Elena Badea: Antreprenoriatul feminin, potențial sub-utilizat de creștere economică
- Miercuri, 19 Aprilie 2017 10:11 |
- Elena Badea
La mijocul anilor 2000, OECD a recunoscut antreprenoriatul feminin ca fiind un potențial sub-utilizat de creștere economică. Consemnarea diferențelor de gen în cazul antreprenoriatului nu mai este o ipoteză, ci o certitudine verificată prin studii relevante. Potrivit rezumatului din 2013 a documentului Women Entrepreneurship in OECD, probabilitatea de a deține o afacere este mai mare de 3 ori în cazul bărbaților decât în cazul femeilor.
Aventura antreprenorilor români în căutarea PR-ului
- Luni, 01 Iulie 2013 22:00 |
- Raluca Mihalachioiu
Încă de la începuturile demersului meu antreprenorial din sfera relaţiilor publice m-am lovit cu o nesuferită periodicitate de “oameni de afaceri” români care au impresia că le ştiu pe toate. Ei ştiu cum stă treaba cu indicele la Bursă, ştiu de ce nu sunt medicamente în spitale, ştiu cum se schimbă mai bine şuruburile de la plăcuţa de la intrare şi, nu în ultimul rând, ştiu cum să-şi promoveze singuri companiile declarând sus şi tare ca ei nu au nevoie de o agenţie de PR.
Marius Ghenea: Peste 90% dintre initiativele antreprenoriale online se vor finanta din surse proprii
- Luni, 15 Noiembrie 2010 09:17 |
- Marius Ghenea
In general, se spune ca momentul potrivit pentru demararea unor afaceri antreprenoriale in orice domeniu este momentul in care acel domeniu iese din faza de emergenta initiala si intra intr-o faza de crestere rapida. Acesta este momentul in care business-ul online in general se gaseste acum in Romania, deci din acest punct de vedere, este un moment foarte bun pentru a deveni antreprenor online.
PR pentru antreprenoriat
- Marți, 26 Martie 2013 22:00 |
- Daniela Ghimpeţeanu
Am început o coală albă de hârtie digitală cu obiectivul de a vă determina ca, la finalul textului, să vreţi să ştiţi mai multe despre mine şi calităţile profesionale care mă recomandă drept un bun comunicator. Pentru un antreprenor, mai mult decât pentru alte tipuri de manageri sau lideri, esenţial este, ca la finalul unei perioade agreate cu agenţia de PR, să ştie că poate folosi pârghiile sau contextele create de consultanţii săi de comunicare pentru ca publicul target să fie curios să îi cunoască activitatea. Mai departe, munca de convingere stă la el/ea. Astăzi, hârtia digitală aleasă de mine este precum serviciul de PR pentru antreprenor. Iar dacă scriu convingător, majoritatea dintre dumneavoastră veţi vrea să aflaţi mai multe detalii despre mine.
PR, start-up şi tehnologie sau cum să fii propriul tău PR
- Marți, 22 Iunie 2010 08:44 |
- Dragos Manac
Ce faci dacă eşti parte a unui start-up tehnic? Primul impuls este să te concentrezi pe ce ştii să faci tehnic. “Build it and they will come!” este expresia după care se ghidează antreprenorii în tehnologie aflaţi la început. Surpriza este că nu va veni nimeni, indiferent ce construieşti. Orice produs este consumat de oameni, de aceea trebuie să ştii să-l comunici foarte bine oamenilor, nu numai să-l execuţi.
PR-ul, antreprenorii şi presiunea ROI-ului
- Luni, 26 Noiembrie 2012 22:00 |
- Mara Gojgar
Mi-am propus să încep o serie de articole despre ce înseamnă să comunici pentru antreprenori, pentru că aceste afaceri au o karmă aparte care cere o atenţie specială din partea unei agenţii de comunicare. Pentru un antreprenor, agenţia se rezumă la un om care înţelege afacerea şi devine parte din echipă. Antreprenorii te vor doar pentru ei.
5 probleme de identitate cu care se confruntă un business start-up
- Vineri, 30 Aprilie 2010 09:24 |
- Horia Oane
Asocierea unei noi idei de business cu o identitate vizuală puternică a devenit un „must-have” foarte bine înţeles, în special de generaţia tânără de antreprenori. Drumul de la idee la implementare trece acum necondiţionat printr-un proces de creare a unui simbol care să definiească serviciul sau produsul într-atât încât să îl treacă de la „anonimat” la „de-neuitat”.
Bill Aulet: Abilităţile antreprenoriale se învaţă!
- Luni, 20 Decembrie 2010 12:24 |
- Bill Aulet
Bill Aulet este Managing Director MIT Entrepreneurship Center şi Senior Lector la MIT Sloan School of Management. În interviul acordat PR Romania, el vorbeşte despre primele sale experienţe de antreprenoriat şi despre abilităţile necesare pentru a porni o afacere.
Antreprenoriatul - de la zero la succes printr-o idee genială
- Marți, 23 Martie 2010 22:00 |
- Andra Larisa Zaharia
De când lucrez în online am observat o "specie" aparte de om de afaceri. Sunt sigură că l-aţi văzut şi voi la conferinţe şi chiar la TV. Nu poartă costum decât rareori şi nu prea conduce maşini scumpe. Nu-i plac nici servietele din piele şi nici Rolex-urile, dar o să-l vedeţi cu siguranţă cu rucsacul după el, fiindcă nu pleacă nicăieri fără laptop şi stabileşte orice întâlnire de afaceri doar în locuri cu wireless. Dincolo de semnele exterioare distinctive, veţi observa că "subiectul" nostru este vorbăreţ şi foarte informal, un amestec de trainer şi coordonator, dar care se dezice cu fermitate de eticheta "manager" sau "CEO". O să-l vedeţi cu câtă pasiune vorbeşte despre proiectele sale şi veţi mai observa şi cu ce rapiditate îi vin idei noi, pe care nu aşteaptă prea mult să le pună în aplicare.