28032024

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari 75% dintre şefii de marketing spun că departamentele de PR nu ar trebui să se ocupe de social media

75% dintre şefii de marketing spun că departamentele de PR nu ar trebui să se ocupe de social media

Pin It
social_mediaDirectorii de marketing nu înţeleg rolul funcäiei de PR în managementul social media, mai puţin de o treime declară că departamentul de PR ar trebui să ignore social media, conform unui studiu. Chestionarul efectuat de Wildfire PR în rândul a 250 de directori şi şefi de marketing a arătat chiar că unul din cinci şefi de marketing consideră că departamentul de IT ar trebui să gestioneze blogurile şi tweeturile unei companii.

Câţiva profesionişti s-au declarat şocaţi de rezultatele Wildfire. Rob Dyson, manager de PR al organizaţiei Whizz-Kids, a declarat: "Este clar că unii oameni de marketing consideră social media drept o extensie a paginii web a companiei, care ar trebui întreţinută de IT."

Pete Goold, MD la agenţia de PR tehnic Punch Communications, a adăugat: "Directorii de marketing care nu implică PR-ul din cauza unei aversiuni personale faţă de Twitter sunt mai puţin capabili să îşi facă jobul decât erau acum cinci ani."

Studiul a arătat că doar 27 la sută consideră că echipa de PR din cadrul companiei ar trebui să se ocupe şi de politica de social media, inclusiv profilele pe Facebook şi Twitter. Numai doi la sută au considerat că aceste sarcini ar trebui lăsate în seama unei agenţii externe de PR. Douăzeci şi nouă la sută dintre cei chestionaţi au răspuns că intenţionează să investească mai mult în social media în anul care vine, însă în timp ce aproape jumătate dintre respondenţi utilizau deja social media, zece la sută au declarat că şi-au început activitatea de social media doar pentru a urma concurenţa.


Sursa PR Week
Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP