Bogdana Butnar despre Web 2.0 si consecintele sale asupra PR-ului romanesc
- Duminică, 06 Septembrie 2009 22:00 |
- Bogdana Butnar
Organizaţiile au de luptat cu trei mari probleme: oricine poate spune orice, nimeni nu poate fi controlat şi oamenii au mai multă încredere în alţi oameni. Partea bună este că, cel puţin în România, puterea aceasta absolută pe care o conferă tehnologia nu e înţeleasă şi folosită, ceea ce mai dă un răgaz atât organizaţiilor care refuză să înţeleagă cu ce au de-a face, cât şi specialiştilor în PR care consideră că prin „control” îşi fac datoria.
Bobby Voicu: Bloggerul este omul care recomanda
- Vineri, 07 August 2009 12:48 |
- Bobby Voicu
Blog'n'Roll!
- Vineri, 23 Ianuarie 2009 12:46 |
- Sorin Tudor
Web 2.0 în Bruxelles-ul european
- Duminică, 11 Decembrie 2011 22:00 |
- Dan Luca
Internetul a deschis culoare nebănuite pentru cei din sfera comunicării. Cu puţină reticenţă, la sfârşitul anilor ’90, s-a trecut la realizarea paginilor de web pentru instituţii, companii, organizaţii şi tot ce mişca pe planeta Pământ. Flew zicea încă din 2002 că Internetul este cea mai semnificantă manifestare a noilor media - azi internetul poate face ceea ce făcea în trecut doar televiziunea. Este clar că noile media sunt “multiplicatorul” care maximizează mesajul unei organizaţii.
Cum twitteresc românii în zilele de sărbătoare. Un studiu Zelist.ro
- Sâmbătă, 21 August 2010 22:00 |
- Anca Tenita
Thorsten Julich, BMW Group: Social Media - un canal de comunicare, dar cu alte reguli de joc
- Marți, 10 Iulie 2012 22:00 |
- Torsten Julich
"În fiecare început sălăşluieşte o magie ..." aşa ne spune o poezie de Hermann Hesse. Începutul, despre care este vorba în acest articol, este debutul unei noi forme de comunicare cunoscută şi drept social media. Hesse dorea să alunge teama de nou şi de schimbare şi să atragă atenţia asupra oportunităţilor unei schimbări.
Înainte de "shitstorm". Sau despre cum tratăm reclamaţiile în social web
- Marți, 09 Iulie 2013 22:00 |
- Sascha Himmelreich & Sarah Steilen
Mult discutata schimbare la faţă a industriei de comunicare este în plină desfăşurare: în timp ce media clasice se confruntă cu greutăţi, digitalizarea comunicării continuă. Această evoluţie deschide noi orizonturi în comunicarea cu stakeholderii - pe care însă companiile nu prea îndrăznesc să le utilizeze. De multe ori se interpune teama unei confruntări publice cu critica.
Bloggerii din România ar putea forma o coloană de 21 km bară la bară
- Luni, 24 Mai 2010 22:00 |
- Catalin Tenita
La începutul lunii mai, Zelist a înregistrat blogul cu numărul 50.000 în baza de date. Şi pentru că lucrurile s-au schimbat mult de la primul Roblogfest (http://roblogfest.ro/competition/2006/) când toţi bloggerii din România încăpeau într-un bar, ne-am gândit să vă oferim câteva cifre despre ce înseamnă blogosfera în România.
@PRRomânia îşi sărbătoreşte follower-ul cu numărul 1000. Pe Twitter.
- Joi, 22 Iulie 2010 20:53 |
- Rebeca Pop
Primul tweet @PRRomania suna cam aşa: „Blogging şi PR: http://bit.ly/kYWWb”. Se petrecea în urmă cu un an, pe vremea când păşeam cu paşi timizi în universul social media. Comunicatori de profesie, ştiam că social media vor reprezenta o verigă tot mai importantă atât în comunicarea cu cititorii noştri cât şi în cea cu potenţialii cititori.
ZF Digital 2012: Schimbările la minut din lumea tehnologiei
- Joi, 01 Noiembrie 2012 14:22 |
- Florina Baciu
Despre programul de telemedicină desfăşurat de SMURD, program fondat şi pus în aplicare cu ajutorul Vodafone, au vorbit Raed Arafat, fondatorul SMURD şi Inaki Berroeta, CEO, Vodafone România.
Nu ignorati bloggingul!
- Miercuri, 21 Ianuarie 2009 20:42 |
- Stuart Smith, CEO Edelman UK
1 an de existenţă Digital Talk, Wunderman. De vorbă cu Atena Chiper, Managing Partner
- Joi, 10 Mai 2012 06:49 |
- Atena Chiper
Cred că pe piaţa românească de digital se fac lucruri îndrăzneţe, clienţii şi agenţiile vor să surpindă, să folosească cât mai multe tool-uri noi, însă nu toţi o fac pe baza unei planificări solide. Puţini clienţi au o strategie de digital bine închegată şi, mai ales, gandită pe termen lung. Se fac acţiuni izolate, menite să aducă în prim plan o campanie, o lansare, un eveniment, însă nu se urmăresc nişte rezultate cu efecte de lungă durată.
Cine se teme de blogul de companie?
- Vineri, 23 Ianuarie 2009 15:42 |
- Sorin Tudor
Cât de sociabilă este compania Dumneavoastră?
- Marți, 12 Iunie 2012 22:00 |
- Alexander Fleischer
Social Media sunt medii sociabile. Ele influenţează toate domeniile vieţii, şi tocmai pentru că sunt sociabile, se şterg demarcaţiile dintre domenii: viaţa culturală, politică şi privată se întrepătrund, timpul liber şi munca se contopesc. Publicul digital, care judecă şi adoptă poziţii, devine omniprezent. Companiile nu se pot sustrage noii sociabilităţi. Nu le mai rămâne nimic de făcut decât să integreze social media în conceptele şi strategiile lor de business.
Intimitate 2.0... nivelul următor?
- Luni, 01 Octombrie 2012 22:00 |
- Cristiana Andrei
Vă mai aduceţi aminte de perioada în care puneam mâna pe telefon să sunăm pe cineva, nu să scriem un status pe Facebook sau să dăm un tweet atunci când păţeam ceva?