25092018

Back Eşti aici:Home Articole

Cât de sociabilă este compania Dumneavoastră?

alexander_fleischerSocial Media sunt medii sociabile. Ele influenţează toate domeniile vieţii, şi tocmai pentru că sunt sociabile, se şterg demarcaţiile dintre domenii: viaţa culturală, politică şi privată se întrepătrund, timpul liber şi munca se contopesc. Publicul digital, care judecă şi adoptă poziţii, devine omniprezent. Companiile nu se pot sustrage noii sociabilităţi. Nu le mai rămâne nimic de făcut decât să integreze social media în conceptele şi strategiile lor de business.

Citeste mai mult...

Gânduri la final de campanie - 2% pentru cauza ta

2lasutaCând am gândit campania 2% pentru cauza ta am avut în minte multe proiecte frumoase despre care foarte puţini ştiu. Desigur, încă suferim în ceea ce priveşte informarea procesului de redirecţionare a celor două procente din impozitul pe venit. Îmi doream mult un mini-proiect editorial pentru mediul ONG, dar sincer nu m-am aşteptat să fie atât de multe organizaţii interesate de campania noastră... 31 de organizaţii din domenii ca sănătate, educaţie, mediu, cultură, drepturile omului şi tineret s-au înscris în campanie, în ultimele două săptămâni ajugând să publicăm chiar şi patru articole pe săptămână în cadrul campaniei.

Citeste mai mult...

2% pentru Asociaţia ART Fusion

sigla_art_fusionSunt tare bucuroasă să închei campania cu o asociaţie culturală cu  proiecte frumoase şi oameni entuziasmaţi. Asociaţia A.R.T. Fusion a luat naştere la iniţiativa a 7 tineri din Bucureşti în primăvara anului 2005. Atitudine (A), Realitate (R), Tineri (T) sunt coordonatele după care A.R.T. Fusion se ghidează în activitatea ei.

Citeste mai mult...

Rolul comunicării interne în motivarea angajaţilor

dana_banuta_2Angajaţii sunt cea mai importantă resursă a unei organizaţii, iar modul în care aceştia se implică activ în atingerea obiectivelor strategice ale companiei pentru care lucrează este esenţial pentru a obţine performanţele aşteptate de top management.

Citeste mai mult...

2 % pentru Centrul European pentru Drepturile Copiilor cu Dizabilităţi

sigla_cedcdÎn cadrul campaniei 2% pentru cauza ta, prin care promovăm  redirecţionarea a 2% din impozitul pe venit, vă recomand Centrul European pentru Drepturile Copiilor cu Dizabilităţi (CEDCD), o organizaţie non-guvermanentală dedicată promovării drepturilor copiilor cu dizabilităţi şi facilitării accesului acestora la serviciile de asistentă şi protecţie. CEDCD este membru afiliat al Organizaţiei Down Syndrome International, organizaţie care promovează pe plan internaţional problematica Sindromului Down.

Citeste mai mult...

2% pentru Asociaţia Transplantaţilor din România

sigla_atrUna dintre organizaţiile pe care le-am descoperit anul acesta este Asociaţia Transplantatilor din România, în cadrul Târgului ONG-urilor, la Petrom City (22 martie). M-au impresionat prin optimismul afişat când erau întrebaţi despre proiectele lor. Doamna Amali Teodorescu, membru în Consiliul Director, îmi povestea atunci că din campaniile trecute nu au reuşit să trangă o sumă semnificativă, însă important e că putem vorbi cu oamenii şi le putem povesti despre noi. Astăzi, o să dau şi eu povestea mai departe.

Citeste mai mult...

2% pentru Fundaţia Acorns

acorns_logoCampania 2% pentru cauza ta se apropie de final, dar asta nu înseamnă că nu mai avem parte de suprize frumoasa. Una dintre ele este Fundaţia Acorns, cu nişte proiecte absolut minunate!

Citeste mai mult...

2% pentru AIESEC Bucureşti

aiesec_logoMi-ar fi plăcut să se fi înscris mai multe organizaţii studenţeşti în campania PR România, de promovarea a redirecţionării a 2% din impozitul pe venit. După AIESEC Braşov, vă recomandăm o filiala din Bucureşti a acestei organizaţii.

Citeste mai mult...

2% pentru Fundaţia PACT

logo_pactAm descoperit cu surprindere programele Fundaţiei PACT. Recunosc doar auzisem de fundaţie, fără să ştiu prea multe despre proiectele lor înainte să-mi scrie Ioana Traistă, Manager Comunicare & PR al fundaţiei. Odată cu PACT, campania PR România 2% pentru cauza ta atinge un nou domeniu -  dezvoltarea sustenabilă a comunităţilor.

Citeste mai mult...

2% pentru World Vision România

worldvision_logoÎn cadrul campaniei 2% pentru cauza ta, initiată de PR România, vă recomandăm astăzi o altă organizaţie de tradiţie în mediul non-guvernamental, cu proiecte demne de admirat şi mai ales de susţinut! World Vision România este o organizaţie creştină, care desfăşoară programe de intervenţie umanitară de urgenţă, dezvoltare şi advocacy.

Citeste mai mult...

2% pentru HHC România

hhc_logoAm o slăbiciune deosebită pentru Fundaţia Hope and Homes for Children România. Poate pentru că programele lor vizează un subiect sensibil ca cel al copiilor instituţionalizaţi. Poate pentru că de la interviul pentru PR România îmi este tare dragă atât fundaţia, cât şi Ioana Hodoiu, poate pentru că dincolo de programe admirabile, ei au un plan adevărat, care schimbă societatea românească într-un mod remarcabil… Cert este că, dacă mă întrebaţi pe mine, vi-i recomand din suflet nu numai pentru redirecţionarea celor 2% din impozitul pe venit, dar pentru toate proiectele.

Citeste mai mult...

2% pentru ursul brun!

logo_wwfSunt evenimente sau proiecte pe care le ştim, indiferent dacă suntem sau nu interesaţi de domeniul respectiv. Sunt imagini pe care le asociem unei cauze, chiar dacă nu susţinem neapărat organizaţia respectivă. Din această categorie face parte parte, cu siguranţă, imaginea ursuleţului panda şi Ora Pământului (Earth Hour). Numitorul comun este organizaţia World Wide Fund, una dintre cele mai mari şi eficiente organizaţii internaţionale independente care derulează proiecte pentru conservarea naturii.

Citeste mai mult...

2% pentru Asociaţia Sfântul Stelian

sigla_sfsDespre Asociaţia Sf.Stelian ne-a scris Andreea Georgescu, fost voluntar al asociaţiei. 'Am făcut PR pentru ei timp de 6 luni, între 15 septembrie 2011 şi 15 martie 2012, în cadrul programului Voluntar de Profesie al Fundaţiei Vodafone. După încheierea programului, le-am rămas alături ca voluntar şi chiar aş vrea ca încercarea lor de a atrage fonduri din cei 2% pe care îi poate redirecţiona oricine din impozitul pe venit să fie un succes'.

Citeste mai mult...

ACCEPTăm 2% de la tine

logoacceptSub sloganul ACCEPTăm 2% de la tine! Asociaţia ACCEPT a 20-a organizaţie înscrisă în campania PR România – 2% pentru cauza ta! Fără a încerca să trasez nişte concluzii (mai avem încă 10 organizaţii pe lista de aşteptare!), sunt foarte mândră de faptul că în aceasta campanie am prezentat campaniile unor organizaţii cu diverse domenii de interes, de la drepturile copiilor, sănătate, educaţie, ecologie, cultură, iar prin recomandarea de astăzi, drepturile persoanelor LGBT. Este minunat să vă putem povesti despre această organizaţie, din punctul meu de vedere singura din domeniu, care promovează drepturi egale indiferent de orientarea sexuală sau identitatea de gen.

Citeste mai mult...

1 an de existenţă Digital Talk, Wunderman. De vorbă cu Atena Chiper, Managing Partner

Cred că pe piaţa românească de digital se fac lucruri îndrăzneţe, clienţii şi agenţiile vor să surpindă, să folosească cât mai multe tool-uri noi, însă nu toţi o fac pe baza unei planificări solide. Puţini clienţi au o strategie de digital bine închegată şi, mai ales, gandită pe termen lung. Se fac acţiuni izolate, menite să aducă în prim plan o campanie, o lansare, un eveniment, însă nu se urmăresc nişte rezultate cu efecte de lungă durată.

Citeste mai mult...

2 % pentru Asociaţia Little People

logo_little-peopleDespre Asociaţia Little People am aflat dintr-un interviu cu Shajjad Rizvi de pe CSR Romania şi m-a impresionat imediat, iar mai apoi prin asocierea Oanei Pellea în diverse campanii ale asociaţiei. Dincolo de asta, există acolo o echipă minunată care face lucruri despre care nici nu avem idee cât de multe schimbă în viaţă copiilor bolnavi de cancer. Sunt foarte activi şi în social media, au multe proiecte şi emană atât de mult entuziasm şi energie încât m-au cucerit definitiv. Dacă ar fi un fan club al susţinătorilor asociaţiei, aş fi cu siguranţă acolo. Vă recomand cu drag să citiţi despre campaniile asociaţiei, merită toată atenţia şi admiraţia noastră.

Citeste mai mult...

2% pentru Samusocial din România

logo_samusSamusocial din România este, fără îndoială, una dintre cele mai speciale organizaţii pe care am avut ocazia să le cunosc. Ei sunt cei care, fără prejudecăţi ieftine, văd într-o persoană de pe stradă un OM şi se comportă ca atare, lucru care nouă, celor care îi privim deseori cu dispreţ, ne pare ciudat. Dincolo de fiecare om al străzii este o poveste, iar Samusocial ascultă povestea şi caută soluţii. Mai ştiţi pe cineva care face asta în România?

Citeste mai mult...

Zbateri şi dezbateri într-ale brandingului. În dialog cu Aneta Bogdan, Brandient

aneta_bogdanDacă ar fi să-l reducem la o formulă rapid integratoare, interviul de faţă poate fi citit şi ca inventar al problemelor societăţii româneşti. Centrat îndeosebi pe problemele şi oportunităţile brandingului autohton, el clarifică, într-o manieră alertă şi sintetică, câteva dintre realităţile care au transformat România de azi într-o naţiune fără viziune, fără proiecte, fară speranţă. Fericirea este dificil de atins atunci când nu ai speranţă, spune Aneta. Relaţia noastră cu România este una de nefericire: nu ne putem mândri cu a fi romani, dimpotrivă – trebuie să „cheltuim” mai mult, să ne straduim mai tare, individual, în faţa celorlalţi cetăţeni ai lumii, fiindcă nu avem ajutorul unei naţiuni cu o imagine impecabilă şi convingătoare în lumea de azi.

Citeste mai mult...

2% pentru SOS Satele Copiilor România

logo_sos_satele_copiilorSOS Satele Copiilor România este una dintre cele mai experimentate organizaţii din mediul non-guvernamental, fiind înfiinţată în anul 1990. Asociaţia implementează 3 programe la nivel naţional în Bucureşti, Sibiu şi Bacău, oferind servicii de îngrijire de tip familial (Sate SOS), servicii de consiliere ( Programe de Întărire a Familiei) şi servicii educaţionale (Grădiniţe SOS, Maşină cu Jucării, Tabăra Socială, Proiecte Educaţionale).

Citeste mai mult...

2% pentru Ecopolis

ecopolisM-a surprins plăcut mesajul Irinei de la Centrul pentru Politici Durabile Ecopolis şi chiar m-a făcut să reflectez la ideea că sunt unii oameni care trebuie să se ocupe şi de partea aceasta mai puţin roz, cu veştile proaste, cum spunea Irina. Ecopolis este a doua organizaţie din domeniul mediului din campania PR România, 2% pentru cauza ta.

Citeste mai mult...

2% pentru Asociaţia Învingem Autismul

invingem_autismul_logo

Când am văzut emisiunea lui Cătălin Ştefănescu despre autism, Asociaţia Învingem Autismul era deja înscrisă în campanie. Dar acea ediţie din Garantat 100% m-a impresionat nu numai prin felul în care o mână de oameni încearcă să schimbe sistemul medical şi preconcepţiile despre autism, dar mai ales puterea celor două invitate (Andreea Sorescu, preşedinte Asociaţia Învingem Autismul şi Iolanda Sztrelenczuk - responsabil financiar al Asociatiei Autism - Baia Mare) de a povesti despre ceea ce noi, ceilalţi, preferăm să nu vorbim pentru că discuţiile despre autism ne scoate din starea de comfort. Îmi face plăcere să vă recomand astăzi Asociaţia Învingem Autismul.

Citeste mai mult...

Parteneri

 RZB nou    Lidl-Logo 4C   Logo-McCannPR PNG    rd logo home        Graffiti PR logo-1             

GMP logo 2         logo oxygen site        dccom LOGO nou site          Samsung logo black          banca transilvania logo 2