19072019

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari

Românii mai mult laudă decât critică produsele pe care le folosesc

GfK România a derulat o cercetare de marketing pentru a studia opinia consumatorilor din România privind influenţa word of mouth.

Experienţa proprie cu un anumit produs sau marcă este principalul factor care generează word of mouth (WOM), indiferent dacă acesta este pozitiv sau negativ. Astfel, 57% dintre români îşi exprimă satisfacţia în urma utilizării unui produs sau serviciu în discuţiile cu ceilalţi, în vreme ce 42% îşi arată insatisfacţia.

Citeste mai mult...

740 branduri îşi dispută supremaţia de Superbrand în preferinţele consumatorilor români

Superbrands România anunţă încheierea fazei de cercetare în cadrul programului pentru 2011/12. 740 branduri au fost incluse în cercetarea cu consumatorii. 215 dintre acestea sunt branduri româneşti reprezentând aproape o treime din totalul brandurilor intrate în cercetare.

Citeste mai mult...

Unul din 5 utilizatori de Internet pe mobil preferă conexiunea mobilă în locul celei fixe

„Trăim acum anii copilariei mobile marketingului în România. Trecerea de la copilărie la adolescenţă se poate face mai repede decât ne aşteptam. Dacă luăm în considerare numărul crescând de telefoane smartphone, ratele tot mai mari de utilizare a mobisite-urilor şi a aplicaţiilor mobile, putem afirma fără urmă de îndoială că oportunităţile pe care acest mediu le pune pe masa oamenilor de marketing sunt imense”, a declarat astăzi Steve Dallas, Managing Director Initiative, cu ocazia lansării studiului Unlocking the Power of Mobile.

Citeste mai mult...

WEBSTOCK 2011: Lucruri uitate şi reamintite din tolba online-ului

webstockAscultă. Online dar şi offline. Învaţă ca atunci când te adresezi publicului comunicarea să fie personalizată. În această direcţia a purtat discuţia Cabral Ibacka în calitatea de blogger, la Webstock, una dintre cele mai importante conferinţe dedicată social media din România. În primul rând trebuie să îţi cunoşti publicul, iar acest lucru se face prin strângerea informaţiilor şi atenţia acordată. Ne-am învăţat să nu mai ascultăm, valabil online dar şi offline şi avem tot mai multă nevoie să învăţăm unii de la ceilalţi în termeni de experienţă personală. Din perspectiva comunicării, grupurile vor fi din ce în ce mai mult undirecţionale, comunicarea adevărată se va face în grupuri mici, a concluzionat Cabral.

Citeste mai mult...

Lowe PR devine GolinHarris Bucureşti, primul birou din Europa de Est al agenţiei americane

golinharris-bucurestiAgenţia de relaţii publice Lowe PR, parte a grupului Lowe România, devine GolinHarris Bucureşti ca urmare a afilierii la reţeaua internaţională GolinHarris, parte a grupul de comunicare Interpublic. Ca urmare a strategiei GolinHarris de a-şi extinde operaţiunile în Europa, acesta este primul birou pe care compania americană îl deschide în Europa de Est. GolinHarris Bucureşti va fi coordonată regional de biroul din Londra al GolinHarris şi va fi condus de Hortensia Năstase, managing partner al agenţiei.

Citeste mai mult...

Cluj Brands Tour – ediţia I: bloggerii întâlnesc brandurile clujene în offline

clujbrandstourÎn era 2.0 a comunicării digitale, încă sunt puţine companii, chiar şi dintre cele mari, puternice, care să acorde credit noii lumi a marketingului şi a PR-ului în online.

Citeste mai mult...

Numarul utilizatorilor de Facebook in Romania ar putea depasi 5 mil. in 2011

Aproape un sfert dintre romani ar putea sa-si creeze cont pe Facebook pana la sfarsitul anului, spune Alex Visa, managing partner HyperActive.

Citeste mai mult...

43% dintre consumatori achiziţionează un brand numai după ce găsesc online informaţii relevante despre el

Studiul „Rethinking paid, earned and owned media: New rules for marketing performance”, realizat de Initiative pe baza discuţiilor cu consumatori din Australia, China, Germania, Spania, Columbia, Thailanda, Italia, UK şi SUA, face apel la o regândire a strategiilor marketerilor în funcţie de o nouă segmentare a canalelor de marketing: paid, earned şi owned media.

Citeste mai mult...

Edelman Trust Barometer 2011: Încrederea s-a transformat în licenţa de a opera a unei afaceri

edelman_trust_2011“Încrederea s-a transformat în licenţa de a opera a unei afaceri", declară Richard Edelman. Cei mai importanţi vectori ai reputaţiei corporatiste rămân produsele de calitate, încrederea şi bunăstarea angajaţilor, în timp ce performanţa financiară a companiei este legată de zece factori. "Mai mult de 75 la sută dintre persoanele intervievate doresc ca afacerile să creeze valoare pentru acţionari într-un mod care se aliniază intereselor societăţii, chiar dacă acest lucru poate înseamna sacrificarea valorii oferite acţionarilor", spune Edelman.

Citeste mai mult...

Zelist a publicat astazi Barometrul blogosferei pentru luna iunie 2011, comparand-o cu perioada similara din 2010

Astfel, numarul posturilor publicate pe bloguri in luna iunie 2011 a scazut fata de cel inregistrat in luna mai 2011 cu 11.3%, de la 252.646 la 227.082 posturi. De asemenea, fata de luna iunie 2010, numarul posturilor publicate a scazut cu 3.48% de la un numar de 232.850.

Citeste mai mult...

75% dintre şefii de marketing spun că departamentele de PR nu ar trebui să se ocupe de social media

social_mediaDirectorii de marketing nu înţeleg rolul funcäiei de PR în managementul social media, mai puţin de o treime declară că departamentul de PR ar trebui să ignore social media, conform unui studiu. Chestionarul efectuat de Wildfire PR în rândul a 250 de directori şi şefi de marketing a arătat chiar că unul din cinci şefi de marketing consideră că departamentul de IT ar trebui să gestioneze blogurile şi tweeturile unei companii.

Citeste mai mult...

Social Networks Conference 2011: Fast Forward

Pe 7 iulie a avut loc Social Networks Conference, conferinţă de marketing şi social media, primul eveniment din ţară care îşi propune să ofere strategii şi tactici de marketing în cele mai utilizate reţele sociale în România. Iată şi câteva idei interesante colectate de la faţa locului:

Citeste mai mult...

Executivii europeni trebuie să recupereze la capitolul social media

ceo-social-mediaUn nou studiu Weber Shandwick intitulat "Socialising Your CEO: From (Un)Social to Social" arată că două treimi dintre executivii aflaţi la conducerea celor mai mari 50 de companii din lume nu activează sau nu activează îndeajuns în web 2.0 pentru companiile lor.

Citeste mai mult...

Facebook îşi pierde popularitatea printre userii germani

mark-zuckerbergLiderul reţelelor sociale Facebook nu a evitat nici o gafă până în prezent pentru a-şi pierde popularitatea în rândul userilor germani. Scandalurile continue i-au zgâriat imaginea. Mai nou, funcţia de recunoaştere facială a stârnit un nou val de valori negative. După cum arată cercetătorii de piaţă de la YouGov, se prefigurează şi mai multe pierderi de imagine.

Citeste mai mult...

E-mail-urile şi Intranet-ul sunt principalele metode de comunicare folosite pentru implicarea angajaţilor

com_internaCele mai comune vehicule de comunicare pe care le folosesc companiile pentru a implica angajaţii şi a stimula productivitatea sunt email-urile (83%) şi platforma de intranet a organizaţiei (75%). Aceste sunt câteva dintre constatările unui nou studiu realizat de Fundaţia pentru Cercetare a Asociaţiei Internaţionale a Profesioniştilor în Comunicarea de Afaceri (IABC) şi Buck Consultants. Studiul a mai relevat faptul că aproape jumătate dintre angajaţi comunică în prezent prin intermediul Facebook, Instant Messenger şi Twitter.

Citeste mai mult...

Valoarea totală a pieţei locale de media a scăzut cu 9% în 2010 atingând un nivel sub cel din 2006, conform studiului MFB

„Scăderea pieţei media a început să se tempereze începând cu anul trecut, iar în 2011 ne aşteptăm la o reducere mult mai mică, de circa 3%. Cu toate că s-a vândut mai mult spaţiu publicitar, preţurile au continuat să scadă în 2010.  Toate canalele de comunicare au fost afectate şi au înregistrat venituri mai mici, mai puţin digitalul care, ca şi încasări, s-a situat anul trecut la acelaşi nivel cu printul”, spune Steve Dallas, Managing Director Initiative.

Citeste mai mult...

Parteneri

banca transilvania logo 2Logo-McCannPR PNG    rd logo home        Graffiti PR logo-1             

GMP logo 2         logo oxygen site        dccom LOGO nou site          Samsung logo black