22052017

Back Eşti aici:Home Interviuri Experti romani

Roşu combinat cu verde. Despre excelenţă şi speranţă cu Gabriela Lungu, THE PRACTICE

gabriela_lungu_3Proaspăt întoarsă din capitala europeană, unde agenţia The PRACTICE a fost distinsă cu 3 Golden Sabre, Gabriela Lungu ne-a acordat un interviu oferind impresii despre ceremonia SABRE Awards, o competiţie marca Holmes Report care a atras anul acesta 2200 de lucrări din regiunea EMEA. Chiar dacă nu există o reţetă categorică a succesului, Gabi crede cu tărie  în pasiunea pentru branduri, curajul ideilor, rigurozitatea implementării şi foamea pentru rezultate, o abordare care îţi recompensează eforturile în cele din urmă.

Citeste mai mult...

Andrei Borţun, Millenium People: Comunicarea este premiza esenţială pentru dezvoltarea societăţii civile

Eu şi colegii mei suntem oameni de comunicare. Încercam să facem pentru acest client imaginar al nostru, societatea civilă din România, cât mai multe lucruri, dar toate cu instrumentele comunicării. Comunicarea este probabil premiza esenţială pentru dezvoltare, iar asta se aplică şi în cazul societăţii civile.

Citeste mai mult...

Eliza Rogalski, CEO Tempo Creative Group: Vreau ca tot ce fac să marcheze un progres

eliza_rogalski_3Eliza Rogalski este cu siguranţă unul dintre capii de serie ai unei discipline care îşi caută încă rostul şi fundamentele. Acţionând ca un posibil model pentru comunicatorii care se formează acum, Eliza are toate şansele de a deveni un 'comunicator clasic' al şcolii de idei care asigură progresul oricărei industrii. Interviul de faţă poate fi citit şi ca un pariu al autoarei cu frumuseţea unei profesii legate indestructibil de ideea de progres – pentru ea ca om, pentru oamenii cu care lucrează, pentru clienţii agenţiei şi pentru societate. (D.O.)

Citeste mai mult...

Lavina Toma, Henkel România: Între omul de PR şi CEO trebuie să existe 'chimie', încredere şi respect reciproc

Am luptat pentru a mă poziţiona ca expert în comunicare, local, regional şi global. Relaţia cu CE0-ul  este cheia pentru o comunicare perfectă corporate. Între omul de PR şi CEO trebuie să existe “chimie”, încredere, respect reciproc şi comunicare deschisă în ambele sensuri.

Citeste mai mult...

Scopul şi mijloacele. De vorbă cu Cristian Lupşa despre jurnalismul responsabil şi etică în triunghiul PR-presă-public

cristi_lupsaCare este rolul jurnalismului responsabil? Mai are acesta un viitor? Ce vor oamenii să citească? De unde vin banii? Este publicitatea contra cerneală un fenomen real în România? Cum reconciliem în practică cele două categorii – 'individul-jurnalist' şi obiectivitatea acestuia? Cristian Lupşa, Editor Decât o Revistă, răspunde la aceste întrebări cu o sinceritate neaşteptată şi provocatoare.

Citeste mai mult...

Eusebiu Burcaş: Economisirea, cea mai importantă regulă pentru sănătatea financiară

eusebiu_burcasBanii. Eternul, fascinantul subiect care ne monopolizează discuţiile mai tot timpul. Vorbim despre lipsa lor, despre insuficienţa lor, despre ce am vrea să facem, dacă i-am avea în cantităţi suficiente. Cum se face că, deşi dispunem de un buget considerabil superior faţă de multe alte naţii, nu ştim să economisim şi mereu suntem în incapacitate de a avea o sănătate financiară persoanală? Eusebiu Burcaş, coach financiar şi trainer în vânzări, ne dezvăluie care este secretul pentru a economisi mai mult.

Citeste mai mult...

A fi şi a avea în antreprenoriat. De vorbă cu Gabriela Lungu, Managing Partner THE PRACTICE

gabrielalunguInterviul promite o scurtă biografie de antreprenor, un segment dintr-un ansamblu, cinci ani de muncă şi temeri deopotrivă, o perioadă vie văzută printr-un temperament, cu mintea mereu deschisă şi sensibilitatea în permanentă vibraţie faţă de ceilalţi. O încercare de a afla rostul antreprenoriatului.

Citeste mai mult...

PR cu zâmbet de antreprenor. De vorbă cu Ioana Mănoiu, Managing Partner GMP PR

ioana_manoiu_actualCând spui Ioana Mănoiu, spui GMP PR, 5 ani de luptă împotriva violenţei domestice, Crina Coco Popescu, tineri urbani de altădată, "strada unde am sărutat-o pe Mimi", consum responsabil de alcool, dar şi Botezul Sturionilor, Pepsi Vintage şi Buget -, Creativitate +. Adică o voce prezentă în industria de PR din România.

Citeste mai mult...

Interviul 1:1 din fotbalul clujean

pop_lazarVedem zi de zi la televizor meciuri de fotbal, iar când nu e sezon, sunt analize sportive, unde se discută şi se diseacă fiecare minut din meci în speranţa căderii de acord asupra fiecarui moment al meciului. De unde această frenezie a sportului rege, numit fotbal?

Citeste mai mult...

În comunicare mă simt ca acasă

corneliu_cojocaruDacă te cheamă Corneliu Cojocaru, vârsta profesională se îmbină armonios cu adaptabilitatea la vremurile prezente. Cornel este acolo, în mintea multor comunicatori, indiferent de schimbul de generaţii. Acest senior al şcolii autohtone de PR, plin de energie şi umor, este astăzi invitatul dialogurilor PR Romania. Avem cu toţii întâlnire cu înţelepciunea unui comunicator trecut prin multe, bune şi mai puţin bune.

Citeste mai mult...

Cosmin Alexandru, Brandivia: In Romania, nimic nu poate distruge iremediabil un brand personal

In Romania nimic nu poate distruge iremediabil un brand personal. Traim intr-o tara in care nu te poti compromite pentru ca nu exista suficient public care sa aiba suficiente criterii de discernamant.

Citeste mai mult...

Veronica Savanciuc: Echipa Lowe PR este toată un suflet!

veronica_savanciucAnul acesta, Lowe PR a fost declarată "Agenţia de PR a Anului" în cadrul competiţiei Romanian PR Award. Veronica Savanciuc, Preşedinte Lowe PR, ne dezvăluie secretul unei echipe de succes.

Citeste mai mult...

Simona Miculescu: Este timpul să înţelegem că a fi un bun jurnalist nu înseamnă automat a fi un bun PR-ist

Simona Miculescu, Ambasadorul României la ONU, vorbeşte într-un interviu acordat PR Romania despre provocările cu care s-a confruntat de-a lungul carierei sale, despre presa din România şi cea din SUA, dar şi despre importanţa practicării relaţiilor publice la nivel strategic.

Citeste mai mult...

Bogdana Butnar: Credibilitatea pe Twitter -punctul de cotitură dintre zvon şi ştire

Nefiind cenzurat de nimeni şi neavând vreo responsabilitate morală sau etică faţă de utilizatorii săi, alta decât să se asigure că posturile apar şi totul merge tehnic cum trebuie, Twitter nu are cum să concureze în aceeaşi paradigmă cu media clasică. Nu e treaba lui să facă asta pentru că responsabilitatea pe Twitter nu e una colectivă, ci una individuală. Credibilitatea stă în mâinile utilizatorilor, deci la evaluare trebuie avuta în vedere nu atât credibilitatea platformei, ci cea a indivizilor care o folosesc.

Citeste mai mult...

George Lemnaru, co-fondator eRepublik: Antreprenoriatul îţi poate aduce beneficii în orice context economic!

Dacă eşti incitat de asumarea unor riscuri pentru atingerea unui vis, dacă nu îţi este frică de responsabilităţi şi dacă eşti o persoană tenace, antreprenoriatul îţi va aduce beneficii în orice context economic. Poate acum, într-adevar, îţi va fi mult mai greu (nu imposibil) să atragi finanţare, dar pe de altă parte costurile sunt şi mai mici faţă de acum 2 ani.

Citeste mai mult...

Parteneri

 logo_raiffeisen  Logo-McCannPR PNG  Practice MSL logo 2  Graffiti PR logo-1   EY Logo RGB                    

siglaBT noua      dccom LOGO nou site