05052024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa John Saunders, Fleishman-Hillard: Top 3 tendințe în comunicare în anul 2015

John Saunders, Fleishman-Hillard: Top 3 tendințe în comunicare în anul 2015

Pin It

Barladeanu Hanganu Saunders

Autencitiatea experiențelor, comunicarea în ritmul publicului în situațiile de criză și calitatea conținutului sunt principapele tendințe din industria de comunicare despre care a vorbit echipei 2activePR John Saunders, președinte Fleishman-Hillard EMEA.

John Saunders a explicat că autenticitatea experiențelor devine elementul cheie pe care îl caută atât brandurile, cât și utilizatorii. Interacțiunea utilizatorilor cu un brand prin intermediul aplicațiilor pe mobil, de exemplu, este extrem de importantă pentru relaționarea viitoare cu compania care a furnizat experiența respectivă.

Fenomenul social media este condus în primul rând de evoluția tehnologică. Astfel, timpul petrecut online crește odată cu numărul dispozitivelor pe care le utilizează fiecare individ. Conform celor mai recente studii, petrecem aproximativ 8,41 ore în fiecare zi în fața dispozitivelor multimedia, circa 30% fiind alocat accesării rețelelor sociale. Nu întâmplător, brandurile redirecționează bugetele către creșterea interacțiunii în social media, dar și către dezvoltarea conținutului, sisteme de măsurare sau paid media. Totodată, se dezvoltă și noi poziții în agențiile de comunicare, ce includ competențe de social media și de analiză a comportamentului de cumpărare.

În condițiile în care cei mai mulți consumatori sunt conectați pe durata întregii zile la dispozitivele multimedia, cresc proporțional presiunile de răspuns în cadrul unei situații de criză, astfel că trebuie să comunici în același ritm cu publicul tău. Mai mult decât atât, într-o perioadă în care generația Millenials capătă o influență tot mai mare, comunicarea de criză trebuie să se adapteze canalelor de comunicare pe care aceștia le utilizează și strategia de comunicare în acest caz trebuie gândită inclusiv pentru mediile sociale, tratate atât ca oportunități, cât și ca amenințări.

Conținutul este, mai mult ca niciodată, rege. Consumatorii așteaptă o calitate ridicată a conținutului, dar și valoare adăugată. Potrivit studiilor, conținutul publicat de branduri în social media ocupă locul al treilea în topul încrederii pe care o oferă consumatorul, după cel publicat de prieteni și cunoștințe și cel de organizațiile pe care le apreciază. Consumatorii au nevoie în medie de o expunere de trei ori la un mesaj, înainte de a iniția o acțiune în legătură cu acesta.

John Saunders, președinte Fleishman-Hillard EMEA, s-a aflat într-o vizită la București pentru a marca aniversarea a 15 ani de activitate a companiei afiliate 2activePR. Vizita lui Saunders în regiune vizează întărirea relațiilor grupului de comunicare Fleishman-Hillard cu agențiile partenere din Balcani și analizarea oportunităților de dezvoltare pentru aceste piețe.  

„Vizita lui John Saunders este un semn de prețuire din partea Fleishman-Hillard, grupul de comunicare la care 2activePR s-a afiliat în anul 2009. S-a dovedit în timp că această afiliere se bazează pe valori comune, de la cele legate de loialitatea față de clienți, până la cele legate de modul în care încurajăm creativitatea și dezvoltarea colegilor din echipă, urmând exemplul Fleishman-Hillard care a reușit, vreme de 20 de ani, să rămână în topul preferințelor ca angajator. Nu întâmplător, în cadrul agenției avem această deschidere către un mediu de lucru care să susțină creativitatea și să faciliteze manifestarea întregului potențial al membrilor echipei”, declară Corina Bârlădeanu, General Manager 2activePR.


2activePR este înființată în anul 2000, iar din 2009 este afiliată în România agenției Fleishman Hillard, rețea internațională desemnată recent Agenția Globală a Anului de către PRWeek.

Agenția oferă servicii de consultanță legate de comunicare corporate și de marketing, management de criză, campanii de informare și educare, platforme și proiecte CSR, event management și marketing, precum și servicii legate de dezvoltarea expertizei digitale.

Portofoliul 2activePR include în prezent brand-uri internaționale și locale puternice precum Procter & Gamble, Lenovo, Oracle, Philips, Lockheed Martin, Bergenbier, Braun, Viacom, Coty, Help Net, Saint Gobain, Salvati Copiii, Teilor, Art Safari, Bellanima, Huawei Enterprise, Monsanto.

Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP