24042017

Back Eşti aici:Home Opinii Jurnal de agentie Jurnal de agenţie Saatchi & Saatchi PR

Jurnal de agenţie Saatchi & Saatchi PR

ilustratie_ss_echipaOricât de stereotip ar parea, o zi obişnuită de muncă începe încă din pat cu verificatul mailurilor şi monitorizările pe BlackBerry, un accesoriu asociat adeseori acestei meserii, chiar şi acum în era de dominaţie a Iphone-ului Smile.



Odată ajunşi la birou la ora 9 (+/- câteva minute)  ne dedicăm câteva minute pentru cafea şi un alt viciu de care unii dintre noi nu pot scăpa, şi suntem cu adevărat gata pentru ziua care urmează.

Ca o agenţie de comunicare care se respectă, punem mare preţ pe sharing-ul de informaţii, aşa că ne pregătim să abordăm situaţiile zilei printr-o trecere în revistă într-un ritm alert a priorităţilor zilnice într-o şedinţă comună („Stand up meeting’) de 15 minute în care ne revin fiecăreia 1,5  minute să prioritizăm sarcinile zilei. Misiune pentru unii mai grea, pentru alţii mai uşoară ... Noroc cu alarma ('Pomodoro timer') care ne opreşte avântul oratoric matinal la timp.

După ce s-au stabilit şi declarat priorităţile, e timpul să trecem şi la implementare. Nu înainte de a urmări principalele titluri ale zilei, feed-urile blogurilor şi site-urilor preferate.

Apoi, începe misiunea de bifare a lucrurilor de pe to do list. De obicei, nu ne lăsăm până nu bifăm ultimul item de pe listă. Ne-am însuşit se pare zicala "Nu lăsa pe mâine ce poţi face azi".

Desigur, dacă tot suntem la capitolul zicale, mai ştim una pentru situaţiile când "socoteala de acasă nu se potriveşte cu cea din târg" şi atunci parcursul relativ lin al tăierii itemilor de pe listă este oprit sporadic de situaţiile neprevăzute dar des apărute care definesc în mare măsură meseria noastră.

Şi că tot vorbim de listă, ea este una la fel de variată ca cea pe care ne dorim să o facem de fiecare dată la shopping: comunicate de presă, rapoarte, follow-up, brain storming cu colegii, discuţii şi schimburi de idei, strategii, întâlniri, briefuri, debriefuri, feedback, telefoane, mailuri şi iar mailuri.  

ilustratie_ss_-echipa_2

Ziua în agenţie se termină când se încheie şi lista de "to do" şi se pregăteşte cea pentru ziua următoare. Dar gândurile la proiectele în derulare nu se opresc niciodată, nici chiar în somn, care naşte cele mai creative soluţii.  Poate într-o zi tehnologia viitorului ne va ajuta să le putem înregistra cumva ... Smile

 

Parteneri

 logo_raiffeisen  Logo-McCannPR PNG  Practice MSL logo 2  Graffiti PR logo-1   EY Logo RGB                    

siglaBT noua     rd_logo  dccom LOGO nou site