Consumatorul între previzibil și surprinzător
- Miercuri, 14 Ianuarie 2015 08:39 |
- Constantin Măgdălina
Preferinţele schimbătoare ale consumatorilor pot accelera sau falimenta o afacere. Capacitatea de a sincroniza compania cu nevoile şi dorințele consumatorilor a devenit un aspect vital pentru succesul oricărei afaceri. Valorile consumatorilor se diversifică tot mai mult, pe măsură ce generarea colaborativă de valoare se extinde la scară mondială.
Antreprenorii consideră dezvoltarea caracterelor mai importantă decât scăderea impozitelor
- Miercuri, 23 Aprilie 2014 21:55 |
- Mihaela Matei
Nevoia unei baze morale a revenit în toate subiectele discutate cu antreprenorii în întâlnirile de la Cluj şi Timişoara, organizate de EY România pentru a identifica măsurile cele mai importante care ar dezvolta mediul antreprenorial românesc. Deşi subiectele discutate, plecând de la concluziile Barometrului antreprenorial românesc, au fost destul de diferite: impozitare, acces la finanţare, cultură antreprenorială, educaţie antreprenorială şi sprijin coordonat din partea asociaţiilor specializate în antreprenoriat, ideea recurentă a fost aceeaşi.
Beyond pink. Marketing for women – It’s not complicated at all!
- Miercuri, 17 Iulie 2013 08:42 |
- Florina Baciu
Pe 4 şi 5 iulie a avut loc prima ediţie a conferinţei Marketing for Women care şi-a propus să facă lumina în relaţia complicată dintre specialiştii din industria de marcomm şi femeile din România, de multe ori victimele portretizării sub forma clişeelor sau prezentate sumar în brief-urile campaniilor de comunicare.
Aşadar să trecem prin câteva ipostaze marcante ale femeii, atât în realitate dar şi în viziunea diverselor specii: publicitari, researcheri, marketeri şi chiar psihoterapeuţi.
Din ce în ce mai multe website-uri impun plata pentru vizualizarea articolelor publicate
- Vineri, 18 Aprilie 2014 21:38 |
- Mihaela Matei
Piaţa editorială online (publishing online) din România este foarte mică. Conform studiului ROADS al IAB România, în 2012 ea s-a ridicat la 22,4 milioane EUR, fiind luate în calcul aproape 1.300 de site-uri. Conform unui alt studiu însă, Media FactBook, piaţa e aproape dublă, 41 milioane EUR. Diferenţa enormă vine din faptul că estimarea Media FactBook ia în calcul 2.800 de site-uri, printre care şi giganţii Facebook şi Google, care nu sunt jucători de publishing online, ci aparţin zonei de interactive media.
Media Fact Book Initiative 2013: Performance media - cea mai mare creştere a bugetelor de publicitate atrase în 2012
- Miercuri, 19 Iunie 2013 10:18 |
- PR Romania
Analiză: Tendințele industriei de comunicare în 2014 comparativ cu 2013
- Joi, 27 Februarie 2014 13:51 |
- PR Romania
Transparenţa şi etica în activităţile de lobby - o prioritate
- Marți, 18 Iunie 2013 09:22 |
- PR Romania
World Information Architecture Day 2014: Valoarea informației ca agent de capital
- Joi, 20 Februarie 2014 11:41 |
- Florina Baciu

STUDIU: Apetenţa antreprenorilor pentru externalizarea serviciilor de PR şi comunicare
- Joi, 11 Aprilie 2013 08:28 |
- PR Romania
Cum s-au văzut Jocurile Olimpice de la Soci în social media. O analiză GolinHarris București
- Joi, 13 Februarie 2014 19:15 |
- PR Romania
Business la feminin
- Marți, 02 Aprilie 2013 07:48 |
- Florina Baciu
Romanian Youth Focus 2013: Generația Y, generația tuturor și a nimănui
- Vineri, 29 Noiembrie 2013 09:50 |
- Florina Baciu
Pe 21, 22 octombrie a avut loc Romanian Youth Focus, un eveniment SMARK KnowHow, a doua ediție a evenimentului care vorbește despre acel target dificil, de multe ori blamat și încă un mister la nivel global pentru oamenii din marketing și publicitate – tinerii din generația Y. Așadar, vom trece prin câteva idei valoroase prezentate de speakeri.
Grayling anunţă rezultatele celei de-a 3-a ediţii a studiului Pulse despre tendinţele din industria comunicării
- Vineri, 22 Martie 2013 17:41 |
- PR Romania
Analiză MediaIQ: 5 dintre cele mai vizibile campanii de comunicare din ultimele şase luni
- Vineri, 04 Octombrie 2013 07:28 |
- PR Romania
Contribuie la cercetarea - Relaţiile Publice online în UE!
- Miercuri, 25 Iulie 2012 09:08 |
- PR Romania
Iulian Veghes, doctorand în cadrul Universităţii din Bucureşti, vă invită să contribuiţi la un demers de cercetare singular: Relaţiile Publice online în UE.
Social Media Marketing for B2B
- Miercuri, 31 Iulie 2013 07:04 |
- Florina Baciu
Cum adaugi valoare, cum creşti eficacitatea şi mai ales cum influenţezi brand awareness-ul şi favorabilitatea prin şi în social media marketing? Iată câteva dintre întrebările care au fost ridicate la începutul trainingului Business Mark susţinut de Elena Badea, Director Marketing Ernst & Young Romania.