09052024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

McCann Erickson găzduieşte primul festival de artă digitală din România

Agenţia McCann Erickson a organizat, vineri seara, în garajul agenţiei, lansarea primului festival de artă digitală din România, Print Art Fest – PAF. Cu acest prilej, garajul din subsolul clădirii McCann din strada Jules Michelet 18, a fost transformat în spaţiu expoziţional, fiind amenajat şi reconstruit pentru a putea găzdui fotografie, concept art, ilustraţie şi street art.

Citeste mai mult...

34 de branduri au primit trofeele Superbrands la Gala Superbrands

Ediţia a patra a Programului Superbrands România a ajuns la final o dată cu lansarea Primei Cărţi Consumer Superbrands pentru România şi cu acordarea trofeelor Superbrands. Ceremonia dedicată recunoaşterii performanţei excepţionale în branding a avut loc în cadrul Galei Superbrands, desfăşurată, marţi seara, la Hotelul JW Marriott Bucharest Grand Hotel din Bucureşti. Au participat reprezentanţi la nivel înalt ai mediului de afaceri, companii şi organizaţii reprezentative, membri ai Consiliului Superbrands, presa de specialitate, alţi invitaţi speciali.

Citeste mai mult...

Asociatia Salveaza Vieti demareaza cea mai ambitioasa campanie sociala din Romania, dedicata luptei impotriva cancerului limfatic

Incepand cu luna decembrie, Asociatia Salveaza Vieti da startul campaniei de strangere de fonduri pentru infiintarea primului Centru de Excelenta in diagnoza si tratamentul cancerului limfatic din Romania, la Clinica de Oncopediatrie Louis Turcanu Timisoara. Proiectul „Nu ma ignora” este sustinut printr-o campanie de comunicare, desfasurata in perioada decembrie 2010-martie 2011. Creatia apartine Grafitti BBDO, suportul online este asigurat de Kaleidoscope, componenta media este dezvoltata de MEC Romania, iar Free Communication asigura consultanta PR. Campania ATL va fi declinata pe TV, radio, print, outdoor, online etc. Proiectul este susţinut şi de PRO TV, alături de Paula Herlo, corespondent special.

Citeste mai mult...

Rogalski-Grigoriu oferă consultanţă în comunicare pentru G4S

Agenţia de relaţii publice Rogalski-Grigoriu oferă, începând cu luna decembrie, servicii de consultanţă şi media relations pentru compania G4S, lider local şi international în industria de servicii de securitate.

Citeste mai mult...

Starcom lansează Studiul Valorilor

Cercetarea realizată de Starcom MediaVest Group împarte populaţia României în funcţie de valorile acesteia pentru a explica alegerile oamenilor pentru anumite produse sau canale media.

Citeste mai mult...

Google urcă direct în fruntea clasamentului Consumer Superbrands 2010 în România

Google se plasează pe locul 1 în ediţia curentă a Programului Consumer Superbrands 2010 în România, în urma centralizării rezultatelor studiului efectuat de Superbrands România.

Citeste mai mult...

PR Romania îşi lărgeşte echipa!

cariera

 

Eşti sudent(ă) la Comunicare/Relaţii Publice/Jurnalism în anul doi sau trei. Dacă te-am întreba care sunt pasiunile tale, nu ai ezita să afirmi că PR-ul şi scrisul se numără printre ele. Eşti organizat(ă), poţi să respecţi deadline-urile, ai cunoştinţe despre ceea ce se întâmplă în lumea PR-ului şi te simţi confortabil să interacţionezi face to face cu profesionişti în PR. Mai mult, eşti de acord cu faptul că lucrurile importante se obţin pas cu pas şi prin multă muncă.

Citeste mai mult...

