozitul pe venit să fie un succes'.

Citeste mai mult...

2 % pentru Centrul European pentru Drepturile Copiilor cu Dizabilităţi

sigla_cedcdÎn cadrul campaniei 2% pentru cauza ta, prin care promovăm  redirecţionarea a 2% din impozitul pe venit, vă recomand Centrul European pentru Drepturile Copiilor cu Dizabilităţi (CEDCD), o organizaţie non-guvermanentală dedicată promovării drepturilor copiilor cu dizabilităţi şi facilitării accesului acestora la serviciile de asistentă şi protecţie. CEDCD este membru afiliat al Organizaţiei Down Syndrome International, organizaţie care promovează pe plan internaţional problematica Sindromului Down.

Citeste mai mult...

ACCEPTăm 2% de la tine

logoacceptSub sloganul ACCEPTăm 2% de la tine! Asociaţia ACCEPT a 20-a organizaţie înscrisă în campania PR România – 2% pentru cauza ta! Fără a încerca să trasez nişte concluzii (mai avem încă 10 organizaţii pe lista de aşteptare!), sunt foarte mândră de faptul că în aceasta campanie am prezentat campaniile unor organizaţii cu diverse domenii de interes, de la drepturile copiilor, sănătate, educaţie, ecologie, cultură, iar prin recomandarea de astăzi, drepturile persoanelor LGBT. Este minunat să vă putem povesti despre această organizaţie, din punctul meu de vedere singura din domeniu, care promovează drepturi egale indiferent de orientarea sexuală sau identitatea de gen.

Citeste mai mult...

Parteneri

 logo_raiffeisen  Logo-McCannPR PNG  Practice MSL logo 2  Graffiti PR logo-1   EY Logo RGB                    

siglaBT noua      dccom LOGO nou site