18042024

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari

"Web stress" afecteaza afacerile online

Primul studiu care analizează reacţiile neurologice ale consumatorilor la o experienţă online neplăcută confirmă fenomenul de „web stress”. Astfel, conform cercetării realizate de CA, Inc, mulţi utilizatori se confruntă cu „web stress” atunci când fac o achiziţie online – analiza undelor cerebrale din timpul experimentelor a relevat faptul că participanţii care au utilizat site-uri cu performanţe slabe au trebuit să se concentreze cu până la 50% mai mult. În plus, analiza expresiilor faciale şi a comportamentelor participanţilor a relevat stări crescute de agitaţie şi un stres mai mare.

Citeste mai mult...

10 tendinţe în raportarea performanţelor sociale şi de mediu

csr_reportingAfacerile sunt puse faţă în faţă cu trei provocări atunci când vine vorba de raportarea performanţelor sociale şi de mediu, conform unui nou studiu. Acestea includ grupe de indicatori diferiţi în funcţie de platforma de raportare, lipsa unor definiţii unitare şi a unor aplicaţii omogene, toate ducând la evaluări şi rezultate variabile şi uneori nedemne de încredere.

Citeste mai mult...

Ketchum Pleon anunţă înfiinţarea unei noi entităţi de change management, Ketchum Pleon Change

ketchum_pleonLa şase luni după ce Ketchum şi Pleon au anunţat un acord care a marcat una dintre cele mai mari fuziuni din industria relaţiilor publice, agenţia, care activează la nivel global sunt denumirea de Ketchum, şi sub denumirea de Ketchum Pleon în Europa, a anunţat recent crearea unei entităţi distincte de change management. Ketchum Pleon Change combină expertiza şi cele mai bune practici ale celor două agenţii,  Change & Transformation de la Pleon şi Stromberg Consulting de la Ketchum.

Citeste mai mult...

Organizaţiile nu exploatează întregul potenţial al social media

social-mediaDeloitte, SNCR şi Beeline Labs au dat de curând publicităţii rezultatele studiului "Tribalization of Business Study" pe anul 2009, studiu ce evaluează potenţialul perceput al comunităţilor online şi identifică modul cum organizaţiile consideră că pot să le exploateze mai bine. Rezultatele studiului indică faptul că, în vreme ce organizaţiile folosesc în mod eficace instrumentele online pentru a interacţiona cu  clienţii, partenerii şi angajaţii, pentru discuţii despre brand şi generarea de idei, tot acestea continuă să se lupte să coaguleze întregul potenţial al social media.

Citeste mai mult...

Nou comisar pentru comunicarea europeană

În sfârşit a fost votată noua componenţă a Cabinetului Barroso II, echipa care va trebui să îşi onoreze mandatul până la sfârşitul lunii octombrie 2014. "Acesta este un mandat pentru ca noi să fim îndrăzneţi", a spus José Manuel Barroso, după vot.

Citeste mai mult...

Adaptarea la noua cultură corporatistă – principala grijă într-un nou loc de muncă

Găsirea unui nou loc de muncă după o anumită perioadă de pauză poate cauza o serie de probleme de adaptare. Conform unui studiu al OfficeTeam, cea mai importantă ar fi adaptarea la noua cultură organizaţională. Astfel, participanţii la studiu au fost întrebaţi care ar fi cea mai mare provocare pe care ar întâmpina-o dacă ar reintra pe piaţa muncii după o absenţă de peste 6 luni.

Citeste mai mult...

O nouă cercetare analizează rapoartele de CSR ale celor mai mari companii farmaceutice din lume

Centrul de Mediu Roberts (REC) de la Colegiul Claremont McKenna a realizat o analiză a rapoartelor sociale publicate de cele mai mari 26 de companii farmaceutice din lume. Evaluarea a luat în calcul transparenţa şi performanţele sociale şi de mediu cuprinse în rapoartele de sustenabilitate.

Citeste mai mult...

În ciuda exploziei tehnologice, cărţile rămân accesoriile de călătorie preferate

Chiar dacă oamenii au la dispoziţie din ce în ce mai multe portabile de ultimă generaţie, precum laptop-uri, e-book readers sau tablet PC-uri, se pare că preferă în continuare drept companion de călătorie cărţile şi revistele. Această concluzie a reieşit în urma unui studiu realizat de GO Group, LLC, companie care se ocupă de transportul aerian. Studiul a fost aplicat pe un eşantion total de 250 de călători şi a fost implementat în SUA.

Citeste mai mult...

Încrederea, cel mai important motor al reputaţiei în Marea Britanie, în viziunea Edelman Trust Barometer

Să fii demn de încredere este principalul factor motor al reputaţiei unei companii în Marea Britanie, ne arată ultimul Barometru al Încrederii elaborat de Edelman.

Citeste mai mult...

Legiuitorii utilizează tot mai mult Social Media pentru a se informa

parlamentul_europeanCongresmenii americani şi parlamentarii europeni accesează cu regularitate sursele online şi reţelele sociale pentru a cerceta, influenţa şi stabili politici, conform Capital Staffer Index, realizat de StrategyOne şi care se bazează pe aproximativ 400 de interviuri cu congresmenii americani şi cu parlamentele de la Washington, D.C., Bruxelles, Londra, Paris şi Berlin.

Citeste mai mult...

Burson-Marsteller: Doar jumătate dintre companii au un plan de criză

dominoDeşi 60% dintre factorii de decizie din companii au parcurs în cariera lor o criză şi mai bine de jumătate dintre ei s-au confruntat cu o criză în ultimul an, doar 53% beneficiază în prezent de un plan de criză, conform celui mai recent studiu asupra nivelului de pregătire pentru o criză, realizat de Burson-Marsteller. Studiul a scos în evidenţă şi un consens cvasi-generalizat în rândul liderilor din afaceri care consideră că natura incontrolabilă şi incertitudinea aferentă crizei generează ameninţări grave la adresa reputaţiei companiei.

Citeste mai mult...

Apple respinge din nou raportarea de CSR

applePentru al doilea an consecutiv, Apple a făcut apel la acţionari să respingă o decizie care îndeamnă gigantul american să elaboreze un raport anual de sustenabilitate. Acţionarii sunt de asemenea descurajaţi de Apple să accepte o a două decizie prin care se solicită înfiinţarea unui "consiliu privind sustenabilitatea" în cadrul firmei.

Citeste mai mult...

Liderii de opinie se declară în favoarea lobby-ului, sub rezerva transparenţei

transparentaÎn întreaga Europă, 48% dintre liderii politici sunt de pürere că lobby-ul are o contribuţie pozitivă la procesul democratic. Acest procent a fost mult mai ridicat în ţări precum Ungaria şi Italia, unde 67% dintre respondenţi privesc lobby-ul într-un  mod pozitiv. Cu toate acestea însă, în Polonia doar 3% din persoanele intervievate consideră că lobby-ul are un impact pozitiv asupra democraţiei.

Citeste mai mult...

Practicienii PR din Marea Britanie consideră că practicile 'spin' sunt înrădăcinate în industrie

spinMajoritatea practicienilor din domeniul PR nu sunt de părere că industria în care activează este una fundamental cinstită, conform unui studiu care sugerează că percepţiile negative ale practicilor 'spin' sunt înrădăcinate în cadrul industriei.

Citeste mai mult...

Conferinţele video, din ce în ce mai populare

Criza economică încă mai face presiuni financiare asupra companiilor. În acelaşi timp, comunicaţiile şi noile tehnologii continuă să se dezvolte şi să fie aplicate din ce în ce mai mult la nivel organizaţional. Probabil că aceştia doi sunt factorii principali care determină popularitatea din ce în ce mai crescută a conferinţelor video şi la nivelul companiilor de pretutindeni şi nu numai.

Citeste mai mult...

IBM a înregistrat pentru al 17-lea an consecutiv cele mai multe brevete în SUA

IBM a anunţat recent înregistrarea a  4.914 de brevete în SUA în anul 2009, clasându-se pentru al 17-lea an consecutiv în topul celor mai inventive companii din lume. IBM a mai anunţat că, pentru prima dată, va pune la dispoziţie know-how-ul său în domeniul inovaţiei precum şi aplicaţii software de gestionare a portofoliului de brevete pentru clienţii care doresc să-şi sporească abilităţile de gestionare a proprietăţii intelectuale pentru a-şi susţine strategiile de dezvoltare bazate pe inovaţie.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP