25042024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

Primele rezultate ale transformării digitale ale celui mai mare grup de comunicare din România

Stefan IordachePublicis Groupe România (Grupul) anunță primele rezultate ale procesului de accelere a transformării sale digitale pe plan local. Mizând pe sinergia dintre Creativitate, Data și Tehnologie, Publicis Groupe oferă clienților săi acces la cele mai avansate Servicii și Instrumente de lucru de pe piață, concentrate în patru arii de expertiză: Comunicare, Media, Data și Tehnologie.

Citeste mai mult...

pastel și Unlock Market Research au lansat “Open Insights”

pastel Unlock Research Open Insights

Compania de cercetare Unlock Market Research împreună cu agenția de comunicare pastel lansează “Open Insights”, un nou program de cercetare și interpretare strategico-creativă, adaptat noului context.  

“Open Insights” este un instrument de cercetare calitativă cu generare de insight uri și interpretare strategică și creativă. Programul va pune față în față, într-o conversație live, oamenii din spatele brandurilor și consumatorii reali. Specialiștii de la Unlock Market Research vor interpreta datele, iar echipa pastel va pregăti în baza acestora un set de recomandări strategice și creative pentru o comunicare relevantă.

Citeste mai mult...

Premiu International pentru platforma de educatie financiara Money Bistro

DigitalWinnerMoney Bistro, programul de educație financiară al Raiffeisen Bank dezvoltat impreuna cu Rogalski Damaschin PR, a fost desemnat cel mai bun proiect de comunicare digitala la categoria “Finante” la Digital Communication Awards 2019 la Berlin.

Citeste mai mult...

Starea presei în România

TudorComm ZiuaLibertatiiPresei

Jurnaliștii și publicul lor văd presa subordonată politicienilor, iar această migrație a jurnaliștilor către politic, o simplă consecință. Tinerii între 22 și 40 de ani au canale de media preferate și condamnă practicile de clickbait, dar recunosc că sunt atrași de titlurile pompoase. Iar persoanele de peste 40 de ani, educate, preferă să își caute singure informațiile și, deci, să își selecteze mereu sursele, fără să fie fidele. Jurnaliștii arată că presiunea financiară face ca, în ultimii 10 ani, multe instituții de media să intre fie sub influența politicului, fie sub „tirania audienței" și a logicii comerciale, care s-au răsfrânt puternic în politica editorială.

Citeste mai mult...

O campanie Rogalski Damaschin PR a primit cea mai înaltă distincție internațională obținută de o agenție din România

Sabre

Rogalski Damaschin Public Relations este prima agenție de relații publice din România care obține locul 2 la nivel mondial pentru o campanie de comunicare în cadrul Global SABRE Awards. Distincția a fost oferită la Washington , în cadrul galei PRovoke19, pentru proiectul “Protejează-i aripile”, dezvoltat de agenție împreună cu diviza sa de PA Good Affairs, pentru compania MSD România.

Citeste mai mult...

TUDOR Communication a lansat un nou concept de emisiuni, de tip #TeleEvent, alături de partenerii de la NETv

Consumul de știri online a crescut cu 54% în luna martie, pe fondul interesului tot mai crescut al românilor pentru informații în contextul epidemiei de coronavirus, conform studiului SATI. Pentru a promova informarea corectă, echilibrată și de valoare în această perioadă, agenția de PR și branding personal TUDOR Communication a lansat un nou concept de emisiuni, de tip TeleEvent, alături de partenerii de la NETv: 2Value TV cu Mihaela Tudor și Brands that Value cu Daniela Palade Teodorescu.

Citeste mai mult...

Rogalski Damaschin Public Relations a fost inclusă în top 10 al celor mai creative agenții de PR la nivel global

Global Creative Index

Potrivit clasamentului Global Creative Index realizat de Holmes Report, agenția ocupă poziția a 9-a în topul celor mai creative agenții din lume în 2019, scorul fiind corelat cu numărul de angajați ai agenției. Regional, Rogalski Damaschin Public Relations se află în top 5 cele mai creative agenții din zona EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa).

Citeste mai mult...

Samsung va lansa Innovation Report 2020

Samsung pregătește un proiect ambițios pe care urmează să îl lanseze în cursul acestui an. Innovation Report este un ”catalog” digital cu analize, studii, infografice și opinii despre inovațiile tehnologice care vor defini viitorul. Informațiile se bazează pe studii și analize realizate intern pe piața locală, care vin cu informații noi și valoroase. Informațiile din acest raport nu au mai fost publicate până acum și pot constitui resurse valoroase de informare pentru jurnaliști, tech industry leaders și consumatori interesați de tehnologie.

Citeste mai mult...

Romanian PR Award 2019 își prezintă campaniile nominalizate

Cover PRAward 2019

Proiectele nominalizate se detașează prin rigoare, creativitate și impact, consideră membrii juriului. Cea de-a 17-a ediție a competiției s-a bucurat de susținerea unui juriu internațional de top, reunind competențe în comunicare din SUA, Marea Britanie, Germania, Italia, Spania, Austria, Cehia, Olanda, Polonia, Bulgaria, Rusia și România.

Citeste mai mult...

Superbrands România celebrează 15 ani de promovare a excelenţei în branding

Cartea Superbrands 2020

Superbrands România aniversează 15 ani de activitate în evaluarea şi promovarea culturii de branding, prin Gala Superbrands, evenimentul de referinţă, care premiază branduri cu statut de Superbrand în piața locală. Intitulată simbolic “Imagine: The Art of Building Brands”, Gala, ajunsă acum la a IX - a ediţie, are o dublă însemnătate: acordarea de trofee unor branduri desemnate Superbrands, prin jurizarea şi cercetarea de piaţă, derulate pe tot parcursul anului 2019, precum şi lansarea celei de a noua cărţi Superbrands pentru România.

Citeste mai mult...

Samsung și YouTube Premium lansează Stream Your Dream – Vlog Your Way Up

Stream Your DreamSamsung Electronics România împreună cu YouTube Premium au dat startul înscrierilor în campania Stream Your Dream – Vlog Your Way Up, cel mai amplu program de mentorat dedicat creatorilor de conținut video.

Citeste mai mult...

“Protejează-i aripile”, pe locul 2 în topul celor mai valoroase campanii de comunicare la nivel mondial, din ultimul deceniu

Campania “Protejează-i aripile”, un amplu proiect de comunicare ce a încurajat testarea HPV și a contribuit la decizia anunțată de Ministerul Sănătății de a reintroduce vaccinarea gratuită anti-HPV, a fost inclusă de publicația The Holmes Report 2019 în topul celor mai valoroase campanii de PR din ultimii 10 ani. În urma votului public, aceasta a fost desemnată a doua cea mai valoroasă campanie de comunicare a decadei, poziție pe care o împarte alături de campania P&G- ”Like a girl”.

Citeste mai mult...

OTP Bank România lansează prima Bancă de mulțumiri din România

Banca de multumiri

Cu ocazia aniversării a 15 ani de activitate pe piața locală, OTP Bank România lansează Banca de mulțumiri, unul dintre cele mai mari demersuri digitale dedicate recunoștinței. Acesta are ca scop ridicarea nivelului de gratitudine a românilor și de a transmite inspirație pentru ca oamenii să spună „mulțumesc” mai des în cele mai cunoscute formate digitale. Banca de mulțumiri este totodată o premieră națională, fiind prima acțiune de acest tip a unei companii din domeniul bancar.  

Citeste mai mult...

Cătălin Teniță (Geeks 4 Democracy) a fost selectat pentru Eisenhower Fellowships 2020

2020-global-fellows-horizontalfull

Cătălin Tenită, cofondator Geeks 4 Democracy și managing partner TreeWorks/Zelist Monitor, a fost selectat pentru bursele  Eisenhower Fellowships 2020 - un program global extrem de competitiv și riguros oferit unui număr de 22 de profesioniști din întreaga lumea din domeniile public, neguvernamental și privat.  Aceștia au posibilitatea de a urma un stagiu de 7 săptămâni în Statele Unite - o călătorie de studii personalizată în funcție de interesele și proiectele lor, pentru a se întâlni cu lideri americani din domeniile relevante.

Citeste mai mult...

Perspectiva business-urilor românești asupra creării și promovării de conținut

cover we content

În era conținutului rege, 57% din companiile românești acordă un interest ridicat Content Marketing-ului. Aflate pe o pantă ascendentă a preocupărilor vis-a-vis de content marketing, afacerile locale investesc tot mai mult interes în crearea de content valoros.

Citeste mai mult...

Romanian PR Award și-a desemnat câștigătorii celei de-a XVII-a ediții​

Poza Grup Gala 2019 site

Graffiti PR a fost desemnată „Agenția de PR a Anului” în cadrul celei de-a XVII-a ediții a competiției Romanian PR Award care și-a anunțat laureații într-o gală festivă desfășurată în seara zilei de 21 noiembrie, la JW Marriott.

Cu ocazia decernării premiului, Bogdan Tomoiagă, Director Executiv GraffitiPR și Irina Ciocan Stănescu, Managing Partner, au declarat:

„Distincția oferită de juriul Romanian PR Awards ne onorează, iar acest lucru reprezintă o confirmare în plus, că direcția pe care am imprimat-o produsului GraffitiPR în ultimii ani, aceea de PR driven integrated marketing, cu PR-ul având un loc central în mixul de comunicare propus clientului este corectă. Drumul ales a fost susținut cu investiții constante în dezvoltarea și diversificarea echipei și a serviciilor, iar în prezent ne bazăm pe o echipă de 70+ consultanți de comunicare care pot integra într-un proiect competențe diverse, de la soluții creative complete generate inhouse de propria echipă de creație la conținut digital, de la sustenabilitate&CSR la influencer marketing și de la corporate communication la comunicare de criză. Lista rămâne deschisă, dar PR-ul va avea mereu un loc central în mixul de marketing propus clientului.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP