25052019

Back Eşti aici:Home Articole

Sînziana Focșa: Consistența în comunicare înseamnă o viziune clară pe termen lung, precum și investiții permanente

Sinziana Focsa

Sînziana Focșa, Communications Strategist la Oxygen, are o experiență de 8 ani în agenții de comunicare și background în PR și Social Media. La Oxygen, agenția care a deschis în 2018 birou și în Cluj, Sînziana lucrează integrat cu echipele de creație, PR, digital, Social Media și video pentru a dezvolta campanii de new business și campanii pentru clienții agenției. Am stat de vorbă cu Sînziana despre consistență și simplificare în branding, despre ce înseamnă să construiești o cultură organizațională și despre rolul brandurilor în societate.

Citeste mai mult...

Paul Kasprovschi: Nu cred că avem încă o cultură profesională a empatiei profunde față de comunitate la nivel de masă critică

Paul Kasprovschi

Un interviu despre consistență și simplificare în branding, despre ce înseamnă să construiești o cultură organizațională, despre valori-tapet vs comportamente și despre rolul brandurilor în societate.

Citeste mai mult...

Flavia Anghel: Un brand trebuie să fie „de treabă”, mereu

Flavia AnghelFlavia Anghel este CEO și Redactor-șef  la Brandingmag. Pasiunea pentru branding și pentru marketingul editorial au adus-o rapid la conducerea jurnalului internațional Brandingmag și în postura de consultant pentru mari companii specializate în AI și marketing (precum Hypergiant sau Publicis.Sapient). În Romania, Flavia a adus primele evenimente dedicate cu adevărat brandingului: BrandingNITE și REBELS AND RULERS, din dorința de a demonstra cât de importantă este implicarea brandingului strategic la nivel de business, comunitate sau țară. Am discutat cu Flavia în speranța unui plus de înțelegere a rolului grupurilor cointeresate în procesele de relansare și conceptualizare a unui brand.

Citeste mai mult...

Sorin Trâncă: Companiile trebuie să înțeleagă că nu este corect să cumpărăm lucruri tot mai valoroase pe tot mai puțini bani

Sorin TrancaÎntr-o lume tot mai virtuală, tot mai aglomerată, și în care brandul contează peste 50% în decizia de cumpărare, un expert în branding trebuie să fie un om respectat, un specialist care să câștige cel puțin cât un avocat, fiindcă el poate crea un story cu tracțiune de vânzare pentru compania respectivă, creează valoare netă, contribuie cu cel puțin 20% la succesul afacerii în multe sectoare economice, spune Sorin Trâncă, Managing Partner la Friends\TBWA.

În ultimii 21 de ani, Sorin a lucrat la un proiect nou cam la fiecare trei zile. Crede că ceea ce dă măsura omului este calitatea ideilor sale. Și mai crede că faptele sunt mult mai importante decât vorbele, așa că încearcă să se concentreze asupra lucrurilor concrete. Îi plac oamenii și se surprinde adesea observându-i de la distanță, un lucru esențial pentru oricine lucrează în marketingul creativ. Un interviu despre consistență și simplificare în branding, despre ce înseamnă să construiești o cultură organizațională și despre valori vs comportamente.

Citeste mai mult...

Anca Rarău: Cultura organizațională este încă înțeleasă de mulți şefi de companii ca fiind setul de valori scrise pe perete

Anca Rarau

Anca Rarău are o experiență de peste 20 de ani în marketing strategic și operațional, poziționare de brand, customer experience, employer branding, research și PR. Înainte de a intra în consultanță, a deținut poziții de management în două dintre băncile de top din România - director marketing și comunicare la Banca Transilvania (9 ani), respectiv director marketing la BCR (5 ani), coordonând și lansând în piață branduri și proiecte de anvengură națională. În 2017, Anca Rarău intră în antreprenoriat, ca managing partner al SAB/ strategy+advisory+brandocracy. În 2018, Anca lansează BRANDOCRACY, un concept bazat pe metoda care abordează puterea brandului dintr-o perspectivă integrată.

Citeste mai mult...

Dochița Zenoveiov: O construcție care nu are integritate și bine în ea se va destrama mai devreme sau mai târziu

Dochita-Zenoviev

Absolventă a unui MBA, Dochița Zenoveiov are o experiență de 20 de ani în branding și marketing la client și la agenție. Dochița a intuit rolul și importanța antreprenoriatului în România încă din 2011 lansând un program pentru antreprenorii autohtoni care își doreau creșterea brandului și a vizibilității acestuia. Astăzi, agenția de branding INOVEO pe care o conduce își continuă cu rezultate foarte bune poziționarea aleasă aducând servicii inovatoare. Astfel, pe lânga branding și rebranding, agenția marchează o noutate în 2019 prin serviciile de neurobranding pe care le oferă clienților săi. Am stat de vorbă cu Dochița în speranța unui plus de înțelegere a rolului grupurilor cointeresate în procesele de relansare și conceptualizare a unui brand.

