15102019

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

Simona Fîrtat este noul Corporate Communications & Public Affairs Manager al L'Oreal România

Simona Firtat

L'Oreal România anunță numirea Simonei Fîrtat pe poziția Corporate Communication and Public Affairs Manager în cadrul companiei. Responsabilitățile Simonei vor merge pe 5 direcții: Comunicare Internă, Comunicare Externă, Responsabilitate Socială, Managementul situațiilor de criză și Afaceri Publice.

Citeste mai mult...

Rogalski Damaschin gestionează comunicarea pentru Orhideea Towers

CA Immo, unul dintre cei mai importanți jucători pe piața de închiriere, administrare și dezvoltare de clădiri de birouri din Europa Centrală, a ales Rogalski Damaschin Public Relations ca partener de comunicare pentru Orhideea Towers, proiectul simbol al zonei de afaceri Orhideea, aflată în plină expansiune.  

Citeste mai mult...

CEZ Vânzare lansează „Biblioteca de energie” cu audiobook-ul colectiv „Luminița, mon amour”

În urma campaniei „Transformă hârtia în energie”, CEZ Vânzare a lansat o platformă care pune la dispoziția persoanelor cu deficiențe de vedere o întreagă colecție de audiobookuri din literatura națională și universală. Prima carte încărcată în noua bibliotecă online a fost „Luminița, mon amour”, Cezar Paul-Bădescu – audiobookul colectiv înregistrat de angajații Grupului CEZ în România.

Citeste mai mult...

13 Septembrie 2016 – Ultimul deadline pentru înscrierile la cea de-a 23-a ediție Golden Drum

GD 2016

Cea de-a 23-a ediție a Festivalului Internațional de Creativitate Golden Drum, care are loc între 18-21 octombrie 2016 în Ljubljana, Slovenia, a anunțat ultimul deadline pentru înscrieri: 13 septembrie 2016.

Citeste mai mult...

Patru ani de educatie financiara prin parteneriatul Raiffeisen Bank si JA Romania

Educatia financiara a copiilor este un proces de durata care presupune continuitate si perseverenta. Raiffeisen Bank a decis in 2012 sa sustina initiativa Junior Achievement de a derula un program national de educatie financiara pentru elevii din ciclu primar.  

Citeste mai mult...

Coca-Cola HBC câştigă, pentru a treia oară consecutiv, titlul de lider global al industriei băuturilor în indicii de sustenabilitate Dow Jones

Logo CCHCoca-Cola HBC, unul dintre cei mai mari îmbuteliatori ai băuturilor din portofoliul The Coca-Cola Company, a fost numită lider în domeniul sustenabilității în industria băuturilor, conform clasamentului Dow Jones Sustainability Indices publicat astăzi. Compania a înregistrat un scor total de 90, cu 40 de puncte mai mare decât media din industrie, în urcare cu 3 puncte față de anul trecut.

Citeste mai mult...

S-a lansat La firul ierbii, primul centru pentru dezbateri publice și initiative civice din București

Astazi, 13 iunie 2016 s-a lansat « La firul ierbii », primul centru din București pentru dezbateri publice și inițiative civice. Centrul se află într-un spațiu neconvențional : fosta hală industrială de la Industria Bumbacului care fost transformată de un grup de initiativă într-un loc viu și primitor. Lansarea a avut loc cu participarea presei din Capitală și a Ministrului pentru Consultare Publică și Dialog Civic, Violeta Alexandru, precum și a reprezentanților grupului de inițiativă care au demarat acest proiect : Wolfhouse Productions-birou de arhitectură și urbanism, Institutul pentru Politici Publice, Nod Makerspace, atelier de creație și prototipare și Calup, proiect de regenerare urbană. Acestora li s-a alăturat și asociația Odaia Creativă cu proiectul Urban Inc- spațiu platformă pentru experimente, învățare și scalare de noi soluții pentru orașe.

Citeste mai mult...

Agenția BDR Associates semnează strategia de comunicare inclusă in Dosarul de Candidatură, București - Capitală Europeană a Culturii 2021

Catalina Rousseau 3

BDR Associates Communication Group este agenția care semnează strategiile de comunicare privind candidatura orașului București la titlul de Capitală Europeană a Culturii în 2021. BDR Associates a elaborat atât primul plan de comunicare despre candidatura orașului, cât și strategia globală privind comunicarea proiectelor culturale, care a fost inclusă în cel de-al doilea dosar de candidatură a Bucureștiului, depus în luna august. Proiectul București Capitală europeană 2021, precum și cele două dosare de candidatură au fost inițiate, construite și comunicate de către ARCUB, în numele Municipiului București și  în strânsă colaborare cu numeroase organizații neguvernamentale reprezentative și personalități din domeniul industriilor creative.

Citeste mai mult...

Banca Transilvania lansează platforma online Bucureștiul Întreprinzător

Manifesto Bucurestiul IntreprinzatorBanca Transilvania lansează Bucureștiul Întreprinzător, un proiect prin care sunt prezentate poveștile oamenilor şi ideilor care au transformat capitala în cel mai întreprinzător oraș din România. Programul începe cu prezentarea, pe platforma online www.bucurestiulintreprinzator.ro, a două afaceri 100% românești, Pegas și Radio Guerrilla.

Citeste mai mult...

Coca-Cola HBC România este Ambasadorul Sustenabilității în cadrul Festivalului Ambasadelor „Open Your Culture” 2016

Vernisaj CocaColaRecunoașterea a fost acordată proiectului După Noi - cel mai complex și cel mai recent proiect de sustenabilitate al Coca-Cola HBC România, care va îngloba atât inițiativele companiei, cât și proiectele comunităților.  

Citeste mai mult...

Antreprenorul Levente Hugo Bara – Supremia reprezintă România în finala EY World Entrepreneur Of The Year 2016

Levente Hugo Bara

Cea de-a şaisprezecea ediţie a forumului EY World Entrepreneur Of The Year începe astăzi la Monte Carlo și se va încheia pe 12 iunie 2016. România va fi reprezentată în competiție de Levente Hugo Bara, Director General Supremia Grup și câștigatorul titlului EY Entrepreneur Of The Year 2015 în România. 55 de antreprenori calificați din 49 de ţări vor concura pentru marele premiu care va fi anunţat în cadrul ceremoniei de premiere din 11 iunie.

Citeste mai mult...

Romanian PR Award 2016, sub semnul diversităţii

ilustratie praward 2016

Înscrierile la cea de-a 14-a ediţie a competiţiei Romanian PR Award încep astăzi şi se vor încheia pe 7 octombrie 2016.  

„Lansăm această ediţie sub semnul diversităţii, cea care ne-a inspirat în definirea noului concept grafic. Fără a face din diversitate o preocupare obsesivă sau un scop în sine, credem că breasla noastră poate acomoda o doză considerabil mai mare de diversitate ‚practică’, fie că ne referim la diversitatea de aptitudini, de talente şi resurse puse în joc sau pur şi simplu la diversitatea de opinii, abordări şi instrumente. Esenţială ni se pare însă recunoaşterea rolului pe care conceptul îl poate avea pentru progresul industriei, experienţa nemijlocită a diversităţii şi valorificarea ei în concret, fără de care diversitatea rămâne doar un concept interesant, dar greu de apucat în practica relaţiilor publice”, a declarat Dana Oancea, Board Member Forum for International Communications.

Citeste mai mult...

Principiile marketing-ului online, dezvăluite de specialiști în domeniu

Ciprian Susanu vine să împărtășească din experiența a peste 11 ani de carieră și peste 300 de proiecte și campanii online, într-un workshop de marketing gratuit, care va avea loc pe 14 iunie, la Hotel Pullman, începând cu ora 9:00.

Citeste mai mult...

Mercedes-Benz Financial Services România sprijină campania 'Lumină pentru România'

CSR Mercedes

Pentru al doilea an consecutiv, Mercedes-Benz Financial Services România, parte a grupului Daimler AG, s-a alăturat inițiativei sociale ”Lumină pentru România”, în calitate de voluntar și finanțator al proiectului Asociației Free Miorița.

Citeste mai mult...

Tehnologie vs. Terminologie, un studiu Samsung Electronics Europa

Samsung infografic

Tehnologia îi fascinează pe europeni și le oferă experiențe incredibile, de la dispozitivele de la realitate virtuală, până la frigidere inteligente și mașini care se conduc singure. Însă, pe măsură ce utilizatorii încearcă să țină pasul cu cele mai noi inovații, terminologia atribuită acestora produce confuzie printre europeni, conform unui studiu realizat de Samsung Electronics în 18 țări din Europa.

Citeste mai mult...

Primul aur la Cannes pentru agenții independente

Salveaza ciocarlia

Jazz, alături de Societatea Ornitologică Română, Federația Coaliția Natura 2000 și Rogalski Damaschin Public Relations au obținut în premieră Gold Lion în categoria Entertainment for Music – Use of an Artist as a Spokesperson/Ambassador in Partnership with a Cause la ediția 2016 a Festivalului Internațional de Creativitate Cannes Lions pentru campania Oprește Barbaria, Salvează Ciocârlia!

Citeste mai mult...

Parteneri

banca transilvania logo 2Logo-McCannPR PNG    rd logo home        Graffiti PR logo-1             

GMP logo 2         logo oxygen site        dccom LOGO nou site          Samsung logo black