Campaniile Samsung în contextul local de comunicare
- Miercuri, 19 Septembrie 2018 18:47 |
- Ioana Mârzac Sigarteu
Pentru a genera o comunicare eficientă, Samsung se adaptează contextelor locale și globale, cu scopul de a oferi utilizatorilor cea mai bună experiență mediată tehnologic. Strategia și mesajele trebuie să fie coerente și să se alinieze în comunicarea de brand globală, însă adaptarea la contextul local este esențială în atingerea publicurilor țintă. În acest sens, suntem mereu la curent cu ce își doresc utilizatorii, pentru a le oferi nu numai produse care să răspundă nevoilor lor, dar și experiențe memorabile în ceea ce privește relația cu brandul.
#mediciionline și transformarea modelului de business din industria farmaceutică spre iRep
- Joi, 08 Octombrie 2015 09:19 |
- Ruxandra Vasilescu
În domeniul medical, ca și în viață, de altfel, revoluția nu comportă sensul de evoluție, de inovație, ci de răscoală, de răsvrătire, de revoltă. Rețeta electronică, cardul de sănătate sunt doar câteva revoluții digitale recente pe care le-a dus românul, fie el medic, fie el pacient, ca să se alinieze la best practice-urile globale și la efectele multiple ale acestei interacțiuni digitale. Pentru o medicină 2.0, care să inspire inovație și să expire sănătate, prin calitatea vieții pacientului, provocarea este: cum putem să aliniem profesioniștii în sănătate la trendul digital? Care sunt stimulii care le pot declanșa al 6-lea simț în materie de tehnologie?
Inovaţie, comunicare şi leadership: noi evoluţii în comunicarea strategică
- Marți, 27 Ianuarie 2009 16:05 |
- Ansgar Zerfass & Simone Huck
Într-o eră a globalizării, procesele inovaţiei nu mai sunt liniare. Managementul inovaţiei ar trebui să fie înţeles mai degrabă ca un proces integrat, co-operativ şi iterativ ce trebuie planificat şi controlat strategic - şi sprijinit în mod fundamental de către comunicare.
Limba ascuţită a tehnologiei
- Duminică, 08 Aprilie 2012 22:00 |
- Anda Copaceanu
Inovaţia în tehnologie este de necontestat. În fiecare zi se anunţă noi şi noi produse şi sisteme revoluţionare, toate asociate cu un beneficiu concret, acela de a face viaţa mai uşoară, mai frumoasă sau mai bogată în experienţe. Tehnologiile sunt astăzi motorul schimbărilor sociale, prin alterarea comportamentelor, a gândirii, a memoriei, cât şi prin faptul că ele produc, fără doar şi poate, o cantitate considerabilă de cuvinte şi concepte noi.
Avem succes datorită oamenilor noştri. Un interviu cu Illona Schier, Henkel AG
- Marți, 27 Ianuarie 2009 15:54 |
- Illona Schier
În opinia mea, comunicarea internă este vitală în efortul de a lega planurile de management de aşteptările şi expectanţele angajaţilor. O strategie de comunicare şi un plan de marketing pe termen lung pot functiona doar dacă sunt adânc înrădăcinate în organizaţie şi aici intervine rolul comunicării interne.
Tehnologiile viitorului: ce ne rezervă 2012
- Miercuri, 04 Aprilie 2012 22:00 |
- Veronica Nicolae
Trăim într-o lume în continuă transformare şi nu este uşor să faci previziuni. Sincer, nici nu îmi propun. Ceea ce îmi doresc este să putem avea inteligenţa şi starea de spirit pentru a şti, bineînţeles nu cu certitudine, unde ne îndreptăm în ceea ce priveşte noile tehnologii. Prin toate informaţiile şi uneltele pe care le avem la dispoziţie, astăzi chiar avem o astfel de capacitate.
Comunicarea inovaţiei la Siemens. Un interviu cu Dr. Ulrich Eberl, Head of Technology Press and Innovation Communications în cadrul Siemens AG
- Marți, 27 Ianuarie 2009 14:55 |
- Dr. Ulrich Eberl
Comunicarea inovaţiei trebuie să urmeze înainte de toate strategia de afaceri a companiei. Acest lucru presupune să analizăm ce afaceri doreşte Siemens să întreprindă şi să vedem cum le putem comunica optim. Pornind de la această strategie încercam să construim poveşti de succes, exemple concrete de business inovativ pentru clienţi relevanţi. În relaţia cu jurnaliştii este foarte important să le permitem să arunce o privire în spatele culiselor, în laboratoarele unde se inovează propriu-zis. Acestea ar fi aşa-zisele imperative ale comunicării inovaţiei la Siemens.
Agenţiile de PR trebuie să se specializeze şi să fie parteneri de business pentru clienţii lor
- Duminică, 25 Aprilie 2010 18:13 |
- Veronica Nicolae
Pentru a face parte dintr-o echipă de Tech PR trebuie să ai un anumit fler pentru tehnologie, să simţi şi să trăieşti tehnologie, să îţi placă la nebunie această lume dinamică şi astfel nu vei face mari eforturi să o înţelegi. Puţini oameni de comunicare sunt capabili de acest lucru şi vă asigur că ‘spun’ aceste cuvinte din experienţă.
Orice am comunica, încercăm să fim consecvenţi. Interviu cu Oliver Stohlmann, Worldwide Communications Director Europe Pfizer
- Marți, 27 Ianuarie 2009 13:37 |
- Oliver Stohlmann
Inovaţia are un rol decisiv la Pfizer şi domină întreaga noastră activitate de comunicare. Sunt multe alte lucruri de comunicat, dar încercăm să ne focalizăm comunicarea asupra aspectelor ştiinţifice, asupra inovaţiilor şi asupra companiei, deoarece despre asta este vorba la Pfizer. Atunci când comunicăm proactiv, preluam şi analizam critic informaţii pe care le primim de la oameni de ştiinţă, de la leaderii unor proiecte şi ne concentrăm asupra avantejelor pe care inovaţiile le aduc oamenilor, pacienţilor şi pentru fiecare dintre noi în parte.