28032024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

Nicio lună fără o faptă bună, schimbarea pe care vrea să o aducă Asociația pastel în comportamentul românilor

Asociatia pastel vizual

Asociația pastel, organizație non-profit, se lansează având ca misiune schimbarea paradigmei asupra felului în care românii se implică în a face bine. Noua organizație non-profit își propune să inspire și să educe oamenii și companiile în a face fapte bune cu recurență, devenind astfel o punte între nevoia de ajutor și cei care pot să-l ofere, dar printr-o implicare constantă și susținută.

Citeste mai mult...

Graffiti PR ocupă locul 4 în Top Best Independent Agencies to Work for în EMEA

Irina Ciocan Stanescu Graffiti PR

  • La prima sa participare în Topul BATW, Graffiti PR se numără printre finaliști
  • Includerea în Top 5 BATW EMEA vine ca urmare a programelor și initativelor de employer branding coordonate de echipele de management și HR ale Graffiti PR în ultimii ani
  • Ketchum, rețeaua la care Graffiti PR este afiliat exclusiv în Romania, ocupă locul 5 în topul agențiilor de comunicare din lume

Citeste mai mult...

Au început înscrierile la Romanian PR Award 2020

Imagine Cover PRAward 2020

Înscrierile la cea de-a 18-a ediție a competiției Romanian PR Award încep astăzi și se vor încheia pe 2 octombrie 2020. Pentru prima oară în istoria competiției, Gala de premiere va avea loc în format virtual, la finalul lunii noiembrie.

La majoratul Galei, într-un context general nu tocmai propice, Romanian PR Award mizează pe speranță și pe capacitatea de adaptare a breslei. „Suntem convinși că industria noastră se va dovedi suficient de adaptabilă pentru a supraviețui acestei perioade dificile. Cunoaștem cu toții neajunsurile acestei etape, dar alegem să pariem pe varianta pozitivă. E recomandabil ca, măcar din când în când, să devenim tonici și să recuperăm forța de a identifica și de a afirma binele, acolo unde îl întâlnim. Binele există, este identificabil, fie și într-un dozaj minimal“, a declarat Dana Oancea, președintele Forum for International Communications.

Citeste mai mult...

Roxana Dibă este noul Managing Director Golin România

Roxana Diba Cristina Butunoi

Începând cu luna mai a acestui an, Roxana Dibă devine noul Managing Director Golin România, una dintre cele mai importante agenții de relații publice de pe piața locală. Echipa de management este completată de Cristina Butunoi, care devine Deputy Managing Director. După 10 ani petrecuți în echipa Golin, dintre care ultimii patru în poziție de management, Irina Roncea se retrage din agenție.

Citeste mai mult...

MSL The Practice este agenția de PR selectată de Glovo în România

Glovo

Începând cu luna septembrie a acestui an, MSL The Practice este agenția de relații publice a companiei Glovo în România, pentru comunicarea corporate și public affairs. Selecţia s-a făcut printr-un pitch la care au participat unele dintre cele mai importante agenţii de relații publice din București.

Citeste mai mult...

Superbrands România la ceas aniversar: ediția cu numărul 10 pentru România a demarat

Superbrands 10

Superbrands, reprezentată pe piața locală de agenția de comunicare strategică BDR Associates, anunță demararea celei de a X – a ediții a Programului Superbrands pentru România și primele etape parcurse. Anul acesta, din Consiliul de onoare fac parte 30 de profesioniști din diferite industrii, precum management, marketing, publicitate, comunicare, branding, media, consultanță. Partenerul Superbrands pentru cercetarea de piață este Ipsos, ca și în edițiile precedente.

Citeste mai mult...

The Public Advisors lansează RepMeter, un instrument propriu de măsurare și de gestionare a reputației companiilor în rândul stakeholderilor

Raluca Mihalachioiu  Simona Dan

Reputația este un activ intangibil al unei companii, care poate deveni cel mai important scut de apărare într-o situație de criză. Studiile arată că jumătate dintre consumatori vor pune la îndoială atributele unui brand dacă acesta are recenzii negative, iar 70% dintre cei care își caută un job nu vor accepta unul din partea unei companii cu o reputație proastă. În plus, 8 din zece companii au observat îmbunătățiri în ceea ce privește valoarea de piață după ce și-au îmbunătățit reputația.  

Citeste mai mult...

Vodafone România o numește pe Alexandra Olaru în funcția de Director Legal & External Affairs

Alexandra OlaruAlexandra Olaru se alătură echipei Vodafone România, începând cu 5 mai 2021, ca Director Legal & External Affairs. Alexandra Olaru va fi membru al echipei executive a Vodafone România și îi va raporta lui Murielle Lorilloux, CEO al companiei. Din această poziție, Alexandra Olaru va coordona departamentul care reunește ariile juridic, protecția datelor, conformitate, reglementare, public affairs, comunicare corporate și corporate security din cadrul Vodafone România.

Citeste mai mult...

Oxygen preia Frank Group

Oxygen ilustratieOxygen, fondată în urmă cu aproape 12 ani ca agenție de relații publice și prezentă cu birouri în București și Cluj-Napoca, preia grupul de advertising și digital Frank, și se repoziționează ca agenție integrată de comunicare. Tereza Tranakas preia conducerea Oxygen în calitate de Managing Partner.

Citeste mai mult...

Cartele Diversității din România, Slovenia și Croația își unesc forțele în cadrul unui program regional de formare și mentorat

Cover WIC 615px

După lansarea cu succes în 2017 și 2018, Cartele Diversității din România, Slovenia și Croația anunță astăzi o nouă acțiune comună menită să accelereze incluziunea și promovarea managementului diversității în regiune.

Citeste mai mult...

Alegeri PROI Worldwide pentru EMEA: Eliza Rogalski devine noul Vicepreședinte al regiunii în care sunt incluse cele mai creative agenții independente de PR

Eliza Rogalski PROI

Eliza Rogalski, Managing Partner & Strategy Leader Rogalski Damaschin Public Relations, preia mandatul de Vicepreședinte pentru regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa) al rețelei PROI Worldwide (Public Relations Organisation International), cea mai mare rețea globală de agenții de comunicare independente începând din luna iulie, poziția fiind ocupată pe bază de voluntariat și fără întreruperea rolului pe care îl îndeplinește în Romania în calitate de consultant pentru clienții agenției sale de PR.

Citeste mai mult...

Confident Communications este agenția de PR pentru Xiaomi în România

Mara Gojgar Confident

Agenția de comunicare Confident Communications gestionează în România comunicarea pentru Xiaomi, lider global în tehnologie.

Citeste mai mult...

Carta Diversității din România prezintă publicația „Managementul Diversității în Organizațiile din România”

Cover Publication CartaDiversitatii

Carta Diversității din România lansează un proiect editorial unic care reunește sub aceeași umbrelă concluziile primei cercetări locale privind managementul diversității, bune practici de management al diversității și incluziunii (D&I) din România, interviuri cu experți români și internaționali și o serie de mesaje de susținere din partea mediului instituțional și de afaceri pentru promovarea principiilor egalității și nediscriminării în societatea românească.

Citeste mai mult...

Fashion House Group selectează OXYGEN pentru servicii de PR și comunicare în România

FashionHouseGroup

Începând cu luna septembrie, FASHION HOUSE Group numește Oxygen ca agenție de relații publice și comunicare în România, în susținerea planurilor sale de dezvoltare pe plan local. Agenția a fost desemnată câștigătoare în urma unui proces de selecție complex.

Citeste mai mult...

Agenția Ideologiq a atins 1 milion de Euro CA în 2019, cu 40% mai mult față de anul precedent

Cu o experiență de peste 15 ani în comunicare digitală, agenția Ideologiq raportează o creștere cu 40% a cifrei de afaceri în 2019 față de 2018. În contextul actual, Ideologiq s-a bucurat de o evoluție financiară pozitivă în primele luni ale anului 2020, datorată creșterii numărului de clienți din portofoliu din anul 2019 dar și datorită adaptării rapide la noul context de piață.

Citeste mai mult...

360Live.Events: prima soluție românească pentru mari evenimente online și hibrid

Poza 360Revolution

Industria evenimentelor este una dintre cele mai afectate zone economice de pandemia Covid-19 și de măsurile sociale restrictive impuse la nivel internațional. Un studiu  recent arată că efectele pandemiei au provocat, la nivel global, o pierdere de 114 miliarde de dolari industriei organizatoare de evenimente, pe lângă sutele de mii de locuri de muncă pierdute.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP