28062017

Back Eşti aici:Home Interviuri Experti romani Oana Bulexa şi Monica Jitariuc, THE PRACTICE: Premiile sunt una dintre cele mai bune cărţi de vizită în faţa clienţilor

Oana Bulexa şi Monica Jitariuc, THE PRACTICE: Premiile sunt una dintre cele mai bune cărţi de vizită în faţa clienţilor

oana-bulexa-si-monica-jitarO campanie „de premiu" înseamnă o campanie cu o strategie deşteaptă, care punctează superlativ la creativitate, care are o implementare impecabilă şi rezultate excelente pentru client. Adică toate criteriile pe care ar trebui să le ia în calcul un client care îşi caută o agenţie de PR bună sunt, iată, verificate şi validate de premii. (Monica Jitariuc şi Oana Bulexa)

THE PRACTICE revine acasă cu mult râvnita distinţie 'Eastern European Consultancy of the Year', o premieră pentru breasla comunicatorilor români. Care este secretul acestei reuşite într-o competiţie atât de performantă precum SABRE Awards?


Acest trofeu reprezintă una dintre cele mai înalte distincţii pe care le avem în palmares. Vorbim despre un premiu care recompensează întreaga performanţă a agenţiei. O astfel de reuşită este foarte greu de obţinut, de aceea e o mare onoare pentru noi să câştigăm titlul de Eastern Europe Consultancy of the Year la SABRE Awards 2013.
Câştigarea unui trofeu „Consultancy of the Year” la SABRE Awards vine ca o validare a unor performanţe excepţionale obţinute continuu, cu întreaga muncă a agenţiei. Înseamnă că niciun premiu obţinut pentru o campanie sau alta nu a fost un „noroc”, ci încă o confirmare că la THE PRACTICE facem performanţă.
Iar pentru câştigarea unui astfel de premiu nu există un secret anume, ci multe ingrediente: ambiţia de a face în mod constant (foarte important!) muncă excepţional de bună; pasiunea cu care facem PR de înaltă calitate; căutarea continuă de soluţii creative şi, desigur, lucrul cu clienţi curajoşi.

Ne poţi reda frânturi din speech-ul de laudatio de la Gală?


Ne face o mare bucurie (cui nu-i face?) când munca noastră este recunoscută, lăudată şi premiată.
În motivarea făcută publică pe Holmes Report, Paul Holmes, cel mai apreciat analist de relaţii publice din lume şi CEO The Holmes Report Group, a menţionat: „(...) Agenţia a realizat campanii care au fost remarcate dincolo de graniţele României (…), campanii care au subliniat calitatea muncii creative de pe piaţa românească şi talentul unor companii ca THE PRACTICE de a livra idei mari, îndrăzneţe, integrate.”

Contează premiile în breasla asta?


În competiţiile de PR de pretutindeni, o campanie „de premiu" înseamnă o campanie cu o strategie deşteaptă, care punctează superlativ la creativitate, care are o implementare impecabilă şi rezultate excelente pentru client. Adică toate criteriile pe care ar trebui să le ia în calcul un client care îşi caută o agenţie de PR bună sunt, iată, verificate şi validate de premii.
Mulţi clienţi ştiu deja acest lucru, de aceea palmaresul de premii este relevant pentru ei. Dacă ne uităm la agenţia noastră, premiile au fost una dintre cele mai bune cărţi de vizită atât în faţa clienţilor curenţi, cât şi a celor nou câştigaţi.

Cu cine împărţiţi acest premiu?


Acest premiu este rodul muncii întregii echipe THE PRACTICE şi a clienţilor noştri, care au ştiut să ne fie parteneri adevăraţi şi au avut încredere în noi de fiecare dată.
Şi, desigur, acest trofeu îi aparţine Gabrielei Lungu pentru că distincţia de la SABRE din acest an este încununarea a tot ceea ce a creat la THE PRACTICE. Gabriela a fost alături de noi la Gală, aşa că am avut bucuria de a urca pe scenă împreună!

Povesteşte-ne o scenă simpatică de la Gală care îţi vine acum în minte.


A fost destul de haios anul acesta pentru că am avut o supersurpriză cu locul de desfăşurare a Galei. Paul Holmes alege întotdeauna locaţii spectaculoase. Anul acesta am fost...pe rooftop-ul unui mall. A fost simpatic drumul în ţinute de gală şi tocuri până la ultimul etaj al centrului comercial...
Apoi am trecut razant pe lângă situaţia de a purta aceeaşi rochie ca o altă participantă la Gală, slavă Domnului că inspiraţia de acasă şi-a spus cuvântul în ultimul moment...
Paul Holmes şi intrările lui memorabile în scenă pe ritmuri de rock au făcut deliciul serii...
Au fost deci multe momente simpatice, pentru că Gala SABRE Awards e mereu una foarte animată, oamenii se bucură, aplaudă, se distrează la after-party.

Există vreun premiu al breslei pe care THE PRACTICE ar dori să-l aduge în palmaresul distincţiilor?


Premiile nu sunt un scop în sine pentru noi, ci un criteriu suplimentar pentru a ne asigura că facem o muncă foarte bună. Avem constant ambiţia de a face campanii excepţionale pentru clienţii noştri, iar premiile vin ca o validare şi ca o recunoaştere a valorii acestor campanii. De aceea nu ţintim un anume premiu sau un altul, ci ne bucurăm de fiecare dată când obţinem un trofeu, chit că este vorba despre un premiu nou sau despre unul pe care l-am mai obţinut în trecut.

Cu ce ambiţii aţi revenit acasă?


Stacheta este foarte sus, aşa că şi ambiţiile sunt înalte. După un an 2012 în care THE PRACTICE a fost desemnată între cele mai creative agenţii de PR din lume, a devenit Agenţia Anului în România pentru a două oară în ultimii cinci ani, a adaugat trofee şi nominalizări la competiţii locale şi internaţionale şi acum, în 2013 este Eastern European Consultancy of the Year.
Ne dorim să facem cinste acestor titluri prin noi şi noi campanii de PR de excepţie: creative, strategice şi de impact pentru clienţii noştri. Aceasta a fost şi va fi întotdeauna cea mai mare ambiţie la THE PRACTICE.



Interviu realizat de Dana Oancea cu Oana Bulexa, Managing Director THE PRACTICE şi Monica Jitariuc, Managing Director THE PRACTICE. Copyright PR România, toate drepturile rezervate.

Parteneri

 logo_raiffeisen  Logo-McCannPR PNG  Practice MSL logo 2  Graffiti PR logo-1   EY Logo RGB                    

siglaBT noua      dccom LOGO nou site