22052017

Back Eşti aici:Home Articole ong-PR

2% pentru Salvaţi Copiii

salvaticopiii_2Mă gândesc de ceva vreme la campania asta tocmai pentru că sunt convinsă că este nevoie de ea. Mi se pare nedrept faptul că mulţi oameni nu au idee cât bine pot face cu banii pe care oricum îi direcţionează către stat. Sunt atât de multe proiecte frumoase, atât de multe organizaţii, încât e mare păcat să nu le oferim sprijinul nostru. Gratuit pentru noi, mult sprijin pentru ei. Şi mai mult bine pentru lumea întreagă. Cu permisiunea voastră, o să fac prima recomandare în cadrul acestei campanii.

Citeste mai mult...

2% pentru cauza ta. O campanie de responsabilizare socială PR Romania

2lasuta

Cu siguranţă, pare foarte puţin. 2 % din impozitul tău către stat este, într-adevăr, o sumă destul de mică dacă stai să te gândeşti. Ce nu ştii însă este că aceşti 2%, de la tine, de la mine, de la noi, pot face diferenţa acolo unde 2% reprezintă sănătate, educaţie, cultură, ecologie. 

Citeste mai mult...

Voluntariatul în România, între altruism şi trend

Activităţile de voluntariat din România devin tot vizibile şi mai atractive pentru societatea româneasca. Dincolo de această imagine pozitivă, de evoluţia acestui concept, există hibe în ceea ce priveşte legătura dintre voluntariat şi munca patriotică (voluntară) din regimul comunist, de confuzie între voluntariat şi practica de specialitate, dar şi derapaje de definire a conceptului de voluntariat şi al practicării acestuia.

Citeste mai mult...

De la fundraiser la friendraiser. De vorbă cu Cristina Ionescu, director Dreamcatchers

cristiana_ionescuStrângerea de fonduri în România s-a confundat mult timp cu campaniile de ajutoare pentru oameni defavorizaţi, iar profesionalizarea acestui domeniu este încă la început de drum în ţara noastră. Succesul unui fundraiser profesionist nu are neapărat legătură cu tehnicile de vânzări sau negociere, ci mai degrabă cu structura sa umană. Cristiana Ionescu este omul care îţi povesteşte cu atât de multă pasiune despre ceea ce face încât te simţi dator moral să contribui la împlinirea viselor în care crede.

Citeste mai mult...

Ce poate face PR-ul pentru ONG-uri

Am întâlnit de-a lungul anilor ONG-uri care făceau şi fac lucruri extraordinare cu impact substanţial asupra vieţii multor copii şi persoane aflate în dificultate. Din păcate, nu ştiau să comunice despre ceea ce făceau. Am aflat de ele din întâmplare cu toate că mă pasionează destul de mult segmentul organizaţiilor non-guvernamentale şi încerc să fiu la curent cu ceea ce se întâmplă în acest sector.

Citeste mai mult...

Anul European al Voluntariatului, un început remarcabil pentru mobilizarea societăţii româneşti

Pe 12 decembrie 2011, la Hotel Howard Johnson din Bucuresti, au avut loc două evenimente remarcabile pentru societatea civilă din România: Conferinţa de încheiere a Anului European al Voluntariatului în România şi Gala Voluntarilor 2011.

Citeste mai mult...

Infertilitatea este o boală “democratică”. De vorbă cu Raluca Bonzi, coordonatoarea Asociaţiei SOS Infertilitatea

Situaţia comunicaţională pe cele mai multe dintre site-urile şi forumurile de nişă este cel mai adesea dezolantă, ştiri “people”, informaţii light, incoerente sau chiar incorecte, discuţiile se transformă în eterne “chat”-uri care tratează doar colateral subiectul central (infertilitatea), fiind împănate cu emoticoane în exces şi pupici cu sclipici.

Citeste mai mult...

Gabriela Achihăi: Ne bazăm mult pe voluntari pentru a transmite mesajele noastre catre comunitate

Un ONG nu dispune de toate resursele necesare pentru un PR sau marketing social la un nivel foarte performant. Nu ne permitem contracte cu firme de specialitate şi nici nu avem bugete generoase pentru aceasta activitate. Trebuie să fim cât se poate de creativi şi să exploatăm la maximum mediile gratuite sau foarte accesibile.

Citeste mai mult...

Vizibilitatea în social media a celor mai de impact ONG-uri în 2010

twitter-birdPrin această cercetare dorim să arătăm care este vizibilitatea în social media a organizaţiilor non-guvernamentale care, prin acţiunile lor, s-au făcut remarcate în anul 2010. Am recurs aşadar la lista premianţilor la Romanian PR Award 2010 (“Secţiunea societatea civilă” şi “Buget - / Creativitate +") şi la lista ONG-urilor câştigâtoare la Gala Societăţii Civile 2010.

Citeste mai mult...

Societatea civilă nu are nevoie de oameni care vor să salveze lumea, ci de profesionişti

ioana_hodoiuÎntâlnirea cu Ioana Hodoiu m-a convins încă o dată că societatea civilă, dar mai ales perspectiva asupra comunicarii într-un ONG, se schimbă. Cu zâmbetul pe buze şi cu multă pasiune în poveştile ei, Ioana demonstrează că un traseu profesional inedit creează o hartă de oameni minunaţi, fără de care un PR nu ar avea succes.

Citeste mai mult...

Share & like pentru o lume mai bună?

Cât de mult reprezintă social media o nouă etapă în comunicarea mediului non-profit, ce importanță acordă organizaţiile non-guvernamentale instrumentelor de social media, care sunt modalităţile de cuantificare a impactului acestor instrumente în activitatea de comunicare a ONG-urilor, reprezintă doar câteva dintre temele de analiză ale acestui studiu.

Citeste mai mult...

"Ţiganii ar trebui reeducaţi, cu forţa, dacă se poate, în lagăre!" sau despre responsabilitatea discursului public

dorian_ilieN-aş fi crezut că în România secolului XXI mai pot auzi astfel de exprimări. N-aş fi crezut că după ororile nazismului, încă mai sunt oameni care consideră că lagărele pot fi folosite drept mijloace de educare şi reeducare, însă, iată că m-am înşelat! Spuneam în articolul precedent că rasismul, ura si dispreţul faţă de celălalt sunt în floare în România şi iată că mi s-a demonstrat din nou acest lucru.

Citeste mai mult...

Cultura organizaţională şi motivarea voluntarilor. O analiză a Comunicării Interne în ONG-uri. Partea a III-a

com_internaAceastă ultimă parte a studiului o vom dedica unei discuţii despre elementele distinctive ale culturii interne în organizaţiile din sectorul asociativ, precum şi despre stilul de leadership care le caracterizează. Este un model de conducere susţinut de un lider charismatic? Este vorba de un stil axat pe un set de norme bine stabilite, birocratic? Sau o combinaţie între cele două?

Citeste mai mult...

Cătalina Florea: Telefonul Copilului a fost o alegere facută cu inima

În momentul în care am luat decizia de a pătrunde în mediul ONG, ocupam funcţia de key account manager al unei companii multinaţionale. M-am alăturat campaniei “Casa de copii nu e acasă” şi am fost invitată să conduc activitatea serviciului de informare şi consiliere în domeniul protecţiei dreptului copilului, un serviciu deschis special pentru a veni în sprijinul publicului ţintă al acelei campanii.

Citeste mai mult...

"În loc să-mi aleg un job de inspector bancar, l-am ales pe cel de la Salvaţi Copiii". De vorbă cu Gabriela Alexandrescu, Preşedinte Executiv al organizaţiei

Cum aţi caracteriza relaţia cu autorităţile? Beneficiaţi de un sprijin real din partea acestora?
Într-o relaţie contează întotdeauna partenerii. Dacă găsim persoane interesate şi orientate către acţiune, către o schimbare, o nouă initiativă, da, colaborăm şi putem face lucruri bune împreună. În toţi aceşti ani am cunoscut mulţi oameni cu poziţii importante în schema Guvernului sau Parlamentului, dar puţini şi-au suflecat mânecile să lucreze alături de noi. Cei mai mulţi asteptau ca noi să facem şi ei să prezinte, sau să preia ce pusesem noi în aplicare. Dar este bine şi aşa, atâta timp cât s-a schimbat ceva în bine.

Citeste mai mult...

E OK să fii altfel! Minorităţi şi discriminare, percepţii şi atitudini

Faptul că minorităţile nu au avut parte de un PR prea bun de-a lungul istoriei nu ar trebui să mire pe nimeni. Faptul că miturile, legendele urbane sau mai puţin urbane, stereotipurile negative au gravitat şi încă o fac în jurul minorităţilor, speculând şi exacerbând diverse fantasme ale copilăriei, nu are trebui să fie nicio noutate. Tot ceea ce am adunat în copilărie, tot sacul pe care ni l-am format, toate credinţele care ne-au fost transmise de-a lungul generaţiilor reprezintă un bagaj pentru care adesea ne trebuie o viaţă întreagă ca să-l lăsăm jos.

Citeste mai mult...

Cultura organizaţională şi motivarea voluntarilor. O analiză a Comunicării Interne în ONG-uri. Partea a II-a

com_internaPentru ca o organizaţie să aibă o cultură internă puternică, ea trebuie construită şi, mai presus de acest lucru, menţinută. Receptivitatea la nevoile voluntarilor este esenţială, la fel ca şi “stimularea” motivaţiei acestora prin informarea lor cu privire la aspectele importante din “viaţa” organizaţiei şi prin implicarea acestora în elaborarea proiectelor şi în procesul decizional.

Citeste mai mult...

PR pentru fundraising

raluca_dinuNu doar companiile concurează pe piaţă, ci şi ONG-urile. Ele sunt în competiţie pentru resurse materiale şi financiare, dar şi pentru suportul diferitelor categorii de public ţintă: potenţiali voluntari, endorseri sau ambasadori, susţinători etc. În actualul context economic, pentru tot mai multe ONG-uri este vital să poată strânge fonduri astfel încât să îşi poată continua activitatea, să ajute constant persoanele care altfel nu ar putea supravieţui sau beneficia de un trai decent, să protejeze mediul sau animalele.

Citeste mai mult...

Cultura organizaţională şi motivarea voluntarilor. O analiză a Comunicării Interne în ONG-uri. Partea I

com_internaCultura organizaţională este un mecanism complex la baza căruia stă întotdeauna resursa umană. Cultura internă este cea care susţine o organizaţie constituind cea mai puternică forţă de coeziune, permiţându-le membrilor ei să aibă o viziune comună asupra evenimentelor şi oferindu-le stabilitatea de care organizaţia are nevoie pentru a supravieţui într-o lume în continuă schimbare.

Citeste mai mult...

Parteneri

 logo_raiffeisen  Logo-McCannPR PNG  Practice MSL logo 2  Graffiti PR logo-1   EY Logo RGB                    

siglaBT noua      dccom LOGO nou site