22102017

Back Eşti aici:Home Interviuri Experti romani

În aşteptarea noului. De vorbă cu Eliza Rogalski şi Alina Damaschin, Rogalski Damaschin Public Relations

eliza_alinaRogalski Grigoriu Public Relations a anunţat pe 3 iulie semnarea unui pact de opţiune de cumpărare, document prin care Eliza Rogalski şi Alina Damaschin au dobândit opţiunea de a cumpăra de la Dragoş Grigoriu, Corina Grigoriu şi Florina Vărzariu deţinerile acestora integrale, sub condiţia îndeplinirii unor criterii de performanţa financiară în perioada ce urmează. Planurile prevăd şi un proces de rebranding, prin cooptarea Alinei Damaschin în acţionariatul agenţiei. Ce strategie au cei doi piloni ai agenţiei, Eliza Rogalski şi Alina Damaschin, puteţi citi în interviul acordat PR România.

Citeste mai mult...

Oana Bulexa şi Monica Jitariuc, THE PRACTICE: Premiile sunt una dintre cele mai bune cărţi de vizită în faţa clienţilor

oana-bulexa-si-monica-jitarO campanie „de premiu" înseamnă o campanie cu o strategie deşteaptă, care punctează superlativ la creativitate, care are o implementare impecabilă şi rezultate excelente pentru client. Adică toate criteriile pe care ar trebui să le ia în calcul un client care îşi caută o agenţie de PR bună sunt, iată, verificate şi validate de premii. (Monica Jitariuc şi Oana Bulexa)

Citeste mai mult...

Despre începuturi: În dialog cu Ana Maria Diceanu, noul partener GMP PR

ana-maria_diceanuAm cunoscut-o pe Ana Maria Diceanu în toamna lui 2001, undeva la debutul parcursului ei profesional. Ana organiza de zor prima ei conferinţă de presă la Allianz-Ţiriac şi am remarcat de pe atunci energia seducătoare pe care o degaja în jur. Ne-am revăzut ulterior la un traning şi apoi mai des când am intrat propriu-zis în branşă, dar o văd şi acum cu ochii şi mintea primei întâlniri.

Citeste mai mult...

Mircea Tomescu, Graffiti PR: Am încetat să mai fim 'fetele de la PR' pe 15 septembrie 2008, când a cazut Lehman Brothers

mircea-tomescu_1'Dacă vrei să crezi cele mai bune lucruri despre tine, fă-o înainte să devii şef de agenţie de PR. Credeam că sunt idealist, maleabil, sociabil, de formaţie umanistă, creator de poveşti, gamer. Am aflat că sunt pragmatic, ironic spre cinic, greu de impresionat, inflexibil cu standardele agenţiei, mediocru în task-uri administrative, că pun soluţiile înaintea entertainmentului, şi că sunt mult mai puţin „social” decât m-am crezut. Şi rămân gamer.' (Mircea Tomescu)

Citeste mai mult...

Raluca Bob, GfK: Provocarea principală este gândirea strategică a comunicării

raluca_bobPentru Raluca Bob, PR Specialist la GfK România, inovaţia este de dorit atâta vreme cât înseamnă o înnoire faţă de ce eram noi şi compania noastră ieri, este mai întâi o competiţie cu noi înşine, o încercare de auto-depăşire, de re-inventare care ne ajută să ne construim o identitate solidă, autentică, mereu vie.

Citeste mai mult...

Veronica Dogaru, Orange: În comunicarea corporativă segmentarea va fi esenţială

veronica_dogaruPentru Veronica Dogaru, Corporate Communications Manager la Orange România, comunicarea va fi în continuare în stransă legatură cu evoluţia economiei, 2013 fiind în continuare un an al pragmatismului în comunicare, cu focus pe obiectivele de business, cu tactici eficiente care vor susţine obţinerea unor rezultate concrete, măsurabile în performanţa financiară.

Citeste mai mult...

Lavinia Toma, Henkel: Un bun comunicator trebuie să cunoască foarte bine toate aspectele business-ului

lavinia_tomaLavinia Toma, Head of Corporate Communications la Henkel Romania, consideră că activitatea de comunicare nu se poate desfăşura în condiţii optime fără a apela la externalizare către o agenţie specializată. Lavinia menţionează şi beneficiile unui parteneriat pe termen lung client-agenţie.

Citeste mai mult...

Anca Oreviceanu, Renault Romania: Strategia de comunicare porneşte întotdeauna de la strategia de business

anca_oreviceanuPentru Anca Oreviceanu, Director de Comunicare al Grupului Renault Romania, comunicarea este o funcţie de management, cu un rol din ce în ce mai important în companiile mari, care au înţeles că au nevoie de un departament sau de o companie specializată.

Citeste mai mult...

Todi Puteanu, Microsoft: Capabilitatea de a oferi consultanţă strategică este o condiţie sine qua non în relaţia noastră cu agenţia de PR

todi_pruteanu_2Astăzi, comunicatorii la Microsoft trebuie să aibă un DNA de business şi de marketing, să fie povestitori ce „trăiesc şi respiră” graful social şi cu abilităţi dovedite de conducere, ne spune Todi Pruteanu, Director PR & Corporate Affairs la Microsoft România.

Citeste mai mult...

Dana Dobrescu, Unilever: Comunicarea îşi exercită din ce în ce mai mult funcţia strategică

dana_dobrescuDana Dobrescu, Communications Manager la Unilever South Central Europe, consideră că este important pentru funcţia de comunicare să-şi exercite rolul de funcţie strategică şi să contribuie la o comunicare de leadership eficientă, care să le ofere atât angajaţilor companiei cât şi partenerilor perspective clare şi corecte despre strategia companiei, despre viziunea echipei de leadership, despre priorităţile locale de business, puse în contextul abordării globale a companiei, precum şi din perspectiva unui mediu economic încă dificil.

Citeste mai mult...

Raluca Kişescu, AVON: Un bun manager este şi un bun comunicator

raluca_kisescuRaluca Kişescu, Senior Manager Commercial Marketing la Avon România şi Moldova, explică cititorilor PR Romania de ce comunicarea este o funcţie importantă de management. O organizaţie care face lucruri senzaţionale pe care nu le comunică, le face degeaba. Un responsabil cu comunicarea lipsit de aptitudini manageriale o să comunice aleatoriu, fară cap şi fără coadă, consideră Raluca.

Citeste mai mult...

Gilda Lazăr, JTI: Prima condiţie pentru a avea o carieră de succes în PR este INTEGRITATEA

gilda_lazarGilda Lazăr, Director Corporate Affairs & Communications al JT International Romania, Moldova şi Bulgaria şi unul dintre ce mai experimentaţi comunicatori din România, le recomandă tinerilor interesaţi de o carieră în PR să organizeze evenimente doar dacă există o problemă care merită dezbătută, să trimită un comunicat de presă doar dacă e ceva de anunţat, să nu subestimeze nicioadată audienţa şi să se gândească permanent la obiectivul pe termen lung pe care trebuie să-l îndeplinească activităţile şi comunicările pe care le fac azi.

Citeste mai mult...

Alina Damaschin: Nu mi-a plăcut niciodată să stagnez într-o formă de status quo confortabil

alina_damaschin_2Interviul de faţă promite un portret de manager-antreprenor, 20 de luni de muncă în fruntea uneia dintre cele mai importante agenţii autohtone de relaţii publice, şi ne oferă, pe lângă creionarea unor provocări inerente unui început de drum, un mini-tablou al vremurilor pe care le traversează industria de PR – toate văzute printr-un temperament viu, sensibil şi deschis la nou.

Citeste mai mult...

Gabriela Munteanu, Kandia: Nu ne propunem cu Rom decât să continuăm să vorbim despre noi înşine, natural

Rom este un brand care, deşi nostalgic, s-a reinventat ca atractivitate şi comunicare şi a căpătat relevanţă chiar şi pentru generaţiile care au avut în magazine oferte variate, atractive şi promisiuni sofisticate. Şi, tocmai din aceste considerente, pentru că îl avem “partener” de atâta vreme şi pentru că, fără să pretindă niciodată mai mult decât este – un simplu baton cu rom – a reuşit în timp să devină un brand despre români.

Citeste mai mult...

Haute couture du chocolat. În dialog cu Ioana Suciu, Heidi Chocolat

Noi inovăm pornind de la dorinţele şi nevoile consumatorilor de ciocolată. Dacă există ceva ce ei şi-ar putea dori, noi dezvoltăm produsul. Ba chiar dezvoltăm produse care răspund unor nevoi de care consumatorii nici măcar nu sunt încă conştienţi, dar pe care noi le intuim din discuţiile cu ei.

Citeste mai mult...

Parteneri

 logo_raiffeisen  Logo-McCannPR PNG  Practice MSL logo 2  Graffiti PR logo-1   EY Logo RGB                    

siglaBT noua      dccom LOGO nou site