MOL sustine 100 de tineri talentati in cadrul programului "Pot ajuta?"
- Joi, 30 Iulie 2009 10:20 |
- PR Romania
GE prezinta cel de-al cincilea Citizenship Report, Resetting Responsibilities
- Luni, 27 Iulie 2009 15:03 |
- PR Romania
IQads lanseaza a cincea editie AdPlay
- Joi, 16 Iulie 2009 11:05 |
- PR Romania
2activePR a câştigat contul Lenovo
- Luni, 27 Iulie 2009 10:24 |
- PR Romania
Industria muzicala din Romania adopta sectorul non-profit
- Joi, 16 Iulie 2009 11:01 |
- PR Romania
Trupele SISTEM, Hi-Q, Vita de Vie, The Amsterdams si Interzis au decis sa adopte cate un ONG, ca urmare a apelului lansat prin proiectul „Adopta un ONG”, initiat pentru a creste vizibilitatea sectorului non-profit din Romania.
Lowe PR dezvolta pro bono campania "Batranete frumoasa"
- Marți, 21 Iulie 2009 19:17 |
- PR Romania
380 de copii beneficiari ai campaniei RBS „O săptămână în iunie”
- Vineri, 10 Iulie 2009 11:28 |
- PR Romania
De la marketing-ul de turma la marketing-ul direct
- Luni, 20 Iulie 2009 17:39 |
- PR Romania
Inscrieri la Romanian PR Award pana pe 1 septembrie
- Joi, 09 Iulie 2009 09:47 |
- PR Romania

OKI Printing Solutions comunică prin 4 ACE
- Luni, 20 Iulie 2009 10:12 |
- PR Romania
KI Printing Solutions, unul dintre cei mai importanți furnizori internaționali de soluții de printing, va comunica începând din această lună prin agenția de PR 4 ACE .
Lowe PR semnează cea mai mare campanie aniversară din istoria locală a brandului Johnson’s baby – 50 de ani „fără lacrimi”
- Miercuri, 08 Iulie 2009 17:07 |
- PR Romania
McCann PR a obtinut distinctia “Creative team of the year” la International Stevie Awards
- Vineri, 17 Iulie 2009 07:45 |
- PR Romania
F5 X-Media şi ARBOinteractive au încheiat un parteneriat pentru administrarea în comun a spaţiilor publicitare de pe mobisite-urile din protofoliu
- Luni, 06 Iulie 2009 10:06 |
- PR Romania
Petrom ii invita pe copiii cu varste intre 10 si 13 ani in „Tabara din Tara lui Andrei”
- Vineri, 17 Iulie 2009 07:43 |
- PR Romania
Arval şi Renault sunt parteneri într-un proiect ce vizează vehiculele electrice
- Luni, 06 Iulie 2009 09:58 |
- PR Romania
Serban Copot de la Animal X -ambasadorul campaniei "Play to Stop - Europe for Climate"
- Joi, 16 Iulie 2009 11:14 |
- PR Romania
Comisia Europeană si MTV Networks International au lansat astăzi campania Play to Stop – Europe for Climate, care se va desfășura pe parcursul a șase luni si al cărei obiectiv este sensibilizarea tinerilor fată de pericolele pe care le prezintă schimbările climatice; campania va mobiliza publicul tânăr în perspectiva conferinței privind climatul care va avea loc anul acesta, în luna decembrie, la Copenhaga. Play to Stop vizează 11 state membre si va cuprinde videoclipuri, un concert al formației Moby la Stockholm, două concerte ale altor artisti la Budapesta si la Copenhaga, transmisiuni pe internet si jocuri, precum si materiale editoriale privind schimbările climatice. Conferința privind schimbările climatice de la Copenhaga, la care se vor aborda modalitățile de continuare a Protocolului de la Kyoto, se deschide la 7 decembrie.