De aceste Sărbători, dăruieşte demnitate - o campanie umanitară Habitat for Humanity

În perioada 14 decembrie 2010 – 31 ianuarie 2011, Habitat for Humanity România derulează campania umanitară ”De aceste Sărbători, dăruieşte demnitate.” A locui adecvat reprezintă un drept fundamental al omului, ce conferă siguranţă, echilibru şi demnitate. Pentru organizaţia Habitat for Humanity România demnitatea este o valoare împărtăşită. Accesibilă. Nu este apanajul celor mai norocoşi oameni din societate şi nici nu este doar un privilegiu al celor puţini. Este o învestire. Un dar al omului către alt om.

Citeste mai mult...

Mai puţin de o lună până la deadline-ul competiţiei SABRE, regiunea EMEA

20 decembrie 2010 este deadline-ul competiţiei SABRE 2011, regiunea EMEA. Premiile SABRE (Superior Achievement in Branding and Reputation) onorează excelenţa în programele de relaţii publice şi au o tradiţie de 20 de ani în Statele Unite şi de şapte ani în EMEA, iar competiţia de anul trecut a atras mai mult de 1.800 de participanţi şi mai mult de 700 de lideri din industrie la dineul anual SABRE în Round House din Londra.

Citeste mai mult...

Lowe&Partners a realizat campania de imagine Labormed

În urma unei licitaţii organizate în perioada iunie-septembrie 2010 la care au participat 4 agenţii, Lowe&Partners semnează cea mai recentă campanie de imagine a producătorului de medicamente generice Labormed.

Citeste mai mult...

Love | Work – o carte despre puterea de a cladi povesti cu pasiune

Pentru cei mai multi dintre noi, succesul este o stare de spirit, acea euforie de moment care aduce implinirea si bucuria de a vedea un vis devenit realitate. Pornind de la aceasta premisa, intr-un mediu competitiv precum cel business, succesul este mai mult decat o reusita financiara ce poate fi redata in cifre si grafice. El reprezinta punctul in care latura umana si cea profesionala se armonizeaza cel mai bine.

Citeste mai mult...

UPC România şi Graffiti PR premiate la European Excellence Awards

Campania Digital Zoo, realizată de UPC România şi Graffiti PR pentru Grădina Zoologică Bucureşti este câştigatoarea categoriei Entertainment & Culture la European Excellence Awards.

Citeste mai mult...

Teme inovative şi oportunităţi de networking la Eurobest 2010

Anul acesta, Festivalul Eurobest introduce o serie de inovaţii creative şi inspirate în program în egală măsură cu un număr de evenimente amuzante de networking.

Citeste mai mult...

Initiative a castigat contul de media al Bergenbier S.A.

Contractul prin care Initiative va oferi intreaga gama de servicii media, respectiv strategie, planificare si achizitie de spatiu publicitar, va intra in vigoare incepand cu luna februarie a anului viitor.

Citeste mai mult...

Concert caritabil la 15 ani de activitate a Fundaţiei AGAPEDIA în România

Grupul cameral “Romanian Trio Piano” şi Gunter Verheughen, fostul vicepreşedinte al Comisiei Europene, vor fi alături de Fundaţia Agapedia România la sărbătorirea a 15 ani de eforturi pentru îmbunătăţirea vieţii copiilor şi familiilor aflate în dificultate. Evenimentul va avea loc în data de 3 decembrie, începând cu ora 18.00, la sala Auditorium, de la Muzeul Naţional de Artă al României (MNAR).

Citeste mai mult...

Coca-Cola Romania si McCann PR primesc Trofeul European Excellence Awards

“Trofeul European Excellence Award este cea mai frumoasa surpriza a sfarsitului unui an plin de proiecte de succes prin care am oferit experiente unice consumatorilor nostri. Campania de comunicare dezvoltata pentru Turneul Trofeului Cupei Mondiale FIFA 2010 a fost cu adevarat o desfasurare de forte, de idei, mesaje, pasiune si o puternica implicare a unei echipe foarte ambitioase care a gandit un plan detaliat pentru a aduce impreuna iubitorii de fotbal din Romania. Acest premiu este o recunoastere a energiei extraordinare pe care Coca-Cola o transmite fanilor sai prin evenimente grandioase si momente de neuitat.”, a declarat Miruna Raclaru, Director de Comunicare Coca-Cola Romania.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP