01122023

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

Apel la decenţă

colectivStimați colegi,

În ultimele zile am fost cu toții martorii unor materiale de presă aflate la limita legalității, decenței și profesionalismului, generate de tragediile din incendiul Colectiv.

În numele întregii industrii de jurnalism și comunicare vă solicităm să respectați drepturile celor care nu mai sunt printre noi sau care încă suferă în spitale alături de familiile lor și să nu puneți presiune pe familii pentru a afla informații cu un impact emoțional major. Familiile aflate în suferință au nevoie de timp și de liniște pentru a putea depăși această tragedie.

Citeste mai mult...

Superbrands România anunță 10 ani de activitate neîntreruptă în evaluarea culturii de branding

Infografic Superbrands

Superbrands România aniversează un deceniu de existenţă, moment marcat printr-o ediţie aniversară şi un nou website ce promite o experienţă digitală interactivă – www.superbrands-romania.com În 2005, organizaţia Superbrands a intrat în România prin selectarea agenţiei de comunicare strategică BDR Associates în calitate de partener exclusiv la nivel local.

Citeste mai mult...

CEZ celebrează adevărații eroi printr-o campanie integrată de comunicare

La aniversarea primului deceniu de activitate în România, Grupul CEZ lansează o campanie de comunicare inspirată din realitate, prin care își propune să dezvăluie publicului valorile și crezul pe care le promovează de 10 ani. Sub sloganul „Energia vine de la oameni”, campania este dezvoltată în jurul a 3 povești reprezentative pentru activitatea companiei în România, ale căror eroi sunt necunoscuți publicului larg, dar care își fac meseria cu profesionalism și, uneori cu sacrificii, pentru ca oamenii să aibă întotdeauna acces la energie electrică.

Citeste mai mult...

BDR Associates: 20 de ani de excelenţă în comunicare strategică în România modernă

BDR Associates aniversează două decenii de excelenţă în construirea şi modelarea pieţei de comunicare strategică din România, materializate prin proiecte ample dezvoltate pentru clienţi majori din multiple industrii, precum şi printr-o abordare definită de integritate si profesionalism, creaţie şi inovaţie.

Citeste mai mult...

Golin a selectat primul Untern

Alin GramescuGolin anunță câștigătorul primei ediții a programului Unternship, Alin Grămescu, un tânăr care va avea astfel șansa de a-și începe o carieră în comunicare într-un mod inedit.

Citeste mai mult...

IMAGE PR modernizează o sală de curs a facultății FJSC

IMAGE PR, unul dintre pionierii pieței de comunicare din România, devine în această toamnă prima agenție de PR care renovează și dotează complet o sală de curs din cadrul unei facultăți din România.

Citeste mai mult...

48 de antreprenori concurează pentru titlul EY Entrepreneur Of The Year – România 2015

48 de antreprenori români au rămas în competiția națională EY Entrepreneur Of The Year, după verificarea îndeplinirii condițiilor de eligibilitate de participare în concurs, față de 40 de antreprenori în 2014.

Citeste mai mult...

Te vedem aşa cum eşti tu – noua campanie de imagine a Bancpost

Bancpost a lansat noua campanie de imagine „Te vedem aşa cum eşti tu” ce pune accent pe abordarea personalizată a băncii în relaţia cu clienţii. Campania valorifică astfel o înţelegere profundă a clienţilor, a aşteptărilor şi nevoilor lor individuale, dincolo de cifrele statistice din studii şi cercetări clasice de piaţă.  

Citeste mai mult...

MSLGROUP CEE asigură comunicarea festivalului internațional GOLDEN DRUM 2015

GD 2015 visual

Anul acesta, rețeaua de comunicare MSLGROUP CEE, desemnată Eastern European Agency pentru anul 2015 din partea Holmes Report, își unește forțele cu GOLDEN DRUM, una dintre cele mai apreciate competiții de creativitate în advertising din lume, devenind partenerul de PR exclusiv al festivalului. Cea de-a 22-a ediție a GOLDEN DRUM, organizată de Slovenian Advertising Chamber, va avea loc între 13 și 16 octombrie 2015 la Grand Hotel Bernardin în Portorož, Slovenia.

Citeste mai mult...

#ArenaFanilor, conceptul lansat de GMP Group la iniţiativa FRF, în contextul istoric al fotbalului românesc

Federația Română de Fotbal și GMP Group au lansat #ArenaFanilor cu scopul de crea un context participativ în relația iubitorilor de fotbal cu echipa națională. Campania creată de GMP Group, la iniţiativa FRF, a contribuit la decizia UEFA de a permite prezența spectatorilor la meciul România – Finlanda, campanie în urma căreia a fost atins un nou record de spectatori prezenți la un meci al echipei naționale. Totodată, #ArenaFanilor a facilitat crearea unui canal de comunicare pozitivă între suporteri și jucători.

Citeste mai mult...

„Tăticii fac diferența!”, prima campanie pro-alăptare din România care implică bărbații

Campanie SAMAS Saptamana alaptariiRogalski Damaschin semnează prima campanie pro-alăptare din România care implică bărbați. Campania de comunicare desfășurată în luna august a fost realizată pentru Asociația SAMAS, singura rețea națională de educatori perinatali din România, specializați în consilierea gravidelor și mamelor de copii mici.

Citeste mai mult...

Un nou record de înscrieri la Romanian PR Award

ilustratie concept 2015

Cea de-a XIII-a ediţie a competiţiei Romanian PR Award a înregistrat un număr record de proiecte: 303 de aplicaţii la cele 27 categorii de concurs, o creştere de 28% faţă de numărul de proiecte înregistrat la ediţia anterioară.

Categoriile de concurs care au captat cel mai mult interesul participanţilor sunt Media Relations, PR pentru Marketing – produse şi servicii existente, Social Media, Digital PR, CSR, Organizaţii non-guvernamentale, Comunicare Internă şi Comunicare Corporatistă, acestea cumulând cele mai multe proiecte: 22, 21, 20, 19, 17, 17, 15 şi respectiv 15.

Citeste mai mult...

Ursus Breweries și Asociația Mame pentru Mame lansează campania “9 luni cu zero alcool”

Dana RogozUnul dintre angajamentele de dezvoltare durabilă ale Ursus Breweries este de a promova un consum responsabil de alcool. În linie cu acest angajament și cu ocazia Zilei Internaționale a conștientizării Problematicii Spectrului Tulburărilor Alcoolice Fetale, Ursus Breweries, în parteneriat cu Asociația Mame pentru Mame, lansează campania de informare „9 luni cu zero alcool” alături de hashtagul #9cu0 în social media.

Citeste mai mult...

Despre comunicarea corporativă şi instituţională, în oglindă. Prima sesiune a Atelierului de Comunicare Strategică, CEREFREA-CRU

Communication strategiqueJoi, 8 octombrie 2015, de la ora 18:00, Centrul Regional Francofon de Cercetări Avansate în Ştiinţe Sociale (CEREFREA) şi Centrul de Reuşită Universitară din cadrul Universității din București deschid prima sesiune a Atelierului „Comunicare Strategică. Abordări şi instrumente strategice în generarea şi influenţarea opiniei publice”. Întâlnirea va avea loc la sediul CEREFREA (str. Emile Zola, nr. 6, Sector 1,011847, Bucureşti).

Citeste mai mult...

WORLDCOM PR GROUP: o nouă identitate online

Worldcom Public Relations Group a lansat, recent, noul website www.worldcomgroup.com, pentru o mai bună interacțiune cu potențialii și actualii clienți, dar și cu membrii rețelei (peste 100 de agenții din întreaga lume).

Citeste mai mult...

Junior PR Award premiază performanţa şi creativitatea tinerilor comunicatori

logo-jrForum for International Communications şi Rogalski Damaschin PR îi invită pe viitorii specialişti în PR să participe la a cea de-a XIII-a ediţie a competiţiei Romanian PR Award, secţiunea Junior. Înscrierile se fac până pe 9 octombrie 2015.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP           GMP logo 2