Punctul concilierii între blogging şi PR: socializarea
- Miercuri, 22 Iulie 2009 08:54 |
- Alexandru Negrea
În mod cert, în materie de blogging, părerea sinceră şi subiectivă va prima întotdeauna. Diferenţa dintre un blogger şi un ziarist e reprezentată de SUBIECTIVITATE, iar subiectivitatea se bazează pe sinceritate (indiferent cât de dureroasă e această sinceritate).
Brian Solis: Este vremea ca relaţiile publice să facă diferenţa!
- Duminică, 24 Octombrie 2010 20:26 |
- Brian Solis
Facebook sau în căutarea divinităţii
- Sâmbătă, 07 Mai 2011 22:00 |
- Tamara Baleanu
De ce folosim Facebook? Ce resorturi interioare acţionează această tehnologie? De ce contrar predicţiilor celor mai mari sociologi ai ultimului secol, în loc să ne îndepărtăm de noţiunea de comunitate, pare că încercăm să o regăsim în format 2.0? În cea mai recentă carte a sa (2011), antropologul englez Daniel Miller adună observaţii a două decenii de etnografie on şi off-line în Trinidad şi vine cu o explicaţie provocatoare.
Universitatea din Bucureşti - o poveste de succes în social media
- Marți, 26 Octombrie 2010 22:00 |
- Raluca Moise
Am considerat că este necesar să realizăm câte o platformă care să acopere aceste nevoi comunicaţionale pentru fiecare tip de audienţă. Astfel, ne-am gândit la următoarele dimensiuni-cheie care să se regăsească la nivelul fiecărei platforme : îmbinarea comunicării de tip intern cu cea de tip extern, conţinut original şi structurat, interactivitate între aceste platforme, relaţionarea lor prin canalele social media.
Cum să eviţi supradoza în Social Media
- Marți, 27 Martie 2012 22:00 |
- Cristiana Andrei
Dragă cititorule,
Îţi scriu din camera virtuală a oglinzilor, unde-mi petrec tot mai mult timp în ultima vreme şi unde reuşesc, în cele mai multe zile, să controlez supradoza de informaţii de pe Facebook, Twitter, bloguri şi mai nou, Pinterest. Sigur ştii despre ce vorbesc, înţeleg că ajungi şi tu destul de des în camera oglinzilor şi sunt convinsă că ai observat cât s-a schimbat în ultimii ani.
Top Social Brands - Poveştile celor mai active branduri româneşti în social media
- Miercuri, 20 Aprilie 2011 13:35 |
- Florina Baciu
Dragos Stanca: "Exista doar iluzia ca poti controla online-ul". Un interviu despre noul jurnalism si mediul online
- Marți, 01 Septembrie 2009 17:44 |
- Dragos Stanca
"Ce fel de animal mai e şi ăsta?"
- Marți, 10 Mai 2011 22:00 |
- Roxana Firoiu
De la "Crystallizing Public Opinion" a lui Bernays, până în zilele noastre, lucrurile au evoluat într-o manieră care cu greu putea fi anticipată. Poate cel mai important aspect este acela că evoluţia campaniilor de comunicare este strâns legată de noile tehnologii de comunicare care au marcat ultimele decenii.
PR-ul Online: tendinţe, repere şi neajunsuri. Un interviu cu Orlando Nicoară, General Manager al Mediapro Interactiv
- Duminică, 13 Decembrie 2009 22:00 |
- Orlando Nicoară
E greu să vorbim despre tendinţe într-un domeniu care abia acum face primii paşi. În momentul de faţă, cred că putem vorbi de panică în rândul oamenilor de PR, pentru că mediul online nu poate fi controlat sau nu e controlat la nivelul la care se întâmplă lucrurile în offline. Şi probabil că le va lua ceva vreme până să-şi dea seama că online-ul nu poate fi controlat la nivelul offline-ului.
O perspectiva asupra web 2.0
- Duminică, 13 Septembrie 2009 22:00 |
- Dan Pinch
Faptul de a fi lucrat într-o agenţie de PR online când balonul web 1.0 s-a spart la sfârşitul anilor ‘90 şi faptul de a şti că industria noastră o reputaţie proastă în a promova excesiv lucruri extraordinare, mă face să fiu prudent în a arunca cu avânt încă o buturugă pe focul web 2.0. Acestea fiind spuse, cred cu tărie că dezvoltarea media digitale din ultimii ani este semnificativă pentru modul în care PR-ul va fi definit şi practicat în viitorul apropiat. Aş adăuga că din toate celelalte discipline de marketing, PR-ul are cel mai mult de câştigat din web 2.0, dacă ne dăm seama cum putem să-l folosim eficient.
Londra, importanţa social media pentru branduri şi indicatorii de performanţă. De vorbă cu Stephen Davies
- Duminică, 03 Iulie 2011 22:00 |
- Stephen Davies
Londra a devenit un loc unde îţi poţi "spăla" reputaţia. Şi este probabil adevărat într-o oarecare măsură, în condiţiile în care sunt multe agenţii din Londra care pot fi convinse cu uşurinţă să lucreze pentru un "anumit" individ. Dar dacă toată lumea are dreptul la un avocat, de ce nu ar avea dreptul şi la o persoană de PR? Dacă oricine are dreptul să fie reprezentat într-un tribunal, atunci toată lumea este îndreptăţită să fie reprezentată în tribunalul opiniei publice.
Dacă reţelele sociale ar fi state, ar fi de mult timp prezente la masa G8
- Duminică, 07 Februarie 2010 22:00 |
- Christoph Ringwald
Social media este ca sexul între adolescenţi. Toţi vor, dar nimeni nu ştie exact cum funcţionează. Şi când s-a terminat, te întrebi „asta a fost tot?”. Aşa am citit de curând pe un blog. După ce sper că v-am captat atenţia cu această asociere, voi continua cu tema din urmă. Pentru că într-adevăr, companiile sunt puţin în urmă în ceea ce priveşte competenţa în domeniul social media. Cel puţin anul acesta s-a împământenit impresia că par a fi un lucru extrem de important. Din ce în ce mai multe firme se înghesuie pe reţelele sociale, agenţii specializate în web 2.0 apar ca ciupercile după ploaie şi întrebarea existenţei digitale nu mai este cum arată pagina web, ci ce strategie web urmărim.
Mihaela Vorvoreanu: Mediul online prezintă oportunitatea de a ne orchestra construirea sinelui în mod strategic
- Duminică, 06 Februarie 2011 22:00 |
- Mihaela Vorvoreanu
Mediul online prezintă oportunitatea să ne orchestrăm construirea sinelui în mod strategic. Avem mult mai mult control asupra felului în care ne prezentăm, decât în comunicarea offline. Putem face selecţii atente şi ne putem construi o identitate pozitivă şi complexă.
Robert Zănescu: Social media înseamnă să gândeşti ca om de PR şi să măsori ca om de marketing
- Marți, 28 Februarie 2012 22:00 |
- Robert Zanescu
Chiar dacă lucrez în departamentul de comunicare al unei bănci, sunt întrebat adesea care este cea mai rentabilă investiţie, în ce aş investi eu însumi. Răspunsul este invariabil şi imprevizibil: eu aş investi în "atenţie".
Marius Sescu: Regulile nescrise ale PRomovarii pe bloguri
- Duminică, 02 August 2009 18:23 |
- Marius Sescu
Bloggerii sunt oameni şi aşteaptă să primească mesaje personalizate şi mai puţin formale. Eu nu pun accent pe adresarea cu dvs, dar îmi pasă dacă PR-istul care mă caută are habar cine sunt, cu ce mă ocup, ce mă pasionează. Toate sunt pe blog, e nevoie doar de un click şi le poţi afla. Un mail trimis la gramadă mă lasă rece, deoarece fiecare blogger e diferit şi modul de a-l determina să scrie despre un produs sau serviciu e diferit.
Cele mai vizibile branduri globale în social media românească. Un studiu Zelist Monitor
- Joi, 07 Aprilie 2011 22:00 |
- Anca Tenita
Pentru analiza vizibilităţii celor mai valoroase branduri globale în social media românească, au fost selectate primele 50 de branduri din clasamentul Interbrand 2010 şi au fost introduse spre monitorizare folosind platforma Zelist Monitor. Perioada de monitorzare a fost martie 2010 - martie 2011. Au fost analizate 63.484 de bloguri, 47.806 conturi Twitter, peste 500 de surse ale principalelor publicaţii online, 6.164.785 de posturi şi 5.041.638 de comentarii din blogosferă, 18.979.971 mesaje scrise pe Twitter (tweets) şi peste 3.800.000 de articole din presa online.
Despre Internet şi versiunile sale
- Luni, 08 Noiembrie 2010 22:00 |
- Tamara Baleanu
Există, în fapt, această creatură numită ‘Internet’- un ‘Internet’ al tuturor, cu o serie de atribute care pot fi observate, analizate, cuantificate şi generalizate? Este ‘Internet-ul’ unui om de PR acelaşi cu ‘Internet-ul’ unui blogger recunoscut, al unui student în sociologie sau al unei femei casnice? Sau este cumva posibil ca în încercarea de a ancora în noţiuni generale şi transferabile discutia despre fenomenul 2.0, ajungem să omogenizăm un fenomen ce în fapt reuneşte semnificaţii locale, contextuale şi specaculos de diverse?