10122018

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

La aniversarea de 10 ani Rogalski Damaschin Public Relations este PR Agency of the Year

PR-Agency-of-the-year-2018

Rogalski Damaschin Public Relations este “PR Agency of the Year”, distincția fiind oferită săptămâna trecută în cadrul galei Romanian PR Award, eveniment ajuns anul acesta la cea de-a șaisprezecea ediție, și care s-a bucurat de susținerea unui juriu internațional de top. Este pentru a treia oară în cei zece ani de existență ai agenției când aceasta primește cea mai importantă recunoaștere a muncii sale din partea profesionștilor de relații publice din România și din străinătate. Tot în cadrul galei, Rogalski Damaschin Public Relations a obținut singurele două premii în categoria “Best Measurement and Evaluation”. În total agenția a obținut 18 nominalizări în cadrul a 12 categorii de concurs, șase premii Gold, șapte Silver și o Diplomă de Excelență.

Citeste mai mult...

Romanian PR Award și-a desemnat câștigătorii celei de-a XVI-a ediții

Poza Grup 2018

Rogalski Damaschin Public Relations a fost desemnată „Agenția de PR a Anului” în cadrul celei de-a XVI-a ediții a competiției Romanian PR Award care și-a anunțat laureații într-o gală festivă desfășurată aseară la JW Marriott.

Cu ocazia decernării premiului, Eliza Rogalski și Alina Damaschin, Co-Managing Partners Rogalski Damaschin Public Relations au declarat:

Eliza Rogalski, Strategy Director & Managing Partner: „Este a treia oară în cariera noastră când juriul Romanian PR Award ne desemnează ‚Agenția Anului’, adăugând încă un motiv de bucurie pentru a marca 10 ani de la înființarea agenției. Se împlinesc în această toamnă 10 ani în care ne-am propus să creăm impact economic și social pozitiv și cred că nu ne-am abătut niciodată de la această promisiune. Pentru al treilea titlu de ‚Agenția Anului’ nu a trebuit să reinventăm nimic față de acum 10 ani: de fiecare dată am adus la jurizare campanii cu substanță, construite în jurul interesului legitim al oamenilor de trăi o viață mai bună. Ne-am ținut și ne vom ține mai departe de această promisiune, care pentru noi este un element fundamental de identitate. Le mulțumesc colegilor, clienților, partenerilor dar și criticilor noștri că ne-au ajutat să rămânem ‚good advocates’.”

Citeste mai mult...

Oxygen devine agenția Huawei Mobile România pentru comunicarea de brand și corporate PR, social media și digital

Agenția independentă de comunicare Oxygen a fost desemnată, în urma unui proces de selecție, de către Huawei Consumer Business Group – lider în tehnologie și inovație la nivel global, să susțină echipa de marcom a Huawei Mobile prin servicii de consultanță în corporate și brand PR, social media și digital.

Citeste mai mult...

Romanian PR Award își prezintă campaniile nominalizate

head-news-16

Juriul Romanian PR Award anunță nominalizările la cea de-a 16-a ediție a competiției.
Proiectele nominalizate se detașează prin rigoare, creativitate și impact, consideră membrii juriului. Cea de-a 16-a ediție a competiției s-a bucurat de susținerea unui juriu internațional de top, reunind competențe în comunicare din SUA, Marea Britanie, Germania, Italia, Suedia, Cehia, Olanda, Serbia, Rusia și România.

Citeste mai mult...

S-a dat startul înscrierilor la Romanian PR Award 2018

head-news-16

Înscrierile la cea de-a 16-a ediție a competiției Romanian PR Award încep astăzi și se vor încheia pe 5 octombrie 2018.  

„Ediția din acest an stă sub semnul curiozității și al prestigiului pe care îl poate avea întrebarea în avântul industriei de comunicare și pledează pentru o stare de întâmpinare curioasă în rândul reprezentanților săi. Trăim într-o lume în care tot mai mulți oameni comunică și tot mai puțini își pun întrebări. Ar fi de preferat să spunem, de pildă, că una dintre regulile de aur este să comunici abia după ce pui întrebările potrivite. Din această perspectivă, întrebările trebuie să facă parte din arsenalul ‚tehnic’ și starea de spirit ale oricărui comunicator, pentru că dețin o forță transformatoare notabilă și preced întotdeauna o comunicare relevantă, entuziastă și încărcată de sens”, a declarat Dana Oancea, Președintele Forum for International Communications.

Citeste mai mult...

Aoro by Notino finalizează procesul de rebranding și devine Notino

Notino.ro

Aoro by Notino, magazinul online specializat în produse de frumusețe, a finalizat procesul de rebranding, aducându-le clienților din România o serie de evenimente și oferte speciale. Cel mai mare retailer online european, cu cea mai vastă selecție de parfumuri și produse de beauty, Notino își extinde portofoliul din România cu produse care nu au fost disponibile anterior prin Aoro by Notino.

Citeste mai mult...

Personalități ale României, colegi de bancă pentru copiii din Generația “Singur acasă”, la Ora de caligrafie, de la Muzeul Național Cotroceni

Ora-de-caligrafie Inquam-Photos

Mihai Șora, Maia Morgenstern, Marius Manole, Amalia Enache, Ana Barton, Ligia Deca și alte personalități ale României, colegi de bancă pentru copiii din Generația “Singur acasă”, ai căror părinți sunt plecați la muncă în străinătate. S-a întâmplat miercuri, 5 septembrie, la prima oră de caligrafie din acest an școlar, care a avut loc la Muzeul Național Cotroceni. Evenimentul, aflat anul acesta la a doua ediție, este un îndemn în favoarea scrisului de mână și a educației temeinice, în contextul în care Caligrafia a fost scoasă din programa școlară.  

Citeste mai mult...

Minio comunică pentru Miniso în România

Minio-comunica-pentru-MINISO

Agenția de comunicare strategică Minio Studio a câștigat pitch-ul pentru contul Miniso și va ajuta la promovarea în România a retailerului japonez.

Citeste mai mult...

Grupul Digi | RCS & RDS lansează prima campanie de imagine corporate

Foto Digi campanie

Digi | RCS & RDS lansează prima campanie de imagine a grupului, prin care aduce în atenția publicului povestea companiei și evoluția acesteia, în paralel cu transformarea societății românești. Sub sloganul "De 25 de ani, conectați #Nelimitat", campania vorbește despre modul în care Digi | RCS & RDS a intrat în viețile românilor, odată cu televiziunea prin cablu, continuând cu internetul și telefonia fixă și mobilă. În peste 25 de ani de activitate, compania a devenit unul dintre reperele pieței de comunicații electronice, în regiune, iar creșterea sa a atras și nevoia transformării.

Citeste mai mult...

Golin susține conferința Globală IAA Creativity4Better

IAA Golin

Golin este agenția de PR care va gestiona comunicarea conferinței Globale IAA “Creativity4Better”, eveniment aflat la a doua ediție în România. De la împletirea comunicării cu tehnologia, sustenabilitatea și educația la experiențele senzoriale facilitate de artistul media japonez Nao Tokui, creativitatea este o resursă indispensabilă în fiecare business, ajutându-l să crească și să se diferențieze. Prezentările de pe scena ”Creativity4Better” vor acoperi și anul acesta subiecte diverse, oferind creativilor, strategilor, profesioniștilor din marketing și publicitate și tuturor inovatorilor o doză de inspirație la cel mai înalt nivel.

Citeste mai mult...

Metropolitan Life lansează o campanie despre obiceiurile românilor în situații neprevăzute

Suna-un-prieten

Metropolitan Life lansează #SunăUnPrieten, o campanie despre modul în care românii se raportează la situațiile neprevăzute, care adesea îi fac să se simtă lipsiţi de control. Campania a fost creată pentru promovarea asigurării de viață Așa cum vrei tu – o soluţie simplă, flexibilă și transparentă - prin care consumatorii pot avea mai mult control asupra momentelor imprevizibile pentru a se bucura mai mult de viaţă alături de cei dragi.

Citeste mai mult...

GMP PR este agenția de employer branding pentru JYSK România

JYSK ilustratie

Retailer-ul scandinav JYSK România a ales agenția GMP PR pentru dezvoltarea  strategiei de poziționare și comunicare a brandului de angajator. Selecția a fost făcută în urma unei licitații, iar parteneriatul se lansează odată cu aniversarea a 11 ani de prezență a companiei în România.

Citeste mai mult...

Horia Tecău și McCann PR fac echipă în comunicare

Lavinia-Chican---Horia-Tecau

Agenția McCann PR se ocupă, începând din luna august a acestui an, de coordonarea strategiei de comunicare pentru jucătorul profesionist de tenis Horia Tecău, singurul român campion de dublu la Wimbledon, US Open și Australian Open.

Citeste mai mult...

Samsung EduPedia™ aduce noi emisiuni interactive pentru copii în aplicație, prin parteneriatul cu Da Vinci Kids

Samsung-EduPedia

Platforma educațională Samsung EduPedia™, disponibilă prin intermediul Smart Hub, pe televizoarele Samsung Smart TV din gamele 2015, 2016, 2017 și 2018, vine din septembrie cu nou conținut educativ pentru copii. Prin parteneriatul realizat cu Da Vinci Kids, canal educativ destinat juniorilor care utilizează tehnici creative de vizualizare și integrează o abordare educațională, platforma va oferi noi emisiuni interactive pentru copii.

Citeste mai mult...

Centrade | Cheil Romania lanseaza DIA – un centru de servicii unic pentru Samsung Europa

Cheil Europa este agentia selectata de Samsung pentru a lansa DIA (Digital Intelligence and Analytics) - primul centru integrat de servicii digitale si de analiza a datelor. Centrade | Cheil este mandra sa anunte ca acest centru de servicii, unic prin expertiza sa, care deserveste intreaga piata europeana, este localizat in Romania. In cadrul acestui nou parteneriat, agentia va oferi servicii de analiza datelor ce vor raspunde nevoilor de marketing digital ale Samsung, folosind cele mai noi instrumente analitice. Printre serviciile oferite se numara analiza de date pentru propriile resurse digitale, masurarea si analiza traficului si a conversiei in e-retail, folosirea Hybris pentru e-commerce sau masurarea si analiza traficului pe site-urile partenerilor si ale competitorilor. Asadar, DIA devine principalul centru de analiza a traficului digital pentru Samsung pe piata europeana.

Citeste mai mult...

Oxygen devine partenerul de comunicare al VEKA România

Alexandru Oancea VekaAgenția independentă de comunicare Oxygen a fost selectată în urma unui proces complex de selecție ca partener pentru dezvoltarea și implementarea strategiei de comunicare a brandului VEKA România.

Citeste mai mult...

Parteneri

 RZB nou    Lidl-Logo 4C   Logo-McCannPR PNG    rd logo home        Graffiti PR logo-1             

GMP logo 2         logo oxygen site        dccom LOGO nou site          Samsung logo black          banca transilvania logo 2