20052024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa Rogalski Grigoriu PR – premiată cu aur pentru a patra oară de către IPRA

Rogalski Grigoriu PR – premiată cu aur pentru a patra oară de către IPRA

Pin It
Rogalski Grigoriu PR a fost premiată cu aur în cadrul Galei Golden World Awards for Excellence, care a avut loc la Londra, pe data de 5 noiembrie. Prestigioasa competiţie este organizată în fiecare an de Asociaţia Internaţională de Relaţii Publice. “BCR – Şcoala de bani” a fost desemnată campania câştigătoare la categoria Social Media pentru PR.

Rogalski Grigoriu Public Relations este o prezenţă constantă pe scena festivalului Golden World Award for Excellence organizat de IPRA, distincţia pentru “Şcoala de bani” reprezintă cel de-al patrulea premiu obţinut de agenţie în ultimii patru ani. 

“Trofeul IPRA pentru Şcoala de Bani este meritul a 10.000 de oameni care s-au implicat activ în campanie, au răspuns îndemnului nostru de a învăţa să-şi gestioneze mai bine bugetul personal şi s-au transformat în cele mai credibile exemple pentru semenii lor. Noi am înteles că PR-ul în zilele noastre se face în echipă cu publicul, de aceea mulţumim tuturor celor care au luat parte la această campanie. Mulţumim de asemenea BCR care a lăsat un brand puternic pe mâna unei echipe de PR atât de numeroase”, a declarat Simona Dan, CEO Rogalski Grigoriu Public Relations.

“Şcoala de bani” a fost de asemenea premiată şi de alte jurii internaţionale de specialitate. Proiectul a fost desemnat cel mai bun program de educaţie financiară din Europa, a fost nominalizată la cea mai importantă competiţie a industriei din lume, Cannes Lions şi a primit aurul la categoria Comunicare Corporatistă la Romanian PR Award 2010.

Alături de departamentul de marketing al BCR şi Rogalski Grigoriu PR, în această campanie au fost implicate agenţiile: Media Cafe-strategie şi creaţie online, Media Edge:cia – strategie media, Tempo Advertising - creaţie ATL, BT Events - BTL. Prima etapă a campaniei "Şcoala de bani" a beneficiat de implicarea publicaţiilor Financiarul şi Săptămâna Financiară, care au şi realizat două ghiduri: „Ghid de conversaţie între buzunar şi bani” şi respectiv „Ghid de creştere a banilor”, dar şi de suportul a 5 bloggeri - www.simonatache.ro, www.zoso.ro, www.manafu.ro, www.subiectiv.ro, www.khris.ro.


Despre Rogalski Grigoriu Public Relations
Rogalski Grigoriu Public Relations este agenţia specializată în managementul integrat al reputaţiei organizaţiilor şi brandurilor, cu o experienţă a peste zece ani de specializare în domeniul relaţiilor publice şi având validare a sute de proiecte de referinţă în România şi la nivel regional. Având un model propriu de management al ideilor şi al talentelor, precum şi instrumente de PR create pentru a facilita comunicarea companiilor cu toate categoriile de stakeholders, Rogalski Grigoriu se poziţionează de partea publicului, contribuind în mod activ şi vizibil la atingerea obiectivelor de business ale clienţilor săi.
Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP