27092023

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

MedLife lansează campania ShareLife – Împreună facem România bine

MedLife ShareLife2

Competența merge dincolo de cuvinte, trebuie arătată. Un lider trebuie să fie într-un continuu proces de învăţare, îmbunătăţire, dezvoltare. Încă din 2014, MedLife și-a propus un demers ambiţios şi extrem de provocator, odată cu poziţionarea „Facem România bine”.

Citeste mai mult...

International School of Communication sustine o noua editie a programului avansat de comunicare

International School of Communication, in parteneriat cu agentia de training Creative Business Management, va sustine in perioada 6-9 iunie o noua editie a programului avansat de comunicare. Cursurile sunt structurate pe o zi si vor fi predate de expertii britanici in comunicare, Kelly Freeman si Paul Chequer. Elementul de noutate al acestei editii il reprezinta masterclass-ul de public speaking care vine in completarea celor de event management, PR strategic si comunicare interna.

Citeste mai mult...

Cristian Covaciu, Directorul General IPEC, este Antreprenorul anului 2016 în România

Cristian Covaciu

Cristian Covaciu, fondatorul companiei IPEC, a fost desemnat aseară câștigătorul competiției EY Entrepreneur Of The Year – România 2016. Antreprenorul a concurat pentru marele titlu alături de alți 49 de lideri de business și va reprezenta România în finala mondială EY World Entrepreneur Of The Year, de la Monte Carlo, din iunie 2017.

Citeste mai mult...

Telekom România şi Leo Burnett lansează o nouă platformă de comunicare: #NETLIBERARE

TLKM Manifesto KV

Telekom România şi Leo Burnett lansează platforma de comunicare #NETLIBERARE. Campania vorbeşte despre importanţa fundamentală a Internetului în ziua de azi şi despre serviciile oferite de companie, devenite acum şi mai accesibile tuturor românilor.

Citeste mai mult...

50 de antreprenori concurează pentru titlul EY Entrepreneur Of The Year – România 2016

Alexandru Lupea

50 de antreprenori au rămas în competiția finală pentru desemnarea Antreprenorului anului din cadrul ediției 2016 - EY Entrepreneur Of The Year România, din cei 60 de antreprenori înscriși.  Antreprenorii finaliști concurează pentru titlurile EY Entrepreneur Of The Year, Emerging Entrepreneur Of The Year și Social Entrepreneur Of The Year 2016.  

Citeste mai mult...

Proiect I.D.E.A.S –Lansarea Cartei Diversităţii în Slovenia, Croaţia şi România

logo-RDC

Forum for International Communications informează că a fost lansat proiectul I.D.E.A.S. (Incluziune. Diversitate. Egalitate. Conştientizare. Succes. - Lansarea Cartei Diversităţii în Slovenia, Croaţia şi România), finanțat de Comisia Europeană, DG Justiție și Consumatori și implementat de Compania pentru formarea și angajarea persoanelor cu dizabilități din Slovenia, cu parteneri din sectorul privat și public din România, Slovenia și Croația.

Citeste mai mult...

Romanian PR Award şi-a desemnat câştigătorii celei de-a XIV-a ediţii

GalaPRAward 2016

MSLGROUP The Practice a fost desemnată „Agenţia de PR a Anului” în cadrul celei de-a XIV-a ediţii a competiţiei Romanian PR Award care şi-a anunţat laureaţii într-o gală festivă desfăşurată aseară la JW Marriott.

Citeste mai mult...

McCann PR lansează GREATEENS

Logo GREATEENS

Într-o lume în care tehnologia digitală și internetul social ne transformă pe toți în creatori de conținut, McCann PR lansează GREATEENS – o inițiativă menită să descopere, să cureze, să sprijine și să promoveze următorul val de influenceri.

Citeste mai mult...

Romanian PR Award îşi prezintă campaniile nominalizate

ilustratie praward 2016

Juriul internaţional Romanian PR Award anunţă nominalizările pentru cea de-a XIV-a ediţie a competiţiei. Proiectele nominalizate se detaşează prin rigoare, creativitate, inovaţie şi impact, consideră membrii juriului. Cea de-a XIV-a ediţie a competiţiei s-a bucurat de susţinerea unui juriu internaţional de top, reunind competenţe în comunicare din SUA, Marea Britanie, Germania, Italia, Belgia, Franţa, Polonia, Ungaria şi România.

Citeste mai mult...

Vizita Preşedintelui ICCO la Bucureşti

ARRP

Industria de Relatii Publice din Romania se pregateste sa adere la platforma globala The International Communications Consultancy Organisation (ICCO). In etapa premergatoare afilierii Asociatiei Romane de Relatii Publice (ARRP) la organizatia internationala, presedintele ICCO, Maxim Behar, a sosit la Bucuresti pentru a discuta cu specialisti si reprezentanti ai agentiilor oportunitatile de colaborare, dar si tendintele actuale din acest domeniu.

Citeste mai mult...

Sports Marketing în România, concluzii: o nevoie de educaţie şi profesionalizare, pe toate segmentele - companii, autorităţi, massmedia

Sports Marketing

Adrenallina Sports PR & more, prima agenţie de PR dedicată comunicării sportive din România, a organizat miercuri, 12 octombrie, prima ediţie a Conferinţei Sports Marketing în România. Evenimentul a adus la un dialog comun companiile din România care investesc în sport sau se asociază cu sportul, asociaţiile/ federaţiile/ ONG-urile care dezvoltă activităţi în domeniul sportiv, precum şi sportivi amatori şi de performanţă, precum scrimera Ana Maria Popescu (Brânză), Marian Drăgulescu, cel mai titrat gimnast român şi Zsolt Torok, unul dintre cei mai buni alpinişti tehnici din România.

Citeste mai mult...

EY lansează EY wavespace, reţeaua globală a centrelor de inovare și dezvoltare

Bogdan Ion

EY lansează o reţea globală de centre de inovare și dezvoltare. Aceste centre vor avea rolul de a ajuta clienţii să se alinieze la noul val de schimbări radicale ce vor decurge din transformarea  afacerilor lor ca urmare a adoptării unei gândirii inovatoare în toate sectoarele industriale acoperite de departamentele şi expertiza EY.

Citeste mai mult...

S-a lansat cea de-a șasea ediție a proiectului CompetițIAA

Afis Competitiaa 6Pe 10 Octombrie s-a dat startul proiectulul CompetițIAA, ajuns anul acesta la a șasea ediție. Proiectul CompetițIAA a început în anul 2010, iar în total a adunat peste 600 de participanți și 53 de echipe finaliste.

Citeste mai mult...

Golin este agenția de PR a BRD pentru următorii trei ani

Monica BotezGolin este agenția selectată să coordoneze comunicarea corporate și de brand a BRD - Groupe Société Générale. În următorii trei ani, agenția va fi responsabilă de dezvoltarea și implementarea strategiilor și activităților de relații publice în concordanță cu viziunea și valorile băncii, cu produsele, serviciile și proiectele acesteia.

Citeste mai mult...

Cristina Hanganu se alătură echipei Lidl în poziţia de director de comunicare şi CSR

Cristina Hanganu 2Începând cu luna septembrie 2016, Cristina Hanganu ocupă poziția de Director de Comunicare și CSR în cadrul companiei Lidl România. Poziția este nouă și a fost creată ca urmare a dezvoltării rețelei de magazine Lidl pe piața din România, dar și datorită rolului strategic pe care comunicarea și implicarea în comunitate îl au pentru companie.

Citeste mai mult...

Schimbare de generație la conducerea grupului Action Global Communications

Chris ChristodoulouAction Global Communications, grup regional de consultanță în comunicare și relații publice, prezent în 40 de ţări inclusiv România, anunță o schimbare importantă în management: Chris Christodoulou preia rolul de CEO de la fondatorul companiei, Tony Christodoulou. Schimbarea de generație vine după 45 de ani de la înființarea firmei și este însoțită de o reînnoire a identității de brand.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP           GMP logo 2