19062025

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

Agenția 4 ACE, alături de Institutul Naţional de Cercetare - Dezvoltare Marină "Grigore Antipa", inițiază campania națională ”Mesaje pentru Marea Neagră”

Campania ”Mesaje pentru Marea Neagră”, inițiată şi derulată pro bono de 4 ACE-pr&publicity, pentru susţinerea Institutului Național de Cercetare - Dezvoltare Marină “Grigore Antipa” din Constanța, va demara în această săptămână sub sloganul ”Gândește-te la mare, acționează pentru viitor”.

Citeste mai mult...

Sprint in linie dreapta: Conferinta Internationala de Responsabilitate Sociala: CSR’09 „Turning Innovation into Responsibility”

Enel, Cadbury, Ogilvy, Procter & Gamble, World Wildlife Fund International si Intel se alatura grupului de peste 30 de experti in CSR care se intalnesc la Bucuresti pentru cea de-a patra editie a Conferintei Internationale de Responsabilitate Sociala Corporatista CSR’09 „Turning  Innovation into Responsibility”. Evenimentul ce va avea loc la Hotel Radisson SAS Bucuresti in perioada 20-21 octombrie poarta semnatura Saga Business&Community si beneficiaza de sprijinul CSR Europe.

Citeste mai mult...

Viitor Plus lanseaza Recicleta, un program pilot de colectare a deseurilor de hartie in birourile din Floreasca

RECICLETA este un proiect ViitorPlus, primul proiect neutru în carbon, care are ca scop colectarea deseurilor de hartie din birouri spre a fi reciclate.

Citeste mai mult...

O zi dedicată responsabilităţii sociale franco – române, la Bucureşti

Organizațiile partenere PARADA, Ateliere Fără Frontiere România şi Samusocial din România, în parteneriat cu Ambasada Franței în România şi CCIFER, cu sprijinul Fondului Social European, au organizat marţi, 6 octombrie, primul seminar de “Responsabilitate socială franco-română în noua Europă”.

Citeste mai mult...

Catavencu.ro vrea sa afle ce amintiri au romanii din “Epoca de Aur”

Catavencu.ro le ofera sansa supravietuitorilor Epocii de Aur sa isi spuna povestea, care poate deveni astfel o legenda urbana a regimului trecut.

Visul romanesc de glorie socialista a lasat multe amintiri romanilor. Amintiri romantice, fara curent electric dar la lumina lumanarii. Amintirea supei din gheare, pentru ca statul la coada nu le aducea intotdeauna pe masa puiul in carne si oase. Romanii au pus umarul la cladirea socialismului sorbind din ceasca si ultimul strop de nechezol, reusind insa sa-l fenteze cu ajutorul umorului tipic si caracteristic.

Citeste mai mult...

RBS România - implicare pentru educaţie

În cadrul lucrărilor Conferinţei Naţionale AIESEC desfăşurată la Băile Herculane în perioada 17-20 septembrie, RBS România a anunţat continuarea parteneriatului cu organizaţia studenţească pentru anul universitar 2009-2010. Rezultatele obţinute în 2008-2009 au fost superioare din punct de vedere cantitativ celor înregistrate în cadrul primei ediţii a programului. Astfel, peste 1.800 de studenţi din opt centre universitare au participat la training-uri, conferinţe, diverse activităţi de educaţie pentru dezvoltare durabilă.

Citeste mai mult...

RBS România – Supergrounds: un loc de joacă dintr-o şcoală din Timişoara în aşteptarea transformării

În 2009, RBS aduce în România Supergrounds, o iniţiativă a RBS Group parte a programului de investiţii în comunitate, în cadrul căruia o şcoală primară beneficiază de sprijin financiar oferit de bancă pentru recondiţionarea spaţiului de joacă.

Citeste mai mult...

GDF SUEZ Energy România lansează programul educaţional ,,Întâlnire cu energia’’ în oraşele Buşteni,Sinaia, Galaţi, Târgovişte şi Tg-Jiu

„Întâlnirea cu energia” este un proiect educaţional iniţiat de GDF SUEZ Energy România şi Distrigaz Sud Reţele, ce vizează transmiterea de informaţii elevilor claselor a IV-a, despre sursele de energie în general, cu accent pe gazul natural.

Educaţia constituie una dintre direcţiile strategice de responsabilitate socială ale GDF SUEZ Energy România şi, de această dată, compania şi-a îndreptat atenţia asupra celor mici, căci ei sunt cei care vor trebui să utilizeze în mod raţional resursele energetice şi să protejeze astfel mediul înconjurător. Motivul alegerii acestui segment de vârstă este acela că, în această perioadă, elevii primesc primele noţiuni despre mediul înconjurător, ştiinţă, poluare etc şi sunt în măsură să înţeleagă şi să asimileze cunoştinţele respective.

Citeste mai mult...

The Public Advisors comunica stilul si eleganta bijuteriilor Tamara

Începând cu luna septembrie, agenţia de relaţii publice The Public Advisors a fost aleasă pentru a realiza comunicarea unui cunoscut brand de bijuterii de lux din Bucureşti: Tamara.

Citeste mai mult...

„Toate pânzele sus” în regia Lowe PR şi AEG by Electrolux

Brandul AEG by Electrolux a fost sponsorul echipajului de yachting al lui Lucian Mîndruţă şi partener oficial al Regattei României 2009

Prin acest proiect implementat de echipa Lowe PR, brandul AEG a fost prezent la toate momentele importante ale Regattei României, de la Skippers Briefing şi competiţia propriu-zisă, până la festivitatea de înmânare a premiilor şi petrecerea ce a urmat.
Carmen Georgescu, Marketing and Communication Manager Electrolux România, a înmânat premiul Overall al Regattei România echipajului Magic Time.

Citeste mai mult...

Profesorul Emerit Dennis L. Wilcox sustine dezbaterea "Cum tratam criza economica din PR"

Joi, 24 septembrie, Profesorul Emerit Dennis L. Wilcox, autorul celebrei cărţi ”Relaţii Publice. Strategii şi tactici”, va susţine dezbaterea: “Cum tratăm criza economică din PR”.
Acesta va vorbi despre modalităţile de minimalizare a actualei crize economice, pornind de la studii de caz actuale.

Citeste mai mult...

Lowe PR, 100% rată de succes la PR Award 2009. Şi ne străduim mai mult!

„Am urcat aseară de 4 ori pe scenă ca nominalizaţi. Şi tot de 4 ori am plecat cu premii. Toate proiectele pe care le-am înscris în concurs au fost premiate. Pentru noi, acesta este cel mai mare succes. Spune ceva despre nivelul de performanţă pe care Lowe PR l-a atins, despre capacitatea de a ne autoevalua munca şi despre clienţii pentru care derulăm campanii autentice, reale, cu rezultate palpabile.” declară Hortensia Năstase, Managing Director Lowe PR.

Citeste mai mult...

Brand Connection susţine pro bono campania de voluntariat şi imagine a Crucii Roşii Române

În fiecare an, Societatea Naţională de Cruce Roşie din România, oferă sprijin şi ajută la îmbunătăţirea vieţii  a mii de oameni din întreaga ţară. În cursul anului 2008, a venit în sprijinul a peste 162.000 de persoane (au beneficiat de ajutor aproximativ 34.000 de persoane afectate de inundaţii, incendii sau alunecări de teren şi peste 70.000 de bătrâni, bolnavi, copii instituţionalizaţi, familii cu venituri mici sau fără venituri, în timp ce, peste 56.000 de persoane au participat la programe de educaţie pentru sănătate).

Citeste mai mult...

Etică, transparenţă şi fair-play în PR-ul românesc

logo-week-edt7În premieră în România, Forum for International Communications şi prestigiosul Institute for Public Relations din SUA au prezentat în cadrul dezbaterii PR Week "Etica în PR: repere, tendinţe şi controverse" rezultatele studiului "Media Transparency and Media Practices in Romania: Results of a Nation-wide Survey of Practitioners". Katerina Tsetsura, autoarea metodologiei studiului, a participat la congresul PR Week, fiind unul dintre cei doi cercetatori coordonatori ai proiectului Global Media Transparency.

Citeste mai mult...

Interactions castiga al patrulea brand Nestle din portofoliu: JOE

Echipa Interactions a dezvoltat, pe baza conceptului creat de Scala JWT, proiectul online www.indraznestesitu.ro, care se anunta a fi una dintre cele mai mari initiative de retea sociala sustinuta de un brand. In calitatea de agentie specializata in CRM si comunicare digitala, Interactions va gestiona de asemenea, pe tot parcursul campaniei, procesul de comunicare cu membrii comunitatii construite in jurul www.indraznestesitu.ro. JOE este al patrulea brand Nestle din portofoliul Interactions, dupa Maggi, Nescafe si Nesquik.

Citeste mai mult...

Romanian Public Relations Award şi-a desemnat câştigătorii celei de-a şaptea ediţii

logo-award-edt7The PRACTICE a fost desemnată "Agenţia de PR a Anului" în cadrul celei de-a şaptea ediţii a competiţiei Romanian PR Award, care şi-a desemnat laureaţii, într-o gală festivă desfăşurată miercuri seară, 30 septembrie, la Palatul Parlamentului. În afara competiţiei, juriul i-a acordat Guvernatorului Băncii Naţionale, Mugur Isărescu, distincţia Comunicatorul Anului.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP