22052017

Back Eşti aici:Home Articole ong-PR

2 % pentru Asociaţia Little People

logo_little-peopleDespre Asociaţia Little People am aflat dintr-un interviu cu Shajjad Rizvi de pe CSR Romania şi m-a impresionat imediat, iar mai apoi prin asocierea Oanei Pellea în diverse campanii ale asociaţiei. Dincolo de asta, există acolo o echipă minunată care face lucruri despre care nici nu avem idee cât de multe schimbă în viaţă copiilor bolnavi de cancer. Sunt foarte activi şi în social media, au multe proiecte şi emană atât de mult entuziasm şi energie încât m-au cucerit definitiv. Dacă ar fi un fan club al susţinătorilor asociaţiei, aş fi cu siguranţă acolo. Vă recomand cu drag să citiţi despre campaniile asociaţiei, merită toată atenţia şi admiraţia noastră.

Citeste mai mult...

2% pentru Samusocial din România

logo_samusSamusocial din România este, fără îndoială, una dintre cele mai speciale organizaţii pe care am avut ocazia să le cunosc. Ei sunt cei care, fără prejudecăţi ieftine, văd într-o persoană de pe stradă un OM şi se comportă ca atare, lucru care nouă, celor care îi privim deseori cu dispreţ, ne pare ciudat. Dincolo de fiecare om al străzii este o poveste, iar Samusocial ascultă povestea şi caută soluţii. Mai ştiţi pe cineva care face asta în România?

Citeste mai mult...

2 % pentru AIESEC Braşov

logo-aiesecNu numai că este prima organizaţie studenţească înscrisă în campanie, dar este şi una dintre organizaţiile cu experienţă în mediul non-guvernamental. AIESEC este cea mai mare reţea de studenţi din lume, cu peste 60 000 de membri din 110 ţări şi teritorii. Datorită specificului ei de organizaţie nonpolitică, independentă şi non-profit, AIESEC este interesată în problemele globale, activităţi de leadership şi management. Astăzi vă propun una dintre filialele acestei organizaţii - AIESEC Braşov.

Citeste mai mult...

2% pentru SOS Satele Copiilor România

logo_sos_satele_copiilorSOS Satele Copiilor România este una dintre cele mai experimentate organizaţii din mediul non-guvernamental, fiind înfiinţată în anul 1990. Asociaţia implementează 3 programe la nivel naţional în Bucureşti, Sibiu şi Bacău, oferind servicii de îngrijire de tip familial (Sate SOS), servicii de consiliere ( Programe de Întărire a Familiei) şi servicii educaţionale (Grădiniţe SOS, Maşină cu Jucării, Tabăra Socială, Proiecte Educaţionale).

Citeste mai mult...

2% pentru Fundaţia Principesa Margareta a României

fpmrHristos a înviat! Sper că vacanţa de Paşte să vă fi găsit alături de cei dragi. Continuăm campania dedicată redirecţionării celor 2% din impozitul pe venit cu o organizaţie tare dragă mie. Poate pentru că sunt o mare admiratoare a monarhiei, poate pentru că mi se pare minunată varietatea de programe oferite de organizaţie sau poate doar pentru că îi port un respect deosebit ASR Principesei Margareta a României.

Citeste mai mult...

2% pentru Ecopolis

ecopolisM-a surprins plăcut mesajul Irinei de la Centrul pentru Politici Durabile Ecopolis şi chiar m-a făcut să reflectez la ideea că sunt unii oameni care trebuie să se ocupe şi de partea aceasta mai puţin roz, cu veştile proaste, cum spunea Irina. Ecopolis este a doua organizaţie din domeniul mediului din campania PR România, 2% pentru cauza ta.

Citeste mai mult...

2 % pentru Fundaţia Cuvântul Întrupat - Galaţi

sigla_cuvantul_intrupatSunt foarte bucuroasă de interesul acordat aceastei campanii iniţiată acum o lună. Lista de aşteptare este deja destul de lungă, dar ne vom mobiliza astfel încât toate poveştile să fie publicate în timp util.

Citeste mai mult...

2% pentru Asociaţia Învingem Autismul

invingem_autismul_logo

Când am văzut emisiunea lui Cătălin Ştefănescu despre autism, Asociaţia Învingem Autismul era deja înscrisă în campanie. Dar acea ediţie din Garantat 100% m-a impresionat nu numai prin felul în care o mână de oameni încearcă să schimbe sistemul medical şi preconcepţiile despre autism, dar mai ales puterea celor două invitate (Andreea Sorescu, preşedinte Asociaţia Învingem Autismul şi Iolanda Sztrelenczuk - responsabil financiar al Asociatiei Autism - Baia Mare) de a povesti despre ceea ce noi, ceilalţi, preferăm să nu vorbim pentru că discuţiile despre autism ne scoate din starea de comfort. Îmi face plăcere să vă recomand astăzi Asociaţia Învingem Autismul.

Citeste mai mult...

2% pentru Asociaţia Salvaţi Dunărea şi Delta

salvati-deltaEste reconfortant să citesc toate recomandările primite în cadrul campaniei... după organizaţiile prezentate, din mediul social şi cultural, este timpul pentru o organizaţie ecologică. Asociaţia Salvaţi Dunărea şi Delta este o organizaţie non-guvernamentală înfiinţată în mai 2004, în scopul protejării Rezervaţiei Biosferei Delta Dunării. În cei opt ani de activitate, s-au impus prin acţiuni susţinute de advocacy pe probleme ecologice şi au demonstrat prin rezultate concrete că pot oferi soluţii problemelor majore cu care se confruntă Delta Dunării.

Citeste mai mult...

2% pentru HOSPICE Casa Speranţei

hospiceHospice Casa Speranţei este una dintre cele mai mari organizaţii din România, atât ca experienţă în mediul non-guvernamental, dar şi ca misiune. Hospice a fost înfiinţată la Braşov, în anul 1992, la iniţiativa britanicului Graham Perolls, cu scopul introducerii şi dezvoltării serviciilor specializate de îngrijire pentru bolnavii incurabili în stadii avansate. Este prima unitate de acest fel din România şi centru de excelentă pentru Europa de Est, în domeniul îngrijirii paliative. 

Citeste mai mult...

2% pentru Asociaţia SOS Infertilitatea

sosi_grupÎndraznesc să spun că echipa Asociaţiei SOS Infertilitatea îmi este tare dragă. Unul dintre primele interviuri pe care le-am realizat pentru PR România a fost cu Raluca Bonzi, coordonatoarea asociaţiei, şi de atunci urmăresc cu mare interes activitatea lor. Poate pentru că este una dintre puţinele organizaţii care a reuşit să schimbe legi şi mai ales, mentalităţi. Şi până la urmă, asta înseamnă să schimbi lumea.

Citeste mai mult...

2% pentru Centrul de Excelenţă Clinică Baylor

sigla-baylorAm fost foarte surprinsă să primesc o recomandare de la un om pe care îl admir pentru performanţele sale - înotătorul Răzvan Florea, ambasadorul campaniei de 2% pentru Centrul de Excelentă Clinica Baylor.

Citeste mai mult...

2 % pentru Fundatia Pentru Voi Timişoara

fundatia-pt-voiDupă aproape două săptămâni de campanie şi patru poveşti despre oameni frumoşi care fac bine, dar mai ales după atât de multe recomandări de alţi oameni şi proiecte incredibile, simt că această iniţiativă îşi găseşte rostul în peisaj...

Citeste mai mult...

2% pentru YouthBank Bucureşti

Dacă săptămâna trecută v-am propus o organizaţie studenţească, de data aceasta vă recomandăm o organizaţie care are la bază mediul liceal. La baza conceptului YouthBank stă faptul că ţinerii sunt cei care vor modela viitorul. Paradoxal însă, oportunităţile lor de a modela prezentul nu sunt întotdeauna prezente. Astfel, potenţialul tinerilor, creativitatea şi energia lor sunt valorificate de societate doar parţial.

Citeste mai mult...

2 % pentru Fundaţia ConstantART

logo_constantartA patra poveste a acestei campanii înseamnă şi prima propunere din domeniul culturii, Fundaţia ConstantART, o organizaţie înfiinţată în 2012. Mă bucur că am primit şi astfel de propuneri în campanie şi aştept cu mare interes şi alte organizaţii din mediul cultural.

Citeste mai mult...

2% pentru Asociaţia REACT

logo_reactCu povestea de astăzi atingem sferă sănătăţii, una sensibilă pentru toată lumea - Asociaţia REACT, cunoscută pentru campanii de mare impact în societatea civilă, ca “Dăruieşte din inimă” sau „O viaţă poate depinde de ţine!” (cursuri de prim ajutor în situaţii de urgenţă şi atragerea atenţiei asupra efectelor negative ale folosirii abuzive a numărului de urgenţă 112).

Citeste mai mult...

2 % pentru ARAS

voluntari_arasARAS este una dintre cele mai experimentate organizaţii din mediul non-guvernamental din România. Pentru mine, este primul ONG pe care l-am cunoscut prin intermediul voluntarilor săi, în primul an de liceu. Înregistrată oficial în Bucuresti, la 10 aprilie 1992, ca organizaţie non-guvernamentală, ARAS a fost înfiinţată de un grup de tineri voluntari care şi-au propus drept misiune informarea şi educarea tuturor categoriilor de populaţie asupra pericolului reprezentat de SIDA şi asupra mijloacelor de prevenire a infecţiei cu HIV.

Citeste mai mult...

2% pentru Serviciul de Ajutor Maltez în România

logo_maltez

Urmăresc de câţiva ani bun mediul non-guvernamental din România şi aveam sentimental că am o părere destul de bine conturată despre acest domeniu. Ei bine, campania aceasta m-a învăţat că nici nu am idee câte mai am de învăţat. Dincolo de organizaţiile mari, pe lista campaniei (listă care devine tot mai lungă) se află ONG-uri minunate a căror activitate nu este atât de vizibilă, din varii motive. Cea mai frumoasă surpriză de până acum este Serviciul de Ajutor Maltez în România, despre care recunosc că nu ştiam mai nimic. Nu mică mi-a fost mirarea când am descoperit ce lucruri frumoase fac oamenii aceştia.

Citeste mai mult...

2 % pentru Caritas Alba Iulia

Printre primele propuneri pe care le-am primit în cadrul campaniei a fost Caritas Alba Iulia şi mă bucură mult faptul că printre recomandările primite sunt şi câteva ONG-uri locale. Cred că impactul celor 2 % se văd mult mai bine în comunitatea fiecăruia, dincolo de cauza în care crede şi pe care o susţine. Am fost plăcut impresionată de transparenţa acestei organizaţii, de dedicaţia oamenilor care lucrează acolo.

Citeste mai mult...

Parteneri

 logo_raiffeisen  Logo-McCannPR PNG  Practice MSL logo 2  Graffiti PR logo-1   EY Logo RGB                    

siglaBT noua      dccom LOGO nou site