20052024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

Lansare inedită pe piaţa de advertising: publicitatea inteligentă

Reţeaua de publicitate Etarget a lansat azi un nou serviciu – publicitatea inteligentă Retarget. Aceasta are la baza un sistem de urmărire a utilizatorilor care au vizitat site-ul unui advertiser, pe mai mult de 450 de site-uri româneşti. Prin afişarea reclamelor ţintite, sistemul îi aduce aminte vizitatorului de produsele şi serviciile advertiser-ului până acesta este dispus să le achiziţioneze sau să afle mai multe despre ele.

Citeste mai mult...

Rogalski Grigoriu PR coordonează campania de re-branding a Uniunii Artiştilor Plastici din România

Rogalski Grigoriu PR este agenţia care va concepe şi realiza strategiile şi programele de comunicare ale Uniunii Artiştilor Plastici din România (UAPdR), urmând să anunţe în scurt timp o campanie de re-branding, precum şi o serie de proiecte prin care UAPdR se va repoziţiona în peisajul cultural actual.

Citeste mai mult...

Fă-ţi bagajul de cultură!

Comunitatea SemneBune.ro organizeaza “Bagajul de Cultura”, primul concurs de recenzie de carte pentru bloggerii pasionati de lectura, cu premii pachete de carti pentru vacanta.

Citeste mai mult...

Burson, Chadlington, Fleurot, Holmes şi Adams se alătură noii generaţii de lideri la Summit-ul ICCO 2011

Summit-ul ICCO 2011, care se va desfăşura în perioada 29 – 30 septembrie la Sintra, Portugalia, reuneşte cele mai mari personalităţi din domeniul consultanţei în relaţii publice şi  pe reprezentanţii noii generaţii de lideri din industria PR, pentru a dezbate tema “Relaţiile Publice preiau conducerea: Industria PR în 2020”.

Citeste mai mult...

United Communication semneaza campania de rebranding a FINEXPERT

finexpertDesemnata din 2010 ca agentia de brand si de comunicare a FINEXPERT, United anunta incheierea campaniei de rebranding a celei mai mari companii de contabilitate romaneasca. Campania de rebranding a durat 6 luni si a implicat un buget de 40.000 de Euro.

Citeste mai mult...

Jojo -imaginea Rexona pentru protectie activa 48h

Jojo se afla la a doua colaborare cu brandul Rexona. Noua campanie Rexona scoate si mai mult in evidenta latura educationala si se adreseaza persoanelor care au un stil de viata activ si care inteleg cat de importanta este imaginea in societatea in care traim.

Citeste mai mult...

Next castiga contul de CSR al Coca-Cola HBC Romania

Next Advertising a castigat pitch-ul organizat anul acesta de Coca-Cola HBC Romania si va asigura servicii de comunicare pe zona Corporate Social Responsibility (CSR).

Citeste mai mult...

Peste 9000 lei mobilizaţi la Swimathon pentru construcţia unui viitor mai bun

Habitat for Humanity Cluj a participat sâmbătă, 16 iulie, la cea de-a treia ediţie a competiţiei de înot Swimathom, organizată la Bazinul Descoperit al UTCN. În urma competiţiei, cele două echipe de înotători care au reprezentat asociaţia, „01 pentru Habitat” şi „Constructorii de vise”, au reuşit să mobilizeze peste 9000 lei care vor fi folosiţi la finalizarea unei locuinţe care va schimba viaţa unei familii care trăieşte în acest moment în condiţii greu de imaginat.

Citeste mai mult...

Grupul BBDO lansează un tool complex de monitorizare calitativă pentru social media

BBDO anunţă lansarea unui tool complex de monitorizare calitativă şi cantitativă pentru social media, dezvoltat în limba română de către Kaleidoscope, agenţia de comunicare digitală a grupului.

Citeste mai mult...

Lowe&Partners susţine turneul BCR Ladies Open România

BCR Ladies Open Romania, cea mai importantă competiţie de profil organizată în România, a debutat pe 17 iulie cu o petrecere VIP marcată de un show elegant de muzică, dans şi prezentări de modă care a reunit jucătoarele de tenis şi invitaţii lor, precum şi numeroase vedete din showbiz.

Citeste mai mult...

Victoria20.20, proiectul care demonstrează că oraşele mici din România au un viitor

La începutul lunii aprilie, Siemens demara concursul adresat studenţilor, Victoria20.20, în care propunea găsirea unor soluţii de regenerare urbană pentru oraşele de tip mono-industrial din România. Aceste oraşe, aşa cum arată un studiu recent, sunt marcate de grave probleme sociale şi economice, cu şanse de 50% să se confrunte cu o criză de supravieţuire în următorii 30 de ani. (cf. studiului desfăşurat de Siemens în colaborare cu Societatea Academică din România, în mai 2011).

Citeste mai mult...

Tempo Creative Group lansează „TEMPOCRAŢII” - un program de internship de elită

tempocratiiCompaniile din grupul Tempo – TEMPO Advertising, Rogalski Grigoriu Public Relations şi Kinecto – lansează programul de internship adresat proaspeţilor absolvenţi şi studenţilor în ani terminali, care are ca scop identificarea şi lansarea viitoarelor talente ale grupului.

Citeste mai mult...

TreeWorks lansează Social Media Insights

TreeWorks lansează astăzi un nou modul integrat în cea mai complexă şi mai utilizată platformă de monitorizare social media de către agenţiile de comunicare din România - Zelist Monitor, modul intitulat Social Media Insights.

Citeste mai mult...

Cartea “Asasin la feminin” intra in Bagajul de Cultura din 17 iulie

Comunitatea SemneBune.ro organizeaza al doilea concurs de recenzie de carte din seria “Bagajul de Cultura” cu premii carti pentru vacanta. Bloggerii impatimiti de lectura sunt invitati sa se inscrie pe http://semnebune.ro/evenimente/inscriere-eveniment/ pentru a primi gratuit spre recenzie volumul “Asasin la feminin”, scris de Monica Ramirez  si oferit de editura Crime Scene.

Citeste mai mult...

THE PRACTICE este agenţia de PR a ING Bank

Începând cu 1 iunie 2011, THE PRACTICE gestionează contul de PR al ING Bank România. Selecţia agenţiei s-a făcut în urma unei licitaţii desfăşurate în perioada aprilie – mai 2011, la care au participat trei dintre cele mai importante companii de relaţii publice de pe piaţa locală.

Citeste mai mult...

GfK România furnizează primul serviciu automatizat de monitorizare a investiţiilor în publicitatea radio

Începând cu această lună, GfK România livrează rapoartele de monitorizare a investiţiilor în publicitatea difuzată de staţiile radio pentru Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT). Pentru prima dată la nivel sindicalizat, membrii BRAT beneficiază de un serviciu realizat pe baza unui soft de recunoaştere automată a spoturilor. Raportul transmis de GfK va ajunge la clienții finali începând de săptămâna viitoare și va cuprinde spoturile de publicitate, concursurile, intervenţiile DJ-ilor şi toate formele de publicitatea difuzată pe 7 staţii radio.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP