Superbrands România: 10 ani de promovare a excelenţei în branding
- Vineri, 29 Ianuarie 2016 09:23 |
- PR Romania
Superbrands România sărbătoreşte un deceniu de activitate în evaluarea şi promovarea culturii de branding, moment de referinţă marcat festiv prin Gala Superbrands organizată în onoarea marilor branduri ale României. Evenimentul aniversar a găzduit ceremonia de acordare a trofeelor unor branduri desemnate Superbrands, prin jurizarea şi cercetarea de piaţă derulate pe tot parcursul anului 2015, precum şi lansarea celei de a şaptea cărţi Superbrands pentru România.
MSLGROUP The Practice va comunica Bienala Internațională de Artă Contemporană din București
- Joi, 28 Ianuarie 2016 17:11 |
- PR Romania
MSLGROUP The Practice, Agenția de PR a Anului 2015, devine partener exclusiv de comunicare pentru cea de-a 7-a ediție a Bienalei Internaționale de Artă Contemporană din București. Este prima dată când comunicarea pentru Bucharest Biennale va fi realizată de o agenție de PR.
Apel la decenţă
- Luni, 09 Noiembrie 2015 18:19 |
- PR Romania
Stimați colegi,
În ultimele zile am fost cu toții martorii unor materiale de presă aflate la limita legalității, decenței și profesionalismului, generate de tragediile din incendiul Colectiv.
În numele întregii industrii de jurnalism și comunicare vă solicităm să respectați drepturile celor care nu mai sunt printre noi sau care încă suferă în spitale alături de familiile lor și să nu puneți presiune pe familii pentru a afla informații cu un impact emoțional major. Familiile aflate în suferință au nevoie de timp și de liniște pentru a putea depăși această tragedie.
Raiffeisen Bank România face trecerea la Google
- Luni, 25 Ianuarie 2016 10:59 |
- PR Romania
Raiffeisen Bank inițiază transformarea digitală ca răspuns la nevoile în schimbare ale clienților săi. Pentru a răspunde acestora într-un nou mod, banca a decis să înceapă procesul de schimbare din interior, îmbunătățind modul în care angajații săi comunică și colaborează. Primul pas al acestei inițiative a fost acela de a utiliza Google Apps for Work ca soluție e-mail, de stocare și partajare a documentelor, împreună cu introducerea unei noi rețele sociale și îmbunătățirea accesului de pe telefonul mobil prin intermediul Android for Work. Raiffeisen Bank este prima bancă românească care trece la Google.
Superbrands România anunță 10 ani de activitate neîntreruptă în evaluarea culturii de branding
- Luni, 09 Noiembrie 2015 13:11 |
- PR Romania
Superbrands România aniversează un deceniu de existenţă, moment marcat printr-o ediţie aniversară şi un nou website ce promite o experienţă digitală interactivă – www.superbrands-romania.com În 2005, organizaţia Superbrands a intrat în România prin selectarea agenţiei de comunicare strategică BDR Associates în calitate de partener exclusiv la nivel local.
Lowe are o nouă identitate de brand. Agenția de creație devine MullenLowe România
- Luni, 25 Ianuarie 2016 10:45 |
- PR Romania
Începând de astăzi, agenția de publicitate Lowe își schimbă numele în MullenLowe, ca urmare a fuziunii de anul trecut dintre cele două entități creative recunoscute în advertisingul mondial. Schimbarea numelui agenției înseamnă și o nouă poziționare.
BDR Associates: 20 de ani de excelenţă în comunicare strategică în România modernă
- Duminică, 01 Noiembrie 2015 16:48 |
- PR Romania
BDR Associates aniversează două decenii de excelenţă în construirea şi modelarea pieţei de comunicare strategică din România, materializate prin proiecte ample dezvoltate pentru clienţi majori din multiple industrii, precum şi printr-o abordare definită de integritate si profesionalism, creaţie şi inovaţie.
CEZ Vânzare lansează alături de Rogalski Damaschin Public Relations 'Biblioteca de energie' destinată nevăzătorilor
- Miercuri, 23 Decembrie 2015 12:54 |
- PR Romania
Campania „Transformă hârtia în energie” lansează un proiect pentru accesibilizarea culturii în beneficiul persoanelor cu dizabilități de vedere, primul pas fiind deschiderea unei audiobiblioteci dedicate acestora. „Biblioteca de energie” (bibliotecadeenergie.ro), finanțată inițial de CEZ Vânzare printr-o donație totală de 25.000 de lei – câte 1 leu pentru fiecare abonat nou la efactura CEZ Vânzare – reprezintă doar startul unei platforme culturale complexe care va agrega ulterior și alte forme de artă.
IMAGE PR modernizează o sală de curs a facultății FJSC
- Duminică, 01 Noiembrie 2015 16:27 |
- PR Romania
IMAGE PR, unul dintre pionierii pieței de comunicare din România, devine în această toamnă prima agenție de PR care renovează și dotează complet o sală de curs din cadrul unei facultăți din România.
BDR Associates şi Festivalul CineMAiubit, un parteneriat de lung metraj
- Luni, 07 Decembrie 2015 11:29 |
- PR Romania
Agenţia de comunicare strategică BDR Associates a susţinut şi în acest an Festivalul Internaţional de Film Studenţesc CineMAiubit care s-a desfășurat la București, în perioada 2-5 decembrie. Aflat la cea de- a 19-a ediţie, acest proiect cinematografic major promovează talentele actoricești, regizorale, alte discipline conexe, precum și dezvoltarea școlii cinematografice ce se impune din ce în ce mai mult în plan european și mondial.
Te vedem aşa cum eşti tu – noua campanie de imagine a Bancpost
- Duminică, 01 Noiembrie 2015 15:45 |
- PR Romania
Bancpost a lansat noua campanie de imagine „Te vedem aşa cum eşti tu” ce pune accent pe abordarea personalizată a băncii în relaţia cu clienţii. Campania valorifică astfel o înţelegere profundă a clienţilor, a aşteptărilor şi nevoilor lor individuale, dincolo de cifrele statistice din studii şi cercetări clasice de piaţă.
MSLGROUP The Practice, pentru a treia oară, Agenția Anului la Romanian PR Award
- Marți, 01 Decembrie 2015 12:23 |
- PR Romania
MSLGROUP The Practice a fost desemnată, pentru a treia oară în cei nouă ani de la înființare, “Agenția de PR a Anului” la Romanian PR Award, cea mai importantă competiție de PR din România. MSLGROUP The Practice devine, astfel, prima agenție de PR din România, laureată de trei ori cu acest titlu. În cadrul galei Romanian PR Award, agenția a primit 17 premii și distincția “Best Use of PR Measurement & Evaluation”.
#ArenaFanilor, conceptul lansat de GMP Group la iniţiativa FRF, în contextul istoric al fotbalului românesc
- Duminică, 18 Octombrie 2015 11:46 |
- PR Romania
Federația Română de Fotbal și GMP Group au lansat #ArenaFanilor cu scopul de crea un context participativ în relația iubitorilor de fotbal cu echipa națională. Campania creată de GMP Group, la iniţiativa FRF, a contribuit la decizia UEFA de a permite prezența spectatorilor la meciul România – Finlanda, campanie în urma căreia a fost atins un nou record de spectatori prezenți la un meci al echipei naționale. Totodată, #ArenaFanilor a facilitat crearea unui canal de comunicare pozitivă între suporteri și jucători.
Romanian PR Award şi-a desemnat câştigătorii celei de-a XIII-a ediţii
- Vineri, 27 Noiembrie 2015 14:16 |
- PR Romania
MSLGROUP The Practice a fost desemnată „Agenţia de PR a Anului” în cadrul celei de-a XIII-a ediţii a competiţiei Romanian PR Award care şi-a anunţat laureaţii într-o gală festivă desfăşurată aseară la JW Marriott.
Un nou record de înscrieri la Romanian PR Award
- Vineri, 16 Octombrie 2015 10:25 |
- PR Romania
Cea de-a XIII-a ediţie a competiţiei Romanian PR Award a înregistrat un număr record de proiecte: 303 de aplicaţii la cele 27 categorii de concurs, o creştere de 28% faţă de numărul de proiecte înregistrat la ediţia anterioară.
Categoriile de concurs care au captat cel mai mult interesul participanţilor sunt Media Relations, PR pentru Marketing – produse şi servicii existente, Social Media, Digital PR, CSR, Organizaţii non-guvernamentale, Comunicare Internă şi Comunicare Corporatistă, acestea cumulând cele mai multe proiecte: 22, 21, 20, 19, 17, 17, 15 şi respectiv 15.
Romanian PR Award 2015 îşi prezintă campaniile nominalizate
- Marți, 10 Noiembrie 2015 09:45 |
- PR Romania
Juriul internaţional Romanian PR Award anunţă nominalizările pentru cea de-a XIII-a ediţie a competiţiei.
Proiectele nominalizate se detaşează prin rigoare, creativitate, inovaţie şi impact, consideră membrii juriului. Cea de-a XIII-a ediţie a competiţiei s-a bucurat de susţinerea unui juriu internaţional de top, reunind competenţe în comunicare din SUA, Marea Britanie, Germania, Italia, Austria, Norvegia, Suedia, Olanda, Franţa, Ungaria şi România.