04102023

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

Dorna și Salvați Copiii România, alături de Simona Halep, îndeamnă românii să își ia un #Jobdeosecundă în sprijinul copiilor născuți prematur

Job-de-o-secunda

Dorna, în parteneriat cu organizația Salvați Copiii România, lansează consumatorilor săi o nouă provocare în cadrul campaniei Grijă pentru copii: aceea de a-și lua un #Jobdeosecundă în sprijinul copiilor născuți prematur! Campania Grijă pentru copii, care a ajuns, anul acesta, la cea de-a șasea ediție, susține lupta pentru viață a copiilor născuți prematur. Începând cu 2015, Simona Halep, jucătoare profesionistă de tenis aflată pe locul I în clasamentul feminin de tenis la nivel mondial, s-a alăturat acestei cauze, îndemnând la implicarea activă a fiecăruia dintre noi.

Citeste mai mult...

MedLife a transmis prima operație intervențională la inimă cu hologramă din România

Medlife operatie holograma

MedLife, liderul serviciilor medicale private din România, lansează o nouă premieră în anul 2018: prima operație intervențională la inimă cu hologramă din România, transmisă în direct. Operația -a desfășurat marți, 12 iunie 2018, de la ora 18:30, la AngioLife (parte din MedLife) și a fost realizată de dna. Dr. Florina Pinte, medic primar cardiologie intervențională.

Citeste mai mult...

Nică al lui Ștefan a Petrei e influencer pentru Minio Studio într-o campanie de recrutare inedită

Recrutare Minio

Minio Studio își dezvoltă semnificativ expertiza în domeniul digital, deschizând patru poziții pentru specialiștii în domeniu, în cadrul unei campanii de recrutare aparte.

Citeste mai mult...

Best Practices in Romanian CSR, ediția a 3-a

Azores

Agenția de consultanță The Azores Sustainability & CSR Services organizează a treia ediție a conferinței “Best Practices in Romanian CSR”  în data de 19 iunie 2018, la Hotelul Intercontinental din București, Sala Rapsodia. În cadrul acestei conferințe vor fi anunțate rezultatele analizei Romania CSR Index 2018, editia a 3-a - cea mai importantă analiză a domeniului responsabilității sociale și de mediu din România.

Citeste mai mult...

Se lansează “Bune practici corporate: top proiecte marketing & CSR prin sport”

Sports Marketing Romania

Adrenallina Sports PR & more, prima agenție de PR din România dedicată comunicării în zona sport, viață sănătoasă, wellness, organizează joi, 10 mai, ediția a 3-a Conferinței Sports Marketing în România.

Citeste mai mult...

The Golden Book of Romanian Public Relations

Carte GoldenBook

Dragi cititori,

Mai avem pe stoc ultimele exemplare din volumul pe care l-am coodonat cu mare bucurie - The Golden Book of Romanian Public Relations (15 ani de practică și reperele unei industrii). Cartea a fost lansata pe 21 noiembrie la Carturesti si, spre bucuria mea, tirajul este aproape epuizat. Mai sunt doar cateva zeci de exemplare la noi si cateva la Carturesti.

Citeste mai mult...

Lidl România susține „Găina care a născut pui vii”, un proiect de educare a liceenilor despre fake news organizat de Școala de Valori & WizeGen

Gaina fakenews"Găina care a nascut pui vii", un proiect de media literacy inițiat de Ana-Maria Diceanu, specialist în comunicarea de criză și jurnalistul Tudor Mușat alături de Școala de Valori & WizeGen își propune să ajungă anul acesta la 1000 de elevi din toată țara pentru a-i ajuta să descifreze corect mesajele din media de astăzi.

Citeste mai mult...

Oxygen a fost selectată agenția de comunicare corporate a Moncler în România

Tereza Tranakas 3

Agenția independentă de comunicare Oxygen a fost desemnată, în urma unui proces complex de selecție, să ofere la nivel local consultanță strategică de comunicare, servicii de relații publice și relații cu presa pentru compania de modă de lux Moncler.

