RBS România - implicare pentru educaţie
- Vineri, 09 Octombrie 2009 08:41 |
- PR Romania
GDF SUEZ Energy România lansează programul educaţional ,,Întâlnire cu energia’’ în oraşele Buşteni,Sinaia, Galaţi, Târgovişte şi Tg-Jiu
- Vineri, 09 Octombrie 2009 08:38 |
- PR Romania
„Întâlnirea cu energia” este un proiect educaţional iniţiat de GDF SUEZ Energy România şi Distrigaz Sud Reţele, ce vizează transmiterea de informaţii elevilor claselor a IV-a, despre sursele de energie în general, cu accent pe gazul natural.
Educaţia constituie una dintre direcţiile strategice de responsabilitate socială ale GDF SUEZ Energy România şi, de această dată, compania şi-a îndreptat atenţia asupra celor mici, căci ei sunt cei care vor trebui să utilizeze în mod raţional resursele energetice şi să protejeze astfel mediul înconjurător. Motivul alegerii acestui segment de vârstă este acela că, în această perioadă, elevii primesc primele noţiuni despre mediul înconjurător, ştiinţă, poluare etc şi sunt în măsură să înţeleagă şi să asimileze cunoştinţele respective.
The Public Advisors comunica stilul si eleganta bijuteriilor Tamara
- Luni, 21 Septembrie 2009 08:51 |
- PR Romania
„Toate pânzele sus” în regia Lowe PR şi AEG by Electrolux
- Vineri, 09 Octombrie 2009 08:34 |
- PR Romania
Prin acest proiect implementat de echipa Lowe PR, brandul AEG a fost prezent la toate momentele importante ale Regattei României, de la Skippers Briefing şi competiţia propriu-zisă, până la festivitatea de înmânare a premiilor şi petrecerea ce a urmat.
Carmen Georgescu, Marketing and Communication Manager Electrolux România, a înmânat premiul Overall al Regattei România echipajului Magic Time.
Profesorul Emerit Dennis L. Wilcox sustine dezbaterea "Cum tratam criza economica din PR"
- Vineri, 18 Septembrie 2009 14:17 |
- PR Romania
Joi, 24 septembrie, Profesorul Emerit Dennis L. Wilcox, autorul celebrei cărţi ”Relaţii Publice. Strategii şi tactici”, va susţine dezbaterea: “Cum tratăm criza economică din PR”.
Acesta va vorbi despre modalităţile de minimalizare a actualei crize economice, pornind de la studii de caz actuale.
Lowe PR, 100% rată de succes la PR Award 2009. Şi ne străduim mai mult!
- Miercuri, 07 Octombrie 2009 08:37 |
- PR Romania
Brand Connection susţine pro bono campania de voluntariat şi imagine a Crucii Roşii Române
- Joi, 17 Septembrie 2009 14:29 |
- PR Romania
În fiecare an, Societatea Naţională de Cruce Roşie din România, oferă sprijin şi ajută la îmbunătăţirea vieţii a mii de oameni din întreaga ţară. În cursul anului 2008, a venit în sprijinul a peste 162.000 de persoane (au beneficiat de ajutor aproximativ 34.000 de persoane afectate de inundaţii, incendii sau alunecări de teren şi peste 70.000 de bătrâni, bolnavi, copii instituţionalizaţi, familii cu venituri mici sau fără venituri, în timp ce, peste 56.000 de persoane au participat la programe de educaţie pentru sănătate).
Etică, transparenţă şi fair-play în PR-ul românesc
- Joi, 01 Octombrie 2009 08:35 |
- PR Romania
Interactions castiga al patrulea brand Nestle din portofoliu: JOE
- Joi, 17 Septembrie 2009 07:37 |
- PR Romania
Romanian Public Relations Award şi-a desemnat câştigătorii celei de-a şaptea ediţii
- Joi, 01 Octombrie 2009 07:52 |
- PR Romania
2009 - anul programelor CSR in educatie pentru Petrom
- Miercuri, 16 Septembrie 2009 18:07 |
- PR Romania
Viitor Plus lanseaza Recicleta, un program pilot de colectare a deseurilor de hartie in birourile din Floreasca
- Miercuri, 23 Septembrie 2009 16:26 |
- PR Romania
Locuri de joacă moderne pentru copii oferite de E.ON şi Fundaţia “Pentru Societate”
- Marți, 15 Septembrie 2009 11:26 |
- PR Romania
Catavencu.ro vrea sa afle ce amintiri au romanii din “Epoca de Aur”
- Miercuri, 23 Septembrie 2009 15:52 |
- PR Romania
Visul romanesc de glorie socialista a lasat multe amintiri romanilor. Amintiri romantice, fara curent electric dar la lumina lumanarii. Amintirea supei din gheare, pentru ca statul la coada nu le aducea intotdeauna pe masa puiul in carne si oase. Romanii au pus umarul la cladirea socialismului sorbind din ceasca si ultimul strop de nechezol, reusind insa sa-l fenteze cu ajutorul umorului tipic si caracteristic.
Campania sociala “Imparte! E mai mult decat o felie de paine!” a fost extinsa la nivel national
- Luni, 14 Septembrie 2009 18:24 |
- PR Romania
Sortimentul de paine ales ca vehicul pentru campanie este French Toast, cu cele patru variante ale sale - clasic, integral, graham si secara. Produsele beneficiaza de ambalaje dedicate, special create pentru aceasta campanie si care pot fi recunoscute cu usurinta in rafturile magazinelor. Pe fiecare pachet de French Toast participant la campanie este prezent mesajul “Fa o fapta buna! Doneaza o felie de paine”, precum si pasii care trebuie urmati pentru a realiza actul de donatie.
RBS România – Supergrounds: un loc de joacă dintr-o şcoală din Timişoara în aşteptarea transformării
- Miercuri, 23 Septembrie 2009 15:49 |
- PR Romania