27042025

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

Superbrands România: 10 ani de promovare a excelenţei în branding

Coperta SuperbrandsSuperbrands România sărbătoreşte un deceniu de activitate în evaluarea şi promovarea culturii de branding,  moment de referinţă marcat festiv prin Gala Superbrands organizată în onoarea marilor branduri ale României. Evenimentul aniversar a găzduit ceremonia de acordare a trofeelor unor branduri desemnate Superbrands, prin jurizarea şi cercetarea de piaţă derulate pe tot parcursul anului 2015, precum şi lansarea celei de a şaptea cărţi Superbrands pentru România.

Citeste mai mult...

MSLGROUP The Practice va comunica Bienala Internațională de Artă Contemporană din București

bb7

MSLGROUP The Practice, Agenția de PR a Anului 2015, devine partener exclusiv de comunicare pentru cea de-a 7-a ediție a Bienalei Internaționale de Artă Contemporană din București. Este prima dată când comunicarea pentru Bucharest Biennale va fi realizată de o agenție de PR.

Citeste mai mult...

Apel la decenţă

colectivStimați colegi,

În ultimele zile am fost cu toții martorii unor materiale de presă aflate la limita legalității, decenței și profesionalismului, generate de tragediile din incendiul Colectiv.

În numele întregii industrii de jurnalism și comunicare vă solicităm să respectați drepturile celor care nu mai sunt printre noi sau care încă suferă în spitale alături de familiile lor și să nu puneți presiune pe familii pentru a afla informații cu un impact emoțional major. Familiile aflate în suferință au nevoie de timp și de liniște pentru a putea depăși această tragedie.

Citeste mai mult...

Raiffeisen Bank România face trecerea la Google

Raiffeisen Bank inițiază transformarea digitală ca răspuns la nevoile în schimbare ale clienților săi. Pentru a răspunde acestora într-un nou mod, banca a decis să înceapă procesul de schimbare din interior, îmbunătățind modul în care angajații săi comunică și colaborează. Primul pas al acestei inițiative a fost acela de a utiliza Google Apps for Work ca soluție e-mail, de stocare și partajare a documentelor, împreună cu introducerea unei noi rețele sociale și îmbunătățirea accesului de pe telefonul mobil prin intermediul Android for Work. Raiffeisen Bank este prima bancă românească care trece la Google.

Citeste mai mult...

Superbrands România anunță 10 ani de activitate neîntreruptă în evaluarea culturii de branding

Infografic Superbrands

Superbrands România aniversează un deceniu de existenţă, moment marcat printr-o ediţie aniversară şi un nou website ce promite o experienţă digitală interactivă – www.superbrands-romania.com În 2005, organizaţia Superbrands a intrat în România prin selectarea agenţiei de comunicare strategică BDR Associates în calitate de partener exclusiv la nivel local.

Citeste mai mult...

Lowe are o nouă identitate de brand. Agenția de creație devine MullenLowe România

Veronica Savanciuc 2Începând de astăzi, agenția de publicitate Lowe își schimbă numele în MullenLowe, ca urmare a fuziunii de anul trecut dintre cele două entități creative recunoscute în advertisingul mondial. Schimbarea numelui agenției înseamnă și o nouă poziționare.

Citeste mai mult...

BDR Associates: 20 de ani de excelenţă în comunicare strategică în România modernă

BDR Associates aniversează două decenii de excelenţă în construirea şi modelarea pieţei de comunicare strategică din România, materializate prin proiecte ample dezvoltate pentru clienţi majori din multiple industrii, precum şi printr-o abordare definită de integritate si profesionalism, creaţie şi inovaţie.

Citeste mai mult...

CEZ Vânzare lansează alături de Rogalski Damaschin Public Relations 'Biblioteca de energie' destinată nevăzătorilor

Poster CEZCampania „Transformă hârtia în energie” lansează un proiect pentru accesibilizarea culturii în beneficiul persoanelor cu dizabilități de vedere, primul pas fiind deschiderea unei audiobiblioteci dedicate acestora. „Biblioteca de energie” (bibliotecadeenergie.ro), finanțată inițial de CEZ Vânzare printr-o donație totală de 25.000 de lei – câte 1 leu pentru fiecare abonat nou la efactura CEZ Vânzare – reprezintă doar startul unei platforme culturale complexe care va agrega ulterior și alte forme de artă.

Citeste mai mult...

IMAGE PR modernizează o sală de curs a facultății FJSC

IMAGE PR, unul dintre pionierii pieței de comunicare din România, devine în această toamnă prima agenție de PR care renovează și dotează complet o sală de curs din cadrul unei facultăți din România.

Citeste mai mult...

BDR Associates şi Festivalul CineMAiubit, un parteneriat de lung metraj

Agenţia de comunicare strategică BDR Associates a  susţinut şi în acest an Festivalul Internaţional de Film Studenţesc CineMAiubit care s-a desfășurat la București, în perioada 2-5 decembrie.  Aflat la  cea de- a 19-a ediţie, acest  proiect cinematografic major promovează talentele actoricești, regizorale, alte discipline conexe, precum și dezvoltarea școlii cinematografice ce se impune din ce în ce mai mult în plan european și mondial.

Citeste mai mult...

Te vedem aşa cum eşti tu – noua campanie de imagine a Bancpost

Bancpost a lansat noua campanie de imagine „Te vedem aşa cum eşti tu” ce pune accent pe abordarea personalizată a băncii în relaţia cu clienţii. Campania valorifică astfel o înţelegere profundă a clienţilor, a aşteptărilor şi nevoilor lor individuale, dincolo de cifrele statistice din studii şi cercetări clasice de piaţă.  

Citeste mai mult...

MSLGROUP The Practice, pentru a treia oară, Agenția Anului la Romanian PR Award

MSLPractice AgentiaAnului

MSLGROUP The Practice a fost desemnată, pentru a treia oară în cei nouă ani de la înființare, “Agenția de PR a Anului” la Romanian PR Award, cea mai importantă competiție de PR din România. MSLGROUP The Practice devine, astfel, prima agenție de PR din România, laureată de trei ori cu acest titlu. În cadrul galei Romanian PR Award, agenția a primit 17 premii și distincția “Best Use of PR Measurement & Evaluation”.

Citeste mai mult...

#ArenaFanilor, conceptul lansat de GMP Group la iniţiativa FRF, în contextul istoric al fotbalului românesc

Federația Română de Fotbal și GMP Group au lansat #ArenaFanilor cu scopul de crea un context participativ în relația iubitorilor de fotbal cu echipa națională. Campania creată de GMP Group, la iniţiativa FRF, a contribuit la decizia UEFA de a permite prezența spectatorilor la meciul România – Finlanda, campanie în urma căreia a fost atins un nou record de spectatori prezenți la un meci al echipei naționale. Totodată, #ArenaFanilor a facilitat crearea unui canal de comunicare pozitivă între suporteri și jucători.

Citeste mai mult...

Romanian PR Award şi-a desemnat câştigătorii celei de-a XIII-a ediţii

Gala 2015

MSLGROUP The Practice a fost desemnată „Agenţia de PR a Anului” în cadrul celei de-a XIII-a ediţii a competiţiei Romanian PR Award care şi-a anunţat laureaţii într-o gală festivă desfăşurată aseară la JW Marriott.

Citeste mai mult...

Un nou record de înscrieri la Romanian PR Award

ilustratie concept 2015

Cea de-a XIII-a ediţie a competiţiei Romanian PR Award a înregistrat un număr record de proiecte: 303 de aplicaţii la cele 27 categorii de concurs, o creştere de 28% faţă de numărul de proiecte înregistrat la ediţia anterioară.

Categoriile de concurs care au captat cel mai mult interesul participanţilor sunt Media Relations, PR pentru Marketing – produse şi servicii existente, Social Media, Digital PR, CSR, Organizaţii non-guvernamentale, Comunicare Internă şi Comunicare Corporatistă, acestea cumulând cele mai multe proiecte: 22, 21, 20, 19, 17, 17, 15 şi respectiv 15.

Citeste mai mult...

Romanian PR Award 2015 îşi prezintă campaniile nominalizate

ilustratie concept 2015

Juriul internaţional Romanian PR Award anunţă nominalizările pentru cea de-a XIII-a ediţie a competiţiei.

Proiectele nominalizate se detaşează prin rigoare, creativitate, inovaţie şi impact, consideră membrii juriului. Cea de-a XIII-a ediţie a competiţiei s-a bucurat de susţinerea unui juriu internaţional de top, reunind competenţe în comunicare din SUA, Marea Britanie, Germania,  Italia, Austria, Norvegia, Suedia, Olanda, Franţa, Ungaria şi România.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP