20042024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

Schimbare de generație la conducerea grupului Action Global Communications

Chris ChristodoulouAction Global Communications, grup regional de consultanță în comunicare și relații publice, prezent în 40 de ţări inclusiv România, anunță o schimbare importantă în management: Chris Christodoulou preia rolul de CEO de la fondatorul companiei, Tony Christodoulou. Schimbarea de generație vine după 45 de ani de la înființarea firmei și este însoțită de o reînnoire a identității de brand.

Citeste mai mult...

Cristian Covaciu, Directorul General IPEC, este Antreprenorul anului 2016 în România

Cristian Covaciu

Cristian Covaciu, fondatorul companiei IPEC, a fost desemnat aseară câștigătorul competiției EY Entrepreneur Of The Year – România 2016. Antreprenorul a concurat pentru marele titlu alături de alți 49 de lideri de business și va reprezenta România în finala mondială EY World Entrepreneur Of The Year, de la Monte Carlo, din iunie 2017.

Citeste mai mult...

S-a lansat Startarium, orașul antreprenorilor

Startarium-VizualImpact Hub, cu sprijinul ING Bank, lansează cea mai complexă platformă educațională și de acces la finanțare a inițiativelor antreprenoriale românești, Startarium.

Citeste mai mult...

50 de antreprenori concurează pentru titlul EY Entrepreneur Of The Year – România 2016

Alexandru Lupea

50 de antreprenori au rămas în competiția finală pentru desemnarea Antreprenorului anului din cadrul ediției 2016 - EY Entrepreneur Of The Year România, din cei 60 de antreprenori înscriși.  Antreprenorii finaliști concurează pentru titlurile EY Entrepreneur Of The Year, Emerging Entrepreneur Of The Year și Social Entrepreneur Of The Year 2016.  

Citeste mai mult...

TEDxBucharest 2016 va fi ‘Ahead of Time’ pe 23 Octombrie

TEDx2016oct KV webDuminică, 23 Octombrie 2016, echipa TEDxBucharest își invită publicul la cea de-a opta ediție a conferinței anuale, unde mai mult de 16 oratori si artiști vor satisface curiozitățile celor peste 900 de participanți plini de pasiune.

Citeste mai mult...

Romanian PR Award şi-a desemnat câştigătorii celei de-a XIV-a ediţii

GalaPRAward 2016

MSLGROUP The Practice a fost desemnată „Agenţia de PR a Anului” în cadrul celei de-a XIV-a ediţii a competiţiei Romanian PR Award care şi-a anunţat laureaţii într-o gală festivă desfăşurată aseară la JW Marriott.

Citeste mai mult...

Casting de spectatori pentru Vanilla Skype – un concept nou de promovare a unui spectacol de teatru, lansat de Golin și MullenLowe

Vanilla Skype

Un spectacol de teatru presupune, de cele mai multe ori, o comunicare între public şi actori doar pe perioada reprezentaţiei artistice, însă impactul acesteia poate rămâne mult după interacţiunea directă. În acelaşi timp, unele spectacole reușesc să construiască o relaţie mai puternică, așa cum este și cazul Vanilla Skype. Pentru această poveste-mozaic inedită, scrisă şi pusă în scenă de Cătălin Ştefănescu, Golin și MullenLowe au rescris și maximizat „scenariul” interacţiunii dintre actori și public prin organizarea unui casting de spectatori.

Citeste mai mult...

Romanian PR Award îşi prezintă campaniile nominalizate

ilustratie praward 2016

Juriul internaţional Romanian PR Award anunţă nominalizările pentru cea de-a XIV-a ediţie a competiţiei. Proiectele nominalizate se detaşează prin rigoare, creativitate, inovaţie şi impact, consideră membrii juriului. Cea de-a XIV-a ediţie a competiţiei s-a bucurat de susţinerea unui juriu internaţional de top, reunind competenţe în comunicare din SUA, Marea Britanie, Germania, Italia, Belgia, Franţa, Polonia, Ungaria şi România.

Citeste mai mult...

Șase specialiști pot deveni „voluntari de profesie” cu venituri asigurate de Fundația Vodafone România

Voluntar de profesie

Fundaţia Vodafone România a dat startul pentru înscrierile în programul „Voluntar de profesie”, ediția 2016, prin care persoanele selectate înlocuiesc, timp de nouă luni, activitatea lor profesională obișnuită cu cea de angajat pentru un ONG, urmând ca veniturile lor lunare să fie asigurate de către Fundaţia Vodafone România. Anul acesta, șase persoane vor putea să își ia o pauză de nouă luni de la activitatea prestată pentru angajatorul lor și să se dedice unei cauze sociale pe care o aleg.

Citeste mai mult...

Sports Marketing în România, concluzii: o nevoie de educaţie şi profesionalizare, pe toate segmentele - companii, autorităţi, massmedia

Sports Marketing

Adrenallina Sports PR & more, prima agenţie de PR dedicată comunicării sportive din România, a organizat miercuri, 12 octombrie, prima ediţie a Conferinţei Sports Marketing în România. Evenimentul a adus la un dialog comun companiile din România care investesc în sport sau se asociază cu sportul, asociaţiile/ federaţiile/ ONG-urile care dezvoltă activităţi în domeniul sportiv, precum şi sportivi amatori şi de performanţă, precum scrimera Ana Maria Popescu (Brânză), Marian Drăgulescu, cel mai titrat gimnast român şi Zsolt Torok, unul dintre cei mai buni alpinişti tehnici din România.

Citeste mai mult...

Samsung sprijină cinci tineri români din Concursul Internațional George Enescu

Simona PanaitSamsung Electronics România, liderul pieței de tehnologie din România, susține anul acesta cinci tineri artiști români participanți la Concursul Internațional George Enescu să devină mari muzicieni ai lumii și să-și trăiască visul, prin intermediul campaniei “Susținem simfonia viitorului”. Suma totală donată de Samsung pentru tinerii artiști se va ridica la 50.000 de euro. Desfășurat o dată la doi ani, Concursul Internațional George Enescu promovează muzica lui George Enescu și funcționează ca o platformă pentru promovarea internațională a tinerilor artiști talentați.

Citeste mai mult...

S-a lansat cea de-a șasea ediție a proiectului CompetițIAA

Afis Competitiaa 6Pe 10 Octombrie s-a dat startul proiectulul CompetițIAA, ajuns anul acesta la a șasea ediție. Proiectul CompetițIAA a început în anul 2010, iar în total a adunat peste 600 de participanți și 53 de echipe finaliste.

Citeste mai mult...

Banca Transilvania finalizează cu succes al doilea rebranding din istoria băncii

BTlogo rebranding

Banca Transilvania are o nouă identitate de brand, care exprimă ideea de România, modernitate, respect şi energie, valori cu care BT se identifică. Este al doilea rebranding din istoria băncii, după cel din 2003: sigla a fost redesenată, iar paleta cromatică - galben, roşu şi albastru – reprezintă noul limbaj vizual al Băncii Transilvania.

Citeste mai mult...

Cristina Hanganu se alătură echipei Lidl în poziţia de director de comunicare şi CSR

Cristina Hanganu 2Începând cu luna septembrie 2016, Cristina Hanganu ocupă poziția de Director de Comunicare și CSR în cadrul companiei Lidl România. Poziția este nouă și a fost creată ca urmare a dezvoltării rețelei de magazine Lidl pe piața din România, dar și datorită rolului strategic pe care comunicarea și implicarea în comunitate îl au pentru companie.

Citeste mai mult...

Simona Fîrtat este noul Corporate Communications & Public Affairs Manager al L'Oreal România

Simona Firtat

L'Oreal România anunță numirea Simonei Fîrtat pe poziția Corporate Communication and Public Affairs Manager în cadrul companiei. Responsabilitățile Simonei vor merge pe 5 direcții: Comunicare Internă, Comunicare Externă, Responsabilitate Socială, Managementul situațiilor de criză și Afaceri Publice.

Citeste mai mult...

289 de proiecte concurează la cea de-a XIV-a ediţie a competiţiei Romanian PR Award

Stars 2

Secţiunile de concurs cu cele mai multe înscrieri sunt Media Relations, Digital PR, Social Media, CSR, PR pentru Marketing – produse şi servicii existente, Comunicare Internă, Cultura/Arta, Produse şi servicii noi şi Comunicare Corporatistă, acestea cumulând cele mai multe aplicaţii: 23, 20, 19, 19, 17, 17, 15, 14 şi respectiv 14.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP