24052017

Back Eşti aici:Home Interviuri Experti internationali

Kelly Freeman: Să înțelegi evenimentele înseamnă să vezi în fiecare proiect oportunitatea de a crea ceva nou

Kelly Freeman

Kelly Freeman, unul dintre cei mai cunoscuți experți în comunicare din Marea Britanie, cu o bogată experiență în organizarea de evenimente private și guvernamentale, revine la București în perioada 6-8 iunie pentru a susține trei cursuri intensive de: Strategic event management, Strategii avansate de PR și comunicare și Internal communications. Cursurile fac parte dintr-un program de training internațional organizat de International School of Communications din Londra în parteneriat cu agentia locală Creative Business Management, la București, în perioada 6 -9 iunie 2017.

Citeste mai mult...

All business is personal. În dialog cu Jorg Howe, Head of Global Communications, Daimler AG

jorg_howeDomnule Howe, a devenit comunicarea astăzi mai dificilă şi mai solicitantă?


Cred că atitudinea "always-on" în comunicare a existat dintotdeauna. Era aşa şi pe vremea când lucram pentru KarstadtQuelle, şi la fel stăteau lucrurile şi când eram redactor-şef la SAT 1. Este adevărat însă că între timp acest principiu are o importanţă şi mai mare. "Always-on" înseamnă pentru comunicatorii de astăzi că nu mai au timp să se deconecteze. Se ajunge astfel la o sensibilitate mai mare pentru toţi cei implicaţi, atât jurnalişti cât şi comunicatori. Se întâmplă să se adreseze câteodată cuvinte dure, dacă lucrurile nu merg cum ne-am dori, şi asta pe ambele parţi.

Citeste mai mult...

Gândire laterală împotriva curentului. De vorba cu Stephan Grüsehm, director de comunicare la Volkswagen AG

Comunicarea a devenit de mult un factor critic pentru succesul managementului. Din această perspectivă, includerea comunicării în deciziile strategice este astăzi imperios necesară. Nu este de mirare că acele companii, care au înţeles şi aprofundat de timpuriu acest principiu, se bucură astăzi de cel mai mare succes în domeniul lor de activitate.

Citeste mai mult...

Vechi şi nou în PR. De vorbă cu James Grunig, profesor emerit la University of Maryland

Discuţia de faţă cu reputatul profesor Dr. James Grunig este prelungirea dialogului pe care, în toamna lui 2008, la cea de-a şasea ediţie a Romanian PR Week, am avut ocazia să-l port cu domnia sa, aflându-mă atunci în ipostaza de organizator. Reluăm astăzi temele abandonate în 2008 şi încercăm să le regăsim în ipostazele lor actuale. Un interviu despre oportunităţi şi temeri. Un interviu cu tentă biografică cu cel mai important cercetător în PR al zilelor noastre.

 

Citeste mai mult...

Cred ferm în principiul creării de valoare adăugată prin comunicare. De vorbă cu Thorsten Strauss, Director de Comunicare Bertelsmann AG

Suntem o companie de media şi digitalizarea ne schimbă de ani buni întreaga branşă. Noile canale de comunicare sunt cu siguranţă importante. Întrebarea este numai: pentru cine şi pentru ce? Asta trebuie analizat foarte exact, pentru că nu ne aduce nici un beneficiu să comunicăm pe toate canalele, numai pentru a participa la această tendinţă.

Citeste mai mult...

Despre digital public affairs şi de ce PR=Marketing. De vorbă cu Steffen Moller, Digital Strategist Fleishman-Hillard

Când spun că PR = Marketing consider în continuare că acestea sunt discipline diferite, cred însă că profesionistul în comunicare trebuie să fie capabil să facă şi PR şi marketing la un loc. Cred în continuare că marketingul este legat de brand, în timp ce PR-ul se desfăşoară mai mult pe frontul relaţional. Consider însă nu mai este de ajuns să ne ocupăm doar de marcă, nu mai este de ajuns să ne ocupăm doar de relaţii, pentru că acestea sunt strâns legate între ele.

Citeste mai mult...

Tony Silard: Integritatea -cea mai importantă calitate în antreprenoriatul social

tony_silardTony Silard este Preşedintele Centrului pentru Social Leadership (Washington), organizaţie ce oferă lecţii de leadership pentru persoanele devaforizate. În interviul acordat în exclusivitate pentru PR Romania, el vorbeşte despre calităţile unui lider, dar şi despre provocările cărora acesta trebuie să ştie să le facă faţă.

Citeste mai mult...

Julian Treasure: Este trist să vezi mari branduri care dezvăluie ochilor o poveste, în timp ce urechile aud cu totul altceva

julian_treasure

Sunetul se află în fruntea unei revoluţii în comunicarea de brand. Următorii cinci ani vor fi fascinanţi, consideră consultantul britanic Julian Treasure, autorul cărţii Sound Business, prima hartă a noului şi fascinantului teritoriu al sunetului aplicat în afaceri. Mesajul lui Treasure este clar: preluaţi controlul sunetului; înţelegeţi-l; concepeţi-l; lăsaţi-l să lucreze pentru voi, nu împotriva voastră.

Citeste mai mult...

Nick Andrews: Cele mai multe metode de evaluare în PR sunt învechite şi nu demonstrează nimic

nick_andrewsDificultatea evaluării constă în faptul că nu există o metodă standard de lucru pentru toate domeniile şi acesta este şi motivul pentru care oamenilor de PR le place AVE. În cazul unei campanii Facebook sau LinkedIn, dacă grupul ţintă este reprezentat de un număr mic de oameni, şi se reuşeste convingerea a 90 din 100, se poate spune ca s-a facut o treabă bună şi AVE este relevant. În cazul unei campanii de anvergură, în care obiectivul este convingerea unui grup de cinci milioane de oameni, din care se obţin trei milioane, această metodă nu mai este aplicabilă. Fiecare proiect trebuie să aibă Key Performance Indicators (KPI) iar aceştia pot fi mereu diferiţi.

Citeste mai mult...

Kevin In-Chuen Koh: Viaţa are un mod anume de a ilustra cu cea mai mare acurateţe cum nu trebuie făcute lucrurile

Am crescut într-un context în care timpul reprezenta o resursă foarte rară, iar înţelegerea greşită o cauză frecventă a unor conflicte inutile. Adaptarea la aceste provocări a început ca un „instinct de supravieţuire”. Am înţeles că gestionarea conflictelor şi transformarea lor în rezultate pozitive nu depindea doar de inteligenţă şi noroc.

Citeste mai mult...

Crosby Noricks, Fondator PR Couture: Nu confundaţi PR-ul cu vânzările!

crosby_noricksFashion PR-ul este un domeniu foarte rar abordat în România şi prea puţin faimos, atât în mediul academic cât şi în practică. Curioşi să aflăm care este specificul acestuia, am intervievat-o pe Crosby Noricks, un specialist cu peste şapte ani experienţă în modă şi relaţii publice şi pasionat dincolo de orice limite de ceea ce face.

Citeste mai mult...

Dave Hannay: Dacă un brand nu ştie cum să reacţioneze pe timp de recesiune, va dispărea

dave_hannay_2În cadrul conferinţei High Impact Brands, am realizat un interviu cu invitatul special, Dave Hannay, Global Commercial Head of Brand Equity  în cadrul Synovate Londra. El ne-a vorbit despre recesiune, branduri, importanţa comunicării şi brand equity.

Citeste mai mult...

Despre conversatia autentica sau cum poate castiga PR-ul un PR Lion

paul_taaffeeCa sa aiba sanse la Cannes, o idee de PR trebuie sa creeze o conversatie autentica, spune Presedintele juriului de PR de la Cannes Lions 2010. Paul Taaffe atrage insa atentia profesionistilor din breasla ca agentiile de advertising au inteles mai repede: daca nu ai activat o conversatie, nu poti avea un marketing convingator. Asa se explica de ce, si anul acesta, la PR Lions publicitarii au inscris mai multe lucrari decat au facut-o cei din PR.

Citeste mai mult...

Parteneri

 logo_raiffeisen  Logo-McCannPR PNG  Practice MSL logo 2  Graffiti PR logo-1   EY Logo RGB                    

siglaBT noua      dccom LOGO nou site