Lowe are o nouă identitate de brand. Agenția de creație devine MullenLowe România
- Luni, 25 Ianuarie 2016 10:45 |
- PR Romania
Începând de astăzi, agenția de publicitate Lowe își schimbă numele în MullenLowe, ca urmare a fuziunii de anul trecut dintre cele două entități creative recunoscute în advertisingul mondial. Schimbarea numelui agenției înseamnă și o nouă poziționare.
CEZ Vânzare lansează alături de Rogalski Damaschin Public Relations 'Biblioteca de energie' destinată nevăzătorilor
- Miercuri, 23 Decembrie 2015 12:54 |
- PR Romania
Campania „Transformă hârtia în energie” lansează un proiect pentru accesibilizarea culturii în beneficiul persoanelor cu dizabilități de vedere, primul pas fiind deschiderea unei audiobiblioteci dedicate acestora. „Biblioteca de energie” (bibliotecadeenergie.ro), finanțată inițial de CEZ Vânzare printr-o donație totală de 25.000 de lei – câte 1 leu pentru fiecare abonat nou la efactura CEZ Vânzare – reprezintă doar startul unei platforme culturale complexe care va agrega ulterior și alte forme de artă.
IMAGE PR modernizează o sală de curs a facultății FJSC
- Duminică, 01 Noiembrie 2015 16:27 |
- PR Romania
IMAGE PR, unul dintre pionierii pieței de comunicare din România, devine în această toamnă prima agenție de PR care renovează și dotează complet o sală de curs din cadrul unei facultăți din România.
BDR Associates şi Festivalul CineMAiubit, un parteneriat de lung metraj
- Luni, 07 Decembrie 2015 11:29 |
- PR Romania
Agenţia de comunicare strategică BDR Associates a susţinut şi în acest an Festivalul Internaţional de Film Studenţesc CineMAiubit care s-a desfășurat la București, în perioada 2-5 decembrie. Aflat la cea de- a 19-a ediţie, acest proiect cinematografic major promovează talentele actoricești, regizorale, alte discipline conexe, precum și dezvoltarea școlii cinematografice ce se impune din ce în ce mai mult în plan european și mondial.
Te vedem aşa cum eşti tu – noua campanie de imagine a Bancpost
- Duminică, 01 Noiembrie 2015 15:45 |
- PR Romania
Bancpost a lansat noua campanie de imagine „Te vedem aşa cum eşti tu” ce pune accent pe abordarea personalizată a băncii în relaţia cu clienţii. Campania valorifică astfel o înţelegere profundă a clienţilor, a aşteptărilor şi nevoilor lor individuale, dincolo de cifrele statistice din studii şi cercetări clasice de piaţă.
MSLGROUP The Practice, pentru a treia oară, Agenția Anului la Romanian PR Award
- Marți, 01 Decembrie 2015 12:23 |
- PR Romania
MSLGROUP The Practice a fost desemnată, pentru a treia oară în cei nouă ani de la înființare, “Agenția de PR a Anului” la Romanian PR Award, cea mai importantă competiție de PR din România. MSLGROUP The Practice devine, astfel, prima agenție de PR din România, laureată de trei ori cu acest titlu. În cadrul galei Romanian PR Award, agenția a primit 17 premii și distincția “Best Use of PR Measurement & Evaluation”.
#ArenaFanilor, conceptul lansat de GMP Group la iniţiativa FRF, în contextul istoric al fotbalului românesc
- Duminică, 18 Octombrie 2015 11:46 |
- PR Romania
Federația Română de Fotbal și GMP Group au lansat #ArenaFanilor cu scopul de crea un context participativ în relația iubitorilor de fotbal cu echipa națională. Campania creată de GMP Group, la iniţiativa FRF, a contribuit la decizia UEFA de a permite prezența spectatorilor la meciul România – Finlanda, campanie în urma căreia a fost atins un nou record de spectatori prezenți la un meci al echipei naționale. Totodată, #ArenaFanilor a facilitat crearea unui canal de comunicare pozitivă între suporteri și jucători.
Romanian PR Award şi-a desemnat câştigătorii celei de-a XIII-a ediţii
- Vineri, 27 Noiembrie 2015 14:16 |
- PR Romania
MSLGROUP The Practice a fost desemnată „Agenţia de PR a Anului” în cadrul celei de-a XIII-a ediţii a competiţiei Romanian PR Award care şi-a anunţat laureaţii într-o gală festivă desfăşurată aseară la JW Marriott.
Un nou record de înscrieri la Romanian PR Award
- Vineri, 16 Octombrie 2015 10:25 |
- PR Romania
Cea de-a XIII-a ediţie a competiţiei Romanian PR Award a înregistrat un număr record de proiecte: 303 de aplicaţii la cele 27 categorii de concurs, o creştere de 28% faţă de numărul de proiecte înregistrat la ediţia anterioară.
Categoriile de concurs care au captat cel mai mult interesul participanţilor sunt Media Relations, PR pentru Marketing – produse şi servicii existente, Social Media, Digital PR, CSR, Organizaţii non-guvernamentale, Comunicare Internă şi Comunicare Corporatistă, acestea cumulând cele mai multe proiecte: 22, 21, 20, 19, 17, 17, 15 şi respectiv 15.
Romanian PR Award 2015 îşi prezintă campaniile nominalizate
- Marți, 10 Noiembrie 2015 09:45 |
- PR Romania
Juriul internaţional Romanian PR Award anunţă nominalizările pentru cea de-a XIII-a ediţie a competiţiei.
Proiectele nominalizate se detaşează prin rigoare, creativitate, inovaţie şi impact, consideră membrii juriului. Cea de-a XIII-a ediţie a competiţiei s-a bucurat de susţinerea unui juriu internaţional de top, reunind competenţe în comunicare din SUA, Marea Britanie, Germania, Italia, Austria, Norvegia, Suedia, Olanda, Franţa, Ungaria şi România.
Despre comunicarea corporativă şi instituţională, în oglindă. Prima sesiune a Atelierului de Comunicare Strategică, CEREFREA-CRU
- Marți, 06 Octombrie 2015 07:01 |
- PR Romania
Joi, 8 octombrie 2015, de la ora 18:00, Centrul Regional Francofon de Cercetări Avansate în Ştiinţe Sociale (CEREFREA) şi Centrul de Reuşită Universitară din cadrul Universității din București deschid prima sesiune a Atelierului „Comunicare Strategică. Abordări şi instrumente strategice în generarea şi influenţarea opiniei publice”. Întâlnirea va avea loc la sediul CEREFREA (str. Emile Zola, nr. 6, Sector 1,011847, Bucureşti).
Apel la decenţă
- Luni, 09 Noiembrie 2015 18:19 |
- PR Romania
Stimați colegi,
În ultimele zile am fost cu toții martorii unor materiale de presă aflate la limita legalității, decenței și profesionalismului, generate de tragediile din incendiul Colectiv.
În numele întregii industrii de jurnalism și comunicare vă solicităm să respectați drepturile celor care nu mai sunt printre noi sau care încă suferă în spitale alături de familiile lor și să nu puneți presiune pe familii pentru a afla informații cu un impact emoțional major. Familiile aflate în suferință au nevoie de timp și de liniște pentru a putea depăși această tragedie.
Junior PR Award premiază performanţa şi creativitatea tinerilor comunicatori
- Marți, 29 Septembrie 2015 07:13 |
- PR Romania
Forum for International Communications şi Rogalski Damaschin PR îi invită pe viitorii specialişti în PR să participe la a cea de-a XIII-a ediţie a competiţiei Romanian PR Award, secţiunea Junior. Înscrierile se fac până pe 9 octombrie 2015.
Superbrands România anunță 10 ani de activitate neîntreruptă în evaluarea culturii de branding
- Luni, 09 Noiembrie 2015 13:11 |
- PR Romania
Superbrands România aniversează un deceniu de existenţă, moment marcat printr-o ediţie aniversară şi un nou website ce promite o experienţă digitală interactivă – www.superbrands-romania.com În 2005, organizaţia Superbrands a intrat în România prin selectarea agenţiei de comunicare strategică BDR Associates în calitate de partener exclusiv la nivel local.
CEZ celebrează adevărații eroi printr-o campanie integrată de comunicare
- Miercuri, 23 Septembrie 2015 09:28 |
- PR Romania
La aniversarea primului deceniu de activitate în România, Grupul CEZ lansează o campanie de comunicare inspirată din realitate, prin care își propune să dezvăluie publicului valorile și crezul pe care le promovează de 10 ani. Sub sloganul „Energia vine de la oameni”, campania este dezvoltată în jurul a 3 povești reprezentative pentru activitatea companiei în România, ale căror eroi sunt necunoscuți publicului larg, dar care își fac meseria cu profesionalism și, uneori cu sacrificii, pentru ca oamenii să aibă întotdeauna acces la energie electrică.
BDR Associates: 20 de ani de excelenţă în comunicare strategică în România modernă
- Duminică, 01 Noiembrie 2015 16:48 |
- PR Romania
BDR Associates aniversează două decenii de excelenţă în construirea şi modelarea pieţei de comunicare strategică din România, materializate prin proiecte ample dezvoltate pentru clienţi majori din multiple industrii, precum şi printr-o abordare definită de integritate si profesionalism, creaţie şi inovaţie.