De vorbă cu Bogdan Tătaru, Central Marketing Group Lead Microsoft România
- Marți, 16 Noiembrie 2010 22:00 |
- Bogdan Tataru
Bineînţeles. În Social Media şi în online în general nu se aplică zicala „What happens in Vegas stays in Vegas”
Cum măsurăm social media. Partea a II-a
- Duminică, 27 Septembrie 2009 22:00 |
- Katie Delahaye Paine
Wikileaks sau Internet-ul în mişcare
- Duminică, 30 Ianuarie 2011 22:00 |
- Tamara Baleanu
Internet-ul nu este doar o tehnologie la fel cum nu este doar un instrument, un spaţiu sau o colecţie de coduri ezoterice. Poate mai presus de toate acestea, Internet-ul este un discurs social, investit cu semnificaţii, mize, agende, interese. Istoria Internet-ul este fără îndoială o istorie a inovaţiei. În acelaşi timp însă, este şi o istorie a proiectelor, speranţelor şi temerilor care au reflectat dar şi modelat universul WWW. Este o utopie a libertăţii şi expresiei dar şi o distopie a alienării şi a panicii morale.
Thomas Mickeleit, Director de Comunicare Microsoft Germania: Twitter a schimbat paradigmele comunicării, iar noi ne adaptăm pas cu pas
- Duminică, 14 Februarie 2010 22:00 |
- Thomas Mickeleit
Domnule Mickeleit, vedem în twitter - din cauza instalării şi a utilizării simple - ceva asemănător cu un „drog uşor“, care deschide drumul dependenţei în direcţia web şi PR 2.0. Din aprilie 2009 aveţi prin twitter.com/MicrosoftPresse un canal propriu, care se situează printre primele 10 în rândul departamentelor de PR din Germania active pe twitter.
PR-ul urcă pe scenă direct din public: proiectul "Şcoala de bani"
- Sâmbătă, 03 Iulie 2010 22:00 |
- Simona Dan
La un an de la prima mea întâlnire cu clientul (BCR), fac un reverse engineering al procesului prin care o agenţie de PR independentă a transformat o idee în cel mai eficient program de educaţie financiară pentru cea mai mare bancă din România. În urma campaniei, 17,422 persoane s-au înscris la Şcoala de Bani, 85% dintre utilizatori au afirmat că au devenit mai responsabili din punct de vedere fiananciar în urma programului, 84% dintre participanţi au considerat că Şcoala de Bani a fost utilă şi foarte utilă. Ce înseamnă pentru mine toate aceste cifre?
Oamenii de PR vor fi nevoiţi să îmbrăţişeze fenomenul social media. De vorbă cu bloggerul Loic le Meur, fondatorul Seesmic
- Duminică, 22 Noiembrie 2009 21:02 |
- Loic Le Meur
Evoluţia twittosferei româneşti din iulie 2006 până în mai 2010. Un studiu Zelist.ro
- Marți, 29 Iunie 2010 22:00 |
- Anca Tenita
Prezenta analiză tratează evoluţia conturilor create până în luna mai 2010 (inclusiv). La această cercetare au participat 35.164 de conturi Twitter, monitorizate de Zelist.ro. Din datele existente rezultă că primul cont din twittosfera românească a fost IronMann, cont creat în data de 16 iulie 2006. Din iulie 2006 şi până în prezent, twittosfera românească a crescut, ajungând în 2009 să fie de aproape 29 de ori mai mare decât era în 2007 şi de aproape 6 ori mai mare decât era în 2008.
Etica şi social media
- Luni, 16 Aprilie 2012 10:09 |
- Dan Luca
Posibilităţile de creare a unei identităţi în cadrul platformelor de socializare lasă loc celor care din lipsă de ocupaţie sau din rea voinţă se dau drept altceva decât ceea ce sunt în realitate. Este vorba de o problemă de etică până la urmă, care nu ar trebui să apară, dar totuşi, pagini false de profil pot să influenţeze greşit imaginea unei persoane.
Cronica unui deces anunţat în era 2.0. sau despre moartea multiculturalismului
- Duminică, 27 Martie 2011 22:00 |
- Tamara Baleanu
Digital Marketing Forum 2011: Integrarea platformelor online şi de ce conţinutul este rege
- Miercuri, 23 Februarie 2011 19:53 |
- Florina Baciu
"Nu cred că este normal să fim numai online sau numai offline, ci cred că este foarte important să fim in line." De vorbă cu Paula Apreutesei, Business Strategy Manager Microsoft South East Europe
- Duminică, 06 Decembrie 2009 22:00 |
- Paula Apreutesei
Schimbare prin colaborare
- Duminică, 06 Octombrie 2013 22:00 |
- Veronica Fresneau
Schimbare. Evoluţie. Revoluţie. Drepturi. Puterea celor mulţi. Trăim într-un secol douăzeci şi unu în care, aceste cuvinte sunt pe buzele multurora, în care, pentru unii, ele nu au rămas doar cuvinte, ci s-au transformat în fapte.
Strategiile media ale lui Obama. Cheia succesului sau reţete de supravieţuit
- Miercuri, 05 Mai 2010 22:00 |
- Laszlo Trankovits
Lumea 2.0 atinge masiv atât raporturile de putere cât şi sfera privată a individului, ea pune totul sub semnul întrebării: modele de afaceri cu tradiţie ca şi comunicarea tradiţională. Cel puţin pe scena politică a lumii nu a existat până acum nimeni care să accepte această provocare cu atâta pricepere, curaj şi în cele din urmă şi succes ca cel de-al 44-lea preşedinte al Statelor Unite, Barack Obama.
Porţie sănătoasă de online. De vorbă cu Cristina Popescu, Director de Relaţii Publice la Romtelecom
- Duminică, 07 Noiembrie 2010 22:00 |
- Cristina Popescu
Dacă ar fi să dau o predicţie pentru ce urmează să se întâmple în online, aş spune că vom asista în anii ce urmează la asimetrizarea comunicării, în sensul că puterea va aparţine din ce în ce mai mult utilizatorilor. Deci partea asta cu democratizarea comunicării chiar se întâmplă, suntem în mijlocul procesului şi consider că e bine să ne adaptăm şi să ne integrăm în el.
Arheologia Twitterului: primii 100 veterani în .ro
- Duminică, 17 Octombrie 2010 22:00 |
- Anca Tenita
Primul cont românesc de Twitter a fost creat de un bărbat, primul post din twittosfera românească a fost publicat de o femeie. Din primele 100 de conturi româneşti pe Twitter, 89 sunt conturi personale, iar numărul barbaţiilor a fost de aproximativ 3 ori mai mai mare decât numărul femeilor.
Mugur Pătraşcu: Platformele sociale umanizează dialogul dintre branduri şi oameni
- Duminică, 13 Martie 2011 22:00 |
- Mugur Patrascu
Despre patrupedele online
- Marți, 12 Iulie 2011 22:00 |
- Tamara Baleanu
On the Internet, nobody knows you’re a dog! anunţa o caricatură vizionară din revista americană New Yorker în anul de graţie 1993, în perioada nascentă a Internetului în care temerile legate de anonimitatea conferită de mediul on-line erau mai degrabă subiect de glumă decât de dezbatere serioasă. Astăzi însă, imaginea patrupedului la tastatură ridică întrebări complicate şi răspunsuri deseori neplăcute despre siguranţă, autenticitate şi egalitate în lumea virtuală.