25092017

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari Tendințele anului 2017 în viziunea Rogalski Damaschin, prezentate de un robot 'educat' pentru a interacționa cu utilizatorii

Tendințele anului 2017 în viziunea Rogalski Damaschin, prezentate de un robot 'educat' pentru a interacționa cu utilizatorii

Catalin BindeaRogalski Damaschin anunță lansarea raportului ”Tendințele Anului 2017 în Comunicare” prin intermediul RDbot, un program special creat pentru a oferi utilizatorilor o privire în viitor față de modul în care comunicarea și inovațiile tehnologice se influențează reciproc.

Raportul ”Tendințele Anului 2017 în Comunicare” a fost creat de o echipă de 8 specialiști din Rogalski Damaschin Public Relations, cu competențe în domeniul comunicării corporate, consumer și digital. Tendințele identificate în raport sunt structurate pe 5 capitole (1. Jurnalism 2. Media 3. Tehnologie 4. Conținut și 5. Discurs Public) și au fost analizate și cercetate pe parcursul finalului anului trecut și începutul anului curent.  

”Comunicarea în anul 2017 este, așa cum spune și preambulul acestui raport, puternic conectată la tehnologiile care au câștigat popularitate în 2016 sau care vor fi anunțate anul acesta, fie că vorbim de inteligență artificială, platforme de jurnalism cetățenesc, aplicații care segmentează publicitatea în funcție de reacțiile emoționale ale publicului și multe altele. Am vrut să oferim celor care deschid acest raport o demonstrație scurtă și simpatică a modului în care tehnologia ne ajută să comunicăm mai eficient și mai creativ, așa că am ”delegat” această sarcină lui RDbot, un exemplu simpatic despre cum inteligența artificială poate prelua foarte facil din responsabilitățile unui specialist în comunicare, fie că el se află într-o companie, o agenție sau în biroul de presă al unui minister” a declarat Cătălin Bindea, Digital Project Manager în cadrul Rogalski Damaschin Public Relations.

Raportul identifică peste 10 tendințe diferite ale anului 2017 și analizează modul în care acestea influențează comunicarea brandurilor, a companiilor și a influențatorilor de opinie. De la inovații tehnologice precum inteligența artificială, spionaj cibernetic, până la impactul Facebook Live Video și al discursului public bazat pe știri false, raportul încearcă să ofere o perspectivă cât mai completă asupra modului în care va funcționa comunicarea în anul 2017.

Poţi consulta raportul aici: https://www.2017.rogalskidamaschin.ro/

 

Parteneri

 logo_raiffeisen  Logo-McCannPR PNG  Practice MSL logo 2  Graffiti PR logo-1   EY Logo RGB                    

siglaBT noua      dccom LOGO nou site