18042024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

Grupul Digi | RCS & RDS lansează prima campanie de imagine corporate

Foto Digi campanie

Digi | RCS & RDS lansează prima campanie de imagine a grupului, prin care aduce în atenția publicului povestea companiei și evoluția acesteia, în paralel cu transformarea societății românești. Sub sloganul "De 25 de ani, conectați #Nelimitat", campania vorbește despre modul în care Digi | RCS & RDS a intrat în viețile românilor, odată cu televiziunea prin cablu, continuând cu internetul și telefonia fixă și mobilă. În peste 25 de ani de activitate, compania a devenit unul dintre reperele pieței de comunicații electronice, în regiune, iar creșterea sa a atras și nevoia transformării.

Citeste mai mult...

Metropolitan Life lansează o campanie despre obiceiurile românilor în situații neprevăzute

Suna-un-prieten

Metropolitan Life lansează #SunăUnPrieten, o campanie despre modul în care românii se raportează la situațiile neprevăzute, care adesea îi fac să se simtă lipsiţi de control. Campania a fost creată pentru promovarea asigurării de viață Așa cum vrei tu – o soluţie simplă, flexibilă și transparentă - prin care consumatorii pot avea mai mult control asupra momentelor imprevizibile pentru a se bucura mai mult de viaţă alături de cei dragi.

Citeste mai mult...

MedLife a transmis prima operație intervențională la inimă cu hologramă din România

Medlife operatie holograma

MedLife, liderul serviciilor medicale private din România, lansează o nouă premieră în anul 2018: prima operație intervențională la inimă cu hologramă din România, transmisă în direct. Operația -a desfășurat marți, 12 iunie 2018, de la ora 18:30, la AngioLife (parte din MedLife) și a fost realizată de dna. Dr. Florina Pinte, medic primar cardiologie intervențională.

Citeste mai mult...

Horia Tecău și McCann PR fac echipă în comunicare

Lavinia-Chican---Horia-Tecau

Agenția McCann PR se ocupă, începând din luna august a acestui an, de coordonarea strategiei de comunicare pentru jucătorul profesionist de tenis Horia Tecău, singurul român campion de dublu la Wimbledon, US Open și Australian Open.

Citeste mai mult...

Best Practices in Romanian CSR, ediția a 3-a

Azores

Agenția de consultanță The Azores Sustainability & CSR Services organizează a treia ediție a conferinței “Best Practices in Romanian CSR”  în data de 19 iunie 2018, la Hotelul Intercontinental din București, Sala Rapsodia. În cadrul acestei conferințe vor fi anunțate rezultatele analizei Romania CSR Index 2018, editia a 3-a - cea mai importantă analiză a domeniului responsabilității sociale și de mediu din România.

Citeste mai mult...

Centrade | Cheil Romania lanseaza DIA – un centru de servicii unic pentru Samsung Europa

Cheil Europa este agentia selectata de Samsung pentru a lansa DIA (Digital Intelligence and Analytics) - primul centru integrat de servicii digitale si de analiza a datelor. Centrade | Cheil este mandra sa anunte ca acest centru de servicii, unic prin expertiza sa, care deserveste intreaga piata europeana, este localizat in Romania. In cadrul acestui nou parteneriat, agentia va oferi servicii de analiza datelor ce vor raspunde nevoilor de marketing digital ale Samsung, folosind cele mai noi instrumente analitice. Printre serviciile oferite se numara analiza de date pentru propriile resurse digitale, masurarea si analiza traficului si a conversiei in e-retail, folosirea Hybris pentru e-commerce sau masurarea si analiza traficului pe site-urile partenerilor si ale competitorilor. Asadar, DIA devine principalul centru de analiza a traficului digital pentru Samsung pe piata europeana.

Citeste mai mult...

The Golden Book of Romanian Public Relations

Carte GoldenBook

Dragi cititori,

Mai avem pe stoc ultimele exemplare din volumul pe care l-am coodonat cu mare bucurie - The Golden Book of Romanian Public Relations (15 ani de practică și reperele unei industrii). Cartea a fost lansata pe 21 noiembrie la Carturesti si, spre bucuria mea, tirajul este aproape epuizat. Mai sunt doar cateva zeci de exemplare la noi si cateva la Carturesti.

Citeste mai mult...

Patru tinere cercetătoare pot câștiga burse în valoare de câte 42.000 lei în cadrul programului L’Oréal - UNESCO „Pentru femeile din ştiinţă”

L’Oréal România și UNESCO deschid înscrierile în cea de-a noua ediție a programului de burse private L’Oréal – UNESCO „Pentru femeile din știință”. Programul sprijină comunitatea științifică locală prin acordarea a patru burse pentru tinere cercetătoare din ariile Științele Vieții și Știintele Fizice. Valoarea unei burse este de 42.000 lei, iar sumele sunt menite să finanțeze activități de cercetare desfășurate pe teritoriul României.

Citeste mai mult...

Oxygen a fost selectată agenția de comunicare corporate a Moncler în România

Tereza Tranakas 3

Agenția independentă de comunicare Oxygen a fost desemnată, în urma unui proces complex de selecție, să ofere la nivel local consultanță strategică de comunicare, servicii de relații publice și relații cu presa pentru compania de modă de lux Moncler.

Citeste mai mult...

Raiffeisen Bank lanseaza o noua editie a programului de granturi Raiffeisen Comunitati

Raiffeisen Comunitati

Programul de granturi Raiffeisen Comunitati (www.raiffeisencomunitati.ro), organizat de Raiffeisen Bank, se afla la a opta editie si se desfasoara intre 2 iulie si 1 octombrie 2018. La finalul perioadei, banca va acorda finantari nerambursabile de aproximativ 10.000 de euro (echivalent lei), pentru maximum 10 proiecte educationale. La fel ca anul trecut, prin acest program se finanteaza proiecte din domeniul educatiei non-formale - financiare, antreprenoriale, civice si profesionale. Noutatea editiei din acest an consta in faptul ca proiectele finaliste vor fi prezentate si sustinute in fata unei comisii formate din specialisti in jurizarea  proiectelor comunitare, pentru ca granturile sa fie acordate pentru proiecte sustenabile si cu impact real in comunitate.

Citeste mai mult...

Ana-Maria Diceanu lansează Brain 4 Strategy, agenție de consultanță în PR

ana-diceanu 2Specialistă în comunicarea corporate și gestionarea situațiilor de criză, Ana-Maria Diceanu lansează o agenție care vine să completeze peisajul pieței de consultanță PR din România. Brain 4 Strategy oferă servicii în cinci zone principale: managementul reputației, comunicare financiară, comunicare de criză, training media și simulări de criză, măsurare și evaluare. Abordarea multidisciplinară în dezvoltarea strategiei de PR oferă clienților certitudinea unei comunicării coerente ce plasează reputația și rezultatele în prim plan.

Citeste mai mult...

JOHNSON’S® Baby și Golin îndrumă părinții începători, prin realizarea unui ebook despre îngrijirea copiilor

Ebook-JOHNSONS-Baby

După ce trăiesc intens emoția veștii că vor avea un copil, viitorii părinți încep să descopere cât de pregătiți sau nepregătiți sunt pentru acest eveniment extrem de important din viața lor. Tot atunci apar și primele întrebări despre îngrijirea bebelușului. Dacă în trecut cuplurile tinere primeau o mulțime de sfaturi mai mult sau mai puțin solicitate din partea rudelor și cunoscuților, astăzi este mult mai ușor să afle informațiile de care au nevoie, online. Dar, cu cât află mai multe opinii – multe dintre acestea neautorizate, cu atât le este mai greu să ia cea mai bună decizie pentru copilul lor.

Citeste mai mult...

Oxygen își deschide birou la Cluj-Napoca

Ruxandra Marin

Agenția independentă de comunicare Oxygen își deschide filială la Cluj-Napoca, ca parte a strategiei companiei de a se dezvolta și a fi alături de mediul de afaceri dinamic din zona de Nord-Vest a țării. Ruxandra Marin, Senior Partner, parte din echipa Oxygen încă de la înființarea companiei, va coordona operațiunile locale ale agenției.

Citeste mai mult...

McDonald’s lansează o nouă campanie de recrutare și oferă 1.000 de locuri de muncă

Employer-Branding McDDe 23 de ani, McDonald’s este unul dintre cei mai importanți angajatori din România. De 4 ani, compania a primit în fiecare an titlul de Cel Mai Bun Angajator din România, conform studiului AON. Cei 4.500 de oameni care lucrează în prezent la McDonald’s întâmpină aproape 200.000 de clienți zilnic în restaurante și le oferă cea mai bună experiență la fiecare vizită.

Citeste mai mult...

MSL The Practice este agenția de PR pentru comunicarea corporate L'Oréal România

Simona Firtat 2Începând cu luna mai a acestui an, MSL The Practice este agenția de relații publice a companiei L'Oréal România, pentru comunicarea corporate. Selecţia s-a făcut printr-un pitch la care au participat unele dintre cele mai importante agenţii de relații publice din București.

Citeste mai mult...

Dorna și Salvați Copiii România, alături de Simona Halep, îndeamnă românii să își ia un #Jobdeosecundă în sprijinul copiilor născuți prematur

Job-de-o-secunda

Dorna, în parteneriat cu organizația Salvați Copiii România, lansează consumatorilor săi o nouă provocare în cadrul campaniei Grijă pentru copii: aceea de a-și lua un #Jobdeosecundă în sprijinul copiilor născuți prematur! Campania Grijă pentru copii, care a ajuns, anul acesta, la cea de-a șasea ediție, susține lupta pentru viață a copiilor născuți prematur. Începând cu 2015, Simona Halep, jucătoare profesionistă de tenis aflată pe locul I în clasamentul feminin de tenis la nivel mondial, s-a alăturat acestei cauze, îndemnând la implicarea activă a fiecăruia dintre noi.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP