24072017

Back Eşti aici:Home Opinii Jurnal de agentie Pi2 PR: Jurnal în ROZ şi GRI

Pi2 PR: Jurnal în ROZ şi GRI

mirela_pituNu încape nicio îndoială că viaţa într-o agenţie de PR este desenată în ROZ şi GRI. Lucrăm într-unul din puţinele domenii în care trecem în decursul unei zile de la agonie la extaz şi din nou la agonie pentru a ajunge din nou la extaz. Şi le trăim pe toate la intensitate maximă pentru că aşa e normal, suntem cei din linia 1. Suntem primii care ne bucurăm de o lansare reuşită şi primii la care sună telefonul la 6 dimineaţa când intervine o situaţie de criză.


Cam aşa arată o zi obişnuită în agenţia noastră: cu ceva roz şi un pic de gri. Şi ZEN, mult ZEN. 

Sunt zile în care munca începe la ora 6 dimineaţa în pat când sună telefonul ca în filmele americane :-). Numai că nu ai timp să te gândeşti la asta şi să conştientizezi ce persoană importantă ai ajuns pentru că eşti prea preocupat să îţi dregi vocea ca să nu pară că eşti trezit din somn :-)). Acestea sunt zilele gri, când peste noapte a avut loc vreun incident nefericit în legătură cu un client iar presa vrea să îţi smulgă o declaraţie pentru buletinul de ştiri de la ora 8. Încă o confirmare a teoriei de “crisis management” care spune că de cele mai multe ori presa află înaintea ta. Încep declaraţiile “la minut”, redactarea în timp record a informării de presă, interviuri în direct la TV şi până la ora 10 dimineaţa nivelul de adrenalină este la maxim. Pe la această oră crizele uşoare sunt aproape rezolvate. Situaţiile mai grele abia acum escaladează dar noi suntem deja încălzite :-)).

Din fericire însă sunt şi clienţi foarte puţin predispuşi la astfel de situaţii. Iar colegele care lucrează pentru ei sunt probabil cele mai fericite. Ele vorbesc de fashion, tendinţe, covor roşu când celelalte se luptă de ore întregi să explice presei că nu există nicio bombă în nicio aeronavă şi că cineva doar a vrut să se distreze de dimineaţă.

Indiferent dacă suntem în tabara roz sau gri, cu toate facem acrobaţii de PR în fiecare zi.   În mod normal, după ce terminăm un red carpet story despre diamante şi bijuterii de zeci de mii de euro, ne apucăm de o informare despre ultimele modele în materie de tiglă, pavele şi rigole. Iar trecerea aceasta bruscă de la un domeniu la altul a devenit cât se poate de firească şi naturală. Acum suntem glamour. Gata. Acum devenim ingineri. Stop. Se apropie rezultatele financiare.

Slavă domnului că printre toate aceste acrobaţii sunt şi cateva constante. Şi aici sunt câteva din proiectele noastre de suflet pe care le facem cu mare drag iar clientul vrea şi luna viitoare, şi la anul... Unul dintre ele este “Aleea Celebrităţilor”, un proiect organizat în parteneriat de Cocor şi Teatrul Metropolis prin care se decernează o stea pe modelul american “Walk of Fame” celor mai reprezentativi maestri ai filmului şi teatrului românesc. Este proiectul care ne face să fim live pe majoritatea televiziunilor fără să fie cazul de decese, bombe sau aterizari forţate. Eşti live cu ştiri pozitive. PR EN ROSE.

Şi ca să terminăm în linia roz, ei bine, avem şi noi preferinţele noastre. Cu unanimitate de voturi preferatele noastre sunt evenimentele de modă prin care lansam de doi ani tendinţele de sezon ale designerilor români. Este o industrie mică, care se bucură însă de un concept de retail nou, Galeria Designerilor Români din Cocor şi care creşte, încet dar sigur.

După evenimente mergem acasă. Mâine va fi o zi roz sau gri?



Pi2 [p i : t u] PR este o agenţie de business & marketing communication infiinţată în 2008 de Mirela Pitu. Agenţia oferă servicii de corporate and marketing communication, media relations şi social media. Printre clienţii companiei se numără Cocor, Elis Pavaje, real,- Hypermarket, Sabion, Siemens România, Happy Tour.

Parteneri

 logo_raiffeisen  Logo-McCannPR PNG  Practice MSL logo 2  Graffiti PR logo-1   EY Logo RGB                    

siglaBT noua      dccom LOGO nou site