Citeste mai mult...

Dialog, integritate și asigurarea unui sens al binelui în construcția de brand. De vorbă cu Adriana Liuțe, Storience

Adriana LiuteAdriana Liuțe surprinde prin claritate, viziune şi abilitatea de a aduce probleme complexe într-un registru structurat și accesibil. Un interviu despre consistență și simplificare în branding, despre ce înseamnă să construiești o cultură organizațională, despre valori-tapet vs comportamente și despre rolul brandurilor în societate.

Adriana este Managing Partner și co-fondator al Storience, agenția de partea brandurilor bune. Cu o experiență de peste 15 ani în construit și reconstruit branduri, în marketing, comunicare internă, CSR, jurnalism de business și antreprenoriat, Adriana aduce o viziune holistică în proiectele în care se implică. Preocupată de împletirea brandingului cu sustenabilitatea, din 2018 Adriana a început un program de masterat în Resurse Sustenabile la University College London (UCL).

Citeste mai mult...

Costin Oane: Brandingul românesc are nevoie de credibilitate

Costin Oane BroHouse 2

Întreg dialogul media în jurul acestei discipline e limitat la câteva idei puține care o păstrează captivă într-o etapă de copilărie: logo, slogan, website-uri și advertising. E ca un tânăr care nu vrea să se maturizeze pentru că vrea să mai copilărească puțin. (Costin Oane, BroHouse)

Citeste mai mult...

Aneta Bogdan: Well, cam asta e drama zilnică a practicianului în branding, felul în care practica îți contrazice teoria!

Aneta Bogdan interviu

Brandurile țin de percepția publică, de raportul dintre promisiunile mesajelor corporatiste și așteptările publicului față de companii. Brandurile dau seama, în bună măsură, de sănătatea dialogului companiilor cu partenerii lor. Valoarea brandurilor și notorietatea lor sunt un diagnostic al relațiilor dintre companii și grupurile cointeresate* ale acestora. Dar cât de conștiente sunt companiile din România de nevoia de integrare a așteptărilor grupurilor cointeresate în construcția de brand? Putem vorbi deja de o cultură a brandingului în România? Înțeleg companiile din România importanța angajamentului intern față de ceea ce reprezintă un brand?

Citeste mai mult...

Horia Oane: Prețul cel mai mic e o idee proastă

Horia-Oane BroHouse

Prețul cel mai mic generează ZERO loialitate

Nu este nimic în neregulă cu ieftin! „Ieftin” este o mare valoare și servește o mare funcție. Problema cu această poziționare este atunci când „ieftin” nu înseamnă ceea ce spui cu adevărat.

Citeste mai mult...

Percepția practicienilor despre activitățile de lobbying din România

Viorica RoscaÎn luna octombrie, Guvernul României a pus în dezbatere publică un proiect de OUG privind transparența în domeniul lobby-ului și al reprezentării intereselor. La doar câteva zile distanță, ALDE a depus în Parlament o inițiativă legislativă cu același conținut. Ambele propuneri de reglementare reprezintă o traducere adaptată a legii din Austria, în vigoare de la 1 ianuarie 2013.  

Citeste mai mult...

Lidl susține Ambasada Sustenabilității în România și lansează împreună proiectul „100 de Români”

1-om-ar-pleca-definitiv-din-tara 100-de-romani

În prag de Centenar, construcția unui viitor sustenabil este măsurată de Lidl și de Ambasada Sustenabilității în România prin „100 de Români”, un proiect-radiografie a societății românești. „100 de Români” este un audit statistic care răspunde la întrebarea “Dacă România ar fi o comunitate formată din 100 de oameni, cum ar fi ei?”. Cât de educați sau cât de săraci? Cum ar arăta viața lor? Ce este bine și ce este rău în România la 100 de ani?

Citeste mai mult...

Campaniile Samsung în contextul local de comunicare

Ioana SigarteuPentru a genera o comunicare eficientă, Samsung se adaptează contextelor locale și globale, cu scopul de a oferi utilizatorilor cea mai bună experiență mediată tehnologic. Strategia și mesajele trebuie să fie coerente și să se alinieze în comunicarea de brand globală, însă adaptarea la contextul local este esențială în atingerea publicurilor țintă. În acest sens, suntem mereu la curent cu ce își doresc utilizatorii, pentru a le oferi nu numai produse care să răspundă nevoilor lor, dar și experiențe memorabile în ceea ce privește relația cu brandul.

Citeste mai mult...

KFC România continuă parteneriatul cu Asociaţia The Social Incubator, pentru dezvoltarea și integrarea socio-profesională a persoanelor din medii defavorizate

KFC The-Social-IncubatorKFC România susține inițiative și proiecte de educație continuând parteneriatul cu Asociaţia The Social Incubator demarat în 2017. Pe parcursul anului trecut, prin proiectul „Împreună pentru succesul tinerilor instituţionalizaţi", 25 de tineri au beneficiat de stagiile de pregătire oferite în cadrul programului, fiind integrați în diferite proiecte de formare profesională şi personală, și au participat la vizite exploratorii în locaţii precum Federaţia Română de Rugby, Casa Experimentelor sau magazinul de instrumente muzicale – Senia Music. Astfel, tinerii au avut ocazia să intre în contact cu diverse domenii, să interacționeze cu personal specializat și să observe activitățile desfășurate de aceștia în cadrul instituțiilor vizitate.

Citeste mai mult...

Educație financiară, în școală, prin programul Junior Achievement România, susținut de Raiffeisen Bank

infografic-RZB-2-1 1200x628

Raiffeisen Bank și JA România continuă programul de educație financiară în școli, oferindu-le elevilor o experiență completă de învățare prin: kit-uri educaționale gratuite și conținut de tipul learning by doing, pentru elevii din clasele 0-IV, și metode blended learning, care susțin învățarea în ritm propriu, prin instrumente clasice și resurse digitale, pentru elevii de liceu.

Citeste mai mult...

Garanti Bank finanțează cu 11 milioane de lei HEKA Hospital din Constanța

Bilge-DemirerGaranti Bank, una dintre cele mai dinamice bănci de pe piața locală, a acordat o finanțare de 11 milioane de lei unității medicale HEKA Hospital din Constanța. Finanțarea a fost acordată pe o perioadă de 10 ani, cu scopul transformării unei foste clădiri de birouri din centrul Constanței în primul spital privat din zona Dobrogei. Acesta deține un compartiment de primiri urgențe și își propune să atingă excelența în servicii extinse de chirurgie, si anume: chirugie generală, toracică, de ortopedie-traumatologie și laparoscopică.

Citeste mai mult...

Orange lansează platforma de responsabilitate socială "Pentru Mâine"

Pentru-Maine

Orange România lansează platforma de responsabilitate socială „Pentru Mâine”, şi reuneşte astfel toate proiectele de CSR sub o misiune comună, unitară, aceea de a inspira oamenii să facă, cu ajutorul tehnologiei, încă un pas spre transformările care îi așteaptă în viitor.

Citeste mai mult...

Programele de wellness pentru angajați, fundația pentru construirea employer branding

Raluca MihailaNe confruntăm cu o piață a forței de muncă extrem de dificilă și provocatoare, atât din punctul de vedere al angajatului, dar mai ales al angajatorului. Iar employer branding poate să ofere un avantaj competitiv real companiei, prin reputația sa în interiorul și în exteriorul companiei. Astfel, aspecte cheie precum retenția și atragerea angajaților cu potențial sau implicarea angajaților pot fi rezolvate extrem de eficient prin intermediul programelor de wellness.

Citeste mai mult...

Trenduri tehnologice în HR. În dialog cu Alexandru Aldoescu, Head of HR & General Affairs la Samsung Electronics România.

Alexandru Aldoescu

Ce presupune dezvoltarea tehnologică în HR şi ce impact are în domeniul resurselor umane

Ne aflăm într-un punct în care ritmul dezvoltării tehnologice este foarte dinamic și reprezintă una dintre caracteristicile ultimelor decenii. Evident, inovațiile tehnologice se regăsesc și la nivelul managementului resurselor umane.

Citeste mai mult...

Programul de granturi Raiffeisen Comunitati 2017 la start

Raiffeisen dreapta CSRA inceput a saptea editie a Programului de granturi „Raiffeisen Comunitati”, un program de finantare a proiectelor de dimensiuni mici si medii in comunitatile in care banca isi desfasoara activitatea. Educatia non-formala este vedeta acestei editii a programului, care se va incheia pe 15 septembrie cu 10 castigatori a cate 45.000 lei fiecare (10.000 euro, echivalent).

Citeste mai mult...

Samsung lansează concursul eProfesor prin care caută profesorii digitali ai anului

Sabina Stirb Samsung 2Samsung Electronics România a lansat programul educațional pilot „eProfesor”, prin care încurajează integrarea conținutului digital în modul de predare al profesorilor, pentru ca elevii să beneficieze de ore cât mai interactive și atractive.

Citeste mai mult...

Parteneri

 RZB noubanca transilvania logo 2Logo-McCannPR PNG    rd logo home        Graffiti PR logo-1             

GMP logo 2         logo oxygen site        dccom LOGO nou site          Samsung logo black