Creativ? Definitiv. Laudativ... imperativ!
- Duminică, 07 Iunie 2015 10:16 |
- Cristina Petcu
Și totuși, cine a întors mâna la spate adjectivului ăsta atât de încărcat de începuturi și l-a băgat în țarc de substantiv? Se prea poate că noi, industria de comunicare, ridicată pe umeri de accounți, îndrumată pe trasee de planneri și alimentată de sclipiri de creativi. Creativi... Dar hai să coborâm puțin cu picioarele la linia de start și să ne măsurăm, doar pentr-un moment, volumul avântului.
“Blind dinner”, bloggeri şi îngheţată. Pe scurt, o campanie de PR neconvenţională.
- Sâmbătă, 28 August 2010 22:00 |
- Ruxandra Vasilescu
Campania "Magnumize your senses", experienţa senzorială pe care brandul Magnum a oferit-o bucureştenilor, este un răspuns la toate oportunităţile pe care simţurile le lasă neexploatate. Pornind de la ideea că îintunericul ascute simţurile, ca odată ce ochii se închid, o lume întreagă de senzaţii se deschide", Magnum a dovedit consumatorului ce înseamnă cu adevărat un "răsfăţ regal": o "răsfăţo-experienţă" care îi exploatează toate simţurile nemijlocit, care trece dincolo de bariera gustului, îi alimenteaza curiozitatea şi îi trezeşte sentimentele.
Creativitatea diferentiaza prin seductie
- Vineri, 01 Iunie 2007 22:00 |
- Liviu Ion
Comunicare 360° pentru lansarea jocurilor LEGO
- Duminică, 08 August 2010 22:00 |
- Katharina Sutch & Helena Seppelfricke
Pentru lansarea jocurilor, grupul LEGO a mizat pe o comunicare de 360° şi a initiat o campanie de anunţuri încă înaintea introducerii produsului. Prezentarea imaginilor cheie la Stachus şi Gara Centrală din München au asigurat sporirea curiozităţii. Deoarece branşa jucăriilor este una foarte restrânsă, fără vreo importanţă prea mare în marele ansamblu economic, fiecare producător trebuie să "bată tare toba" pentru a se face auzit aşa cum trebuie în acestă piaţă. Intrarea pe un segment nou a fost pentru Grupul LEGO o nouă sarcină. De aceea, PR-ul şi celelalte acţiuni de marketing (precum instore şi online) trebuiau împletite în mod optim.