24052017

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari

Tendințele anului 2017 în viziunea Rogalski Damaschin, prezentate de un robot 'educat' pentru a interacționa cu utilizatorii

Catalin BindeaRogalski Damaschin anunță lansarea raportului ”Tendințele Anului 2017 în Comunicare” prin intermediul RDbot, un program special creat pentru a oferi utilizatorilor o privire în viitor față de modul în care comunicarea și inovațiile tehnologice se influențează reciproc.

Citeste mai mult...

Instrumentele avansate de analiză date generează companiilor creşteri de două cifre, conform studiului EY şi Forbes Insights

Carmen Adamescu

Aproape două treimi din companiile cu strategii bine definite de utilizare a instrumentelor avansate de analiză date raportează marje operaţionale şi venituri în creştere cu 15% sau mai mult, conform unui raport elaborat de Forbes Insights în colaborare cu EY.

Citeste mai mult...

Studiu EY: Utilizatorii din România folosesc dispozitive mobile peste tot, de la primele ore ale dimineţii şi le verifică de zeci de ori pe zi

Elena Badea

Mobilitatea digitală și conectivitatea sunt tot mai importante în viața personală, dar și în mediul de afaceri, conform studiului Utilizarea dispozitivelor mobile, lansat de EY România astăzi. Studiul analizează percepțiile utilizatorilor din România privind durata de folosire a acestora, conținutul accesat, aplicațiile descărcate, sau beneficiile pe care le asociază utilizării dispozitivelor mobile non-computer (smartphone, tabletă, telefon mobil, phabletă, smartwatch, şi brățară fitness).

Citeste mai mult...

Golin & bloggerul Alex Ciucă lansează cea de-a VI-a ediție a raportului Media Recap & Digital Predictions

MediaRecap2016Conținutul video și storytelling-ul au fost principalele tendințe în comunicare care au confirmat anul trecut, urmând ca acestea să fie implementate din ce în ce mai mult de către brandurile din România anul acesta, potrivit Media Recap 2016 & Digital Predictions 2017. Raportul, ajuns la cea de-a VI-a ediție, este realizat anual de The BridgeTM – hubul de social media și digital al agenției Golin – și de bloggerul Alex Ciucă (Hoinaru) pentru a analiza cele mai importante tendințe și evenimente din acest domeniu.

Citeste mai mult...

Superbrands România anunță Top 15 branduri lider pentru 2015

Top15Superbrands 2015

Superbrands România a încheiat faza de jurizare și cercetare de piață, ca prima etapă în ediția 2015, aflată acum în plină derulare. Aproximativ 300 de branduri din 48 de categorii de produse și servicii s-au calificat pentru statutul de Superbrand în România, în cadrul ediției a 7-a a programului Superbrands.

Citeste mai mult...

Ce spun directorii generali despre comunicare și afaceri publice

Elena Badea 2

Conform studiului Cum comunică strategic companiile din România realizat de McGuireWoods Consulting și Sfera Business, 6 din 10 companii spun că au un departament de Comunicare Strategică și numai 4 din 10 un departament de Afaceri Publice și Guvernamentale (Public Affairs & Government Relations).

Citeste mai mult...

Media Fact Book 2015 – Piața de media, din nou în creștere

Alexandra OlteanuInitiative Media, parte a grupului Interpublic MediaBrands, a lansat cea de-a XIX-a ediție a Media Fact Book, singura analiză care oferă o radiografie obiectivă și completă a industriei de media din România.

Citeste mai mult...

Studiu: 73% dintre companiile românești ar externaliza activitatea de comunicare strategică şi afaceri publice pentru a beneficia de expertiza consultanților

Infografic SferaBusiness

McGuireWoods Romania, în parteneriat cu Sfera Business, a lansat studiul Cum comunică strategic companiile din România? în cadrul unei dezbateri care a reunit profesioniști responsabili de comunicare strategică, afaceri publice și guvernamentale din companii de renume. Rezultatele studiului evidențiază faptul că 73% dintre companii, indiferent de mărimea veniturilor, ar externaliza activitatea de comunicare strategică și pe cea de public affairs & government relations (PA&GR ) pentru a obține expertiza consultanților.

Citeste mai mult...

Marketingul de conţinut în România din perspectiva agenţiilor şi a clienţilor, un studiu McCann PR şi Nielsen

Clienţii şi agenţiile din marcom sunt la unison când atribuie conţinutului un rol vital, dar percepţiile celor două tabere despre ce înseamnă un marketing de conţinut valoros diferă, aşa cum reiese dintr-un studiu realizat de McCann PR şi Nielsen.

Citeste mai mult...

A XX-a ediție a Media Fact Book anunță creșteri de 6% pentru piața de media atât în 2015, cât și în 2016

Piața de media din România a înregistrat în 2015 cea mai mare creștere de după criză, de 6% comparativ cu 2014, iar acest procent va fi menținut și anul acesta, potrivit raportului Media Fact Book realizat de agenția Initiative, parte a grupului IPG MediaBrands. Ajunsă la cea de-a XX-a ediție, Media Fact Book este singura analiză care oferă o radiografie completă și obiectivă a pieței de media din România.

Citeste mai mult...

STUDIU: 3 din 5 români nu vor să lucreze pentru companii cu o reputație proastă

Infografic studiu Rogalski Damaschin

Peste trei sferturi dintre români consideră că reputația unei companii este importantă atunci când își caută un loc de muncă, în timp ce 1 din 4 români este de părere că lipsa transparenței în interiorul companiei, dar și lipsa unei viziuni a acesteia cu privire la viitorul ei și al angajaților deteriorează puternic relația dintre angajat și management. Mai mult, în situații critice, precum angajatori suspectați de evaziune fiscală, 37% dintre respondenți ar solicita clarificări oficiale angajatorului, iar 16% ar denunța acest comportament autorităților statului.

Citeste mai mult...

Studiu EY: Sunt companiile de media şi entertainment pregătite pentru Generaţia Z, pentru preferinţele lor unice şi pentru modul în care această generaţie consumă conţinut?

Elena Badea

Generaţia Z este diferită de tot ceea ce am văzut până acum. S-au spus multe lucruri despre generaţia mileniului, însă Generaţia Z este prima generaţie a nativilor digitali. Membrii acesteia sunt primii care au crescut utilizând social media, tehnologia mobilă şi cu siguranţă primii care au folosit de mici tehnologia video mobilă. Astfel, dacă luăm ca referinţă înfiinţarea YouTube, în 2005, cei mai mulţi dintre membrii generaţiei Y îşi amintesc de existenţa unei lumi fără video mobil – în vreme ce majoritatea Generaţiei Z nu îşi aminteşte de aşa ceva.

Citeste mai mult...

S-a lansat ediţia 2015 a European Communication Monitor, cel mai relevant studiu de investigare a pieţei de relaţii publice la nivel european

În fiecare an, EUPRERA (European Public Relations Education and Research Association) desfăşoară cel mai relevant studiu de investigare a pieţei de relaţii publice din Europa, analizând tendinţele comunicării strategice. Departamentul de Ştiinţe ale Comunicării, Facultatea de Litere, Universitatea din Bucureşti, în calitate de membru al EUPRERA, facilitează reprezentarea României în cadrul acestui studiu.

Citeste mai mult...

Golin și bloggerul Alex Ciucă – Hoinaru.ro lansează a cincea ediție Media Recap

Raluca Duta Alex CiucaGolin anunță lansarea ediției de anul acesta a Media Recap – singura analiză din România care prezintă trendurile din social media pentru 2016, precum și cele mai relevante campanii și evenimente din social media din 2015. Raportul este realizat în cadrul unui parteneriat între The Bridge™, hubul de expertiză digitală Golin, și bloggerul Alex Ciucă (hoinaru.ro).

Citeste mai mult...

Topul trendurilor în PR 2015

Conținutul care atrage interacțiunea directă va câștiga mult teren anul acesta, agențiile de PR își vor extinde serviciile pentru că delimitatea dintre PR și marketing devine tot mai ștearsă, iar brandurile se vor lupta să țină pasul cu social media. Așa sună trendurile din lumea comunicării și a relațiilor publice în 2015, în viziunea Worldcom Public Relations Group*, reteaua globala de agentii independente de PR.

Citeste mai mult...

74% dintre companiile din România utilizează reţelele sociale pentru promovare, vânzare sau recrutare

Elena BadeaÎn 2015, 74% dintre respondenţi au declarat că utilizează reţelele de socializare pentru promovarea companiei și plănuiesc să le utilizeze în continuare. 21% dintre respondenƫi au afirmat că utilizarea reƫelelor de socializare face parte din strategia de comunicare a companiei, în creștere cu două procente faƫă de 2014, conform studiului EY România, Social media şi mediul de afaceri românesc 2015, lansat astăzi.

Citeste mai mult...

Parteneri

 logo_raiffeisen  Logo-McCannPR PNG  Practice MSL logo 2  Graffiti PR logo-1   EY Logo RGB                    

siglaBT noua      dccom LOGO nou site