20052024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

Investiţiile în digital ale grupului Leo Burnett în 2010 au dus la dublarea cifrei de afaceri provenită din acest mediu

Continuând direcţia de dezvoltare, la începutul acestui an, entităţile digitale ale grupului au devenit primele companii de comunicare din România certificate ISO 9001 şi ISO/IEC 27001.

Citeste mai mult...

Training de Crisis Communications cu Thomas Achelis (Bucuresti, 24 Iunie)

comcriza1Traim intr-o lume cu reputatii corporatiste fragile, o lume zguduita de crize tot mai frecvente. Rolul comunicatorului in acest context devine vital si critic deopotriva. Criza poate afecta nu doar companiile cu grad ridicat de risc, ci orice tip de organizatie, fie ea asociatie, companie sau ONG. Imbracand ipostaze diverse, crizele pun in miscare un mecanism complex de probleme care necesita o strategie eficienta de anticipare si gestionare.

Citeste mai mult...

GolinHarris Bucureşti este agenţia de PR a companiei Transavia

Transavia, liderul pieţei locale a cărnii de pasăre, a numit GolinHarris ca partener pentru construirea strategiei sale de comunicare şi media relations. "Când spui Transavia, spui una dintre cele mai respectate şi valoroase iniţiative antreprenoriale autohtone. Spui reputaţie de lider nedisputat. Spui 20 de ani de afaceri la vârf. Există multe similitudini între valorile Transavia şi valorile GolinHarris, la nivel de onestitate, perseverenţă, competitivitate şi disciplină. Ce poate fi mai frumos şi motivant decât să lucrezi cu cei mai buni?", spune Hortensia Năstase, Managing Partner GolinHarris Bucureşti.

Citeste mai mult...

GolinHarris şi Universitatea din Bucureşti acordă primele 5 sesiuni de internship remunerat pentru studenţi

Pentru a celebra afilierea sa la reţeaua internaţională GolinHarris, agenţia de PR a anului 2010 a iniţiat în acest an Bursele GolinHarris, în parteneriat cu Universitatea din Bucureşti, Facultatea de Litere, specializarea Comunicare şi Relaţii Publice. Cei mai merituoşi 5 studenţi ai facultăţii au fost deja selectaţi şi vor primi fiecare câte o bursă care va consta într-un internship remunerat în agenţie.

Citeste mai mult...

GolinHarris Bucureşti finalistă la IPRA cu „The Germinator”

„The Germinator”, campania de lansare a Domestos BactiStop, dezvoltată de echipa GolinHarris Bucureşti a fost declarată finalistă la IPRA Golden World Awards 2011, cea mai importantă competiţie de PR la nivel mondial, la categoria „Launch of a new product”. Este cea de-a patra nominalizare pe care campania o primeşte la un festival de specialitate.

Citeste mai mult...

Institutul Cultural Român la Street Delivery

Institutul Cultural Român va fi prezent la Street Delivery (SD), festival urban desfăşurat în perioada 10-12 iunie 2011 pe strada Arthur Verona din Bucureşti, cu un stand şi o serie de evenimente: o expoziţie multimedia, o proiecţie de filme, un concert fado şi un picnic multicultural.

Citeste mai mult...

Grupul Lowe raportează rezultate finaniciare în creştere în 2010

Grupul Lowe a înregistrat în 2010 o cifră de afaceri de 218,5 mil. lei, în uşoară creştere faţă de anul anterior, 20% din aceasta provenind din noi contracte.

Citeste mai mult...

BBDO Group Romania are un nou Corporate Communication Manager

Grupul  BBDO anunţă un nou membru al echipei: din iunie, Ema Cătălin preia funcţia de Corporate Communication Manager şi va dezvolta şi coordona, din această poziţie, activitaţile de comunicare externă ale agentiilor din grupul BBDO.

Citeste mai mult...

A aparut a doua editie a cartii Branding pe frontul de Est, de Aneta Bogdan

Dupa epuizarea editiei princeps in numai 3 luni de la publicare, Brandient relanseaza cartea Anetei Bogdan, Branding pe frontul de Est — o carte despre branding si reputatie, impotriva curentului.

Citeste mai mult...

Poliţist, adjectiv la Berlin

Programul cinematografic “Film – reţeta noastră secretă”, iniţiat de Institutul Cultural Român "Titu Maiorescu" Berlin, cuprinde o serie de întâlniri între regizorii români de film şi publicul german şi se desfăşoară pe tot parcursul anului 2011.

Citeste mai mult...

Algocalmin® desemnat pentru a şasea oară consecutiv analgezicul în care românii au cea mai mare încredere

Pentru al şaselea an consecutiv, brandul Algocalmin® a fost votat de români drept cel mai de încredere analgezic, în cadrul studiului Trusted Brand 2011. Ajuns anul acesta la cea de-a 11-a ediţie, studiul Trusted Brand s-a desfăşurat în 16 ţări europene, având ca principal obiectiv desemnarea acelor branduri în care utilizatorii din Europa au cea mai mare încredere. În România, lider la categoria analgezice este Algocalmin®, care a obţinut peste 30% dintre voturile românilor participanţi la studiu, cu un avans de peste 50% faţă de următorul clasat.

Citeste mai mult...

HyperActive estimează o creştere de 20% pentru piaţa de digital marketing

"Digitalul a crescut spectaculos în ultimii doi ani, iar brandurile, clienţii si agenţiile de comunicare fac eforturi pentru a ţine pasul cu numeroasele canale şi instrumente care se dezvoltă în permanenţă în acest mediu de comunicare. Unde se află piaţa de digital în acest moment, cum funcţionează, care sunt regulile de comunicare în acest mediu şi cum pot ajunge marketerii la consumatorii lor din online, sunt doar o parte dintre întrebările la care încercăm să răspundem în prima ediţie a Digital FactBook", spune Alex Visa, Managing Partner HyperActive.

Citeste mai mult...

V+O investeşte în piaţa cipriotă şi înfiinţează V+O Cipru

V+O Communication, cea mai mare agenţie de relaţii publice din Grecia, prezentă şi în România, anunţă deschiderea operaţiunilor comerciale în Cipru. V+O Cipru va furniza servicii integrate de comunicare strategică pe piaţa cipriotă.

Citeste mai mult...

The Public Advisors goes eco!

Agenţia de relaţii publice The Public Advisors anunţă o nouă colaborare cu Tanaaa, importatorii ceasului Patch - primul ceas biodegradabil din lume! Campania de lansare a primelor ceasuri eco-friendly de pe piaţă din România, coordonată de departamentul de fashion şi lifestyle al agentiei şi-a propus creşterea notorietăţii acestora şi pozitionarea lor ca un accesoriu eco şi trendy în acelaşi timp.

Citeste mai mult...

Lansare "Carevasăzică" #2

Careva să zică şi pe final de primăvară! Ziarul asociaţiei studenţeşti Voluntari pentru Idei şi Proiecte România se pregăteşte de lansarea celui de-al doilea număr al publicaţiei gratuite pentru studenţi, „Carevasăzică”.

Citeste mai mult...

Trei momente istorice pentru berea Guinness

Ultimele doua saptamani au reprezentat pentru brandul specific irlandez celebrarea unor vizite istorice, care si-au lasat amprenta atat asupra berii negre preferate in intreaga lume pentru aroma tare, specifica, cat si asupra Irlandei si unicitatatii locului.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP