25072017

Back Eşti aici:Home Articole

Programul de granturi Raiffeisen Comunitati 2017 la start

Raiffeisen dreapta CSRA inceput a saptea editie a Programului de granturi „Raiffeisen Comunitati”, un program de finantare a proiectelor de dimensiuni mici si medii in comunitatile in care banca isi desfasoara activitatea. Educatia non-formala este vedeta acestei editii a programului, care se va incheia pe 15 septembrie cu 10 castigatori a cate 45.000 lei fiecare (10.000 euro, echivalent).

Citeste mai mult...

Samsung lansează concursul eProfesor prin care caută profesorii digitali ai anului

Sabina Stirb Samsung 2Samsung Electronics România a lansat programul educațional pilot „eProfesor”, prin care încurajează integrarea conținutului digital în modul de predare al profesorilor, pentru ca elevii să beneficieze de ore cât mai interactive și atractive.

Citeste mai mult...

Lidl România investește pentru un viitor mai bun 770.000 euro în proiecte de educație și mediu

Vizual Lidl

Din 2011, de la intrarea pe piața locală, Lidl și-a asumat misiunea de a activa responsabil în comunitățile în care compania este prezentă. Pentru a continua să producă efecte pozitive pe termen lung în societate, în 2017, Lidl susține dezvoltarea a 17 proiecte de responsabilitate socială, printr-o investiție de 770.000 euro. Acestea vor fi implementate împreună cu organizații non guvernamentale cu experiență în domenii precum educație și mediu.

Citeste mai mult...

Elena Badea: Antreprenoriatul feminin, potențial sub-utilizat de creștere economică

POV Antreprenoriat-feminin

La mijocul anilor 2000, OECD a recunoscut antreprenoriatul feminin ca fiind un potențial sub-utilizat de creștere economică. Consemnarea diferențelor de gen în cazul antreprenoriatului nu mai este o ipoteză, ci o certitudine verificată prin studii relevante. Potrivit rezumatului din 2013 a documentului Women Entrepreneurship in OECD, probabilitatea de a deține o afacere este mai mare de 3 ori în cazul bărbaților decât în cazul femeilor.

Citeste mai mult...

Telekom Romania lansează ediţia 2016 a proiectului Teimplici.ro, cu fonduri totale de până la 70.000 euro

Teimplici.ro

Telekom Romania anunţă o nouă ediţie a proiectului Teimplici.ro, care se va concentra pe identificarea proiectelor implementate în comunităţi cu ajutorul noilor tehnologii informatice în domeniile educaţie, sănătate, mediu, inovaţie, dezvoltare şi protecţie socială.

Citeste mai mult...

Romancing the sponsor

Oana Dobre

Nu sunt foarte multe povești frumoase concretizate în relații de durată între companiile private și evenimentele sau proiectele culturale din România. Inconsecvența vine din ambele părți și nu e decât o reacție la nesiguranța care planează asupra oricărei inițiative și la mentalitatea care spune că totul e temporar și că trebuie să profiți acum de toate oportunitățile, pentru că nimeni nu știe dacă vor mai exista la anul.

Citeste mai mult...

Olympus susține echipa paralimpică a României la Rio

Olympus, unul dintre cei mai mari producători de pe piața locală de lactate, susține pentru a doua oară consecutiv echipa paralimpică română la Jocurile Paralimpice de la Rio de Janeiro, care au loc în perioada 7 – 18 septembrie 2016. Ca partener al Comitetului Național Paralimpic (CNP), Olympus continuă campania „Susținem Adevărații Învingători”, lansată în anul 2013.

Citeste mai mult...

Raiffeisen Bank a publicat Raportul de CSR pe anul 2015

Raiffeisen Bank a publicat astazi Raportul Anual de Responsabilitate Corporativa 2015. Cu titlul ,,Impreuna pentru un viitor sustenabil!”, raportul prezinta impactul investitiilor comunitare ale bancii, dar si resposnabilitatea fata de mediu, fata de produsele si serviciile oferite si managementul responsabil al economiilor clientilor bancii.

Citeste mai mult...

Un nou proiect După Noi: Coca-Cola HBC România anunţă începutul lucrărilor de amenajare eco-turistică în zona Cascadei Bigăr

Coca-Cola HBC România, cea mai mare companie din industria băuturilor de pe piaţa locală, iniţiază - cu sprijinul Asociaţiei ViitorPlus şi al Administraţiei Parcului Naţional Cheile Nerei-Beuşnița - un proiect important, care are ca obiective principale valorificarea potenţialului turistic şi protejarea cadrului natural din zona Cascadei Bigăr. Proiectul a apărut la iniţiativa unei echipe de angajaţi Coca-Cola HBC România din Timişoara care au propus companiei această idee spre finanţare.

Citeste mai mult...

Zona de întâlnire între business și cultură rămâne un teritoriu explorat doar la periferie

Felicia Moga trust

Zona de întâlnire între business și cultură rămâne un teritoriu explorat doar la periferie, puține expediții comune s-au aventurat spre miez, spre teritoriile fertile. Și, cred că trăim vremuri extrem de propice (schimb de generații, de orizonturi de așteptare, digitalizare, rețele sociale, online etc.) pentru astfel de ”expediții comune”.

Citeste mai mult...

Au inceput inscrierile in Programul de Granturi Raiffeisen Comunitati 2016

banner RaiffeisenRaiffeisen Bank lanseaza a sasea editie a Programului de Granturi “Raiffeisen Comunitati”, un program de finantare a proiectelor locale de dimensiuni mici si medii in comunitatile in care banca isi desfasoara activitatea, cu un buget total de 100.000 euro. Este un concurs online de proiecte de responsabilitate sociala, primul de acest gen derulat de o banca din Romania. Cele mai apreciate si sustinute 10 proiecte inscrise in program vor primi o finantare de 10.000 euro fiecare.

Citeste mai mult...

Cultură și business – frenemies în comunicare

Dora Mircea Radu

Parteneriatele între mediul de afaceri și mediul cultural în general, respectiv evenimentele culturale în special, sunt o prezență deja firească pe piața (sic!) din România. De aceea probabil că unii din actorii industriei comunicării culturale, respectiv unii din reprezentanții mediului economic consideră că lucrurile sunt clare, că ele funcționează așa cum funcționează de ani buni și că nu mai este nevoie de o conceptualizare a acestui dialog. Acest text se adresează celor care nu se regăsesc în aceste certitudini și care doresc să analizeze relația cultură - business într-o manieră cât mai complexă și deschisă.

Citeste mai mult...

Despre viciul profesional numit AVE

Evaluare AVE

Provocările cu care se confruntă industria de PR ajung invitabil la practica evaluării care avansează greoi şi nesatisfăcător. Bunele practici în evaluare rămân minoritare şi, în aceste condiţii, valoarea funcţiei de PR în faţa altor funcţii de business este pusă adesea sub semnul întrebării. Practica are nevoie de un reset la capitolul măsurători, un nou început într-ale uzanţelor de până acum. Practicienii trebuie să regândească evaluarea şi s-o reconecteze la menirea activităţilor de PR şi la procesele de business, chiar dacă acest demers este laborios şi costă.

Citeste mai mult...

Coca-Cola HBC România lansează „După Noi”, platforma care va integra inițiativele de sustenabilitate

Lansare Dupa Noi

Coca-Cola HBC România, cea mai mare companie din industria băuturilor de pe piața locală, lansează platforma “După Noi”, care va îngloba atât inițiativele companiei, cât și programe ale comunităților. “După Noi” reflectă filosofia companiei, aceea de a face tot ce este posibil pentru a lăsa în urmă o lume mai bună, prin protejarea mediului și a resurselor, prin promovarea valorilor, a tradițiilor, a poveștilor și a locurilor din România. Platforma își propune să inspire cât mai mulți oameni să conștientizeze cât de important este ce lasă în urma lor și să adopte un stil de viaţă cât mai responsabil, pe care să-l transmită şi generaţiilor viitoare.

Citeste mai mult...

Eduard Gongonie, Nestlé Romania: Comunicarea internă devine un instrument esenţial de leadership

Eduard GongonieContinuăm seria dialogurilor cu profesioniştii de comunicare internă. Astăzi, episodul 16 alături de Eduard Gongonie, Communication Director la Nestlé România.

Citeste mai mult...

Oana Cristea, pastel: Generația Millennials nu doar adoptă mesaje, ci are nevoie să creadă în ele

Oana CristeaContinuăm seria dialogurilor cu profesioniştii de comunicare internă. Astăzi, episodul 15 alături de Oana Cristea, Internal Communication & Public Affairs Manager la pastel.

Citeste mai mult...

Mona Opran, Centrade Cheil: Relația angajat-angajator a trecut dincolo de relația contractuală – prestezi un serviciu și ești remunerat

Mona opranContinuăm seria dialogurilor cu profesioniştii de comunicare internă. Astăzi, episodul 14 alături de Mona Opran, COO Centrade Cheil.

Citeste mai mult...

Alexandru Aldoescu, Samsung: Credem foarte mult în activități în care angajații companiei au ocazia să discute și să împărtășească

Alex Aldoescu

Continuăm seria dialogurilor cu profesioniştii de comunicare internă. Astăzi, episodul 13 alături de Alexandru Aldoescu, Head of HR & General Affairs la Samsung Electronics Romania.

Citeste mai mult...

Diana Zamfir, DHL: Când coordonezi comunicarea internă, nu poţi fi ultimul care se adaptează contextului de business

Diana ZamfirContinuăm seria dialogurilor cu profesioniştii de comunicare internă. Astăzi, episodul 12 alături de Diana Zamfir, HR & Training Manager la DHL Internaţional România.

Citeste mai mult...

Programul Bursele McDonald’s a ajuns la a X-a ediție și premiază 36 de angajați studenți

Bursele McDonalds 2Aflat deja la a X-a ediție, programul Bursele McDonald’s sprijină tinerii aflați la început de carieră cu rezultate deosebite atât la învățătură, cât și la locul de muncă. În demersul său constant de susținerea a educației, compania a premiat 36 de angajați cu burse în valoare de 72.000 de lei și a ajuns în cei 10 ani de program la un total de 269 de burse de merit oferite, însumând 538.000 lei.

Citeste mai mult...

Ruxandra Pirojoc, Bayer: Poartă-te cu angajaţii tăi aşa cum ai vrea să se poarte ei cu cel mai important client

Ruxandra Pirojoc

Episodul 11 al serialului nostru o are ca invitată pe Ruxandra Pirojoc, Head of Communications Romania şi Bulgaria la Bayer. Vorbim despre statusul comunicării interne ca disciplină de business, doza de agilitate cu care trebuie să se înarmeze un comunicator intern pentru a face faţă schimbărilor tehnologice, structurale şi de context, despre evoluţia tehnicilor de segmentare a publicului intern şi raportarea millennials la valorile corporatiste. Îi mulţumim pentru participare şi dialogul util.

Citeste mai mult...

Parteneri

 logo_raiffeisen  Logo-McCannPR PNG  Practice MSL logo 2  Graffiti PR logo-1   EY Logo RGB                    

siglaBT noua      dccom LOGO nou site