18072019

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari

Site-urile de social networking sunt folosite de un procent mai mare de femei decât de bărbaţi la nivel internaţional

women-in-social-mediacomScore, lider pe segmentul de măsurare a lumii digitale, a emis un raport global cu privire la utilizarea de către femei a mediului online, intitulat Women on the Web: How Women are Shaping the Internet. Aceasta oferă o analiză detaliată a utilizatorilor de Internet de sex feminin, menţionând tendinţele cheie cu privire la activitatea online, regiunea internaţională şi canalul digital.  Rezultatele raportului au arătat că reţelele sociale sunt folosite de un procent mai mare de femei decât de bărbaţi, 75,8% din femeile online vizitând o reţea socială în mai 2010, comparativ cu 69,7% dintre bărbaţi.

Citeste mai mult...

Colaborarea online -din ce în ce mai importantă pentru managementul reputaţiei

stakeholderiColaborarea online, în special cea cu comunităţile online, este din ce în ce mai importantă pentru reputaţia companiilor şi managementul brandului, conform unui nou studiu realizat de  Economist Intelligence Unit şi finanţat de gigantul telecomunicaţiilor, Verizon.

Citeste mai mult...

Brian Solis: Industria de PR nu este pregătită pentru reţelele sociale de nişă


twitter-birdExpertul de înalt profil în comunicarea digitală, Brian Solis, consideră că noua funcţie de tweet-uri de promovare („promoted tweets”) determină organizaţiile să treacă cu rapiditate la un nou mod de a interacţiona cu proprii consumatori online, dar a avertizat în acelaşi timp că industria de PR nu este pregătită pentru provocările ce o aşteaptă.

Citeste mai mult...

Ce au în comun descoperirea cancerului în 6 minute şi un maraton la -40 grade C?


Cei care fac lucrurile să se întâmple în România de astăzi se reunesc pe 15 octombrie 2010, la Casa Poporului, sala Al I.Cuza, pentru conferinţa TEDxBucharest  – unde ideile bune se întâlnesc cu oamenii care au nevoie de ele.

Citeste mai mult...

Studii finanţate de industria pharma atestă mai des efectul pozitiv al medicamentelor decât o fac studiile independente

La această concluzie ajunge o anchetă efectuată la cererea Camerei Federale a Medicilor, publicată pe 23. aprilie 2010 în Jurnalul Medicilor din Germania. O echipă de medici a verificat, dacă există vreo corelaţie între rezultatele studiilor ştiinţifice pentru medicamente şi cei care le comandă. După evaluarea a 57 de publicaţii studiul a ajuns la concluzia că studiile finanţate de către companii farmaceutice atestă mai des efectul pozitiv al medicamentelor decât studii finanţate independent.

Citeste mai mult...

Americanii consideră că multe dinte companii sunt „idioate”

trustLa aproape 30 de ani de la momentul în care criza Tylenol a făcut din Johnson & Johnson standardul de aur în practica relaţiilor publice, compania continuă să se bucure de cea mai bună reputaţie printre marile corporaţii, conform unei noi cercetări realizate de Vision Critical, o companie de cercetarea interactivă strategică şi tehnologie, împreună cu ramura sa specializată în public affairs, Angus Reid Public Opinion.

Citeste mai mult...

The Practice şi Rogalski Grigoriu - pe podiumul competiţiei IPRA Golden World Awards 2010

ipra_logoCampania Gusto realizată de agenţia The Practice a fost desemnată câştigătoarea categoriei "Consumer PR for an existing  product",  iar campania Şcoala de Bani realizată de Rogalski Grigoriu a câştigat premiul "Social Media for PR", ambele  în cadrul competiţiei IPRA Golden World Awards 2010.

Citeste mai mult...

Cum folosesc consultanţii de marketing social media

social-mediaCu toate că firmele de consultanţă au iniţiat practicile de leadership marketing (LM), ele încă întârzie în a utiliza Social Media pentru scopuri de marketing, fapt demonstrat printr-un studiu asupra 74 de firme de consultanţă realizat luna trecută de Bloom Group, BlissPR şi Asociaţia pentru Firmele de Consultanţă în Management.

Citeste mai mult...

Studiu comparativ despre efectele publicităţii şi cele ale relaţiilor publice

trustLucrul cu publicurile este într-o comparaţie directă de cele mai multe ori mai eficient decât publicitatea clasică - mai ales când este vorba de decizii importante de cumpărare cum ar fi în cazul maşinilor, cosmeticelor sau aparatelor electronice, cărora persoana interesată le acordă multă atenţie.

Citeste mai mult...

Raportul global ICCO 2010: Consultanţii în domeniul relaţiilor publice sunt optimişti cu privire la anul 2010

trends_2010Sectorul internaţional al firmelor de consultanţă în domeniul relaţiilor publice rămâne ferm pe poziţii în ciuda crizei economice: comunicarea la nivel de companie şi în situaţii de criză este principala sursă de venit, specialiştii în domeniul marketingului redirecţionează bugetele către PR, iar mediul digital este o componentă cheie a creşterii în anul viitor, conform Raportului Global pe 2010, dat publicităţii  de International Communications Consultancy Organisation (ICCO).

Citeste mai mult...

Consumatorii vizitează în continuare paginile web, în loc să folosească social media


pagini webLa nivel global, consumatorii continuă să pară mai dispuşi să viziteze paginile de web dedicate mărcilor de larg consum decât să devină fani pe Facebook  sau un „urmăritor” pe Twitter al bunurilor de larg consum, indiferent de categoria din care acestea fac parte, ne arată un studiu global realizat de Ipsos Marketing, „Bunuri de larg consum”.

Citeste mai mult...

Recesiunea creşte interesul clienţilor pentru evaluare

evaluare_prConform unui studiu realizat asupra sectorului evaluării, clienţii sunt tot mai interesaţi de măsurare şi evaluare, din dorinţa unor dovezi mai bune că propriile programe de PR sunt eficiente.

Citeste mai mult...

BP foloseşte social media pentru limitarea daunelor

bpDe curând am scris despre cum o pagină Facebook poate deveni o capcană pentru companii. Ceea ce se întâmplă pe pagină nu poate fi controlat aproape deloc, cum a trebuit să afle Nestlé după o campanie Greenpeace.

Citeste mai mult...

Programa universitară în PR: caracteristici comune la nivel global, variaţii „locale”

prhistoryPR-ul este predat peste tot drept o funcţie strategică de management. Studiul multi-anual realizat de Global Alliance asupra programei universitare în domeniul relaţiilor publice a constatat „asemănări izbitoare” şi variaţiile complementare conturate prin prisma istoriei, politicii, economiei şi valorilor sociale specifice fiecărei ţări.

Citeste mai mult...

Studiu privind importanţa evaluării in PR

trainingci_150x200Aproape 90% din respondenţii care au participat la un studiu recent ce a vizat practicienii din PR au apreciat evaluarea comunicării ca fiind „importantă” sau „foarte importantă”. Studiul denumit „Evaluarea comunicării” a fost realizat de nemţii de la “Barometru PR” în luna martie 2010.

Citeste mai mult...

Cumpărătorii preferă promoţiile prin e-mail în detrimentul reţelelor sociale

email_social mediaCrossView, un furnizor de top de soluţii comerciale, a publicat rezultatele unui studiu menit să determine preferinţele cumpărătorilor cu privire la promoţiilor derulate în domeniul comerţului cu amănuntul. CrossView a intervievat 160 de cumpărători din patru state – Carolina de Nord, Ohio, Illinois şi Kansas – în perioada 23-27 aprilie 2010.

Citeste mai mult...

Parteneri

banca transilvania logo 2Logo-McCannPR PNG    rd logo home        Graffiti PR logo-1             

GMP logo 2         logo oxygen site        dccom LOGO nou site          Samsung logo black