17042021

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

MOL sustine 100 de tineri talentati in cadrul programului "Pot ajuta?"

MOL România şi Fundaţia pentru Comunitate au anunţat câştigătorii ediţiei 2009 a programului ”Pot ajuta?”.  Printre câştigători se numără Anamaria Tămîrjan, gimnastă medaliată cu bronz la jocurile olimpice de la Beijing, Vasile Alexandru Ghilea, lider în 2008 al clasamentului european de tenis şi Bernadett Bálint, cea mai bună jucătoare de tenis de masă din Europa în categoria sa. De asemenea, lista câştigătorilor îl include şi pe violonistul Francesco Ionaşcu, care a fost premiat la nenumărate concursuri naţionale şi internaţionale.

Citeste mai mult...

GE prezinta cel de-al cincilea Citizenship Report, Resetting Responsibilities

Raportul include prezentarea operaţiunilor derulate de către GE la nivel global în anul fiscal 2008,  precum şi trecerea în revistă a iniţativelor GE în domeniul responsabilităţii corporatiste, din perspectiva a patru teme-cheie: energiei şi schimbările climatice, demografie,  pieţe de creştere şi pieţe financiare. Documentul include şi o perspectivă detaliată asupra relaţiei dintre companie şi societate, în contextul unei recesiunii globale, reflectând importanţa responsabilităţii corporatiste, ca parte integrantă a strategiei de afaceri a GE.

Citeste mai mult...

IQads lanseaza a cincea editie AdPlay

IQads a lansat a cincea editie AdPlay, un concurs IQads, oferit de MasterCard, singurul care testeaza abilitatea participantilor de a recunoaste reclame, sloganuri si informatii despre branduri.

Citeste mai mult...

2activePR a câştigat contul Lenovo

La numai o lună de la comunicarea oficială a afilierii la reţeaua internaţionala Fleishman-Hillard, 2activePR îşi adauga încă un client în portofoliul agenţiei. Agentia a fost desemnată câştigătoarea contului de PR al Lenovo România în urma unui pitch finalizat în luna iunie a acestui an. 2activePR va derula constant activităţi de comunicare corporate şi de produs.

Citeste mai mult...

Industria muzicala din Romania adopta sectorul non-profit

Trupele SISTEM, Hi-Q, Vita de Vie, The Amsterdams si Interzis au decis sa adopte cate un ONG, ca urmare a apelului lansat prin proiectul „Adopta un ONG”, initiat pentru a creste vizibilitatea sectorului non-profit din Romania.

Citeste mai mult...

Lowe PR dezvolta pro bono campania "Batranete frumoasa"

Fundaţia Principesa Margareta a României a lansat pe 18 iulie campania „Bătrâneţe frumoasă” din cadrul proiectului “Voluntari – Ambasadori ai schimbării”. Această iniţiativă este prima campanie naţională de strângere de fonduri în beneficiul vârstnicilor, pentru a le oferi acestora sprijin atât material (dotarea căminelor de bătrâni, bani şi asistenţă la domiciliu), cât şi emoţional (activităţi de intergeneraţionalitate, educative, creative sau sportive).

Citeste mai mult...

380 de copii beneficiari ai campaniei RBS „O săptămână în iunie”

RBS România s-a alăturat campaniei „O săptămână în iunie” iniţiată de divizia internaţională GTS Operations (GTS - Global Transaction Services) a Grupului RBS. În România această campanie şi-a propus să ajute cât mai mulţi copii defavorizaţi.

Citeste mai mult...

De la marketing-ul de turma la marketing-ul direct

„De ce marketing direct si nu marketing de turma?” este intrebarea pe care probabil si-o adreseaza multi dintre specialistii in marketing…. si pe care o s-o auzim tot mai des,  cat de curand. De ce unul si nu celalalt…cu atat mai mult cu cat ambele forme sunt unelte ale unui proces permanent, prin care oamenii sunt incurajati sa ia o decizie de cumparare, ambalat  frumos sub eticheta publicitatii? Pai, foarte simplu…pentru ca atata timp cat nu faciliteaza sau garanteaza vanzarea unui produs, atunci nu este marketing.

Citeste mai mult...

Inscrieri la Romanian PR Award pana pe 1 septembrie

logo-award-edt7Inscrierile la cea de-a 7-a editie a competitiei Romanian Public Relations Award incep astazi, 9 iulie, si se vor incheia pe 1 septembrie 2009. Cele mai bune proiecte inscrise in cele 8 sectiuni de concurs vor fi premiate cu ocazia Galei PR Award, in seara zilei de 30 septembrie, la Palatul Parlamentului. 32 specialisti in PR, practicieni recunoscuti international, asigura jurizarea competitiei.

Citeste mai mult...

OKI Printing Solutions comunică prin 4 ACE

KI Printing Solutions, unul dintre cei mai importanți furnizori internaționali de soluții de printing, va comunica începând din această lună prin agenția de PR 4 ACE .

Citeste mai mult...

Lowe PR semnează cea mai mare campanie aniversară din istoria locală a brandului Johnson’s baby – 50 de ani „fără lacrimi”

Supranumită şi campania mulţumirilor, aniversarea a 50 de ani de la brevetarea formulei „fără lacrimi” de către Johnson&Johnson se poziţionează ca una dintre cele mai inedite campanii implementate anul acesta.

Citeste mai mult...

McCann PR a obtinut distinctia “Creative team of the year” la International Stevie Awards

Agenţia McCann PR a câştigat International Stevie Award la categoria “Creative team of the year” pentru al 2-lea an consecutiv, campania premiată fiind “Bookfest. Cărţile au răspunsuri”.

Citeste mai mult...

F5 X-Media şi ARBOinteractive au încheiat un parteneriat pentru administrarea în comun a spaţiilor publicitare de pe mobisite-urile din protofoliu

“Dacă în vest publicitatea pe mobil înregistrează deja procente importante din share, în România piaţa este abia în formare. Împreună cu ARBOinteractive încercăm să încurajăm consumul pe acest segment şi să arătăm clienţilor că singure sau în complementaritate cu alte media, în funcţie de obiectivele campaniei în cauză, soluţiile de mobile advertising pot livra rezultate foarte bune”, spune Dragoş Gurăroşie, director executiv F5 X-Media.

Citeste mai mult...

Petrom ii invita pe copiii cu varste intre 10 si 13 ani in „Tabara din Tara lui Andrei”

Vara aceasta, Petrom ii asteapta pe copiii cu varste intre 10 si 13 ani in „Tabara din Tara lui Andrei”. Tabara eco-civica se desfasoara la Durau, in judetul Neamt, in perioada 6-11 septembrie si are ca scop formarea si educarea copiilor participanti in spiritul protejarii mediului si a comunitatii in care traiesc. Pentru a castiga unul dintre cele 60 de locuri scoase la concurs de Petrom, copiii trebuie sa se inscrie, impreuna cu parintii lor, in perioada 15 iulie – 15 august pe site-ul www.taraluiandrei.ro. Castigatorii vor fi desemnati prin tragere la sorti, iar numele acestora vor fi afisate pe site pe 20 august. 

Citeste mai mult...

Arval şi Renault sunt parteneri într-un proiect ce vizează vehiculele electrice

Renault şi Arval, partenerul principal pe segmentul serviciilor de leasing operaţional al Renault în Europa, au decis să colaboreze în scopul accelerării procesului de identificare a unor soluţii inovative, parte a proiectului european referitor la vehicule electrice al Renault-Nissan. Cele două companii vor dezvolta până în 2011 soluţii inovative şi o ofertă complexă pe segmentul vehiculelor hibrid, continuând astfel să contribuie semnificativ la reducerea emisiilor de carbon.

Citeste mai mult...

Serban Copot de la Animal X -ambasadorul campaniei "Play to Stop - Europe for Climate"

Comisia Europeană si MTV Networks International au lansat astăzi campania Play to Stop – Europe for Climate, care se va desfășura pe parcursul a șase luni si al cărei obiectiv este sensibilizarea tinerilor fată de pericolele pe care le prezintă schimbările climatice; campania va mobiliza publicul tânăr în perspectiva conferinței privind climatul care va avea loc anul acesta, în luna decembrie, la Copenhaga. Play to Stop vizează 11 state membre si va cuprinde videoclipuri, un concert al formației Moby la Stockholm, două concerte ale altor artisti la Budapesta si la Copenhaga, transmisiuni pe internet si jocuri, precum si materiale editoriale privind schimbările climatice. Conferința privind schimbările climatice de la Copenhaga, la care se vor aborda modalitățile de continuare a Protocolului de la Kyoto, se deschide la 7 decembrie.

Citeste mai mult...

Parteneri

Logo Vodafone    BT Logo Aliniat Central          Oxygen Logo nou     BDR 25 years logo web