28062017

Back Eşti aici:Home Interviuri Experti romani

Oana Bulexa, The Practice: Permanenta nelinişte profesională pozitivă ne aduce în final şi premii!

the-practice_gold-sabre-awaOana Bulexa, Client Service Director la The Practice, agenţia de relaţii publice premiată cu un Gold SABRE pentru cea mai bună campanie din Europa de Est, ne dezvăluie „ la cald” ce reprezintă acest trofeu atât pentru The Practice cât şi pentru client.

Citeste mai mult...

Când spui un adevăr al tău şi îl scrii cu inima, răzbeşte. De vorbă cu regizorul Florin Şerban

Filmul e ceva foarte vital, e emoţie în cel mai înalt grad. Se spune că arta se naşte din conflictul între limitările impuse de mijloacele de expresie şi lucrul de exprimat. Limitările există şi în film, dar rămâne cea mai puternică artă, cea mai de impact. Ai la îndemână imagine mişcată, dialog, sunet, muzică. ENORM deci. Responsabilitatea e deci foarte mare. Şi printre acestea şi dincolo de ele trebuie să îţi păstrezi capul, să nu uiţi de adevărul pe care îl ai de spus, dar să ştii să îl îmbraci cu emoţie astfel încât să fie digerabil.

Citeste mai mult...

Mihai Radu: Educaţia teologică mă ajută să îmblânzesc un client furios

mihai_radu

Cât la sută ai rămas teolog şi cât la sută ai devenit comunicator?

În măsura în care cele două nu se contrazic, ba chiar dimpotrivă, pot spune că încă mai „teologhisesc”... Teologia nu se manifestă neapărat prin scrieri de profil sau prin practică bisericească – aş zice că orice discuţie între prieteni ar putea avea rolul de „simpozion”, mai mult sau mai puţin ştiinţific (îi rog pe sceptici să cerceteze etimologia cuvântului „simpozion”).

Citeste mai mult...

Despre veganism, călătorii şi lectură. Un interviu cu Gabriela Lungu, Managing Partner THE PRACTICE

gabi_lungu_lifestyle Sunt fascinată de imaginaţia şi priceperea marilor chefs (“bucătari-inventatori”, cum am găsit termenul tradus în română), dar nu mă dau însă în lături nici de la a mânca de la vreo tejghea în aer liber, din mâna vreunui localnic, dacă acolo am şansa de a avea vreo revelaţie gastronomică.

Citeste mai mult...

Cosmin Alexandru: Piata are nevoie de servicii de comunicare mai sofisticate

La începutul lunii februarie, Cosmin Alexandru, fondatorul Brandivia, şi Robert Braun, co-fondatorul Braun & Partners, anunţau lansarea unei noi companii de consultanţă: B&P Brandivia. Despre ce înseamnă acest proiect şi care sunt obiectivele acestuia, în interviul acordat PR Romania.

Citeste mai mult...

Dan Vîrtopeanu, General Manager Voxline: Mobile Marketingul va deveni un must have al campaniilor de comunicare şi în România

Există corporaţii care au auzit de mobile marketing, dar încă nu au suficient de multă încredere că piaţa din Romania este pregătită pentru aşa ceva, altele nu au auzit de acest tip de comunicare, ceea ce ne angajează într-un proces continuu de educare şi informare. 

Citeste mai mult...

PR-ul: între teorie şi practică. Un interviu cu Adela Rogojinaru, şef al Catedrei de Comunicare şi Relaţii Publice

Ne-am dori însă mai mulţi candidaţi la programele de doctorat şi de cercetare, şi nu ne explicăm întotdeauna lipsa de entuziasm a studenţilor faţă de carierele ştiinţifice. Probabil că tradiţia cercetării în domeniu reprezintă un alt aspect care limitează preocupările studenţilor noştri pentru ocupaţia de cercetător.

Citeste mai mult...

Dana Deac: Există în noi un meşter Manole care doreşte să ia totul de la zero şi să construiască ceva mai frumos

Poate că există şi ar trebui să existe în fiecare dintre noi un meşter Manole, şi cred că din acest motiv s-a născut această legendă în România. Există în noi un meşter Manole care doreşte să ia totul de la zero şi să construiască ceva mai frumos şi mai trainic, chiar dacă se zideşte pe sine în fond. Este o tendinţă pe care o sesizez cu bucurie la generaţia tânără. Aceasta este marea mea bucurie, că generaţia tânără are această dorinţă de a face lucrurile bine şi până a capăt.    

Citeste mai mult...

Eliza Rogalski: Criza ne-a obligat să gândim în beneficiul consumatorilor

Provocările actuale ale industriei de PR din România sunt aceleaşi cu cele ale industriei globale de PR, şi anume felul în care noi, în meseria noastră, înţelegem să redevenim relevanţi pentru consumatorii noştri, să fim atenţi la nevoile lor, să înţelegem ce au ei nevoie să afle de la noi pentru a-şi face viaţa mai bună şi mai frumoasă şi cum anume îmbinăm această nevoie cu obiectivele brandurilor pe care le prezentăm în faţa lor.

Citeste mai mult...

Mugurel Rădulescu: Despre specificul practicilor de CSR şi Lobby în România

In lobby trebuie sã fii la fel de profesionist ca şi interlocutorul tău, funcţionarul public, şi sã fii în masurã sã ai un dialog nu numai la nivel de politici, de aspiraţii cât şi la nivel tehnic cu acele persoane. Dacă ai aceastã capacitate profesionistã, esti automat şi capabil sã propui soluţii constructive, sã convingi şi sã ajungi, bineînteles, la un consens.    

Citeste mai mult...

Imposibilul nu există, ci este doar ceva ce n-am încercat încă! Un interviu cu Andreea Câtu, Specialist Relaţii Publice Avon România

Imposibilul nu există, ci este doar ceva ce n-am încercat încă – este probabil cea mai valoroasă lecţie pe care am învăţat-o în cei trei ani petrecuţi alături de Avon.  Când ai în jurul tău oameni motivaţi, foarte bine pregătiţi şi care înţeleg natura businessului, atunci orice proiect, oricât de ambiţios ar fi, devine realitate.

Citeste mai mult...

Despre curaj şi imaginar în construcţia de brand. De vorbă cu Cosmin Alexandru, Managing Partner Brandivia

Marile branduri reuşesc să aibă în mintea consumatorilor o reprezentare simplă şi puternică. Esenţializează o mulţime de explicaţii şi interpretări într-un singur sentiment. De obicei acela al dorinţei. Alteori al apartenenţei, alteori al elevării. Ele operează preponderent cu imaginarul colectiv sau individual. Alegem adesea în funcţie de felul în care un brand sau altul ne fac să ne simţim dacă l-am cumpara. E despre locul lor în noi într-o măsură dar şi de locul nostru în ele, într-o altă măsură. Iar asta e o relaţie pur imaginară, mult mai tare însă decât relaţia cu formele şi caracteristicile operaţionale.

Citeste mai mult...

Crenguţa Roşu: PR-ul nu este un simplu instrument de "împachetare"

Relaţiile cu bloggerii sunt aşa cum fiecare PR-ist alege să le aibă. Este vorba de opţiunea fiecăruia. Chiar dacă există mitologia mediului non-etic în care operează omul de PR, el are întotdeauna opţiunea de a fi etic. Şi asta presupune că sunt identificate interesele celor cu care operează şi sunt servite în mod egal. Un interviu despre relaţia PR-blogger, etică, comunicare instituţională şi specificul industriei autohtone de PR.

Citeste mai mult...

"Viata ne inspira" … chiar si in criza. Un interviu cu Cristina Bold, Director de Comunicare Millennium Bank

În contextul actual, cred că este foarte important să se păstreze o comunicare constantă, consistentă şi transparentă. Şi consider că acest aspect este semnificativ pentru orice companie, nu doar pentru banci. Tendinţa, odată cu manifestarea semnelor crizei, a fost aceea de a "încetini motoarele" comunicării, de a reduce bugetele de promovare, în unele cazuri, de a reduce chiar şi din efervescenţa PR-ului - de a sta în expectativă. Cred că acele companii care au continuat să comunice intens în condiţiile în care competitorii lor au preferat să nu o mai facă, au obţinut un avantaj uriaş cu o investiţie mult mai mică decât ar fi fost necesară în condiţiile unei pieţe normale.

Citeste mai mult...

Ingredientele unui lider de succes: viziune, initiativa si curaj. De vorba cu Valeria Szabo, Program Manager IIE European Office

Liderii de succes din ziua de azi au o viziune asupra poziţiei pe care îşi doresc să o atingă compania peste douăzeci de ani, dar şi curajul şi iniţiativa de a-i mobiliza pe toţi cei din jurul lor să depună eforturi pentru a atinge obiectivele comune. Imaginaţia şi inovaţia sunt termenii cheie pentru a realiza acest lucru precum şi disponibilitatea la schimbare şi adaptare la noi situaţii, esenţiale într-o lume atât de dinamică. Bineînţeles, abilităţile foarte bune de organizare şi comunicare sunt premise de bază, la fel ca şi abilitatea de a-ţi alege o echipă formată din experţi în domeniile lor. Liderii de top nu trebuie să fie experţi în toate domeniile, însă este esenţial să aibă o imagine clară asupra elementelor cheie şi să îi lase pe ceilalţi să-si exercite expertiza.

Citeste mai mult...

Parteneri

 logo_raiffeisen  Logo-McCannPR PNG  Practice MSL logo 2  Graffiti PR logo-1   EY Logo RGB                    

siglaBT noua      dccom LOGO nou site