18042025

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

2activePR coordonează activităţile de comunicare ale târgului de artă contemporană Art Safari Bucharest 2015

2activePR, agenţie afiliată a reţelei internaţionale Fleishman-Hillard în România, coordonează activităţile de comunicare şi PR ale târgului de artă contemporană Art Safari Bucharest 2015. Agenţia a dezvoltat strategiile de comunicare, gestionând în principal relaţiile cu media, social media şi organizare de evenimente.

Citeste mai mult...

Golin plătește tinerii să NU vină la birou în cadrul programului de anti-internship: THE UNTERNSHIP

Unternship GolinSuccesul nu are o rețetă. Curajul nu se predă și nici creativitatea nu se învață la școală. Golin anunță primul program de internship – The Unternship – care plătește tinerii să NU vină la birou, ci să acumuleze, în afara acestuia, experiențe cu impact pozitiv asupra traseului lor profesional.

Citeste mai mult...

AFI Palace Malls intră în portofoliul Lowe&Partners

Începând cu luna mai, Lowe&Partners este agenția de creație a AFI Palace Malls. Agenția se va ocupa de strategia de comunicare și creația integrată a celor două centre comerciale deținute de AFI Europe în România: AFI Palace Cotroceni și AFI Palace Ploiești.

Citeste mai mult...

pastel și Bonduelle delectează consumatorii cu noua gamă Vapeur

pastel Bonduellepastel, agenţia de comunicare integrată, a gestionat lansarea unei noi categorii de produse din portofoliul Bonduelle: Vapeur. Noua gamă se bazează pe o tehnologie inovatoare – legumele sunt gătite la aburi și imediat congelate. În acest fel, ele își păstrează gustul, culoarea și proprietățile nutritive. La nivel creativ, această caracteristică a produselor a fost transpusă prin imaginea celebrelor mascote Bonduelle...aflate la saună.

Citeste mai mult...

Scandia Food a ales Lowe&Partners pentru comunicarea brandului Bucegi

Lowe&Partners a câștigat licitația pentru comunicarea brandului Bucegi, organizată de Scandia Food la începutul anului. Agenția va oferi servicii integrate de consultanță strategică, ATL și BTL, rezultatul fiind un produs creativ declinabil în toate sferele de comunicare.  

Citeste mai mult...

Porsche România lansează primul său program de responsabilitate socială - Mobilizăm excelența

Porsche România lansează primul său program de responsabilitate socială, Mobilizăm excelența, dezvoltat împreună cu Fundația Comunitară București. Gândit ca o formă de investiție pe termen lung în comunitatea locală, programul este dezvoltat pe trei direcții strategice: Design urban, Eco-inovație și Excelență în educație. Organizatorii vor selecta, prin apeluri publice, proiecte de revitalizare urbană și inițiative care explorează inovativ ecologia, economia de resurse și reciclarea, respectiv bursieri care fac performanță în artă, design, sport și științe exacte. Bugetul total al programului, la prima ediție, este de 396.000 de lei.

Citeste mai mult...

OMV Petrom, Leo Burnett România, The Geeks și MSLGROUP The Practice invită mii de români să susțină gimnastele la Campionatele Europene de Gimnastică

OMV Petrom, Leo Burnett România, The Geeks și MSLGROUP The Practice dau startul campaniei de susținere a echipei feminine de gimnastică la Campionatele Europene ce se desfășoară în perioada 13 – 19 aprilie la Montpellier, în Franța. #suntemcuvoi devine încurajarea de acasă, menită să le arate fetelor că toată lumea le susține și le aplaudă la fiecare flick la bârnă sau Tsukahara echer la sol.

Citeste mai mult...

John Saunders, Fleishman-Hillard: Top 3 tendințe în comunicare în anul 2015

Barladeanu Hanganu Saunders

Autencitiatea experiențelor, comunicarea în ritmul publicului în situațiile de criză și calitatea conținutului sunt principapele tendințe din industria de comunicare despre care a vorbit echipei 2activePR John Saunders, președinte Fleishman-Hillard EMEA.

Citeste mai mult...

The Public Advisors se implică în city branding: manual de brand pentru Primăria Orașului Botoșani

The Public Advisors au creat manualul de brand pentru Primăria orașului Botoșani. Acest proiect a reprezentat o provocare frumoasă pentru echipa The Public Advisors, iar scopul pentru care s-au investit emoții și creativitate în identitatea Botoșaniului a fost tranzitarea stadiului de oraș către statutul de destinație. Oferind aceste unelte Primăriei Botoșani, The Public Advisors aduc diversitate în piața comunicării românești și stimulează apariția unor noi standarde. Melanjul dintre experiența pe care agenția o are în comunicare  și prevederile impuse de Comisia Naţională de Heraldică Genealogie şi Sigilografie a Academiei Române generează o colecție de direcții și standarde. Acest ghid face ca identitatea vizuală să impacteze atât eficiența activitității Primăriei Municipiului Botoșani dar și claritatea cu care este perceput spiritual orașului.

Citeste mai mult...

Mircea Tudor, Președinte MB Telecom, reprezintă România în competiția pentru prestigiosul titlu EY World Entrepreneur Of The Year

Mircea Tudor, președinte MB Telecom, câştigător al premiului EY Entrepreneur Of The Year România 2014, va participa în perioada 3-7 iunie 2015 la cea de-a cincisprezecea ediţie a competiției EY World Entrepreneur Of The Year care va avea loc la Monte Carlo. Este pentru prima dată când România are un reprezentant în competiție.

Citeste mai mult...

Golin și Unilever, împreună în povestea margarinei

Începând din martie, Golin se ocupă de comunicarea brandurilor de margarină din portofoliul Unilever South Central Europe: Becel, Rama și Delma. Agenția a câștigat pitch-ul organizat la începutul acestui an, miza fiind crearea unei platforme de comunicare unitare pentru anul 2015, care să transmită mesajele de brand tuturor segmentelor de public vizate de Unilever.

Citeste mai mult...

Agenția Oxygen o numește pe Ruxandra Marin în funcția de Director de Strategie și Dezvoltare

Ruxandra MarinOxygen, agenție independentă care oferă soluții integrate de comunicare, cu accent pe digital, o numește pe Ruxandra Marin în funcția de Director de Strategie și Dezvoltare.

Citeste mai mult...

Siniat a selectat Oxygen pentru activitățile de comunicare în România

Siniat România, unul dintre producătorii și furnizorii de top de sisteme de gips-carton, tencuieli și gleturi, a ales agenția independentă Oxygen ca partener pentru derularea activităților de comunicare pe plan local, în urma unui proces de selecție.

Citeste mai mult...

Jazz Communication și Rogalski Damaschin anunță succesul campaniei de comunicare Oprește barbaria, Salvează ciocârlia!

icon1 ciocarliaDupă mai bine de o lună de zile de campanie intensă, Jazz Communication și Rogalski Damaschin au reușit ca printr-o idee de impact și mix de comunicare creativ și strategic, să oprească  împreună cu Societatea Ornitologică Română și Federația Coaliția Natura 2000, legea vânătorii, care în forma propusă, ar fi declanșat un adevărat masacru al păsărilor în România.

Citeste mai mult...

Golin comunică pentru MasterCard

Golin România a fost aleasă agenția de PR a MasterCard, în urma unui proces competitiv de selecție desfășurat în București la începutul anului.

Citeste mai mult...

Rogalski Damaschin Public Relations gestionează comunicarea corporate pentru Carpatcement Holding

Carpatcement

Rogalski Damaschin Public Relations gestionează, începând din luna aprilie, comunicarea corporate pentru Carpatcement Holding, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa cimentului. Astfel, agenţia va asigura servicii de consultanţă strategică, corporate PR şi social media, dezvoltând şi implementând strategii de comunicare și pentru brandurile principale din portofoliul Carpatcement.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP