19072019

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari

Media Fact Book 2015 – Piața de media, din nou în creștere

Alexandra OlteanuInitiative Media, parte a grupului Interpublic MediaBrands, a lansat cea de-a XIX-a ediție a Media Fact Book, singura analiză care oferă o radiografie obiectivă și completă a industriei de media din România.

Citeste mai mult...

Marketingul de conţinut în România din perspectiva agenţiilor şi a clienţilor, un studiu McCann PR şi Nielsen

Clienţii şi agenţiile din marcom sunt la unison când atribuie conţinutului un rol vital, dar percepţiile celor două tabere despre ce înseamnă un marketing de conţinut valoros diferă, aşa cum reiese dintr-un studiu realizat de McCann PR şi Nielsen.

Citeste mai mult...

Din ce în ce mai multe website-uri impun plata pentru vizualizarea articolelor publicate

mihaela mateiPiaţa editorială online (publishing online) din România este foarte mică. Conform studiului ROADS al IAB România, în 2012 ea s-a ridicat la 22,4 milioane EUR, fiind luate în calcul aproape 1.300 de site-uri. Conform unui alt studiu însă, Media FactBook, piaţa e aproape dublă, 41 milioane EUR.  Diferenţa enormă vine din faptul că estimarea Media FactBook ia în calcul 2.800 de site-uri, printre care şi giganţii Facebook şi Google, care nu sunt jucători de publishing online, ci aparţin zonei de interactive media.

Citeste mai mult...

STUDIU: 3 din 5 români nu vor să lucreze pentru companii cu o reputație proastă

Infografic studiu Rogalski Damaschin

Peste trei sferturi dintre români consideră că reputația unei companii este importantă atunci când își caută un loc de muncă, în timp ce 1 din 4 români este de părere că lipsa transparenței în interiorul companiei, dar și lipsa unei viziuni a acesteia cu privire la viitorul ei și al angajaților deteriorează puternic relația dintre angajat și management. Mai mult, în situații critice, precum angajatori suspectați de evaziune fiscală, 37% dintre respondenți ar solicita clarificări oficiale angajatorului, iar 16% ar denunța acest comportament autorităților statului.

Citeste mai mult...

Analiză: Tendințele industriei de comunicare în 2014 comparativ cu 2013

Chelgate Public Affairs & Public Relations a realizat în perioada ianuarie-februarie 2014 o analiză comparativă a tendințelor în industria de comunicare în 2014 comparativ cu 2013. Studiul a avut la bază răspunsul  a 22 de companii multinaționale din domenii ca retail, FMCG, IT, auto, financiar – bancar, farma și travel au răspuns celor 21 de întrebări.

Citeste mai mult...

S-a lansat ediţia 2015 a European Communication Monitor, cel mai relevant studiu de investigare a pieţei de relaţii publice la nivel european

În fiecare an, EUPRERA (European Public Relations Education and Research Association) desfăşoară cel mai relevant studiu de investigare a pieţei de relaţii publice din Europa, analizând tendinţele comunicării strategice. Departamentul de Ştiinţe ale Comunicării, Facultatea de Litere, Universitatea din Bucureşti, în calitate de membru al EUPRERA, facilitează reprezentarea României în cadrul acestui studiu.

Citeste mai mult...

World Information Architecture Day 2014: Valoarea informației ca agent de capital

wiad-76_audientaCea de-a treia ediție World Information Day (WIAD) a avut loc pe 15 februarie 2014, fiind singurul eveniment local axat pe arhitectura informației, și cum poate influența în mod pozitiv calitatea interacțiunilor utilizatorilor cu site-urile, astfel încât să determine modificări comportamentale. Eveniment desfășurat în 24 de orașe simultan, din 15 țări, în România este adus și organizat de Grapefruit, agenție de digital product development.

Citeste mai mult...

Topul trendurilor în PR 2015

Conținutul care atrage interacțiunea directă va câștiga mult teren anul acesta, agențiile de PR își vor extinde serviciile pentru că delimitatea dintre PR și marketing devine tot mai ștearsă, iar brandurile se vor lupta să țină pasul cu social media. Așa sună trendurile din lumea comunicării și a relațiilor publice în 2015, în viziunea Worldcom Public Relations Group*, reteaua globala de agentii independente de PR.

Citeste mai mult...

Cum s-au văzut Jocurile Olimpice de la Soci în social media. O analiză GolinHarris București

Jocurile Olimpice de Iarnă sunt urmărite din fotolii, la televizor, dar comentate și dezbătute intens în social media, pe canalele unde suporterii fac front comun pentru a-și susține sportivii sau cauzele preferate: luări de poziție pe hashtaguri de Twitter, comunicare vizuală de impact pe canalele de Facebook ale brandurilor sau ale asociațiilor care apără drepturile omului, user generated content negativ și ironic din partea celor care urmăresc Olimpiada conectați la mai mult decât un singur device în același timp.

Citeste mai mult...

Golin și bloggerul Alex Ciucă lansează Media Recap 2015

Pentru al treilea an consecutiv, Golin, agenția de PR a anului 2014, și bloggerul Alex Ciucă (www.hoinaru.ro) lansează Media Recap – singurul raport din România ce analizează cele mai relevante campanii, evenimente și trenduri din media si social media și oferă o serie de previziuni pentru anul următor.

Citeste mai mult...

Romanian Youth Focus 2013: Generația Y, generația tuturor și a nimănui

Pe 21, 22 octombrie a avut loc Romanian Youth Focus, un eveniment SMARK KnowHow, a doua ediție a evenimentului care vorbește despre acel target dificil, de multe ori blamat și încă un mister la nivel global pentru oamenii din marketing și publicitate – tinerii din generația Y. Așadar, vom trece prin câteva idei valoroase prezentate de speakeri.

Citeste mai mult...

Raportarea integrată, între exigenţele investitorilor şi cerinţele de reglementare

90% dintre directorii financiari ai marilor firme globale se aşteaptă ca, în mai puţin de trei ani, raportările să acopere și zone precum previzionarea, sustenabilitatea, procesele integrate şi responsabilitatea socială corporatistă (CSR)

Citeste mai mult...

Analiză MediaIQ: 5 dintre cele mai vizibile campanii de comunicare din ultimele şase luni

Cinci campanii de comunicare desfăşurate în ultimele şase luni au generat pentru brandurile promovate cu 24,8% mai multe apariţii în mass-media online faţă de perioada similară a anului trecut, conform unei analize de monitorizare* realizată de MediaIQ, primul serviciu românesc de media intelligence. În intervalul 1 aprilie – 30 septembrie 2013 au fost scrise 1.152 de articole în care au fost menţionate brandurile, comparativ cu cele 866 înregistrate în aceeaşi perioadă a anului trecut.

Citeste mai mult...

Consumatorul între previzibil și surprinzător

Constantin MagdalinaPreferinţele schimbătoare ale consumatorilor pot accelera sau falimenta o afacere. Capacitatea de a sincroniza compania cu nevoile şi dorințele consumatorilor a devenit un aspect vital pentru succesul oricărei afaceri. Valorile consumatorilor se diversifică tot mai mult, pe măsură ce generarea colaborativă de valoare se extinde la scară mondială.

Citeste mai mult...

Social Media Marketing for B2B

elena_badeaCum adaugi valoare, cum creşti eficacitatea şi mai ales cum influenţezi brand awareness-ul şi favorabilitatea prin şi în social media marketing? Iată câteva dintre întrebările care au fost ridicate la începutul trainingului Business Mark susţinut de Elena Badea, Director Marketing Ernst & Young Romania.

Citeste mai mult...

Antreprenorii consideră dezvoltarea caracterelor mai importantă decât scăderea impozitelor

mihaela mateiNevoia unei baze morale a revenit în toate subiectele discutate cu antreprenorii în întâlnirile de la Cluj şi Timişoara, organizate de EY România pentru a identifica măsurile cele mai importante care ar dezvolta mediul antreprenorial românesc. Deşi subiectele discutate, plecând de la concluziile Barometrului antreprenorial românesc, au fost destul de diferite: impozitare, acces la finanţare, cultură antreprenorială, educaţie antreprenorială şi sprijin coordonat din partea asociaţiilor specializate în antreprenoriat, ideea recurentă a fost aceeaşi.

Citeste mai mult...

Parteneri

banca transilvania logo 2Logo-McCannPR PNG    rd logo home        Graffiti PR logo-1             

GMP logo 2         logo oxygen site        dccom LOGO nou site          Samsung logo black