18042024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

Comitetul Olimpic si Sportiv Roman si Qualians Romania anunta semnarea unui parteneriat educational

Qualians COSR

Comitetul Olimpic Sportiv Roman si Qualians Romania - companie-lider pe piata de training si consultant in management - au semnat un parteneriat educational pe perioada ciclului olimpic 2017-2020, punctul de plecare fiind legat de sustinerea performantei de varf, a cresterii talentelor si crearii unei legaturi intre lumea sportiva si cea de business.

Citeste mai mult...

Prezenţa Sistemului Coca-Cola în România aduce o valoare adăugată de 448 milioane de euro în economia locală

Jaak Mikkel Nicoleta Eftimiu

Coca-Cola anunţă astăzi rezultatele studiului „Impactul socio-economic al Sistemului Coca-Cola în România”, potrivit căruia prezenţa acestui sistem pe piaţa locală generează o valoare adăugată de 448 milioane de euro, echivalentul a 0,3% din PIB. Peste jumătate din această sumă, generată de întregul lanţ de valoare Coca-Cola, reprezintă contribuţia la bugetul de stat – 241 milioane euro - şi constituie 0,8% din toate taxele încasate de statul român. Totodată, fiecare loc de muncă la Coca-Cola generează alte 12 locuri de muncă în economie.

Citeste mai mult...

International School of Communication sustine o noua editie a programului avansat de comunicare

International School of Communication, in parteneriat cu agentia de training Creative Business Management, va sustine in perioada 6-9 iunie o noua editie a programului avansat de comunicare. Cursurile sunt structurate pe o zi si vor fi predate de expertii britanici in comunicare, Kelly Freeman si Paul Chequer. Elementul de noutate al acestei editii il reprezinta masterclass-ul de public speaking care vine in completarea celor de event management, PR strategic si comunicare interna.

Citeste mai mult...

Geometry Global devine partenerul de comunicare al Metro România pentru următorii 3 ani

Geometry Global și METRO România au încheiat un parteneriat strategic, pentru următorii 3 ani, în baza căruia Geometry va coordona serviciile de comunicare integrată pentru companie la nivel local. Agenția a preluat acest rol în urma câștigării unui proces complex de licitație, adresând brief-ul METRO cu cea mai potrivită abordare strategică și creativă.

Citeste mai mult...

Telekom România şi Leo Burnett lansează o nouă platformă de comunicare: #NETLIBERARE

TLKM Manifesto KV

Telekom România şi Leo Burnett lansează platforma de comunicare #NETLIBERARE. Campania vorbeşte despre importanţa fundamentală a Internetului în ziua de azi şi despre serviciile oferite de companie, devenite acum şi mai accesibile tuturor românilor.

Citeste mai mult...

Școala și Facebook-ul, terenul de joacă al bullying-ului, fenomenul care alarmează tot mai mulți părinți

vizual camp bullying

GMP PR și Itsy Bitsy lansează campania „Viața secretă a copilului tău”, o inițiativă care își propune să ajute copiii, părinții și profesorii din România să lupte împotriva bullying și cyberbullying (hărțuirea prin intermediul tehnologiei), fenomene extrem de răspândite la nivel mondial, care au luat amploare și în România, cu efecte ce pot fi devastatoare în dezvoltarea celor mici.

Citeste mai mult...

Proiect I.D.E.A.S –Lansarea Cartei Diversităţii în Slovenia, Croaţia şi România

logo-RDC

Forum for International Communications informează că a fost lansat proiectul I.D.E.A.S. (Incluziune. Diversitate. Egalitate. Conştientizare. Succes. - Lansarea Cartei Diversităţii în Slovenia, Croaţia şi România), finanțat de Comisia Europeană, DG Justiție și Consumatori și implementat de Compania pentru formarea și angajarea persoanelor cu dizabilități din Slovenia, cu parteneri din sectorul privat și public din România, Slovenia și Croația.

Citeste mai mult...

Experiență nouă în comunicarea clienților cu Banca Transilvania: robotul Livia, informații non-stop prin Facebook Messenger sau Skype

 BTInfografic robotLivia

Banca Transilvania lansează un nou canal de interacțiune cu clienții, prin Facebook Messenger şi Skype, robotul Livia, cu ajutorul căruia pot afla informații despre conturile, produsele şi serviciile pe care le au la BT.

Citeste mai mult...

McCann PR lansează GREATEENS

Logo GREATEENS

Într-o lume în care tehnologia digitală și internetul social ne transformă pe toți în creatori de conținut, McCann PR lansează GREATEENS – o inițiativă menită să descopere, să cureze, să sprijine și să promoveze următorul val de influenceri.

Citeste mai mult...

Gabriela Lungu este noul Global CMO al NOTINO

Gabriela Lungu 6La conducerea activităților de marketing și comunicare ale grupului internațional se află, începând cu 1 martie 2017, expertul român în comunicare Gabriela Lungu, cu funcția de Global Chief Marketing Officer. Numirea Gabrielei Lungu în funcția de Global CMO NOTINO marchează intrarea atât a companiei, cât și a brandului într-o noua fază, mai matură și mai sofisticată.

Citeste mai mult...

Vizita Preşedintelui ICCO la Bucureşti

ARRP

Industria de Relatii Publice din Romania se pregateste sa adere la platforma globala The International Communications Consultancy Organisation (ICCO). In etapa premergatoare afilierii Asociatiei Romane de Relatii Publice (ARRP) la organizatia internationala, presedintele ICCO, Maxim Behar, a sosit la Bucuresti pentru a discuta cu specialisti si reprezentanti ai agentiilor oportunitatile de colaborare, dar si tendintele actuale din acest domeniu.

Citeste mai mult...

Alina Damaschin va reprezenta România în juriul Cannes PR Lions

Alina Damaschin Cannes

Alina Damaschin, Creative Leader și Managing Partner în cadrul Rogalski Damaschin Public Relations, reprezintă anul acesta România în juriul Cannes PR Lions, anunță Cannes Lions România, reprezentanța locală a celebrului festival de creativitate.

Citeste mai mult...

EY lansează EY wavespace, reţeaua globală a centrelor de inovare și dezvoltare

Bogdan Ion

EY lansează o reţea globală de centre de inovare și dezvoltare. Aceste centre vor avea rolul de a ajuta clienţii să se alinieze la noul val de schimbări radicale ce vor decurge din transformarea  afacerilor lor ca urmare a adoptării unei gândirii inovatoare în toate sectoarele industriale acoperite de departamentele şi expertiza EY.

Citeste mai mult...

Vintage through modern times

AfisAsociaţia Studenţilor la Relaţii Publice şi Comunicare, PRIME Iași, în colaborare cu British Council, organizează cea de-a VII-a ediţie proiectului PR OUTLooK.

Citeste mai mult...

Golin este agenția de PR a BRD pentru următorii trei ani

Monica BotezGolin este agenția selectată să coordoneze comunicarea corporate și de brand a BRD - Groupe Société Générale. În următorii trei ani, agenția va fi responsabilă de dezvoltarea și implementarea strategiilor și activităților de relații publice în concordanță cu viziunea și valorile băncii, cu produsele, serviciile și proiectele acesteia.

Citeste mai mult...

MedLife lansează campania ShareLife – Împreună facem România bine

MedLife ShareLife2

Competența merge dincolo de cuvinte, trebuie arătată. Un lider trebuie să fie într-un continuu proces de învăţare, îmbunătăţire, dezvoltare. Încă din 2014, MedLife și-a propus un demers ambiţios şi extrem de provocator, odată cu poziţionarea „Facem România bine”.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP