28092020

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

Confident Communications este agenția de PR pentru Xiaomi în România

Mara Gojgar Confident

Agenția de comunicare Confident Communications gestionează în România comunicarea pentru Xiaomi, lider global în tehnologie.

Citeste mai mult...

Fashion House Group selectează OXYGEN pentru servicii de PR și comunicare în România

FashionHouseGroup

Începând cu luna septembrie, FASHION HOUSE Group numește Oxygen ca agenție de relații publice și comunicare în România, în susținerea planurilor sale de dezvoltare pe plan local. Agenția a fost desemnată câștigătoare în urma unui proces de selecție complex.

Citeste mai mult...

Agenția Ideologiq a atins 1 milion de Euro CA în 2019, cu 40% mai mult față de anul precedent

Cu o experiență de peste 15 ani în comunicare digitală, agenția Ideologiq raportează o creștere cu 40% a cifrei de afaceri în 2019 față de 2018. În contextul actual, Ideologiq s-a bucurat de o evoluție financiară pozitivă în primele luni ale anului 2020, datorată creșterii numărului de clienți din portofoliu din anul 2019 dar și datorită adaptării rapide la noul context de piață.

Citeste mai mult...

360Live.Events: prima soluție românească pentru mari evenimente online și hibrid

Poza 360Revolution

Industria evenimentelor este una dintre cele mai afectate zone economice de pandemia Covid-19 și de măsurile sociale restrictive impuse la nivel internațional. Un studiu  recent arată că efectele pandemiei au provocat, la nivel global, o pierdere de 114 miliarde de dolari industriei organizatoare de evenimente, pe lângă sutele de mii de locuri de muncă pierdute.

Citeste mai mult...

Primele rezultate ale transformării digitale ale celui mai mare grup de comunicare din România

Stefan IordachePublicis Groupe România (Grupul) anunță primele rezultate ale procesului de accelere a transformării sale digitale pe plan local. Mizând pe sinergia dintre Creativitate, Data și Tehnologie, Publicis Groupe oferă clienților săi acces la cele mai avansate Servicii și Instrumente de lucru de pe piață, concentrate în patru arii de expertiză: Comunicare, Media, Data și Tehnologie.

Citeste mai mult...

Au început înscrierile la Romanian PR Award 2020

Imagine Cover PRAward 2020

Înscrierile la cea de-a 18-a ediție a competiției Romanian PR Award încep astăzi și se vor încheia pe 2 octombrie 2020. Pentru prima oară în istoria competiției, Gala de premiere va avea loc în format virtual, la finalul lunii noiembrie.

La majoratul Galei, într-un context general nu tocmai propice, Romanian PR Award mizează pe speranță și pe capacitatea de adaptare a breslei. „Suntem convinși că industria noastră se va dovedi suficient de adaptabilă pentru a supraviețui acestei perioade dificile. Cunoaștem cu toții neajunsurile acestei etape, dar alegem să pariem pe varianta pozitivă. E recomandabil ca, măcar din când în când, să devenim tonici și să recuperăm forța de a identifica și de a afirma binele, acolo unde îl întâlnim. Binele există, este identificabil, fie și într-un dozaj minimal“, a declarat Dana Oancea, președintele Forum for International Communications.

Citeste mai mult...

pastel și Unlock Market Research au lansat “Open Insights”

pastel Unlock Research Open Insights

Compania de cercetare Unlock Market Research împreună cu agenția de comunicare pastel lansează “Open Insights”, un nou program de cercetare și interpretare strategico-creativă, adaptat noului context.  

“Open Insights” este un instrument de cercetare calitativă cu generare de insight uri și interpretare strategică și creativă. Programul va pune față în față, într-o conversație live, oamenii din spatele brandurilor și consumatorii reali. Specialiștii de la Unlock Market Research vor interpreta datele, iar echipa pastel va pregăti în baza acestora un set de recomandări strategice și creative pentru o comunicare relevantă.

Citeste mai mult...

MSL The Practice este agenția de PR selectată de Glovo în România

Glovo

Începând cu luna septembrie a acestui an, MSL The Practice este agenția de relații publice a companiei Glovo în România, pentru comunicarea corporate și public affairs. Selecţia s-a făcut printr-un pitch la care au participat unele dintre cele mai importante agenţii de relații publice din București.

Citeste mai mult...

Starea presei în România

TudorComm ZiuaLibertatiiPresei

Jurnaliștii și publicul lor văd presa subordonată politicienilor, iar această migrație a jurnaliștilor către politic, o simplă consecință. Tinerii între 22 și 40 de ani au canale de media preferate și condamnă practicile de clickbait, dar recunosc că sunt atrași de titlurile pompoase. Iar persoanele de peste 40 de ani, educate, preferă să își caute singure informațiile și, deci, să își selecteze mereu sursele, fără să fie fidele. Jurnaliștii arată că presiunea financiară face ca, în ultimii 10 ani, multe instituții de media să intre fie sub influența politicului, fie sub „tirania audienței" și a logicii comerciale, care s-au răsfrânt puternic în politica editorială.

Citeste mai mult...

The Public Advisors lansează RepMeter, un instrument propriu de măsurare și de gestionare a reputației companiilor în rândul stakeholderilor

Raluca Mihalachioiu  Simona Dan

Reputația este un activ intangibil al unei companii, care poate deveni cel mai important scut de apărare într-o situație de criză. Studiile arată că jumătate dintre consumatori vor pune la îndoială atributele unui brand dacă acesta are recenzii negative, iar 70% dintre cei care își caută un job nu vor accepta unul din partea unei companii cu o reputație proastă. În plus, 8 din zece companii au observat îmbunătățiri în ceea ce privește valoarea de piață după ce și-au îmbunătățit reputația.  

Citeste mai mult...

TUDOR Communication a lansat un nou concept de emisiuni, de tip #TeleEvent, alături de partenerii de la NETv

Consumul de știri online a crescut cu 54% în luna martie, pe fondul interesului tot mai crescut al românilor pentru informații în contextul epidemiei de coronavirus, conform studiului SATI. Pentru a promova informarea corectă, echilibrată și de valoare în această perioadă, agenția de PR și branding personal TUDOR Communication a lansat un nou concept de emisiuni, de tip TeleEvent, alături de partenerii de la NETv: 2Value TV cu Mihaela Tudor și Brands that Value cu Daniela Palade Teodorescu.

Citeste mai mult...

Oxygen preia Frank Group

Oxygen ilustratieOxygen, fondată în urmă cu aproape 12 ani ca agenție de relații publice și prezentă cu birouri în București și Cluj-Napoca, preia grupul de advertising și digital Frank, și se repoziționează ca agenție integrată de comunicare. Tereza Tranakas preia conducerea Oxygen în calitate de Managing Partner.

Citeste mai mult...

Samsung va lansa Innovation Report 2020

Samsung pregătește un proiect ambițios pe care urmează să îl lanseze în cursul acestui an. Innovation Report este un ”catalog” digital cu analize, studii, infografice și opinii despre inovațiile tehnologice care vor defini viitorul. Informațiile se bazează pe studii și analize realizate intern pe piața locală, care vin cu informații noi și valoroase. Informațiile din acest raport nu au mai fost publicate până acum și pot constitui resurse valoroase de informare pentru jurnaliști, tech industry leaders și consumatori interesați de tehnologie.

Citeste mai mult...

Alegeri PROI Worldwide pentru EMEA: Eliza Rogalski devine noul Vicepreședinte al regiunii în care sunt incluse cele mai creative agenții independente de PR

Eliza Rogalski PROI

Eliza Rogalski, Managing Partner & Strategy Leader Rogalski Damaschin Public Relations, preia mandatul de Vicepreședinte pentru regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa) al rețelei PROI Worldwide (Public Relations Organisation International), cea mai mare rețea globală de agenții de comunicare independente începând din luna iulie, poziția fiind ocupată pe bază de voluntariat și fără întreruperea rolului pe care îl îndeplinește în Romania în calitate de consultant pentru clienții agenției sale de PR.

Citeste mai mult...

Superbrands România celebrează 15 ani de promovare a excelenţei în branding

Cartea Superbrands 2020

Superbrands România aniversează 15 ani de activitate în evaluarea şi promovarea culturii de branding, prin Gala Superbrands, evenimentul de referinţă, care premiază branduri cu statut de Superbrand în piața locală. Intitulată simbolic “Imagine: The Art of Building Brands”, Gala, ajunsă acum la a IX - a ediţie, are o dublă însemnătate: acordarea de trofee unor branduri desemnate Superbrands, prin jurizarea şi cercetarea de piaţă, derulate pe tot parcursul anului 2019, precum şi lansarea celei de a noua cărţi Superbrands pentru România.

Citeste mai mult...

Carta Diversității din România prezintă publicația „Managementul Diversității în Organizațiile din România”

Cover Publication CartaDiversitatii

Carta Diversității din România lansează un proiect editorial unic care reunește sub aceeași umbrelă concluziile primei cercetări locale privind managementul diversității, bune practici de management al diversității și incluziunii (D&I) din România, interviuri cu experți români și internaționali și o serie de mesaje de susținere din partea mediului instituțional și de afaceri pentru promovarea principiilor egalității și nediscriminării în societatea românească.

Citeste mai mult...

Parteneri

Logo Vodafone    BT Logo Aliniat Central          Oxygen Logo nou     BDR 25 years logo web