18072019

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari

Beyond pink. Marketing for women – It’s not complicated at all!

mk_for_womenPe 4 şi 5 iulie a avut loc prima ediţie a conferinţei Marketing for Women care şi-a propus să facă lumina în relaţia complicată dintre specialiştii din industria de marcomm şi femeile din România, de multe ori victimele portretizării sub forma clişeelor sau prezentate sumar în brief-urile campaniilor de comunicare.
Aşadar să trecem prin câteva ipostaze marcante ale femeii, atât în realitate dar şi în viziunea diverselor specii: publicitari, researcheri, marketeri şi chiar psihoterapeuţi.

Citeste mai mult...

Media Fact Book Initiative 2013: Performance media - cea mai mare creştere a bugetelor de publicitate atrase în 2012

Agenţia de media Initiative a lansat Media Fact Book 2013, editia a saptesprezecea a singurei analize complete a pieţei româneşti de media, ce pune in evidenţă tranformările pieţei pe parcursul anului 2012, precum si  perspectivele şi tendinţele pentru 2013.

Citeste mai mult...

Noua faţă a marketingului

best_marketingEvenimentul Best Marketing de săptămâna trecută, organizat de Revista Biz, s-a deschis cu o constatare, faptul că pregătirea oamenilor de marketing lasă mult de dorit. Eu vă propun să vedem o nouă faţă a marketingului, sau cel puţin partea bună, dar mai puţin vizibilă.

Citeste mai mult...

Transparenţa şi etica în activităţile de lobby - o prioritate

Burson-Marsteller, una dintre cele mai importante companii de consultanţă în relaţii publice şi comunicare din lume, a publicat cea de-a cincea ediţie a studiului său anual axat pe eficienţa activităţilor de lobby în Europa. Acesta relevă diferenţe interesante între atitudinile politicienilor şi a oficialilor de rang înalt din instituţiile Uniunii Europene şi din 19 ţări europene, pe teme precum calitatea profesioniştilor în lobby, necesitatea unei reglementări suplimentare în ceea ce priveşte activitatea de lobby şi utilitatea folosirii social media ca mediu de influenţă.

Citeste mai mult...

Curiozităţi de la RoNewMedia 6.0

ronewmedia3 zile pline la RoNewMedia, într-o locaţie pe măsură (Biblioteca Naţională proaspăt inaugurată), eveniment pornit în 2008 şi care de la anul devine I CEE! Festival cu intenţia de a transforma Bucureştiul într-un hub regional digital. Cu această ocazie, revenim cu un un bilanţ al câtorva idei mai valoroase:

Citeste mai mult...

STUDIU: Apetenţa antreprenorilor pentru externalizarea serviciilor de PR şi comunicare

Confident Communications lansează studiul 'Apetenţa antreprenorilor pentru externalizarea serviciilor de PR şi comunicare'.  Studiul a fost realizat în perioada ianuarie – februarie 2013, prin interviuri cu 50 de antreprenori (IMM-uri) din domenii precum consultanţă în management, avocatură, modă, resurse umane, fonduri europene, executive search, industria ospitalităţii, educaţie, servicii medicale şi turism. Companii cu 20 – 100 de angajaţi şi cifre de afaceri cuprinse între 1 – 2 milioane de euro.

Citeste mai mult...

Social Media Summit. Idei care rezistă şi după 2 săptămâni de la eveniment.

Acum o săptămână a avut loc Social Media Summit, summit regional despre reţele sociale şi strategii de marketing prin social media, organizat de Revista Biz. Cum în 2012 se împlinesc doi ani de la prima ediţie, timp în care evenimentul a fost plimbat prin oraşe importante, a venit momentul să ajungă şi la Bucureşti, ocazie cu care a reunit specialişti care au împărtăşit din know-how-ul lor.

Citeste mai mult...

Business la feminin

Vineri, 22 martie, a avut loc conferinţa “Feminitate şi Succes”, organizată de Accendo Training, o conferinţă motivaţională dedicată femeilor ce au demonstrat  succesul atât la nivel profesional cât şi personal, un eveniment cu modele de feminitate şi succes din diverse domenii.

Citeste mai mult...

Viitorul marketingului digital: perspective locale versus internaţionale

Pe 22 şi 23 februarie a avut loc Digital Marketing Forum, un eveniment organizat de Evensys, care a adus în faţa audienţei idei utile pentru promovarea companiilor şi brandurilor în mediul online, moment bun pentru a revizui ce s-a întâmplat anul trecut şi pentru a vedea care sunt previziunile pentru anul în curs.

Citeste mai mult...

Grayling anunţă rezultatele celei de-a 3-a ediţii a studiului Pulse despre tendinţele din industria comunicării

Grayling anunţă rezultatele celei de-a treia ediţii a studiului global PULSE potrivit cărora mai puţin de o treime dintre companiile din toată lumea integrează campaniile de CSR în strategia de comunicare corporativă, în ciuda faptului că 30,1% dintre respondenţi consideră că acestea au cel mai mare impact asupra reputaţiei unei companii, în timp ce pe locul doi se află comunicarea internă (17,7%). Studiul PULSE este realizat trimestrial şi are ca obiectiv identificarea principalelor tendinţe în industria comunicării la nivel global, regional şi local. Peste 1300 de experţi în comunicare din toată lumea au luat parte la această ediţie a studiului.

Citeste mai mult...

Zelist Monitor lansează analiza "Sectorul financiar-bancar în social media"

TreeWorks prezintă analiza sectorului financiar-bancar din România, analiză realizată prin monitorizarea a peste 135.000 de surse online în perioada cuprinsă între 1 iulie 2011 şi 31 decembrie 2011.

Citeste mai mult...

Contribuie la cercetarea - Relaţiile Publice online în UE!

online_prIulian Veghes, doctorand în cadrul Universităţii din Bucureşti, vă invită să contribuiţi la un demers de cercetare singular: Relaţiile Publice online în UE.

Citeste mai mult...

Antreprenorii deceniului. Cum să vezi mai departe de pe umeri de giganți.

Antreprenoriatul pe timp de criză, drumul de la o simplă idee până la un business care să se susțină singur, încă mai pare o himeră pentru mulți. Deși în final, așa cum afirma Marta Ușurelu, redactor-șef la revista Biz, antreprenorii sunt cei care vor mișca această țară și industrie.

Citeste mai mult...

Bugetele de publicitate alocate social media ar putea creşte cu 50% în 2012

Valoarea totală a pieţei locale de digital ar putea ajunge la 65 de milioane de euro în 2012, ceea ce înseamnă o creştere cu 21% faţă de anul anterior, conform celei de-a doua ediţii a studiului Digital FactBook realizat de agenţia HyperActive. În calculul acestei valori au fost luate în considerare investiţiile media în digital şi în mobile marketing şi fee-urile şi comisioanele plătite către agenţiile de comunicare online.

Citeste mai mult...

Borsec în fruntea clasamentului Consumer Superbrands 2011-2012

Borsec se plasează pe primul loc în cadrul Programului Consumer Superbrands 2011-2012, în urma centralizării rezultatelor studiului efectuat de Superbrands România. Este pentru prima dată când în fruntea clasamentului se situează un brand românesc cu tradiţie îndelungată. Lista primelor 10 branduri desemnate Superbrands în România pentru anul 2011-2012 include: Borsec, adidas, Mercedes-Benz, Dr.Oetker, IKEA, Coca-Cola, Nike, BMW, Jack Daniel's şi Orbit.

Citeste mai mult...

Digitalul pe locul al doilea după TV ca investiţii atrase din publicitate în 2011

“Aşa cum previzionam, digitalul a fost <vedeta lui 2011>, reuşind să-şi câştige locul secund între canalele media. Şi nu se opreşte aici. 2011 a însemnat explozia Social Media ca număr de utilizatori – Facebook atingând  4,16 mil. utilizatori în România. În consecinţă brandurile şi-au sporit vizibilitatea în reţelele sociale, urmărind să obţină interactivitate şi să construiască o relaţie pe termen lung cu consumatorii lor. Mediul online este singurul care va înregistra creştere şi în 2012, de circa 20%”, a declarat Alexandra Olteanu, Managing Director, Initiative.

Citeste mai mult...

Parteneri

banca transilvania logo 2Logo-McCannPR PNG    rd logo home        Graffiti PR logo-1             

GMP logo 2         logo oxygen site        dccom LOGO nou site          Samsung logo black