20072019

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari

Jurnaliştii utilizează din ce în ce mai mult canalele social media, spun studiile

social-mediaFolosirea instrumentelor social media de către jurnalişti creşte exponenţial, cu procente din două cifre în unele cazuri, conform celui de-al 2-lea Studiu anual realizat de către Societatea pentru Studiul Noilor Înstrumente de Comunicare şi compania de relaţii publice Middleberg Communications din New York. Studiul a constatat că aproape 70%  dintre jurnaliştii incluşi în eşantion folosesc site-urile de relaţionare socială, o creştere cu 28% comparativ cu momentul la care au fost publicate rezultatele studiului similar din 2008.

Citeste mai mult...

Coaliţia investitorilor cere răspunsuri de la "melcii" iniţiativei Global Compact

global_compact_logoInvestitorii care au aderat la Principiile privind Investiţiile Responsabile (PIR) ale ONU vizează 86 mari companii care nu au respectat obligaţia de a depune o actualizare a modului în care au implementat anul trecut principiilor Global Compact Initiative.

Citeste mai mult...

Organizaţiile nu exploatează întregul potenţial al social media

social-mediaDeloitte, SNCR şi Beeline Labs au dat de curând publicităţii rezultatele studiului "Tribalization of Business Study" pe anul 2009, studiu ce evaluează potenţialul perceput al comunităţilor online şi identifică modul cum organizaţiile consideră că pot să le exploateze mai bine. Rezultatele studiului indică faptul că, în vreme ce organizaţiile folosesc în mod eficace instrumentele online pentru a interacţiona cu  clienţii, partenerii şi angajaţii, pentru discuţii despre brand şi generarea de idei, tot acestea continuă să se lupte să coaguleze întregul potenţial al social media.

Citeste mai mult...

Studiu: cum utilizează armata SUA reţeaua Facebook

Agentia de comunicare Janson Communications, specializată pe industriile apărării, aerospaţiului şi ale tehnologiilor guvernamentale, a realizat analiza „Military Facebook Study”, un studiu care analizează modul în care departamentul militar al SUA utilizează paginile Facebook. Conform lui Fred Wellman, Senior Director of Communications, Public Relations and Social Media în cadrul JANSON, „Janson a realizat o analiză detaliată a modului în care departamentul militar se foloseşte de Facebook în eforturile sale de comunicare şi a obţinut nişte rezultate foarte interesante”.

Citeste mai mult...

Adaptarea la noua cultură corporatistă – principala grijă într-un nou loc de muncă

Găsirea unui nou loc de muncă după o anumită perioadă de pauză poate cauza o serie de probleme de adaptare. Conform unui studiu al OfficeTeam, cea mai importantă ar fi adaptarea la noua cultură organizaţională. Astfel, participanţii la studiu au fost întrebaţi care ar fi cea mai mare provocare pe care ar întâmpina-o dacă ar reintra pe piaţa muncii după o absenţă de peste 6 luni.

Citeste mai mult...

Twitter şi Facebook, mai accesate prin mobile browser

Multe aplicaţii de social media sunt din ce în ce mai accesate prin intermediul telefoanelor mobile. Conform unui studiu realizat de comScore, în ianuarie 2010, 30.8 % dintre utilizatorii smartphone-urilor îşi accesau site-urile de reţele sociale de pe browser-ul mobil, comparativ cu 22.5 % în ianuarie 2009. Accesarea Facebook-ului printr-un browser mobil a crescut cu 112% în 2009, în timp ce Twitter a avut o creştere de 347%.

Citeste mai mult...

În ciuda exploziei tehnologice, cărţile rămân accesoriile de călătorie preferate

Chiar dacă oamenii au la dispoziţie din ce în ce mai multe portabile de ultimă generaţie, precum laptop-uri, e-book readers sau tablet PC-uri, se pare că preferă în continuare drept companion de călătorie cărţile şi revistele. Această concluzie a reieşit în urma unui studiu realizat de GO Group, LLC, companie care se ocupă de transportul aerian. Studiul a fost aplicat pe un eşantion total de 250 de călători şi a fost implementat în SUA.

Citeste mai mult...

Impactul Twitter în criza Toyota!

toyotaPoţi face faţă la 30 de noi plângeri la fiecare 30 de secunde? Probabil că managerii de PR ai Toyota se întreabă acelaşi lucru. După rechemarea maşinilor Toyota, managementul a descoperit că Twitter a cauzat cele mai mari daune gigantului producător auto.

Citeste mai mult...

Legiuitorii utilizează tot mai mult Social Media pentru a se informa

parlamentul_europeanCongresmenii americani şi parlamentarii europeni accesează cu regularitate sursele online şi reţelele sociale pentru a cerceta, influenţa şi stabili politici, conform Capital Staffer Index, realizat de StrategyOne şi care se bazează pe aproximativ 400 de interviuri cu congresmenii americani şi cu parlamentele de la Washington, D.C., Bruxelles, Londra, Paris şi Berlin.

Citeste mai mult...

Amazon – Brandul care se bucură de cea mai mare încredere în SUA

amazonAmazon.com este brandul cu cea mai bună performanţă în SUA, aplicând două criterii de bază – încrederea şi recomandările, conform unui nou studiu realizat de firma de cercetare de piaţă Millward Brown. Imediat în trena Amazon s-au situat FedEx, Downey, Huggies şi Tide. Singurul alt brand disponibil exclusiv pe Internet din top 10 a fost WebMD, pe locul 8.

Citeste mai mult...

Apple respinge din nou raportarea de CSR

applePentru al doilea an consecutiv, Apple a făcut apel la acţionari să respingă o decizie care îndeamnă gigantul american să elaboreze un raport anual de sustenabilitate. Acţionarii sunt de asemenea descurajaţi de Apple să accepte o a două decizie prin care se solicită înfiinţarea unui "consiliu privind sustenabilitatea" în cadrul firmei.

Citeste mai mult...

Un nou studiu IPR propune costul ponderat al apariţiilor media ca alternativă la metoda de evaluare AVE (Advertising Value Equivalent)

evaluare_prProfesioniştii de relaţii publice au în continuare tendinţa de a măsura succesul mai degrabă prin prisma abilităţii lor de a plasa materiale în media, decât a impactului pe care o astfel de acoperire poate să îl aibă în ceea ce priveşte schimbarea unor opinii sau a gradului de notorietate.

Citeste mai mult...

Practicienii PR din Marea Britanie consideră că practicile 'spin' sunt înrădăcinate în industrie

spinMajoritatea practicienilor din domeniul PR nu sunt de părere că industria în care activează este una fundamental cinstită, conform unui studiu care sugerează că percepţiile negative ale practicilor 'spin' sunt înrădăcinate în cadrul industriei.

Citeste mai mult...

"Web stress" afecteaza afacerile online

Primul studiu care analizează reacţiile neurologice ale consumatorilor la o experienţă online neplăcută confirmă fenomenul de „web stress”. Astfel, conform cercetării realizate de CA, Inc, mulţi utilizatori se confruntă cu „web stress” atunci când fac o achiziţie online – analiza undelor cerebrale din timpul experimentelor a relevat faptul că participanţii care au utilizat site-uri cu performanţe slabe au trebuit să se concentreze cu până la 50% mai mult. În plus, analiza expresiilor faciale şi a comportamentelor participanţilor a relevat stări crescute de agitaţie şi un stres mai mare.

Citeste mai mult...

IBM a înregistrat pentru al 17-lea an consecutiv cele mai multe brevete în SUA

IBM a anunţat recent înregistrarea a  4.914 de brevete în SUA în anul 2009, clasându-se pentru al 17-lea an consecutiv în topul celor mai inventive companii din lume. IBM a mai anunţat că, pentru prima dată, va pune la dispoziţie know-how-ul său în domeniul inovaţiei precum şi aplicaţii software de gestionare a portofoliului de brevete pentru clienţii care doresc să-şi sporească abilităţile de gestionare a proprietăţii intelectuale pentru a-şi susţine strategiile de dezvoltare bazate pe inovaţie.

Citeste mai mult...

10 tendinţe în raportarea performanţelor sociale şi de mediu

csr_reportingAfacerile sunt puse faţă în faţă cu trei provocări atunci când vine vorba de raportarea performanţelor sociale şi de mediu, conform unui nou studiu. Acestea includ grupe de indicatori diferiţi în funcţie de platforma de raportare, lipsa unor definiţii unitare şi a unor aplicaţii omogene, toate ducând la evaluări şi rezultate variabile şi uneori nedemne de încredere.

Citeste mai mult...

Parteneri

banca transilvania logo 2Logo-McCannPR PNG    rd logo home        Graffiti PR logo-1             

GMP logo 2         logo oxygen site        dccom LOGO nou site          Samsung logo black