29032024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

GraffitiPR devine GRF+

Irina Bogdan GRF

Prin noua poziționare, GRF+ își propune să dezvolte un produs de comunicare integrat, cu o echipă multidisciplinară, axată pe crearea de conținut relevant. Agenția va pune mai mult efort pentru a construi campanii și un produs de consultanță care se concentrează pe o mai mare conexiune cu societatea.

Citeste mai mult...

Jam Session Agency continuă dezvoltarea agenției prin cooptarea în acționariat și management a 2 noi parteneri: Alexandra Vestineanu și Ioana Cadîr devin Co-Managing Partners

Alexandra Vestineanu Ioana Cadir

Jam Session Agency, câștigătoare a titlului Agenția Anului la Internetics 2021, continuă planul de cooptare a oamenilor-cheie din echipă în acționariat și management prin numirea a doi Co-Managing Partners: Alexandra Vestineanu și Ioana Cadîr, care anterior ocupaseră rolurile de Business Unit Leader.

Citeste mai mult...

Cosmin Baba este noul Creative Director al Oxygen

Cosmin BabaCosmin Baba, unul dintre creativii premiați și apreciați din industria de publicitate din România, se alătură agenției Oxygen în poziția de Creative Director, responsabil cu gestionarea echipei de creație și a produsului creativ. Cosmin se alatură echipei de leadership a Oxygen, în vederea consolidării poziției acesteia pe piața agențiilor de publicitate și comunicare integrată.

Citeste mai mult...

Superbrands, The Braves: eveniment dedicat curajului și excelenței în branding

Book Cover Superbrands 2021Curaj, inovație și performanță: aceste atribute au definit cea de-a X-a ediție a Programului Superbrands pentru România, derulat pe piața locală de către agenția de comunicare strategică BDR Associates.

Citeste mai mult...

Au început înscrierile la Romanian PR Award 2021

cover press 19 PRRom

Înscrierile la cea de-a 19-a ediție a competiției Romanian PR Award încep astăzi și se vor încheia pe 1 octombrie 2021. Gala de premiere va avea loc la finalul lunii noiembrie.

La cea de-a 19-a ediție, Romanian PR Award aduce în prim plan importanța sistemelor de evaluare în practica relațiilor publice și îi invită pe aplicanți să acorde o importanța sporită  standardelor de măsurare. Pentru a susține tema acestei ediții, organizatorii vor genera prin portalul PR Romania o serie de resurse/recomandări cu scopul de a contribui la adoptarea graduală a unui instrumentar de evaluare relevant la nivelul pieței autohtone.  

Citeste mai mult...

OXYGEN a fost selectată agenția de comunicare a Băneasa Shopping City

AndreeaFilip DanielaMatei

OXYGEN, agenția de comunicare integrată cu birouri în București și Cluj-Napoca, a fost desemnată agenția de PR a centrului comercial Băneasa Shopping City, destinația de shopping preferata de iubitorii de branduri premium.

Citeste mai mult...

BETANO invită utilizatorii să descopere universurile tematice ale cazinoului online, într-o campanie semnată de agenția OXYGEN

Ramona Dinescu Alina Savu

„Apasă play, jocul începe acum” este invitația pe care BETANO a lansat-o către pasionații de jocuri online, încurajându-i să descopere experiența unică a universurilor tematice din cazinoul online, printr-o campanie inovatoare. Prima serie video din România filmată în timp real, fără post-producție, semnată de agenția integrată de comunicare Oxygen, a depășit așteptările, înregistrând peste 7 milioane de vizualizări pe canalele dedicate.

Citeste mai mult...

Agenția Ideologiq încheie anul 2021 cu o cifră de afaceri de 2,2 milioane EUR

Adrian Ichim Adrian Apostol Ideologiq

Agenția de marketing și tehnologie Ideologiq încheie anul 2021 cu o creștere semnificativă de 55% a cifrei de afaceri, comparativ cu anul precedent. Astfel, afacerile agenției de pe parcursul anului trecut au depășit 2,2 milioane de euro. Extinderea operațiunilor pe teritoriul Greciei și Croației și respectiv, a serviciilor din portofoliu sunt factori care au contribuit la creșterea organică a rezultatelor din ultimul an. Pentru anul 2022, Ideologiq și-a propus atingerea unei cifre de afaceri de 2,5 milioane de euro.

Citeste mai mult...

Jazz Communication devine Jam Session Agency și Sonica Works

Colaj Jazz

Fondatorii Jazz Communication, prima câștigătoare din România a unui Gold Lion la festivalul de publicitate de la Cannes în categoria agențiilor independente, anunță lansarea a două noi entități de business: Jam Session Agency și Sonica Works.

Citeste mai mult...

Viața la țară prin oglinda educației

renovare laborator1

Se spune că nu se face carte în mediul rural. Nimic mai greșit!

Se spune că e aproape imposibil să desfășori actul educațional în condițiile existente azi în școli. Nimic mai adevărat!

În ultimii ani au fost elaborate numeroase programe naționale destinate îmbunătățirii condițiilor din școli și reducerii inegalităților socio-educaționale, însă performanța învățământului românesc a involuat. Iar pandemia i-a pus capac. Există calcule care arată că până în 2025, atât în mediul urban cât și în cel rural, vor fi cu 40% mai puțini copii decât în anii 2000...

Citeste mai mult...

„Între 1 și 2 sunteți voi” – noua campanie de conștientizare despre rolul fiecăruia în protejarea mediului înconjurător, semnată de agenția de marketing digital Ideologiq pentru brandul Alpla

Adrian IchimDespre plastic, numai de rău. Asta până când brandul ALPLA – producătorul austriac de ambalaje din plastic numărul 1 în lume, împreună cu agenția de marketing digital Ideologiq, au decis să schimbe perspectiva și să pună accent pe aspectele benefice, aducând în atenția publicului necesitatea educării cu privire la economia circulară.

Citeste mai mult...

Andreea Ghenoiu devine Creative Partner în Jam Session Agency

Andreea Ghenoiu

Jam Session Agency o numește Creative Partner pe Andreea Ghenoiu, aceasta devenind primul membru din echipă care participă la un plan de recompensare pe termen lung (Stock Option Plan), gândit să implice angajații care și-au dovedit rolul-cheie timp îndelungat în business la cel mai înalt nivel. Alături de co-fondatorul agenției, Valentin Suciu, Andreea va coordona echipele de creație.  

Citeste mai mult...

Manuela Gogu este noul Creative Director Golin

Manuela Gogu Creative Director Golin

Golin și Manuela Gogu fac din nou echipă începând din această vară, cu scopul de a face mai puternic produsul creativ al agenției și de a le oferi clienților soluții integrate, cu valențe creative multidisciplinare.

Citeste mai mult...

Romanian PR Award 2021 își prezintă campaniile nominalizate

cover press 19 PRRom

Juriul Romanian PR Award anunță nominalizările la cea de-a 19-a ediție a competiției. Proiectele nominalizate se detașează prin rigoare, creativitate și impact, consideră membrii juriului. Cea de-a 19-a ediție a competiției s-a bucurat de susținerea unui juriu internațional de top, reunind competențe în comunicare din 10 țări.

Citeste mai mult...

Simina Zidaru este noul Deputy Managing Director al agenției Tribal Worldwide România

Simina ZidaruSimina Zidaru devine noul Deputy Managing Director în cadrul Tribal Wordwide România, una din cele mai puternice agenții de digital la nivel local. Anterior, Simina a ocupat în Tribal poziția de Creative Director.

Citeste mai mult...

McCann PR lansează agenția digitală THE NEW

The NewSub deviza “scratch that”, THE NEW promite o atitudine de digital punk și un model de business disruptiv, unde costurile variază în funcție de chimia client-agenție și de valorile comune.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP