16062024

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari

Consumatorul între previzibil și surprinzător

Constantin MagdalinaPreferinţele schimbătoare ale consumatorilor pot accelera sau falimenta o afacere. Capacitatea de a sincroniza compania cu nevoile şi dorințele consumatorilor a devenit un aspect vital pentru succesul oricărei afaceri. Valorile consumatorilor se diversifică tot mai mult, pe măsură ce generarea colaborativă de valoare se extinde la scară mondială.

Citeste mai mult...

Antreprenorii consideră dezvoltarea caracterelor mai importantă decât scăderea impozitelor

mihaela mateiNevoia unei baze morale a revenit în toate subiectele discutate cu antreprenorii în întâlnirile de la Cluj şi Timişoara, organizate de EY România pentru a identifica măsurile cele mai importante care ar dezvolta mediul antreprenorial românesc. Deşi subiectele discutate, plecând de la concluziile Barometrului antreprenorial românesc, au fost destul de diferite: impozitare, acces la finanţare, cultură antreprenorială, educaţie antreprenorială şi sprijin coordonat din partea asociaţiilor specializate în antreprenoriat, ideea recurentă a fost aceeaşi.

Citeste mai mult...

Beyond pink. Marketing for women – It’s not complicated at all!

mk_for_womenPe 4 şi 5 iulie a avut loc prima ediţie a conferinţei Marketing for Women care şi-a propus să facă lumina în relaţia complicată dintre specialiştii din industria de marcomm şi femeile din România, de multe ori victimele portretizării sub forma clişeelor sau prezentate sumar în brief-urile campaniilor de comunicare.
Aşadar să trecem prin câteva ipostaze marcante ale femeii, atât în realitate dar şi în viziunea diverselor specii: publicitari, researcheri, marketeri şi chiar psihoterapeuţi.

Citeste mai mult...

Din ce în ce mai multe website-uri impun plata pentru vizualizarea articolelor publicate

mihaela mateiPiaţa editorială online (publishing online) din România este foarte mică. Conform studiului ROADS al IAB România, în 2012 ea s-a ridicat la 22,4 milioane EUR, fiind luate în calcul aproape 1.300 de site-uri. Conform unui alt studiu însă, Media FactBook, piaţa e aproape dublă, 41 milioane EUR.  Diferenţa enormă vine din faptul că estimarea Media FactBook ia în calcul 2.800 de site-uri, printre care şi giganţii Facebook şi Google, care nu sunt jucători de publishing online, ci aparţin zonei de interactive media.

Citeste mai mult...

Media Fact Book Initiative 2013: Performance media - cea mai mare creştere a bugetelor de publicitate atrase în 2012

Agenţia de media Initiative a lansat Media Fact Book 2013, editia a saptesprezecea a singurei analize complete a pieţei româneşti de media, ce pune in evidenţă tranformările pieţei pe parcursul anului 2012, precum si  perspectivele şi tendinţele pentru 2013.

Citeste mai mult...

Analiză: Tendințele industriei de comunicare în 2014 comparativ cu 2013

Chelgate Public Affairs & Public Relations a realizat în perioada ianuarie-februarie 2014 o analiză comparativă a tendințelor în industria de comunicare în 2014 comparativ cu 2013. Studiul a avut la bază răspunsul  a 22 de companii multinaționale din domenii ca retail, FMCG, IT, auto, financiar – bancar, farma și travel au răspuns celor 21 de întrebări.

Citeste mai mult...

Transparenţa şi etica în activităţile de lobby - o prioritate

Burson-Marsteller, una dintre cele mai importante companii de consultanţă în relaţii publice şi comunicare din lume, a publicat cea de-a cincea ediţie a studiului său anual axat pe eficienţa activităţilor de lobby în Europa. Acesta relevă diferenţe interesante între atitudinile politicienilor şi a oficialilor de rang înalt din instituţiile Uniunii Europene şi din 19 ţări europene, pe teme precum calitatea profesioniştilor în lobby, necesitatea unei reglementări suplimentare în ceea ce priveşte activitatea de lobby şi utilitatea folosirii social media ca mediu de influenţă.

Citeste mai mult...

World Information Architecture Day 2014: Valoarea informației ca agent de capital

wiad-76_audientaCea de-a treia ediție World Information Day (WIAD) a avut loc pe 15 februarie 2014, fiind singurul eveniment local axat pe arhitectura informației, și cum poate influența în mod pozitiv calitatea interacțiunilor utilizatorilor cu site-urile, astfel încât să determine modificări comportamentale. Eveniment desfășurat în 24 de orașe simultan, din 15 țări, în România este adus și organizat de Grapefruit, agenție de digital product development.

Citeste mai mult...

STUDIU: Apetenţa antreprenorilor pentru externalizarea serviciilor de PR şi comunicare

Confident Communications lansează studiul 'Apetenţa antreprenorilor pentru externalizarea serviciilor de PR şi comunicare'.  Studiul a fost realizat în perioada ianuarie – februarie 2013, prin interviuri cu 50 de antreprenori (IMM-uri) din domenii precum consultanţă în management, avocatură, modă, resurse umane, fonduri europene, executive search, industria ospitalităţii, educaţie, servicii medicale şi turism. Companii cu 20 – 100 de angajaţi şi cifre de afaceri cuprinse între 1 – 2 milioane de euro.

Citeste mai mult...

Cum s-au văzut Jocurile Olimpice de la Soci în social media. O analiză GolinHarris București

Jocurile Olimpice de Iarnă sunt urmărite din fotolii, la televizor, dar comentate și dezbătute intens în social media, pe canalele unde suporterii fac front comun pentru a-și susține sportivii sau cauzele preferate: luări de poziție pe hashtaguri de Twitter, comunicare vizuală de impact pe canalele de Facebook ale brandurilor sau ale asociațiilor care apără drepturile omului, user generated content negativ și ironic din partea celor care urmăresc Olimpiada conectați la mai mult decât un singur device în același timp.

Citeste mai mult...

Business la feminin

Vineri, 22 martie, a avut loc conferinţa “Feminitate şi Succes”, organizată de Accendo Training, o conferinţă motivaţională dedicată femeilor ce au demonstrat  succesul atât la nivel profesional cât şi personal, un eveniment cu modele de feminitate şi succes din diverse domenii.

Citeste mai mult...

Romanian Youth Focus 2013: Generația Y, generația tuturor și a nimănui

Pe 21, 22 octombrie a avut loc Romanian Youth Focus, un eveniment SMARK KnowHow, a doua ediție a evenimentului care vorbește despre acel target dificil, de multe ori blamat și încă un mister la nivel global pentru oamenii din marketing și publicitate – tinerii din generația Y. Așadar, vom trece prin câteva idei valoroase prezentate de speakeri.

Citeste mai mult...

Grayling anunţă rezultatele celei de-a 3-a ediţii a studiului Pulse despre tendinţele din industria comunicării

Grayling anunţă rezultatele celei de-a treia ediţii a studiului global PULSE potrivit cărora mai puţin de o treime dintre companiile din toată lumea integrează campaniile de CSR în strategia de comunicare corporativă, în ciuda faptului că 30,1% dintre respondenţi consideră că acestea au cel mai mare impact asupra reputaţiei unei companii, în timp ce pe locul doi se află comunicarea internă (17,7%). Studiul PULSE este realizat trimestrial şi are ca obiectiv identificarea principalelor tendinţe în industria comunicării la nivel global, regional şi local. Peste 1300 de experţi în comunicare din toată lumea au luat parte la această ediţie a studiului.

Citeste mai mult...

Analiză MediaIQ: 5 dintre cele mai vizibile campanii de comunicare din ultimele şase luni

Cinci campanii de comunicare desfăşurate în ultimele şase luni au generat pentru brandurile promovate cu 24,8% mai multe apariţii în mass-media online faţă de perioada similară a anului trecut, conform unei analize de monitorizare* realizată de MediaIQ, primul serviciu românesc de media intelligence. În intervalul 1 aprilie – 30 septembrie 2013 au fost scrise 1.152 de articole în care au fost menţionate brandurile, comparativ cu cele 866 înregistrate în aceeaşi perioadă a anului trecut.

Citeste mai mult...

Contribuie la cercetarea - Relaţiile Publice online în UE!

online_prIulian Veghes, doctorand în cadrul Universităţii din Bucureşti, vă invită să contribuiţi la un demers de cercetare singular: Relaţiile Publice online în UE.

Citeste mai mult...

Social Media Marketing for B2B

elena_badeaCum adaugi valoare, cum creşti eficacitatea şi mai ales cum influenţezi brand awareness-ul şi favorabilitatea prin şi în social media marketing? Iată câteva dintre întrebările care au fost ridicate la începutul trainingului Business Mark susţinut de Elena Badea, Director Marketing Ernst & Young Romania.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP