28062017

Back Eşti aici:Home Articole

2% pentru Fundaţia PACT

logo_pactAm descoperit cu surprindere programele Fundaţiei PACT. Recunosc doar auzisem de fundaţie, fără să ştiu prea multe despre proiectele lor înainte să-mi scrie Ioana Traistă, Manager Comunicare & PR al fundaţiei. Odată cu PACT, campania PR România 2% pentru cauza ta atinge un nou domeniu -  dezvoltarea sustenabilă a comunităţilor.

Citeste mai mult...

2% pentru World Vision România

worldvision_logoÎn cadrul campaniei 2% pentru cauza ta, initiată de PR România, vă recomandăm astăzi o altă organizaţie de tradiţie în mediul non-guvernamental, cu proiecte demne de admirat şi mai ales de susţinut! World Vision România este o organizaţie creştină, care desfăşoară programe de intervenţie umanitară de urgenţă, dezvoltare şi advocacy.

Citeste mai mult...

2% pentru HHC România

hhc_logoAm o slăbiciune deosebită pentru Fundaţia Hope and Homes for Children România. Poate pentru că programele lor vizează un subiect sensibil ca cel al copiilor instituţionalizaţi. Poate pentru că de la interviul pentru PR România îmi este tare dragă atât fundaţia, cât şi Ioana Hodoiu, poate pentru că dincolo de programe admirabile, ei au un plan adevărat, care schimbă societatea românească într-un mod remarcabil… Cert este că, dacă mă întrebaţi pe mine, vi-i recomand din suflet nu numai pentru redirecţionarea celor 2% din impozitul pe venit, dar pentru toate proiectele.

Citeste mai mult...

2% pentru ursul brun!

logo_wwfSunt evenimente sau proiecte pe care le ştim, indiferent dacă suntem sau nu interesaţi de domeniul respectiv. Sunt imagini pe care le asociem unei cauze, chiar dacă nu susţinem neapărat organizaţia respectivă. Din această categorie face parte parte, cu siguranţă, imaginea ursuleţului panda şi Ora Pământului (Earth Hour). Numitorul comun este organizaţia World Wide Fund, una dintre cele mai mari şi eficiente organizaţii internaţionale independente care derulează proiecte pentru conservarea naturii.

Citeste mai mult...

2% pentru Asociaţia Sfântul Stelian

sigla_sfsDespre Asociaţia Sf.Stelian ne-a scris Andreea Georgescu, fost voluntar al asociaţiei. 'Am făcut PR pentru ei timp de 6 luni, între 15 septembrie 2011 şi 15 martie 2012, în cadrul programului Voluntar de Profesie al Fundaţiei Vodafone. După încheierea programului, le-am rămas alături ca voluntar şi chiar aş vrea ca încercarea lor de a atrage fonduri din cei 2% pe care îi poate redirecţiona oricine din impozitul pe venit să fie un succes'.

Citeste mai mult...

ACCEPTăm 2% de la tine

logoacceptSub sloganul ACCEPTăm 2% de la tine! Asociaţia ACCEPT a 20-a organizaţie înscrisă în campania PR România – 2% pentru cauza ta! Fără a încerca să trasez nişte concluzii (mai avem încă 10 organizaţii pe lista de aşteptare!), sunt foarte mândră de faptul că în aceasta campanie am prezentat campaniile unor organizaţii cu diverse domenii de interes, de la drepturile copiilor, sănătate, educaţie, ecologie, cultură, iar prin recomandarea de astăzi, drepturile persoanelor LGBT. Este minunat să vă putem povesti despre această organizaţie, din punctul meu de vedere singura din domeniu, care promovează drepturi egale indiferent de orientarea sexuală sau identitatea de gen.

Citeste mai mult...

1 an de existenţă Digital Talk, Wunderman. De vorbă cu Atena Chiper, Managing Partner

Cred că pe piaţa românească de digital se fac lucruri îndrăzneţe, clienţii şi agenţiile vor să surpindă, să folosească cât mai multe tool-uri noi, însă nu toţi o fac pe baza unei planificări solide. Puţini clienţi au o strategie de digital bine închegată şi, mai ales, gandită pe termen lung. Se fac acţiuni izolate, menite să aducă în prim plan o campanie, o lansare, un eveniment, însă nu se urmăresc nişte rezultate cu efecte de lungă durată.

Citeste mai mult...

2 % pentru Asociaţia Little People

logo_little-peopleDespre Asociaţia Little People am aflat dintr-un interviu cu Shajjad Rizvi de pe CSR Romania şi m-a impresionat imediat, iar mai apoi prin asocierea Oanei Pellea în diverse campanii ale asociaţiei. Dincolo de asta, există acolo o echipă minunată care face lucruri despre care nici nu avem idee cât de multe schimbă în viaţă copiilor bolnavi de cancer. Sunt foarte activi şi în social media, au multe proiecte şi emană atât de mult entuziasm şi energie încât m-au cucerit definitiv. Dacă ar fi un fan club al susţinătorilor asociaţiei, aş fi cu siguranţă acolo. Vă recomand cu drag să citiţi despre campaniile asociaţiei, merită toată atenţia şi admiraţia noastră.

Citeste mai mult...

2% pentru Samusocial din România

logo_samusSamusocial din România este, fără îndoială, una dintre cele mai speciale organizaţii pe care am avut ocazia să le cunosc. Ei sunt cei care, fără prejudecăţi ieftine, văd într-o persoană de pe stradă un OM şi se comportă ca atare, lucru care nouă, celor care îi privim deseori cu dispreţ, ne pare ciudat. Dincolo de fiecare om al străzii este o poveste, iar Samusocial ascultă povestea şi caută soluţii. Mai ştiţi pe cineva care face asta în România?

Citeste mai mult...

Zbateri şi dezbateri într-ale brandingului. În dialog cu Aneta Bogdan, Brandient

aneta_bogdanDacă ar fi să-l reducem la o formulă rapid integratoare, interviul de faţă poate fi citit şi ca inventar al problemelor societăţii româneşti. Centrat îndeosebi pe problemele şi oportunităţile brandingului autohton, el clarifică, într-o manieră alertă şi sintetică, câteva dintre realităţile care au transformat România de azi într-o naţiune fără viziune, fără proiecte, fară speranţă. Fericirea este dificil de atins atunci când nu ai speranţă, spune Aneta. Relaţia noastră cu România este una de nefericire: nu ne putem mândri cu a fi romani, dimpotrivă – trebuie să „cheltuim” mai mult, să ne straduim mai tare, individual, în faţa celorlalţi cetăţeni ai lumii, fiindcă nu avem ajutorul unei naţiuni cu o imagine impecabilă şi convingătoare în lumea de azi.

Citeste mai mult...

2% pentru SOS Satele Copiilor România

logo_sos_satele_copiilorSOS Satele Copiilor România este una dintre cele mai experimentate organizaţii din mediul non-guvernamental, fiind înfiinţată în anul 1990. Asociaţia implementează 3 programe la nivel naţional în Bucureşti, Sibiu şi Bacău, oferind servicii de îngrijire de tip familial (Sate SOS), servicii de consiliere ( Programe de Întărire a Familiei) şi servicii educaţionale (Grădiniţe SOS, Maşină cu Jucării, Tabăra Socială, Proiecte Educaţionale).

Citeste mai mult...

2% pentru Ecopolis

ecopolisM-a surprins plăcut mesajul Irinei de la Centrul pentru Politici Durabile Ecopolis şi chiar m-a făcut să reflectez la ideea că sunt unii oameni care trebuie să se ocupe şi de partea aceasta mai puţin roz, cu veştile proaste, cum spunea Irina. Ecopolis este a doua organizaţie din domeniul mediului din campania PR România, 2% pentru cauza ta.

Citeste mai mult...

2% pentru Asociaţia Învingem Autismul

invingem_autismul_logo

Când am văzut emisiunea lui Cătălin Ştefănescu despre autism, Asociaţia Învingem Autismul era deja înscrisă în campanie. Dar acea ediţie din Garantat 100% m-a impresionat nu numai prin felul în care o mână de oameni încearcă să schimbe sistemul medical şi preconcepţiile despre autism, dar mai ales puterea celor două invitate (Andreea Sorescu, preşedinte Asociaţia Învingem Autismul şi Iolanda Sztrelenczuk - responsabil financiar al Asociatiei Autism - Baia Mare) de a povesti despre ceea ce noi, ceilalţi, preferăm să nu vorbim pentru că discuţiile despre autism ne scoate din starea de comfort. Îmi face plăcere să vă recomand astăzi Asociaţia Învingem Autismul.

Citeste mai mult...

2% pentru HOSPICE Casa Speranţei

hospiceHospice Casa Speranţei este una dintre cele mai mari organizaţii din România, atât ca experienţă în mediul non-guvernamental, dar şi ca misiune. Hospice a fost înfiinţată la Braşov, în anul 1992, la iniţiativa britanicului Graham Perolls, cu scopul introducerii şi dezvoltării serviciilor specializate de îngrijire pentru bolnavii incurabili în stadii avansate. Este prima unitate de acest fel din România şi centru de excelentă pentru Europa de Est, în domeniul îngrijirii paliative. 

Citeste mai mult...

2% pentru Centrul de Excelenţă Clinică Baylor

sigla-baylorAm fost foarte surprinsă să primesc o recomandare de la un om pe care îl admir pentru performanţele sale - înotătorul Răzvan Florea, ambasadorul campaniei de 2% pentru Centrul de Excelentă Clinica Baylor.

Citeste mai mult...

2% pentru YouthBank Bucureşti

Dacă săptămâna trecută v-am propus o organizaţie studenţească, de data aceasta vă recomandăm o organizaţie care are la bază mediul liceal. La baza conceptului YouthBank stă faptul că ţinerii sunt cei care vor modela viitorul. Paradoxal însă, oportunităţile lor de a modela prezentul nu sunt întotdeauna prezente. Astfel, potenţialul tinerilor, creativitatea şi energia lor sunt valorificate de societate doar parţial.

Citeste mai mult...

2% pentru Asociaţia REACT

logo_reactCu povestea de astăzi atingem sferă sănătăţii, una sensibilă pentru toată lumea - Asociaţia REACT, cunoscută pentru campanii de mare impact în societatea civilă, ca “Dăruieşte din inimă” sau „O viaţă poate depinde de ţine!” (cursuri de prim ajutor în situaţii de urgenţă şi atragerea atenţiei asupra efectelor negative ale folosirii abuzive a numărului de urgenţă 112).

Citeste mai mult...

RCA obligatorie la 12 luni! Evaluarea comunicarii interne

raluca_bobDe la felul de „combustibil” necesar bunului mers al unei organizaţii, la viteza cu care se implementează schimbarea, toate rezultă în urma unei atente investigaţii a motoraşelor interne. Altfel spus, o sănătoasă urcare pe rampă a atelajului, măcar o dată pe an, ţine de igiena necesară în orice companie.

Citeste mai mult...

2% pentru Serviciul de Ajutor Maltez în România

logo_maltez

Urmăresc de câţiva ani bun mediul non-guvernamental din România şi aveam sentimental că am o părere destul de bine conturată despre acest domeniu. Ei bine, campania aceasta m-a învăţat că nici nu am idee câte mai am de învăţat. Dincolo de organizaţiile mari, pe lista campaniei (listă care devine tot mai lungă) se află ONG-uri minunate a căror activitate nu este atât de vizibilă, din varii motive. Cea mai frumoasă surpriză de până acum este Serviciul de Ajutor Maltez în România, despre care recunosc că nu ştiam mai nimic. Nu mică mi-a fost mirarea când am descoperit ce lucruri frumoase fac oamenii aceştia.

Citeste mai mult...

2 % pentru AIESEC Braşov

logo-aiesecNu numai că este prima organizaţie studenţească înscrisă în campanie, dar este şi una dintre organizaţiile cu experienţă în mediul non-guvernamental. AIESEC este cea mai mare reţea de studenţi din lume, cu peste 60 000 de membri din 110 ţări şi teritorii. Datorită specificului ei de organizaţie nonpolitică, independentă şi non-profit, AIESEC este interesată în problemele globale, activităţi de leadership şi management. Astăzi vă propun una dintre filialele acestei organizaţii - AIESEC Braşov.

Citeste mai mult...

2% pentru Fundaţia Principesa Margareta a României

fpmrHristos a înviat! Sper că vacanţa de Paşte să vă fi găsit alături de cei dragi. Continuăm campania dedicată redirecţionării celor 2% din impozitul pe venit cu o organizaţie tare dragă mie. Poate pentru că sunt o mare admiratoare a monarhiei, poate pentru că mi se pare minunată varietatea de programe oferite de organizaţie sau poate doar pentru că îi port un respect deosebit ASR Principesei Margareta a României.

Citeste mai mult...

Parteneri

 logo_raiffeisen  Logo-McCannPR PNG  Practice MSL logo 2  Graffiti PR logo-1   EY Logo RGB                    

siglaBT noua      dccom LOGO nou site