09122022

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari

Cannes Lions 2022 – Cum reflectă PR-ul noua lume în care trăim

Cannes Lions 2 copy

La prima ediție live a festivalului, după ce restricțiile cauzate de pandemie au luat sfârșit, PR-ul va juca un rol important în temele de discuție. Vor avea loc paneluri cu subiecte de mare interes pentru storytellers și nu numai, precum încălzirea globală, sănătate, inteligență artificială, metaverse, sport și multe altele.

Citeste mai mult...

La ce să ne așteptăm în 2022 de la Cannes Lions

Cannes Lions 1

2022 este anul schimbărilor. Restricțiile au luat sfârșit, dar n-am apucat să spunem hop și să ne bucurăm că pandemia părea să se fi încheiat. Acum lumea are din nou motive de îngrijorare din cauza războiului Ruso-Ucrainean. Companiile au apelat la creativitate pentru a capta atenția publicului, într-un climat care l-a făcut să fie mai puțin receptiv și mult mai preocupat cu probleme de impact imediat.

Citeste mai mult...

Consumatorii îşi doresc experiențe extrem de personalizate, în timp real

Companiile orientate spre consumatori trebuie să-și schimbe modul în care își transformă afacerile și să facă pași îndrăzneți pentru a rămâne relevante pentru consumatorii care utilizează date și tehnologii inteligente, conform cercetării EY FutureConsumer.Now, care a identificat cinci imperative de afaceri pentru companiile orientate către consumatori, pe care să le aplice acum.

Citeste mai mult...

Speakerii Cannes Lions 2022

Cannes Lions 3

Festivalul Cannes Lions revine anul acesta în format fizic, după ce ediția din 2020 a fost anulată, iar cea din 2021 a avut loc doar digital. Anul acesta, industria creativă din toată lumea se va reuni din nou pe Riviera Franceză, locul unde festivalul și-a deschis pentru prima dată porțile în anul 1956.

Citeste mai mult...

Şase lucruri pe care orice profesionist în comunicare trebuie să le ştie în 2019

Jon MeakinJon Meakin, Global Head of Strategic Services, prezintă perspectiva Grayling asupra tendinţelor în comunicare pentru anul 2019. În ultimii trei ani, Grayling a făcut o analiză prospectivă a principalelor tendinţe în comunicare şi marketing care, în opinia noastră, ar putea influenţa în anul următor mediul în care clienţii noştri îşi desfăşoară activitatea, precum şi gândirea noastră strategică. Analizând retrospectiv datele adunate în cei trei ani, e interesant să vedem ce am anticipat corect, ce s-a impus mai greu ca tendinţă şi ce nu s-a întâmplat în final deloc.  

Citeste mai mult...

Graffiti PR și Cult Market Research lansează prima ediție a Barometrului Influenței în social media (BAR)

BAR 2021Cult Market Research și Graffiti PR anunță rezultatele Barometrului Influenței în Social Media din România (BAR), un proiect de cercetare multidisciplinar, cu relevanță națională, care evaluează în premieră mecanismele de formare a influenței în social media.

Citeste mai mult...

Samsung a realizat un studiu despre cum văd românii tehnologia la locul de muncă

Samsung Survey ROConform unui studiu realizat de Samsung Electronics în colaborare cu Vitreous World, românii se bucură de impactul tehnologiei la locul de muncă și îmbrățișează cu ușurință inovațiile propuse în rândul dispozitivelor mobile - 65% sunt de părere că tehnologia mobilă a avut un impact pozitiv asupra locului de muncă, pe când media în UE este un pic mai mică și anume 50%.

Citeste mai mult...

În perioada stării de urgență, tinerii au renunțat la distracție, și-au făcut cumpărăturile online și au devenit mai conștiincioși cu gestionarea banilor

Artboard 1

Echipa Vreau să Fiu Antreprenor (VSFA) și Insights, din cadrul Romanian Business Leaders, anunță rezultatele celei de-a doua părți a studiului Insights PulseZ, care prezintă atitudinile tinerilor legate de comportamentul de consum din perioada stării de urgență și după, dar și gestionarea și atitudinea lor față de bani. Studiul Insights PulzeZ este util companiilor care vor să înțeleagă mai bine comportamentele de consum ale tinerilor din generația Z, care le sunt clienți sau angajați.

Citeste mai mult...

Initiative: Piața de media din România își menține trendul stabil de creștere

Alexandra Olteanu

Piața de media din România a înregistrat o nouă creștere de 13% în 2017, până la valoarea de 412 milioane euro, potrivit noului raport Media Fact Book, realizat de agenția Initiative. Aceasta este cea mai mare creștere de după criză, care aduce piața de media locală mai aproape de nivelul din 2008, nivel care poate fi atins în următorii ani.

Citeste mai mult...

MKOR Consulting și Carta Diversității prezintă rezultatele cercetării “Managementul Diverstității în organizațiile din România”

Cercetare diversitate incluziune

Diversitatea și Incluziunea (D&I) sunt concepte și valori deja obișnuite pentru companiile și organizațiile din întreaga lume. Totuși, pentru organizațiile din România, managementul Diversității și Incluziunii se află abia la începutul drumului. Practicile și politicile de D&I sunt de cele mai multe ori împrumutate de la companii globale și adaptate la legislația, cultura și mentalitățile locale.

Citeste mai mult...

Studiu EY: Patru din zece tineri români până în 21 de ani ar alege ca prim loc de muncă o multinațională

GeneratiaZ increderea

În alegerea primului loc de muncă, generația Z (tinerii cu vârsta până în 21 de ani) din România are cea mai mare încredere în recomandările angajaților actuali ai unei companii. La distanță de un singur punct procentual (48%), se situează sfatul mamei, urmat de cel al consilierului în carieră și de cel al specialistul în recrutare al companiei. Profesorii se situează doar pe locul al șaptelea în răspunsurile milenialilor români la această întrebare, în timp ce, la nivel global, ei sunt în top 3 “influenceri” în ceea ce privește alegerea angajatorului, arată rezultatele studiului EY România - Barometrul încrederii angajaților în companii - 2017.

Citeste mai mult...

STUDIU MKOR: 72% din reprezentanții mediului de afaceri nu au încredere în instituțiile statului

Corina Cimpoca - MKOR•    Reprezentanții mediului de afaceri sunt mai degrabă sceptici în ceea ce privește gestionarea crizei COVID-19 de către instituțiile statului. Nivelul încrederii este scăzut, de numai 2,7 puncte din 7.
•    Cei mai îngrijorați se arată reprezentanții microîntreprinderilor (2,4 puncte din 7).
•    Cele mai așteptate măsuri din partea statului sunt reducerile și scutirile de taxe, respectiv ajutoarele din partea statului pentru sprijinirea investițiilor.

Citeste mai mult...

Tendințele anului 2017 în viziunea Rogalski Damaschin, prezentate de un robot 'educat' pentru a interacționa cu utilizatorii

Catalin BindeaRogalski Damaschin anunță lansarea raportului ”Tendințele Anului 2017 în Comunicare” prin intermediul RDbot, un program special creat pentru a oferi utilizatorilor o privire în viitor față de modul în care comunicarea și inovațiile tehnologice se influențează reciproc.

Citeste mai mult...

Studiu MKOR: 56% dintre români nu pot lucra de acasă, rămânând vulnerabili infecției cu virusul

Studiu MKOR

•    Jumătate dintre români reduc cheltuielile la minim și peste 40% se gândesc de două ori înainte de a face o cheltuială
•    Aproximativ 1 din 4 persoane au făcut provizii de mâncare și alte produse de bază pentru această perioadă
•    56% dintre români nu pot lucra de acasă, rămânând vulnerabili infecției cu noul coronavirus
•    O treime dintre români își contactează mai des familia și prietenii, față de care simt mai multă grijă în prezent

Citeste mai mult...

Instrumentele avansate de analiză date generează companiilor creşteri de două cifre, conform studiului EY şi Forbes Insights

Carmen Adamescu

Aproape două treimi din companiile cu strategii bine definite de utilizare a instrumentelor avansate de analiză date raportează marje operaţionale şi venituri în creştere cu 15% sau mai mult, conform unui raport elaborat de Forbes Insights în colaborare cu EY.

Citeste mai mult...

Studiu EY: Cultura organizațională și încrederea devin prioritare în raportarea corporativă

Adrian BuneaDeși majoritatea liderilor financiari (79%) spun că dețin în prezent datele necesare care pot oferi investitorilor informațiile pe care și le doresc în privința culturii organizaționale, doar 37% dintre aceștia declară că au și raportat indicatori cheie de performanță (ICP) cuantificabili în acest domeniu, potrivit studiului global privind procesul de raportare al companiilor, realizat de EY Financial Accounting Advisory Services (FAAS).

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central    GFPR new logo web            logo SMP          chapter4 logo dccom LOGO nou siteGMP logo 2