Citeste mai mult...

Orange semnează Carta Diversității

Orange carta diversitatii 1Orange România a semnat Carta Diversității în cadrul ceremoniei oficiale organizate de Romanian Diversity Charter pe 18 aprilie 2018. Astfel, Orange își ia angajamentul de a continua investiția în proiecte de diversitate, incluziune și egalitate la locul de muncă. 

Citeste mai mult...

Ana-Maria Diceanu lansează Brain 4 Strategy, agenție de consultanță în PR

ana-diceanu 2Specialistă în comunicarea corporate și gestionarea situațiilor de criză, Ana-Maria Diceanu lansează o agenție care vine să completeze peisajul pieței de consultanță PR din România. Brain 4 Strategy oferă servicii în cinci zone principale: managementul reputației, comunicare financiară, comunicare de criză, training media și simulări de criză, măsurare și evaluare. Abordarea multidisciplinară în dezvoltarea strategiei de PR oferă clienților certitudinea unei comunicării coerente ce plasează reputația și rezultatele în prim plan.

Citeste mai mult...

80 de organizații au semnat Carta Diversității din România

poza grup carta diversitatii

În cadrul unei ceremonii oficiale care a avut loc astăzi, 18 aprilie, la JW Marriott, 80 de organizaţii au aderat public la principiile Cartei Diversităţii şi și-au anunțat sprijinul în promovarea unei culturi a diversității în România.

Citeste mai mult...

Oxygen își deschide birou la Cluj-Napoca

Ruxandra Marin

Agenția independentă de comunicare Oxygen își deschide filială la Cluj-Napoca, ca parte a strategiei companiei de a se dezvolta și a fi alături de mediul de afaceri dinamic din zona de Nord-Vest a țării. Ruxandra Marin, Senior Partner, parte din echipa Oxygen încă de la înființarea companiei, va coordona operațiunile locale ale agenției.

Citeste mai mult...

The House PR Agency aniversează 3 ani

Echipa HousePR

The House PR Agency, o agenție de comunicare ieșită din tiparele clasice, aniversează 3 ani pe piața din România. Un mix eclectic între practicile locale și principiile de business britanice, compania funcționează sub egida unei comunicări eficiente, îmbinate cu creativitatea. La ceas aniversar, The House PR Agency a demonstrat competență în arii de expertiză foarte variate și se bucură de un portfoliu cu clienți mari printre care 4F, Arval part of BNP Paribas, Garanta Asigurări, Seminis, VitalFields, Monsanto.  

Citeste mai mult...

MSL The Practice este agenția de PR pentru comunicarea corporate L'Oréal România

Simona Firtat 2Începând cu luna mai a acestui an, MSL The Practice este agenția de relații publice a companiei L'Oréal România, pentru comunicarea corporate. Selecţia s-a făcut printr-un pitch la care au participat unele dintre cele mai importante agenţii de relații publice din București.

Citeste mai mult...

Carta Diversității din România își așteaptă semnatarii

Photo AmbasadaBritanica 2Documentul, considerat de către Platforma Europeană a Diversității unul dintre cele mai eficiente instrumente de recunoștere și valorizare a diversității și egalității de șanse, stabilește o serie de principii generale, asumate voluntar de către semnatari, cu scopul de a promova diversitatea, non-discriminarea, incluziunea și egalitatea de șanse la locul de muncă.

Citeste mai mult...

Experimente științifice distractive dedicate persoanelor cu deficiențe de auz și de vedere, la Casa Experimentelor

Casa-ExperimentelorPeste 500 de persoane cu deficiențe de vedere sau de auz au experimentat fenomenele științifice într-un mod distractiv, prin „Știință pentru toți, pentru o viață mai bună”, un proiect al Asociației pentru Formare. Proiectul s-a desfășurat în perioada iunie 2017 – martie 2018  și a fost finanțat de Fundația Orange, prin fondul Lumea prin Culoare și Sunet.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP           GMP logo 2