Agenția 4 ACE, alături de Institutul Naţional de Cercetare - Dezvoltare Marină "Grigore Antipa", inițiază campania națională ”Mesaje pentru Marea Neagră”
- Miercuri, 14 Octombrie 2009 17:03 |
- PR Romania
Sprint in linie dreapta: Conferinta Internationala de Responsabilitate Sociala: CSR’09 „Turning Innovation into Responsibility”
- Miercuri, 14 Octombrie 2009 12:55 |
- PR Romania
Enel, Cadbury, Ogilvy, Procter & Gamble, World Wildlife Fund International si Intel se alatura grupului de peste 30 de experti in CSR care se intalnesc la Bucuresti pentru cea de-a patra editie a Conferintei Internationale de Responsabilitate Sociala Corporatista CSR’09 „Turning Innovation into Responsibility”. Evenimentul ce va avea loc la Hotel Radisson SAS Bucuresti in perioada 20-21 octombrie poarta semnatura Saga Business&Community si beneficiaza de sprijinul CSR Europe.
Viitor Plus lanseaza Recicleta, un program pilot de colectare a deseurilor de hartie in birourile din Floreasca
- Miercuri, 23 Septembrie 2009 16:26 |
- PR Romania
O zi dedicată responsabilităţii sociale franco – române, la Bucureşti
- Marți, 13 Octombrie 2009 12:17 |
- PR Romania
Catavencu.ro vrea sa afle ce amintiri au romanii din “Epoca de Aur”
- Miercuri, 23 Septembrie 2009 15:52 |
- PR Romania
Visul romanesc de glorie socialista a lasat multe amintiri romanilor. Amintiri romantice, fara curent electric dar la lumina lumanarii. Amintirea supei din gheare, pentru ca statul la coada nu le aducea intotdeauna pe masa puiul in carne si oase. Romanii au pus umarul la cladirea socialismului sorbind din ceasca si ultimul strop de nechezol, reusind insa sa-l fenteze cu ajutorul umorului tipic si caracteristic.
RBS România - implicare pentru educaţie
- Vineri, 09 Octombrie 2009 08:41 |
- PR Romania
RBS România – Supergrounds: un loc de joacă dintr-o şcoală din Timişoara în aşteptarea transformării
- Miercuri, 23 Septembrie 2009 15:49 |
- PR Romania
GDF SUEZ Energy România lansează programul educaţional ,,Întâlnire cu energia’’ în oraşele Buşteni,Sinaia, Galaţi, Târgovişte şi Tg-Jiu
- Vineri, 09 Octombrie 2009 08:38 |
- PR Romania
„Întâlnirea cu energia” este un proiect educaţional iniţiat de GDF SUEZ Energy România şi Distrigaz Sud Reţele, ce vizează transmiterea de informaţii elevilor claselor a IV-a, despre sursele de energie în general, cu accent pe gazul natural.
Educaţia constituie una dintre direcţiile strategice de responsabilitate socială ale GDF SUEZ Energy România şi, de această dată, compania şi-a îndreptat atenţia asupra celor mici, căci ei sunt cei care vor trebui să utilizeze în mod raţional resursele energetice şi să protejeze astfel mediul înconjurător. Motivul alegerii acestui segment de vârstă este acela că, în această perioadă, elevii primesc primele noţiuni despre mediul înconjurător, ştiinţă, poluare etc şi sunt în măsură să înţeleagă şi să asimileze cunoştinţele respective.
The Public Advisors comunica stilul si eleganta bijuteriilor Tamara
- Luni, 21 Septembrie 2009 08:51 |
- PR Romania
„Toate pânzele sus” în regia Lowe PR şi AEG by Electrolux
- Vineri, 09 Octombrie 2009 08:34 |
- PR Romania
Prin acest proiect implementat de echipa Lowe PR, brandul AEG a fost prezent la toate momentele importante ale Regattei României, de la Skippers Briefing şi competiţia propriu-zisă, până la festivitatea de înmânare a premiilor şi petrecerea ce a urmat.
Carmen Georgescu, Marketing and Communication Manager Electrolux România, a înmânat premiul Overall al Regattei România echipajului Magic Time.
Profesorul Emerit Dennis L. Wilcox sustine dezbaterea "Cum tratam criza economica din PR"
- Vineri, 18 Septembrie 2009 14:17 |
- PR Romania
Joi, 24 septembrie, Profesorul Emerit Dennis L. Wilcox, autorul celebrei cărţi ”Relaţii Publice. Strategii şi tactici”, va susţine dezbaterea: “Cum tratăm criza economică din PR”.
Acesta va vorbi despre modalităţile de minimalizare a actualei crize economice, pornind de la studii de caz actuale.
Lowe PR, 100% rată de succes la PR Award 2009. Şi ne străduim mai mult!
- Miercuri, 07 Octombrie 2009 08:37 |
- PR Romania
Brand Connection susţine pro bono campania de voluntariat şi imagine a Crucii Roşii Române
- Joi, 17 Septembrie 2009 14:29 |
- PR Romania
În fiecare an, Societatea Naţională de Cruce Roşie din România, oferă sprijin şi ajută la îmbunătăţirea vieţii a mii de oameni din întreaga ţară. În cursul anului 2008, a venit în sprijinul a peste 162.000 de persoane (au beneficiat de ajutor aproximativ 34.000 de persoane afectate de inundaţii, incendii sau alunecări de teren şi peste 70.000 de bătrâni, bolnavi, copii instituţionalizaţi, familii cu venituri mici sau fără venituri, în timp ce, peste 56.000 de persoane au participat la programe de educaţie pentru sănătate).
Etică, transparenţă şi fair-play în PR-ul românesc
- Joi, 01 Octombrie 2009 08:35 |
- PR Romania

Interactions castiga al patrulea brand Nestle din portofoliu: JOE
- Joi, 17 Septembrie 2009 07:37 |
- PR Romania
Romanian Public Relations Award şi-a desemnat câştigătorii celei de-a şaptea ediţii
- Joi, 01 Octombrie 2009 07:52 |
- PR Romania
